Er mist een foto, die zak haalt alles weer wegquote:
Een zak hooi is nog nuttiger.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Er mist een foto, die zak haalt alles weer weg
Ja jammer was wel een toffe foto. Maar voor de rest kan die zak optieven.quote:
Dutch profanity can be divided into several categories. Often, the words used in profanity by speakers of Dutch are based around various names for diseases. In many cases, these words have evolved into slang, and many euphemisms for diseases are in common use.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jammer was wel een toffe foto. Maar voor de rest kan die zak optieven.
Zit je haar in de krulquote:Op zondag 1 juni 2014 21:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dutch profanity can be divided into several categories. Often, the words used in profanity by speakers of Dutch are based around various names for diseases. In many cases, these words have evolved into slang, and many euphemisms for diseases are in common use.
quote:
Ik ben niet meer blauw, ben het zelfs vrijdag ook niet geweest, maar het was een geweldig feest!quote:
Mooi zoquote:Op zondag 1 juni 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet meer blauw, ben het zelfs vrijdag ook niet geweest, maar het was een geweldig feest!
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh lekker, ik heb gegoogeld ...
[ afbeelding ]
Veel plezier daar! Ik ben een beetje jaloers
Heel veel mensen roepen dat ze er niet aan moeten denken en het is ook echt nogal volks allemaal, maar wel heel gezellig en iedereen is elkaars vriendquote:Op zondag 1 juni 2014 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi zoIk moet er niet aan denken maar jij bent een toppertje
Zonder strandstoelenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde locatie, ander tijdstip...
Tijdstip met dikke mensen overalquote:Op zondag 1 juni 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihiquote:
ohhhhhhhhhhhh maak me gekquote:Op zondag 1 juni 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |