Ah ER is 40K+quote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn![]()
Bij ons zie je juist de 20-40k baantjes dergelijk gedrag vertonen. Ik heb er serieus de tijd niet voor. Veel te druk.
Ik wilde eerst kutjes en kalfjes doen maar ik durfde nietquote:Op zondag 1 juni 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
Koetjes en kalfjes.....gezelligheid kent geen tijd....vrede op aarde....het lijkt hier wel een 100+ forum.
Wil ik net die laatste post maken zijn er 2 me voor.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
Koetjes en kalfjes.....gezelligheid kent geen tijd....vrede op aarde....het lijkt hier wel een 100+ forum.
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wilde eerst kutjes en kalfjes doen maar ik durfde niet
welke TT had jij gdaan ?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil ik net die laatste post maken zijn er 2 me voor.
ja dat wel denk ikquote:Op zondag 1 juni 2014 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Was goed geweest voor de kijkcijfers.
Toe maar !!! Zuidassquote:Op zondag 1 juni 2014 00:22 schreef FANN het volgende:
Heb ik een keertje gegeten.. met zussie
http://www.koetjesenkalfjes.com/index.php/restaurants/amsterdam
ik zat juist te wachten totdat iemand hem vol gooide maar het duurde best langquote:Op zondag 1 juni 2014 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar was ik nog over aan het nadenken maar toen wassie al vol.
Goed plan!quote:Op zondag 1 juni 2014 00:25 schreef FANN het volgende:
volgende keer ga ik op mijn gevoel afen dan doe ik het gewoon wat ik denk
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goed plan!![]()
Vind ik wel iets anders om over te zeiken.
Na je 50 gaat dat achteruit. Da's bij mij binnenkort al 5 jaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat juist te wachten totdat iemand hem vol gooide maar het duurde best lang
Nee hoorquote:
nah... ik ben ook de vlotste niet meerquote:Op zondag 1 juni 2014 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na je 50 gaat dat achteruit. Da's bij mij binnenkort al 5 jaar.
Heb het al opgezocht. Was 24 mei. Maar nú is het helderquote:
Geen idee ER..quote:Op zondag 1 juni 2014 00:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heb het al opgezocht. Was 24 mei. Maar nú is het helder
Ik ben wel klaar met je PP.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah dan werk je full time. Veel vergaderen zeker?
Geen Idee PP te ver weg van mn bed ...quote:Op zondag 1 juni 2014 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is daar mis? Kom er regelmatig om dingen te regelen.
Nederland voetbalde niet geweldig en het was saai.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
Kutstemming hier vanavond. Hebben al die sjaggo kerels pikstraf ofzo?
Wat wil je ER ..?? een tong of een pikquote:Op zondag 1 juni 2014 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
was gewoon een grapje denk ik joh... maak je niet drukquote:Op zondag 1 juni 2014 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ja mn ex buurman speelde weer eens ,,quote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nederland voetbalde niet geweldig en het was saai.
wordt je daar écHt sjaggie van?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
aaaaah vandaar!! Dat verklaart veel. Wanneer begint Brazilie eigenlijk? Want dan weet ik dat ik dan een maand niet op fok hoef te komen wegens verregaande chagrijnigheid omdat nederland er niks van gaat bakkenquote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je haalt het niveau wel een beetje naar beneden moet ik zeggen maar ach er komt hier van alles langs.quote:
Dito. En mijn man gelukkig ook niet. Hoef nooit sport te kijken.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
wordt je daar écHt sjaggie van?
ik snap dat niet om eerlijk te zijnmaar dat zal wel komen omdat het me geen zak boeit
Griekse slet ben je ook wel een beetje....quote:Op zondag 1 juni 2014 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
wordt je daar écHt sjaggie van?
ik snap dat niet om eerlijk te zijnmaar dat zal wel komen omdat het me geen zak boeit
Van jou? Och, wat eenvoudige vriendelijkheid op een forum zou al genoeg zijn.quote:
De mijnese kijkt ook nooit naar sport, die is liever lui dan moe, zelf kijken is al te vermoeiendquote:Op zondag 1 juni 2014 00:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dito. En mijn man gelukkig ook niet. Hoef nooit sport te kijken.
Bij deze ... een kusquote:Op zondag 1 juni 2014 00:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Van jou? Och, wat eenvoudige vriendelijkheid zou al genoeg zijn.
Nou jah zegquote:Op zondag 1 juni 2014 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Griekse slet ben je ook wel een beetje....
As ifquote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
was gewoon een grapje denk ik joh... maak je niet druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |