Jawel, dat is ook een zusquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........julle lijken wel heel erg opelkaar zeg!
Die vierde met die bril is geen zus?
Ja je moet zoiets wel LIKEN toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo iets is het als je het er zelf van maakt ... Ik kijk en lees meer mee dan dat ik post .. Dees is daar wat actiever in en dus die foto.. Maar ik reageer daar weer niet op .....
ah... ja ik dacht al, ze lijkt wel een beetje op jullie, dus dan zie je het toch...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, dat is ook een zusMaar ze vond zichzelf te klein voor een jumpsuit
En wilde geen kuddedier zijn. Dat is wat we gisteravond aan iedereen vertelde die vroeg waarom zij iets anders aanhad.
Dat leuke leven van mij moet je natuurlijk wel met een korreltje zout nemen, zoals de meeste leike levens op FBquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah....... dus Chufi kan niet álles zien...
Als ik FB ga beginnen wordt het één en al ellendeik heb niet zo'n geweldig leven
![]()
nah.. valt ook wel weer mee, maar boeiend is anders
Ja, dat snap ikquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat leuke leven van mij moet je natuurlijk wel met een korreltje zout nemen, zoals de meeste leike levens op FB
Ik ga alleen 2 keer in 2 maanden op vakantie om iets op FB te zetten te hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikdaarom zei ik het ook, ik zou gewoon vakanties e.d. moeten gaan verzinnen
en dat soort shit want ik kom nergens
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga alleen 2 keer in 2 maanden op vakantie om iets op FB te zetten te hebben.
Ik loop daar niet zo mee te pronken ... Maar goed I Like Deesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat leuke leven van mij moet je natuurlijk wel met een korreltje zout nemen, zoals de meeste leike levens op FB
Ik had hem ook gelezenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:24 schreef FANN het volgende:
Had iemand gedaan trouwens, had ik ergens gelezen die was gewoon thuis en had allemaal
''vakantiekiekjes'' gemaakt met hele verslagen erbij om dat te testen
Ja die!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had hem ook gelezenDat was volgens mij een studieproject.
NWS / Meisje doet alsof ze op vakantie is, zit in werkelijkheid thuis
hé! vertel jij eens iets over jezelf..quote:
en daar was je niet?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
Ja alles kan... Ik schijn volgens iemand ook ooit in een restaurant in San Diego of zo te zijn geweest...
Ja ik Like Dees regelmatig maar no comments .. Donald zou eens mee kunnen lezen weet jequote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja je moet zoiets wel LIKEN toch?
Dat is wel de bedoeling Chuf, dacht ikweet ik veel
Liken mag vast welquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik Like Dees regelmatig maar no comments .. Donald zou eens mee kunnen lezen weet je
Ik heb weer een fb account, ik wil mijn broer volgen op zijn fietstocht. Ik heb al 20 vrienden en de mail staat vol met mensen waar ik van denk, uhh . Nu weet ik weer dat ik er geen trek in had.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had hem ook gelezenDat was volgens mij een studieproject.
NWS / Meisje doet alsof ze op vakantie is, zit in werkelijkheid thuis
20 vrienden manquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb weer een fb account, ik wil mijn broer volgen op zijn fietstocht. Ik heb al 20 vrienden en de mail staat vol met mensen waar ik van denk, uhh . Nu weet ik weer dat ik er geen trek in had.
Donald vast ook niet anders was je er al vanaf gegooidquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt daar heeft ze nooit over lopen zeiken
Ik noem het kennissenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
20 vrienden man, dat zijn er meer dan ik ooit heb gehad
Wil ik je zien daar ? Als het wederzijds is zie ik de details wel in een DM/PM/FB Waar fiets ie naar toe?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb weer een fb account, ik wil mijn broer volgen op zijn fietstocht. Ik heb al 20 vrienden en de mail staat vol met mensen waar ik van denk, uhh . Nu weet ik weer dat ik er geen trek in had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |