Ik ga er echt niet op in hoorquote:
Nee maar wel ooit een verzoek gekregen ,,quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Donald vast ook niet anders was je er al vanaf gegooid
ja dát mag dus vast niet, maar dat stond er ook niet sneakquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vraag het me af of dat wel mag.....
Van mij mag allesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vraag het me af of dat wel mag.....
Waar ging je broer ook weer naar toe...quote:
Een elletje?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dát mag dus vast niet, maar dat stond er ook niet sneakik vroeg me al af wie
de eerste zou zijn die er een elletje tussen zou zetten
Mijn zusje heeft een apart reisblog. Wat ik nooit lees.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar ging je broer ook weer naar toe...
Mijn zus stuurt me gewoon altijd hele lange mails van haar vakantie met foto's en al,
dat kan je toch ook doen? hoef je geen FB te nemen...
Nee maar zei gaat niet voor lang weg... Broer dus op fiets elke dag zn dagelijkse belevenissen van zich af schrijven op FB, zodat iederen die hij kent en hem volgt weet hoe het gaat..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn zus stuurt me gewoon altijd hele lange mails van haar vakantie met foto's en al,
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft een apart reisblog. Wat ik nooit lees.
Sjesus neem er nog één. Mijn broer heeft geen fb maar zijn fiets partner wel. Ik kan dat ook aan mij moeder laten zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar zei gaat niet voor lang weg... Broer dus op fiets elke dag zn dagelijkse belevenissen van zich af schrijven op FB, zodat iederen die hij kent en hem volgt weet hoe het gaat..
Je kunt ook een eigen webzite regelen natuurlijk,,, Kennis gng lopen van Amsterdam naar Santiago de Compostella.. en onderweg kon je haar belevenissen volgen op dr website... Was toen ook wel iets voor een goed doel btw... Maar toch .. Na 6 maanden heeft ze haar oel bereikt ,, en dr verslag vastgelegd in boekvorm ...
Dan bereik je maar één persoon. Via fb hup al je vriendenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja dat is ook wel weer waar... maar waarom denk je dat ze het niet gaan halen dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan bereik je maar één persoon. Via fb hup al je vrienden
Zelf reizen is leuk.quote:
Gevallen, een paar hechtingen. En het weer zat niet echt mee. De 100 km per dag is niet haalbaar meer. En Tineke (waar hij de tocht mee maakt) moet weer aan het werk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja dat is ook wel weer waar... maar waarom denk je dat ze het niet gaan halen dan?
Ik kijk meestal meer naar de foto'squote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelf reizen is leuk.
Lezen wat anderen op hun reis meemaken interesseert me dan weer niet....ook niet als het m'n zusje is.
Jij vindt het toch juist leuk als mensen uitgebreid schrijven ipv alleen maar een paar oneliners/zinnen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kijk meestal meer naar de foto'sen lees dan snel door het verslag
Ik vind het wel leuk juist. Plus is mijn broer niet een beller en kan ik het delen met moeders.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelf reizen is leuk.
Lezen wat anderen op hun reis meemaken interesseert me dan weer niet....ook niet als het m'n zusje is.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:30 schreef FANN het volgende:
[..]
hé! vertel jij eens iets over jezelf..
we willen je leren kennen, tenminste voor nu...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ah.... tja , da's wel lullig voor ze dan...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Gevallen, een paar hechtingen. En het weer zat niet echt mee. De 100 km per dag is niet haalbaar meer. En Tineke (waar hij de tocht mee maakt) moet weer aan het werk.
Het is mijn moeder nog niet gelukt om internet op te komen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk juist. Plus is mijn broer niet een beller en kan ik het delen met moeders.
Ja, met één zus mail ik ;echt boekwerken, dat is dan toevallig ook die zus, ik lees het verslag ookquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij vindt het toch juist leuk als mensen uitgebreid schrijven ipv alleen maar een paar oneliners/zinnen?
ik ga morgen naar mijn moederquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is mijn moeder nog niet gelukt om internet op te komen.
Mijn nicht is vorig jaar 3 weken naar Thailand en inderdaad, via FB hield ze iedereen op de hoogte van wat ze deden en zagen. In april is is ze voor 6 maanden vertrokken met hun zeilboot vanuit Frankrijk en daarvan zien we nu de foto's, heel leuk op die manier.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk juist. Plus is mijn broer niet een beller en kan ik het delen met moeders.
Ik ga ervan uit dat ze zwemvesten aan boord hebben.quote:
Het is ook vaak met hulp hoor, ze is 81. Maar mailen gaat prima. En spelletjesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is mijn moeder nog niet gelukt om internet op te komen.
ik had een kleuterbrevet van zwemmenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat ze zwemvesten aan boord hebben.
Ja toch, maar ja ik zit weer vrienden toe te voegen waarvan ik denkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nicht is vorig jaar 3 weken naar Thailand en inderdaad, via FB hield ze iedereen op de hoogte van wat ze deden en zagen. In april is is ze voor 6 maanden vertrokken met hun zeilboot vanuit Frankrijk en daarvan zien we nu de foto's, heel leuk op die manier.
Gaat bij mijn moeder niet meer lukken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook vaak met hulp hoor, ze is 81. Maar mailen gaat prima. En spelletjes
Ja kan ze altijd nog ontvrienden als ze even niet oplettenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja toch, maar ja ik zit weer vrienden toe te voegen waarvan ik denk
Ik durf geen nee te zeggenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja kan ze altijd nog ontvrienden als ze even niet opletten
Ja hoor.quote:
Toen was ik 4quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Waarom deden jullie niet zo makkelijk toen ik een jaar of 18 was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Treehut362 op 31-05-2014 20:36:57 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:30 schreef Treehut362 het volgende:
Mel Brooks Details The Secrets Of "Blazing Saddles"Ik mag je wel op één of andere manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Geen veter diploma?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik had een kleuterbrevet van zwemmen
één ster op mijn padvinders-petjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |