Ik ben wel klaar met je PP.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah dan werk je full time. Veel vergaderen zeker?
Geen Idee PP te ver weg van mn bed ...quote:Op zondag 1 juni 2014 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is daar mis? Kom er regelmatig om dingen te regelen.
Nederland voetbalde niet geweldig en het was saai.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
Kutstemming hier vanavond. Hebben al die sjaggo kerels pikstraf ofzo?
Wat wil je ER ..?? een tong of een pikquote:Op zondag 1 juni 2014 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
was gewoon een grapje denk ik joh... maak je niet drukquote:Op zondag 1 juni 2014 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ja mn ex buurman speelde weer eens ,,quote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nederland voetbalde niet geweldig en het was saai.
wordt je daar écHt sjaggie van?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
aaaaah vandaar!! Dat verklaart veel. Wanneer begint Brazilie eigenlijk? Want dan weet ik dat ik dan een maand niet op fok hoef te komen wegens verregaande chagrijnigheid omdat nederland er niks van gaat bakkenquote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je haalt het niveau wel een beetje naar beneden moet ik zeggen maar ach er komt hier van alles langs.quote:
Dito. En mijn man gelukkig ook niet. Hoef nooit sport te kijken.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
wordt je daar écHt sjaggie van?
ik snap dat niet om eerlijk te zijnmaar dat zal wel komen omdat het me geen zak boeit
Griekse slet ben je ook wel een beetje....quote:Op zondag 1 juni 2014 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
wordt je daar écHt sjaggie van?
ik snap dat niet om eerlijk te zijnmaar dat zal wel komen omdat het me geen zak boeit
Van jou? Och, wat eenvoudige vriendelijkheid op een forum zou al genoeg zijn.quote:
De mijnese kijkt ook nooit naar sport, die is liever lui dan moe, zelf kijken is al te vermoeiendquote:Op zondag 1 juni 2014 00:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dito. En mijn man gelukkig ook niet. Hoef nooit sport te kijken.
Bij deze ... een kusquote:Op zondag 1 juni 2014 00:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Van jou? Och, wat eenvoudige vriendelijkheid zou al genoeg zijn.
Nou jah zegquote:Op zondag 1 juni 2014 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Griekse slet ben je ook wel een beetje....
As ifquote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
was gewoon een grapje denk ik joh... maak je niet druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |