Ben je met velen persoonlijkheden, dan bedank ik.quote:
Ik zeg even niets ...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je met velen persoonlijkheden, dan bedank ik.
nee mijn opa heeft daar gewerktquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je met velen persoonlijkheden, dan bedank ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Je kloon welquote:
Dat is leukquote:
Ik kloon nietquote:
Op een ouwe fiets jonge ..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat moeten we niet willen op mijn leeftijd.
Chufie is soms een beetje jaloers en naarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:21 schreef Treehut362 het volgende:
Die shit hoeft niet een een spoiler hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Treehut362 op 31-05-2014 21:37:41 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:30 schreef Treehut362 het volgende:
hoeft niet maar mag wel
kwart over 7 opstaan
Bouwwerkzaamheden aan de noordkant van het station bredaIk voel met je mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Soury is er niet voor de poes .. Maar wel lief somsquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Chufie is soms een beetje jaloers en naar
Heb ik toevallig gekocht vandaag. Gember pasta. Gaat in een prutje in een een kip zijn kontquote:
Peace Love
3. Ambient modern
17e en toch maar 457 posts, peanuts in vergelijking met wat de top 5 post in dit subforumpiequote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:08 schreef Kingstown het volgende:
Ik kwam nog een top-100 tegen van posters op 40+ van het afgelopen jaar.
[ afbeelding ] Top 500 subforum 40+ van 30-05-2013 t/m 30-05-2014
nr / aantal posts / gebruiker
017 0457 ElizabethR
Maar wel weer veelposter in vergelijk met marcb1974quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
17e en toch maar 457 posts, peanuts in vergelijking met wat de top 5 post in dit subforumpie
Das wel een pimp abo waardig ..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik toevallig gekocht vandaag. Gember pasta. Gaat in een prutje in een een kip zijn kont
Ik heb een abo, maar die heb ik zelf aangeschaft..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ook al ?
Wie nog meer hier ... Al die getrouwde vrouwen worden toch maar meer verwend
ja ik ook alquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ook al ?
Wie nog meer hier ... Al die getrouwde vrouwen worden toch maar meer verwend
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik toevallig gekocht vandaag. Gember pasta. Gaat in een prutje in een een kip zijn kont
Jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel weer veelposter in vergelijk met marcb1974
Maak niet uit Bos Voor mij ben je altijd welkom.. Alles goed? Wanneer ga je naar Rioquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Lang niet hier geweest![]()
[..]
Ik heb een abo, maar die heb ik zelf aangeschaft..
Het gaat wel, daar?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak niet uit Bos Voor mij ben je altijd welkom.. Alles goed? Wanneer ga je naar Rio
Ja boeit ons hier niet echt volgens mij .. ER Maar misschien zijn er hier andere meningen over..?quote:
Hier zn gangetje.. Op die datum heb ik niet gewacht en Carnaval 2001 was ik daar ... Fuck how time fliesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gaat wel, daar?
Als Pinksteren en Pasen samenvallen ga ik naar Rio
Gut sorry hoor. Jij post ook regelmatig dingen die mij totaal niet interesseren. Dus daar lees ik dan overheen en reageer er verder niet lullig op ofzo..... Maar ik zal voortaan de onderwerpen die ik aansnij eerst ter goedkeuring voorleggen aan drs. Chufiquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja boeit ons hier niet echt volgens mij .. ER Maar misschien zijn er hier andere meningen over..?
quote:
Ben jij niet in de war met Twitter?quote:
Joah....quote:
Ik heb geen idee wie Graham Norton is ..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gut sorry hoor. Jij post ook regelmatig dingen die mij totaal niet interesseren. Dus daar lees ik dan overheen en reageer er verder niet lullig op ofzo..... Maar ik zal voortaan de onderwerpen die ik aansnij eerst ter goedkeuring voorleggen aan drs. Chufi![]()
Dit is echt heel onaardig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja boeit ons hier niet echt volgens mij .. ER Maar misschien zijn er hier andere meningen over..?
Ik zeg: Doe maar nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gut sorry hoor. Jij post ook regelmatig dingen die mij totaal niet interesseren. Dus daar lees ik dan overheen en reageer er verder niet lullig op ofzo..... Maar ik zal voortaan de onderwerpen die ik aansnij eerst ter goedkeuring voorleggen aan drs. Chufi![]()
Til dat rotsblok dan maar snel opquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie Graham Norton is ..
Ja. je kan als user gewoon iemand verrassen met een abo.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
kun je die aboś kado dioen als gebruiker? Kingstown?
En?! Zeg dan niet dat het ons niet boeit. Google het anders of reageer niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie Graham Norton is ..
Dan moet je even beter terug lezen, het is niet zo moeilijk om te snappenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest effe teruglezenmaar ik snap het niet
![]()
niets nieuws dus
Met virtuele roze strik eromheenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. je kan als user gewoon iemand verrassen met een abo.![]()
Da's een uitstekende datum om naar Rio te gaanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gaat wel, daar?
Als Pinksteren en Pasen samenvallen ga ik naar Rio
Ja je hebt gelijk, weer iets te snel door de bocht .. ER exusequote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En?! Zeg dan niet dat het ons niet boeit. Google het anders of reageer niet.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je even beter terug lezen, het is niet zo moeilijk om te snappen
is een show?? ofzo? denk ik...quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, weer iets te snel door de bocht .. ER exuse
Britse talkshow..quote:
En dan betaal je er zelf voor?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. je kan als user gewoon iemand verrassen met een abo.![]()
Primaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, weer iets te snel door de bocht .. ER exuse
Ah..... ok;e, nu snap ik het wel een beetje, dank Bos voor de uitlegquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Britse talkshow..
Ik weet niet of je weleens De Wereld Draait Door kijkt. Daar komen wel eens stukjes uit zijn show in voor. Ik kijk de show zelf niet, maar die stukjes zijn vaak erg leuk![]()
Net zoals bij ieder ander kado betaalt de gever..quote:
Wij kijken meestal de show en gaan dan raden welk stukje Matthijs in DWDD zal laten zien, want dat kijken we ook altijdquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Britse talkshow..
Ik weet niet of je weleens De Wereld Draait Door kijkt. Daar komen wel eens stukjes uit zijn show in voor. Ik kijk de show zelf niet, maar die stukjes zijn vaak erg leuk![]()
En jij bent niet de gulle gever hier op de 40+meisjes hier ...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net zoals bij ieder ander kado betaalt de gever..
Nope,quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij bent niet de gulle gever hier op de 40+meisjes hier ...
Je hebt al eeen abo ... wil je verlenging... Weet niet eens of eigenlijk wel zeker dat ik dat niet kan doen zonder abo..quote:
Nee, joh, ik hoef niet, zonde van je geld, neem dan zelf, of wil je dat niet?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt al eeen abo ... wil je verlenging... Weet niet eens of eigenlijk wel zeker dat ik dat niet kan doen zonder abo..
Ik heb nog nooit het idee gehad dat ik iets miste op FoKquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, joh, ik hoef niet, zonde van je geld, neem dan zelf, of wil je dat niet?
Ik heb geen TV aan staan dus ik kan niet met je mee genietenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
Chufi niet lezen!!!!!!!
Matthijs zou Seth McFarlane laten zien die met de stem van Kermit de wereldberoemde Liam Neeson quote uit 'Taken' doet![]()
Ik ook niet geloof ikquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het idee gehad dat ik iets miste op FoK
Ja notes.. Boeien echt niet.. Ik ken me zelf dus kan nooit over iets gaan ..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet geloof ikdat vriendjes en blokkeren zou ik toch geen gebruik van maken en
voor de rest weet ik eigenlijk niet wat je er allemaal mee kan... ja note's lezen, maar heb ik al gedaan
jij kan nooit veel note's hebben...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja notes.. Boeien echt niet.. Ik ken me zelf dus kan nooit over iets gaan ..
Zit jij in Spanje nu?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:13 schreef MadMaster het volgende:
TubewY Army op, whisky erbij en in een ligstoel naar de sterren kijken.
Over 25 minuten vuurwerk wegens een huwelijksfeest dat tamelijk bombastisch van opzet is.
Kortom, de crisis in Spanje is onverbiddelijk...
Geniet ze .. Waar zit je ?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:13 schreef MadMaster het volgende:
TubewY Army op, whisky erbij en in een ligstoel naar de sterren kijken.
Over 25 minuten vuurwerk wegens een huwelijksfeest dat tamelijk bombastisch van opzet is.
Kortom, de crisis in Spanje is onverbiddelijk...
ik jou ook hoorquote:
Banken werken niet in het weekend.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:33 schreef FANN het volgende:
Sorry, de pagina die u zoekt is helaas niet beschikbaar
Nou lekker dan, geven ze een bon kado, kan je hem niet inwisselen
ING normaal gesproken wélquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Banken werken niet in het weekend.
Nou als er iemand met Ing geld overmaakt op vrijdag staat het toch echt pas maandag op mijn rekening.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ING normaal gesproken wélen die website zou toch automatisch moeten gaan?
zal wel weer een storing zijn, hebben ze vaker last van daaro
https://www.ing.nl/partic(...)iftenbon-spaaractie/quote:Is de Tijdschriftenbon Special onbeperkt verkrijgbaar?
Nee, bij uitzonderlijk veel belangstelling is het mogelijk dat de Tijdschriftenbon Special niet meer leverbaar is. In dat geval krijgt u 2.500 extra Rentepunten cadeau.
Dan heb jij geen ING maar een andere bank, dat klopt, maar van ING naar ING gaat hetquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nou als er iemand met Ing geld overmaakt op vrijdag staat het toch echt pas maandag op mijn rekening.
https://www.ing.nl/partic(...)id-betalingsverkeer/quote:Snelheid betalingsverkeer
1.
Hoe snel wordt een overschrijving van een Betaalrekening van de ING naar een Betaalrekening van de ING verwerkt?
Maakt u geld over met Mijn ING (internetbankieren) naar een andere ING-klant, dan staat het overgeschreven bedrag meteen op zijn of haar rekening. En het geld wordt direct van uw rekening afgeschreven. Dit geldt ook voor overboekingen naar de meeste spaarrekeningen. Dit gebeurt 24 uur per dag, 7 dagen per week. Dus ook in het weekend. Het afschrijven van bedragen gaat dus net zo snel als het bijschrijven.
Zo kan ik het ook, dat geld staat er al.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan heb jij geen ING maar een andere bank, dat klopt, maar van ING naar ING gaat het
á la minuut...
écht waar
kijk maar...
[..]
https://www.ing.nl/partic(...)id-betalingsverkeer/
Ja, dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo kan ik het ook, dat geld staat er al.
De werknemer die op het knopje moet duwen om betalingen naar andere banken te doen, komt pas maandagochtend 9:00u binnengewandeld, eerst even koffie pakken en wat bijpraten op kantoor en dan is het al weer zowat lunchpauze.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waarmaar ik bedoel maar, het gaat wél gewoon door in het weekend
dus dan zou dit ook moeten werken, maar ik probeer het morgen nog wel een keer, ik heb
vandaag die bon pas gekregen, misschien lukt het nog en anders pech gehad...
Ja, hoe dat gaat weet ik ook nietquote:Op zondag 1 juni 2014 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De werknemer die op het knopje moet duwen om betalingen naar andere banken te doen, komt pas maandagochtend 9:00u binnengewandeld, eerst even koffie pakken en wat bijpraten op kantoor en dan is het al weer zowat lunchpauze.
Verdomme, ik wou dat ik daar tijd voor had!! En ik werk ook bij een bank.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De werknemer die op het knopje moet duwen om betalingen naar andere banken te doen, komt pas maandagochtend 9:00u binnengewandeld, eerst even koffie pakken en wat bijpraten op kantoor en dan is het al weer zowat lunchpauze.
Je hebt dan waarschijnlijk niet zo'n belangrijke functie.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Verdomme, ik wou dat ik daar tijd voor had!! En ik werk ook bij een bank.
Ja, dat zal het zijnquote:Op zondag 1 juni 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt dan waarschijnlijk niet zo'n belangrijke functie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |