ik ben daar langs gefietst vandaagquote:Op zondag 1 juni 2014 15:47 schreef chufi het volgende:
Begint hier op een spamhoekje te lijken ... Al die reclames als niet abo
2015? En nu al geboekt? Is de Ritz in Parijs zo druk bezet dan?quote:
De Coco Chanel suite welquote:Op zondag 1 juni 2014 17:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
2015? En nu al geboekt? Is de Ritz in Parijs zo druk bezet dan?
OK, en wat kost dat nou? Ik zit te googlen, maar kom nog geen site tegen die me ook prijzen geeft voor dit specifieke hotel. Suite ziet er wel erg gaaf uit!!quote:
Net is meer dan 12.000 euroquote:Op zondag 1 juni 2014 17:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK, en wat kost dat nou? Ik zit te googlen, maar kom nog geen site tegen die me ook prijzen geeft voor dit specifieke hotel. Suite ziet er wel erg gaaf uit!!
Haha, precies op die plek zit ik nu...quote:Op zondag 1 juni 2014 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh lekker, ik heb gegoogeld ...
[ afbeelding ]
Veel plezier daar! Ik ben een beetje jaloers
LOL!! Dan nemen we wel een andere suite, want heel Coco Chanel boeit me voor geen meter. En ze zullen vast gelijkwaardige suites hebben, zonder de naamsbekendheidquote:
Spanje is extreem Bizar que weer ... Hoop dat het verder rustig blijftquote:Op zondag 1 juni 2014 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, precies op die plek zit ik nu...
Eerder vandaag hoosde het hier, koelde het af tot 4 graden en kwamen hagelstenen zo groot als knikkers naar beneden. Bizar, nu is het weer 21 graden...
Ik neem aan dat je dan ook geen 1.5 jaar wachtquote:Op zondag 1 juni 2014 17:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
LOL!! Dan nemen we wel een andere suite, want heel Coco Chanel boeit me voor geen meter. En ze zullen vast gelijkwaardige suites hebben, zonder de naamsbekendheid
Eigenlijk ben je gewoon op whisky tour ... EN stuur je je schoonmoeder waar jij wilt zijn..quote:Op zondag 1 juni 2014 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar de whisky distillery hier in Padul. Fles ophalen als dank voor een artikel dat ik vorig jaar over hen geschreven heb...
Neuh, we kijken eens voor kerst.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan ook geen 1.5 jaar wacht
Leuk joh!! Krijg je ook een rondleiding dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar de whisky distillery hier in Padul. Fles ophalen als dank voor een artikel dat ik vorig jaar over hen geschreven heb...
OK Netjesquote:Op zondag 1 juni 2014 17:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben inderdaad de chauffeur hier. Schoonma en - pa gaan gewoon mee...
Ga je lekker weg met kerst? Dat doe je goed, elke kerst neem ik me weer voor om volgend jaar op vakantie te zijn met kerst, maar dat zal er komend jaar ook niet van komen, want begin december wordt mijn man 50 en willen we zorgen dat we ver weg zijnquote:
Hoe ver is ver ...quote:Op zondag 1 juni 2014 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je lekker weg met kerst? Dat doe je goed, elke kerst neem ik me weer voor om volgend jaar op vakantie te zijn met kerst, maar dat zal er komend jaar ook niet van komen, want begin december wordt mijn man 50 en willen we zorgen dat we ver weg zijn
Zeker wel, ik vind het zalig om met Kerst geen verplichtingen te hebben. De kinderen zijn het huis uit, dus die hebben hun eigen bezigheden, en ik wil ook hen niet verplichten om met Kerst die 'zielige ouwe moeder' te moeten bezoeken. Daar had ik vroeger zelf een gruwelijke hekel aan.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je lekker weg met kerst? Dat doe je goed, elke kerst neem ik me weer voor om volgend jaar op vakantie te zijn met kerst, maar dat zal er komend jaar ook niet van komen, want begin december wordt mijn man 50 en willen we zorgen dat we ver weg zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |