Kingeding is okéquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je hier nog getolereerd wordt.. als 40-
Ja, gisteravond en het was een feest hoor, echt heel leuk!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je al geweest?![]()
kan er een fotootje afhadden je zussen ook van die blauwe jumpsoets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:01 schreef ElizabethR het volgende:
De Goulash is klaar, ik ga eens even kanen, en dan BGT kijken![]()
![]()
Facebook zeker?quote:
Ja OK maar hij heeft geen bepalende invloed hier als minderjarige ...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Kingeding is oké
olé olédenk ik er dan achteraan, overblijfsel van Big Brother geloof ik
Of er zitten kruimels in je toetsenbordquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:01 schreef FANN het volgende:
mijn s blijft vaak hangen soms ook andere letters dus al er iets mist ligt het niet
aan mij maar aan mijn toetsenbord volgens mij is die nog een beetje stroef ofzo...
Dat is bij jou geen misverstand, dat weet ik tochquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om misverstanden te voorkomen wil ik nadrukkelijk melden dat wmb niemand hier welkom is.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, gisteravond en het was een feest hoor, echt heel leuk!
Behalve Henny Huisman en Andre van Duin
ah.......... leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel een klein fotootje Dees
![]()
Wat moesten Henny Huisman en André van Duin daar?Zingen??
Er wordt niets uitgewisseld, alleen een beetje naar elkaars foto's geloerdquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Facebook zeker?Nee daaaaaaaaaar begin ik niet aan
![]()
Zitten jullie allemaal gezellig bij elkaar te Faceboeken?![]()
Wat wisselen jullie zoal uit? Foto's van kinderen, katten, vakantie en dat soort dingen?
Nee, is een nieuwe laptop toch?nu ben ik zuiniger, ik kijk beter uitquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of er zitten kruimels in je toetsenbord
Onbegrijpelijk idd....hoogste tijd dat Karina actie onderneemt!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je hier nog getolereerd wordt.. als 40-
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er wordt niets uitgewisseld, alleen een beetje naar elkaars foto's geloerd
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, gisteravond en het was een feest hoor, echt heel leuk!
Behalve Henny Huisman en Andre van Duin
10 cm , maar de breedte ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een iets groterequote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.......... leukwel een klein fotootje Dees
![]()
Wat moesten Henny Huisman en André van Duin daar?Zingen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die MOESTEN daar ook zingen, ze deden daar een gastoptreden(tje). Echt, die moeten toch eigenlijk achter de geraniums.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Jij bent hier gewoon om van de oudjes te lerenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk idd....hoogste tijd dat Karina actie onderneemt!
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een iets grotere
ow........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die MOESTEN daar ook zingen, ze deden daar een gastoptreden(tje). Echt, die moeten toch eigenlijk achter de geraniums.julle lijken wel heel erg opelkaar zeg!
Die vierde met die bril is geen zus?
Op FB zet ik alleen maar leuke dingen, want ik heb natuurlijk een geweldig leuk levenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]ja ik nap dat je geen speeksel kan uitwisselen op FB
maar foto's dus, met
verhalen erbij denk ik? Soort van Openbaar dagboek, moet ik dat zo zien?
Ja zo iets is het als je het er zelf van maakt ... Ik kijk en lees meer mee dan dat ik post .. Dees is daar wat actiever in en dus die foto.. Maar ik reageer daar weer niet op .....quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]ja ik nap dat je geen speeksel kan uitwisselen op FB
maar foto's dus, met
verhalen erbij denk ik? Soort van Openbaar dagboek, moet ik dat zo zien?
Ah....... dus Chufi kan niet álles zien...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zet n
[..]
Op FB zet ik alleen maar leuke dingen, want ik heb natuurlijk een geweldig leuk levenDie leuke dingen kunnen alleen maar gezien worden door mijn vrienden (dat kan je zo instellen) en chufi is daar 1 van.
Jawel, dat is ook een zusquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........julle lijken wel heel erg opelkaar zeg!
Die vierde met die bril is geen zus?
Ja je moet zoiets wel LIKEN toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo iets is het als je het er zelf van maakt ... Ik kijk en lees meer mee dan dat ik post .. Dees is daar wat actiever in en dus die foto.. Maar ik reageer daar weer niet op .....
ah... ja ik dacht al, ze lijkt wel een beetje op jullie, dus dan zie je het toch...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, dat is ook een zusMaar ze vond zichzelf te klein voor een jumpsuit
En wilde geen kuddedier zijn. Dat is wat we gisteravond aan iedereen vertelde die vroeg waarom zij iets anders aanhad.
Dat leuke leven van mij moet je natuurlijk wel met een korreltje zout nemen, zoals de meeste leike levens op FBquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah....... dus Chufi kan niet álles zien...
Als ik FB ga beginnen wordt het één en al ellendeik heb niet zo'n geweldig leven
![]()
nah.. valt ook wel weer mee, maar boeiend is anders
Ja, dat snap ikquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat leuke leven van mij moet je natuurlijk wel met een korreltje zout nemen, zoals de meeste leike levens op FB
Ik ga alleen 2 keer in 2 maanden op vakantie om iets op FB te zetten te hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikdaarom zei ik het ook, ik zou gewoon vakanties e.d. moeten gaan verzinnen
en dat soort shit want ik kom nergens
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga alleen 2 keer in 2 maanden op vakantie om iets op FB te zetten te hebben.
Ik loop daar niet zo mee te pronken ... Maar goed I Like Deesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat leuke leven van mij moet je natuurlijk wel met een korreltje zout nemen, zoals de meeste leike levens op FB
Ik had hem ook gelezenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:24 schreef FANN het volgende:
Had iemand gedaan trouwens, had ik ergens gelezen die was gewoon thuis en had allemaal
''vakantiekiekjes'' gemaakt met hele verslagen erbij om dat te testen
Ja die!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had hem ook gelezenDat was volgens mij een studieproject.
NWS / Meisje doet alsof ze op vakantie is, zit in werkelijkheid thuis
hé! vertel jij eens iets over jezelf..quote:
en daar was je niet?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
Ja alles kan... Ik schijn volgens iemand ook ooit in een restaurant in San Diego of zo te zijn geweest...
Ja ik Like Dees regelmatig maar no comments .. Donald zou eens mee kunnen lezen weet jequote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja je moet zoiets wel LIKEN toch?
Dat is wel de bedoeling Chuf, dacht ikweet ik veel
Liken mag vast welquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik Like Dees regelmatig maar no comments .. Donald zou eens mee kunnen lezen weet je
Ik heb weer een fb account, ik wil mijn broer volgen op zijn fietstocht. Ik heb al 20 vrienden en de mail staat vol met mensen waar ik van denk, uhh . Nu weet ik weer dat ik er geen trek in had.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had hem ook gelezenDat was volgens mij een studieproject.
NWS / Meisje doet alsof ze op vakantie is, zit in werkelijkheid thuis
20 vrienden manquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb weer een fb account, ik wil mijn broer volgen op zijn fietstocht. Ik heb al 20 vrienden en de mail staat vol met mensen waar ik van denk, uhh . Nu weet ik weer dat ik er geen trek in had.
Donald vast ook niet anders was je er al vanaf gegooidquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt daar heeft ze nooit over lopen zeiken
Ik noem het kennissenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
20 vrienden man, dat zijn er meer dan ik ooit heb gehad
Wil ik je zien daar ? Als het wederzijds is zie ik de details wel in een DM/PM/FB Waar fiets ie naar toe?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb weer een fb account, ik wil mijn broer volgen op zijn fietstocht. Ik heb al 20 vrienden en de mail staat vol met mensen waar ik van denk, uhh . Nu weet ik weer dat ik er geen trek in had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |