Moet verboden worden om met Kerst ouders en/of schoonouders te moeten bezoeken ...quote:Op zondag 1 juni 2014 18:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeker wel, ik vind het zalig om met Kerst geen verplichtingen te hebben. De kinderen zijn het huis uit, dus die hebben hun eigen bezigheden, en ik wil ook hen niet verplichten om met Kerst die 'zielige ouwe moeder' te moeten bezoeken. Daar had ik vroeger zelf een gruwelijke hekel aan.
Bewolkt balkon hier.. Ga wat te eten maken hier..quote:Op zondag 1 juni 2014 18:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw 22 graden buiten met zon en blauwe lucht.
Wij gaan zo effe een hapje eten ergensquote:Op zondag 1 juni 2014 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Bewolkt balkon hier.. Ga wat te eten maken hier..
Jullie ook ..quote:Op zondag 1 juni 2014 18:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij gaan zo effe een hapje eten ergensAlvast smakelijk, Chuf
Mexico vinden we daar ver genoeg voor, mijn man is panisch voor een Abracadabra in de voortuinquote:
Mijn zoon gaat sowieso zijn eigen gang met kerst, maar mijn dochter zou het minder leuk vinden.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeker wel, ik vind het zalig om met Kerst geen verplichtingen te hebben. De kinderen zijn het huis uit, dus die hebben hun eigen bezigheden, en ik wil ook hen niet verplichten om met Kerst die 'zielige ouwe moeder' te moeten bezoeken. Daar had ik vroeger zelf een gruwelijke hekel aan.
Ben je blauwquote:Op zondag 1 juni 2014 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon gaat sowieso zijn eigen gang met kerst, maar mijn dochter zou het minder leuk vinden.
Maar zover is het dus nog niet![]()
Eet smakelijk ER!
Gerookt of gedronken.. Ach wat maakt het ook uitquote:Op zondag 1 juni 2014 20:33 schreef Soury het volgende:
Ik kwotk maar ffe stom. Ik heb ien wijtje up![]()
Wel lekker even in de zon
Ja precies.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Gerookt of gedronken.. Ach wat maakt het ook uit
Veel plezier.quote:
Jij ook veel plezier ermeequote:
Zo zag mijn overkant eruit. En wat nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |