Hoe doet 'ie dat nou?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik denk op de bank in slaap gevallen met KRO Detective night.
waaro nous stp volgn we hebben hier van die spannende avonturenquote:Op zondag 1 juni 2014 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe doet 'ie dat nou?
MmmmmBobbb!![]()
*Stop volgen
owwwwwwwwww dan ben ik vast een hele slechtequote:Op zondag 1 juni 2014 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die koele afstandelijke zijn de beste.
Ik weet niet hoe dat bij Grieken werkt?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:01 schreef FANN het volgende:
[..]
owwwwwwwwww dan ben ik vast een hele slechte
Soms is op gvoel afgaan nie zo verstandigquote:Op zondag 1 juni 2014 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je iets moet doen dan is nadenken wel handig.
Verder is op je gevoel afgaan prettiger.
Dat weet ik ook nietquote:Op zondag 1 juni 2014 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij Grieken werkt?
krijg je van je vrouw vaak op je donder ofzo???quote:Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn vrouw is geen makkelijke tante en schoonmoeder heb ik zelfs keer zuipwedstrijd van verloren.
owwwwwwwww jah, dan herken ik welquote:Op zondag 1 juni 2014 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze kan zo heerlijk kwaad naar me kijken.
Die heeft een eigen wil en ik ook, dat botst soms en tot nu win ik steeds.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:05 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg je van je vrouw vaak op je donder ofzo???
Hj wint ook meestal. dan ben ik zooooo moe van al dat gepraat, dan vin ik het wl bestquote:Op zondag 1 juni 2014 02:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft een eigen wil en ik ook, dat botst soms en tot nu win ik steeds.
We hebben ook veel samen dingen voor elkaar gekregen en er kan maar 1 kapitein op het schip zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:06 schreef FANN het volgende:
[..]
owwwwwwwww jah, dan herken ik weldan is ze pissig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |