ik ben daar langs gefietst vandaagquote:Op zondag 1 juni 2014 15:47 schreef chufi het volgende:
Begint hier op een spamhoekje te lijken ... Al die reclames als niet abo
2015? En nu al geboekt? Is de Ritz in Parijs zo druk bezet dan?quote:
De Coco Chanel suite welquote:Op zondag 1 juni 2014 17:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
2015? En nu al geboekt? Is de Ritz in Parijs zo druk bezet dan?
OK, en wat kost dat nou? Ik zit te googlen, maar kom nog geen site tegen die me ook prijzen geeft voor dit specifieke hotel. Suite ziet er wel erg gaaf uit!!quote:
Net is meer dan 12.000 euroquote:Op zondag 1 juni 2014 17:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK, en wat kost dat nou? Ik zit te googlen, maar kom nog geen site tegen die me ook prijzen geeft voor dit specifieke hotel. Suite ziet er wel erg gaaf uit!!
Haha, precies op die plek zit ik nu...quote:Op zondag 1 juni 2014 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh lekker, ik heb gegoogeld ...
[ afbeelding ]
Veel plezier daar! Ik ben een beetje jaloers
LOL!! Dan nemen we wel een andere suite, want heel Coco Chanel boeit me voor geen meter. En ze zullen vast gelijkwaardige suites hebben, zonder de naamsbekendheidquote:
Spanje is extreem Bizar que weer ... Hoop dat het verder rustig blijftquote:Op zondag 1 juni 2014 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, precies op die plek zit ik nu...
Eerder vandaag hoosde het hier, koelde het af tot 4 graden en kwamen hagelstenen zo groot als knikkers naar beneden. Bizar, nu is het weer 21 graden...
Ik neem aan dat je dan ook geen 1.5 jaar wachtquote:Op zondag 1 juni 2014 17:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
LOL!! Dan nemen we wel een andere suite, want heel Coco Chanel boeit me voor geen meter. En ze zullen vast gelijkwaardige suites hebben, zonder de naamsbekendheid
Eigenlijk ben je gewoon op whisky tour ... EN stuur je je schoonmoeder waar jij wilt zijn..quote:Op zondag 1 juni 2014 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar de whisky distillery hier in Padul. Fles ophalen als dank voor een artikel dat ik vorig jaar over hen geschreven heb...
Neuh, we kijken eens voor kerst.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan ook geen 1.5 jaar wacht
Leuk joh!! Krijg je ook een rondleiding dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar de whisky distillery hier in Padul. Fles ophalen als dank voor een artikel dat ik vorig jaar over hen geschreven heb...
OK Netjesquote:Op zondag 1 juni 2014 17:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben inderdaad de chauffeur hier. Schoonma en - pa gaan gewoon mee...
Ga je lekker weg met kerst? Dat doe je goed, elke kerst neem ik me weer voor om volgend jaar op vakantie te zijn met kerst, maar dat zal er komend jaar ook niet van komen, want begin december wordt mijn man 50 en willen we zorgen dat we ver weg zijnquote:
Hoe ver is ver ...quote:Op zondag 1 juni 2014 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je lekker weg met kerst? Dat doe je goed, elke kerst neem ik me weer voor om volgend jaar op vakantie te zijn met kerst, maar dat zal er komend jaar ook niet van komen, want begin december wordt mijn man 50 en willen we zorgen dat we ver weg zijn
Zeker wel, ik vind het zalig om met Kerst geen verplichtingen te hebben. De kinderen zijn het huis uit, dus die hebben hun eigen bezigheden, en ik wil ook hen niet verplichten om met Kerst die 'zielige ouwe moeder' te moeten bezoeken. Daar had ik vroeger zelf een gruwelijke hekel aan.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je lekker weg met kerst? Dat doe je goed, elke kerst neem ik me weer voor om volgend jaar op vakantie te zijn met kerst, maar dat zal er komend jaar ook niet van komen, want begin december wordt mijn man 50 en willen we zorgen dat we ver weg zijn
Moet verboden worden om met Kerst ouders en/of schoonouders te moeten bezoeken ...quote:Op zondag 1 juni 2014 18:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeker wel, ik vind het zalig om met Kerst geen verplichtingen te hebben. De kinderen zijn het huis uit, dus die hebben hun eigen bezigheden, en ik wil ook hen niet verplichten om met Kerst die 'zielige ouwe moeder' te moeten bezoeken. Daar had ik vroeger zelf een gruwelijke hekel aan.
Bewolkt balkon hier.. Ga wat te eten maken hier..quote:Op zondag 1 juni 2014 18:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw 22 graden buiten met zon en blauwe lucht.
Wij gaan zo effe een hapje eten ergensquote:Op zondag 1 juni 2014 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Bewolkt balkon hier.. Ga wat te eten maken hier..
Jullie ook ..quote:Op zondag 1 juni 2014 18:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij gaan zo effe een hapje eten ergensAlvast smakelijk, Chuf
Mexico vinden we daar ver genoeg voor, mijn man is panisch voor een Abracadabra in de voortuinquote:
Mijn zoon gaat sowieso zijn eigen gang met kerst, maar mijn dochter zou het minder leuk vinden.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeker wel, ik vind het zalig om met Kerst geen verplichtingen te hebben. De kinderen zijn het huis uit, dus die hebben hun eigen bezigheden, en ik wil ook hen niet verplichten om met Kerst die 'zielige ouwe moeder' te moeten bezoeken. Daar had ik vroeger zelf een gruwelijke hekel aan.
Ben je blauwquote:Op zondag 1 juni 2014 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon gaat sowieso zijn eigen gang met kerst, maar mijn dochter zou het minder leuk vinden.
Maar zover is het dus nog niet![]()
Eet smakelijk ER!
Gerookt of gedronken.. Ach wat maakt het ook uitquote:Op zondag 1 juni 2014 20:33 schreef Soury het volgende:
Ik kwotk maar ffe stom. Ik heb ien wijtje up![]()
Wel lekker even in de zon
Ja precies.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Gerookt of gedronken.. Ach wat maakt het ook uit
Veel plezier.quote:
Jij ook veel plezier ermeequote:
Zo zag mijn overkant eruit. En wat nu.quote:
ja meneerquote:
Er mist een foto, die zak haalt alles weer wegquote:
Een zak hooi is nog nuttiger.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Er mist een foto, die zak haalt alles weer weg
Ja jammer was wel een toffe foto. Maar voor de rest kan die zak optieven.quote:
Dutch profanity can be divided into several categories. Often, the words used in profanity by speakers of Dutch are based around various names for diseases. In many cases, these words have evolved into slang, and many euphemisms for diseases are in common use.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jammer was wel een toffe foto. Maar voor de rest kan die zak optieven.
Zit je haar in de krulquote:Op zondag 1 juni 2014 21:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dutch profanity can be divided into several categories. Often, the words used in profanity by speakers of Dutch are based around various names for diseases. In many cases, these words have evolved into slang, and many euphemisms for diseases are in common use.
quote:
Ik ben niet meer blauw, ben het zelfs vrijdag ook niet geweest, maar het was een geweldig feest!quote:
Mooi zoquote:Op zondag 1 juni 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet meer blauw, ben het zelfs vrijdag ook niet geweest, maar het was een geweldig feest!
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh lekker, ik heb gegoogeld ...
[ afbeelding ]
Veel plezier daar! Ik ben een beetje jaloers
Heel veel mensen roepen dat ze er niet aan moeten denken en het is ook echt nogal volks allemaal, maar wel heel gezellig en iedereen is elkaars vriendquote:Op zondag 1 juni 2014 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi zoIk moet er niet aan denken maar jij bent een toppertje
Zonder strandstoelenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde locatie, ander tijdstip...
Tijdstip met dikke mensen overalquote:Op zondag 1 juni 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihiquote:
ohhhhhhhhhhhh maak me gekquote:Op zondag 1 juni 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat tochquote:Op zondag 1 juni 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind jou écht raaaaaaaaaaaaaaaaaaaar hoor...
We zijn soms allemaal wel een beetje raarquote:Op zondag 1 juni 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op zondag 1 juni 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We zijn soms allemaal wel een beetje raar
Dat laatste lijkt me het bete ..quote:Op zondag 1 juni 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
NOu maar hij is wel heeeeeeeeel errugquote:Op zondag 1 juni 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We zijn soms allemaal wel een beetje raar
Weer gezopen?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
NOu maar hij is wel heeeeeeeeel errug![]()
maar maakt niet uit
quote:
geen patat?quote:
Sorry maar dat is echt naar. Brrrquote:
Aanstellerig danquote:Op zondag 1 juni 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Neemag ik ook een keer
![]()
ik word er tenminste niet bozig van
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel veel mensen roepen dat ze er niet aan moeten denken en het is ook echt nogal volks allemaal, maar wel heel gezellig en iedereen is elkaars vriend![]()
Heb je nog steeds niemand gevonden die met je mee wilt? Sorry, maar ik pasquote:
Nee hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |