Volgens mij ben jij daar een ster in .. Stuur maar op en over de kosten hebben wwe het wel backdoors..quote:Op zondag 1 juni 2014 01:07 schreef FANN het volgende:
Chuf jouw spelfouten zijn echt om in te lijsten soms
backdoors klinkt wel spannend, maar kan ik niet hebbenquote:Op zondag 1 juni 2014 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij daar een ster in .. Stuur maar op en over de kosten hebben wwe het wel backdoors..
Die op Valentia Island zijn 350 miljoen jaar oud!! En dat ze zo'n beestje een Dinosaurier noemen.... !! Waanzinnig!quote:Op zondag 1 juni 2014 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag ooit van die sporen van dinos in spanje
Zoiets maar met groot ondergronds labyrint eraan, het gat is maar het topje van de ijsberg in omgekeerde vorm.quote:
Wil het niet weten PPquote:Op zondag 1 juni 2014 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zoiets maar met groot ondergronds labyrint eraan, het gat is maar het topje van de ijsberg in omgekeerde vorm.
zijn die echt zo oud.. ? Das Pre Dinos period indeedquote:Op zondag 1 juni 2014 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die op Valentia Island zijn 350 miljoen jaar oud!! En dat ze zo'n beestje een Dinosaurier noemen.... !! Waanzinnig!
Het tijdstip misschien?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:20 schreef FANN het volgende:
tering ik ben zo melig als wat en ik weet niet eens waarom
en een klein flessie chardonnayquote:
Ik vond het wel een toffe grot, je hoefde ook niet te lopen in een bootje gezellig met andere toeristen uit vele landen rustig er doorheen varen en af en toe een keer bukken.quote:
Je bent dus niet melig maar gewoon waps nu.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
en een klein flessie chardonnayfucking goed spul wel eigenlijk,maar ik mag eigenlijk nie drinken
medicijnen enzo,maar soms zondig ik een bbetje
JA ZAL BEST maat voelt wel lekkerquote:Op zondag 1 juni 2014 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent dus niet melig maar gewoon waps nu.
Drom heet het ook een Tetrapodquote:Op zondag 1 juni 2014 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn die echt zo oud.. ? Das Pre Dinos period indeed
Hehe, dacht dat je het nooit zou voorstellenquote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
komt m bekend voorwaar is dat ook weer van? dit is niet de orginele...
Lijkt op Kiss van Tom Jones (en Prince)quote:Op zondag 1 juni 2014 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
komt m bekend voorwaar is dat ook weer van? dit is niet de orginele...
ik had Tom Jones in mijn hoofd, maar deze klopt ookquote:Op zondag 1 juni 2014 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Lijkt op Kiss van Tom Jones (en Prince)
Hoi, geen youtube, maar dit gaat de hele week niet meer uit je hoofd!quote:
Volgens mij was Prince eerder en deed Tom Jones ook succesvolle cover?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Lijkt op Kiss van Tom Jones (en Prince)
eeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op zondag 1 juni 2014 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Hoi, geen youtube, maar dit gaat de hele week niet meer uit je hoofd!
MmmmmBobbbb!![]()
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/315601
oh echt? Ik dacht andersomquote:Op zondag 1 juni 2014 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij was Prince eerder en deed Tom Jones ook succesvolle cover?
Die viel me al op ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
MmmmmBobbbb!![]()
doe één toepje. alsjenlifsquote:Op zondag 1 juni 2014 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
MmmmmBobbbb!![]()
Zou ook kunnen hoor, weet wel dat Tom er later nog hit mee heeft gescoord , Bertus *btw ook met die Rits.quote:
Ik snap hem nu beterquote:
Er beginnen nu steeds meer letters op je tuutsenbord te haperen.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap hem nu beterdrong niet goed door de eerste kkerr
ah....... mrgen gaat het vast weer beterquote:Op zondag 1 juni 2014 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er beginnen nu steeds meer letters op je tuutsenbord te haperen.
Maakt mij niet uit hoor, ik snap het meestal wel , of ook weer niet maar dan kan gebeuren met alleen tekst, wat plaatjes en youtubjes.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... mrgen gaat het vast weer beter![]()
la maar eff, gewoon niet op letten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |