oepsquote:
Zoiets denk ik ook.. Maar waarom iemand die je niet eens persoonlijk kent een abo aansmeren is vreemd ..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:48 schreef ElizabethR het volgende:
Daar hep Kingston gelijk an Sjoef. Maar ik hoef geen abo hoor, daar zit ik veel te weinig voor op fok, en mijn notes interesseren me geen hol. Het is maar heel periodiek dat ik wat vaker aanwezig ben.
Niet verder vertellen, maar ik word er zelfs een beetje kriegel vanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... Goddank !!!! ik dacht dat het aan mij lag ....
Op FOK! zitten geen mensen die een partner hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
oepsdaar heb je me ...nee een abo heb ik nog niet cadeau gegaan maar ik dacht
dat het over ''partners'' ging
Yep, morgen is het uit met de pretquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook.. Maar waarom iemand die je niet eens persoonlijk kent een abo aansmeren is vreemd ..
Morgen is ie weer over volgens Fann
Gezien zijn felle reactie op iemand die ergens het woord "debiel" gebruikte denk ik dat je het in die richting moet zoeken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet verder vertellen, maar ik word er zelfs een beetje kriegel van
wel meer die dat gevoel hebben..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tabletquote:
Ik zit meestal een beetje zo van okéeeeeeeeeequote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doet me denken aan Zhe_devil die is ook zo wazig altijdquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We leken de Three Degrees wel met onze microfoonsquote:
Misschien omdat je je oude account van Yvonne teruggekregen had ...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Yep, morgen is het uit met de pret![]()
Misschien geven ze gewoon af en toe ''proefabo's'' weg om te laten zien wat het is
en misschien wil je het dan houden, maar ja...... dan mot je dokken![]()
Dus gewoon slimme marketing
Ben je al geweest?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We leken de Three Degrees wel met onze microfoons
Om misverstanden te voorkomen wil ik wel even melden dat nieuwkomers hier altijd welkom zijn wat mij betreft, maar dan wel graag meer dan losse flodders postenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gezien zijn felle reactie op iemand die ergens het woord "debiel" gebruikte denk ik dat je het in die richting moet zoeken.
Ach ja, dat had ik kunnen weten, valt me wel op dat jouw spaties wel altijd doorkomenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tablet![]()
En ikwas te lui om het te verbeteren
Dacht ik ook aan, want ik heb het waarschijnlijk al langer, maar ik had er geen erg inquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien omdat je je oude account van Yvonne teruggekregen had ...
Coole babes indeedquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We leken de Three Degrees wel met onze microfoons
Maar dan wel eentje die terdege weet hoe irritant hij is, gezien zijn vele aandachtvragende edits.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gezien zijn felle reactie op iemand die ergens het woord "debiel" gebruikte denk ik dat je het in die richting moet zoeken.
Als ik een abo had gehad, had ik hem geblokkeerd. Helaas heb ik geen geheime aanbidder die me abo's geeftquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit meestal een beetje zo van okéeeeeeeeeegeen idee wat hier bedoeld wordt...
en dan lees ik weer verder![]()
is het beste wat je kan doen denk ik... zonde om je daar druk over te maken Dees,
ís niet de moeite
Om misverstanden te voorkomen wil ik nadrukkelijk melden dat wmb niemand hier welkom is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om misverstanden te voorkomen wil ik wel even melden dat nieuwkomers hier altijd welkom zijn wat mij betreft, maar dan wel graag meer dan losse flodders posten
Dat je hier nog getolereerd wordt.. als 40-quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om misverstanden te voorkomen wil ik nadrukkelijk melden dat wmb niemand hier welkom is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |