Ik vind het wel mooiquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek geworden ben je.
Dit wordt een BF4 mod van 65 euro, hell no.
Omaha is de codenaam, dat filmpje is een gelekte interne trailer volgens mij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:43 schreef Rossdale het volgende:
Maar het gaat dus Omaha heten ipv hardline? Hardline klinkt wel beter eigenlijk
Ik zeker niet, dit is gewoon uitmelkerij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooiEen jaarlijkse BF, maar wel variatie in het type game. Waar je bij cod continue elk jaar hetzelfde krijgt, is deze game (met natuurlijk exact dezelfde engine) wel daadwerkelijk anders van opzet.
Op deze manier elk jaar een nieuwe BF uitkotsen waardeer ik wel
Dat premium en DLC zal me jeuken, dat koop ik toch nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omaha is de codenaam, dat filmpje is een gelekte interne trailer volgens mij.
[..]
Ik zeker niet, dit is gewoon uitmelkerij.
Als BF4 DLC voor 15-20 euro? Top!
Als nieuwe game voor 65 euro waar je ongetwijfeld ook weer een ''Premium'' voor 50 euro bij kan kopen, je de beste wapens kunt kopen voor geld etc etc
Is dit een mod? Want ik hoorde wel geruchten over een nieuwe BF in politie setting die gelekt zouden zijn vanuit EA zelf. Mar dit ziet er niet kwalitatief op het zelfde niveau uit als de huidige BF, dus een beetje sceptisch.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Speciaal voor de BF4 mod fetisjisten:
Ditquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat premium en DLC zal me jeuken, dat koop ik toch niet
Verschillende meningen blijven grappig, ik vind juist dat het een nieuwe skin op dezelfde engine is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat premium en DLC zal me jeuken, dat koop ik toch niet
En ik zie dit zeker niet als DLC, het lijkt wel echt fundamenteel een andere opzet te hebben. Niet gewoon een nieuwe skin op dezelfde engine.
Gloednieuwe game, deze herfst te koop voor veel te veel geld.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:48 schreef very het volgende:
[..]
Is dit een mod? Want ik hoorde wel geruchten over een nieuwe BF in politie setting die gelekt zouden zijn vanuit EA zelf. Mar dit ziet er niet kwalitatief op het zelfde niveau uit als de huidige BF, dus een beetje sceptisch.
Omdat het denk ik een alpha leak is. GFX worden nog opgeschroeft wss.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:48 schreef very het volgende:
[..]
Is dit een mod? Want ik hoorde wel geruchten over een nieuwe BF in politie setting die gelekt zouden zijn vanuit EA zelf. Mar dit ziet er niet kwalitatief op het zelfde niveau uit als de huidige BF, dus een beetje sceptisch.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verschillende meningen blijven grappig, ik vind juist dat het een nieuwe skin op dezelfde engine is.
Ook die gamemodes man... Heist bv, klinkt leuk natuurlijk maar dat wordt gewoon een lichte variant op CTF ofzo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]Nouja even wachten op meer info tijdens de E3 dus
Psst, die multiplayer gamemodes zijn hetzelfde in ELKE shooterquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook die gamemodes man... Heist bv, klinkt leuk natuurlijk maar dat wordt gewoon een lichte variant op CTF ofzo.
Turf Wars ? Conquest! Maar dan op kleinere schaal.
Alleen de singleplayer zou evt. leuk kunnen zijn, voor mij dan.
Dit soort games speel ik nooit Single Player... BF heb ik 10min SP gedaan, toen dacht ik.. waarom.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:52 schreef Donderjagers het volgende:
Mja uiteindelijk speel je een BF game niet om de SP.
Ja dat snap ik, maar waarom zou je dus een game kopen met dezelfde engine en nagenoeg dezelfde gamemodes als die je nu al speelt? Alleen dan op kleinere schaal?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Psst, die multiplayer gamemodes zijn hetzelfde in ELKE shooterUiteraard is dit gewoon weer een variant daar op
Dit is dan ook geen BF game als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:52 schreef Donderjagers het volgende:
Teveel? Ik spendeer tijdens een avondje stappen meer geld, en heb daar toch een stuk minder lang plezier van dan van een goede game.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Gloednieuwe game, deze herfst te koop voor veel te veel geld.
Ik ga het niet nog een keer uitleggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:55 schreef very het volgende:
[..]
Teveel? Ik spendeer tijdens een avondje stappen meer geld, en heb daar toch een stuk minder lang plezier van dan van een goede game.
Project Carsquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:53 schreef jackson het volgende:
Ik verwacht eigenlijk nauwelijks games te kopen aankomende tijd. Fifa 15 is een no-brainer voor mij en verder lijkt "The Division" een must. Daarnaast zou ik het eigenlijk niet weten. Eventueel Gran Tursimo.
Moet jij weten. Ik ben het gewoon niet met je eens. Daar kan je uitleg toch niets aan veranderen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga het niet nog een keer uitleggen.
Gelukkig maar dan!quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:56 schreef very het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik ben het gewoon niet met je eens. Daar kan je uitleg toch niets aan veranderen.
Dat is inderdaad een mogelijkheid nog ja, goede tip! Wanneer verwacht, weet je dat zo?quote:
Pas november, dacht ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mogelijkheid nog ja, goede tip! Wanneer verwacht, weet je dat zo?
Ik ook wel, maar niet ieder jaar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:06 schreef Lastpost het volgende:
Ach veel van die games zijn toch gewoon veredelde DLC's. Wat kleine aanpassingen, nieuwe updates en wat nieuwe maps/teams/spelers/wapens/modus en hoppa, weer voor 60 euro bij de retailer.
Heb daar overigens vrij weinig moeite mee bij bepaalde games zoals FIFA en BF, die games zijn in basis al prima en als er dan wat kleine wijzigingen komen en wat nieuwe maps/teams etc. kan ik daar prima mee leven.![]()
En of je het het geld waard vind blijft natuurlijk iets dat je zelf moet bepalen.
Ik vind dat ook vervelend. Een game als Borderlands 2 speel ik nu nog, en we zijn straks al twee jaar verder. Ik heb liever brokjes DLC tussendoor, dan elk jaar een nieuwe game in de serie. Dat voelt niet goed, en ik merk dat ik de meeste van die games ook gewoon oversla omdat ik het ten koste vind gaan van de kwaliteit. Ik koop eens per tien jaar een FIFA, en that's it.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar niet ieder jaar.
BF4 werkt net een maand zonder grote problemen en over 5 maanden ongeveer ''moeten'' we dit alweer gaan kopen?
Ja en dan zal EA nu iets zeggen als ''Ja maar dit is geen nieuwe game in de serie, dit is een nieuwe serie met toevallig dezelfde naam!''quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind dat ook vervelend. Een game als Borderlands 2 speel ik nu nog, en we zijn straks al twee jaar verder. Ik heb liever brokjes DLC tussendoor, dan elk jaar een nieuwe game in de serie. Dat voelt niet goed, en ik merk dat ik de meeste van die games ook gewoon oversla omdat ik het ten koste vind gaan van de kwaliteit. Ik koop eens per tien jaar een FIFA, en that's it.
pijp mequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:24 schreef Bartcoah het volgende:
Watch_dogs is zoooo gaaf!!!
Dat online tailing is awesome alles is awesome awesome awesome awesome.
Mijn PSNid: Bartcoah ik ben voor alles down.
wohoooquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik zal je eens vol blaffen met mijn silenced vector vriend.
Stuur me je PSN!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Vanaf morgen heb ik hem ook :-D
Wel al wat geoefend met de demo!
Je kan een private game maken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:45 schreef Jimbo het volgende:
Jammer dat je alleen niet in elkaars game komt, maar in die vna een vreemde![]()
oeh, fijn voor de achievementsquote:
Weet ik niet, dit is mijn 1e Trials game. Maar die 20 Euro is het elke cent waard.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Van dezelfde makers als die trials die je vroeger op spelsites kon spelen?
Geen Destiny?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:53 schreef jackson het volgende:
Ik verwacht eigenlijk nauwelijks games te kopen aankomende tijd. Fifa 15 is een no-brainer voor mij en verder lijkt "The Division" een must. Daarnaast zou ik het eigenlijk niet weten. Eventueel Gran Tursimo.
Ben je nu alleen bezig met de campaign? Dan valt het inderdaad wel mee. Online hacking en tailing is toch wel echt vet hoor!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik vermaak me ook wel met Watchdogs. Het is niet de supergame die het pretendeert te zijn, maar het is wel vermakelijk.
Nee, van alles een beetje eigenlijk. Er komt telkens weer wat nieuws op je pad. Heb 2 extra centrales aangevallen en gehackt en 5 van die torens gehackt. Zo'n hideout bestormd en een crimineel convooi aangevallen. En ook nog 3 lijken van de seriemoordenaar gevondenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ben je nu alleen bezig met de campaign? Dan valt het inderdaad wel mee. Online hacking en tailing is toch wel echt vet hoor!
Vooral het hacken kan echt bloedstollend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dat mag er van mij ook wel weer uit. Gewoon lekker terug naar de BF1942 opzet, wil je SP? Heb je hier de MP maps met bots. Leg gewoon de focus naar hetgene waar je de doorbraak hebt gemaakt: multiplayer. En nog een verdomd goede ook. Heb in BF4 tijdens een schoolvakantie eens uit verveling de SP doorlopen voor de wapens.. Zonde van de tijdquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:52 schreef Donderjagers het volgende:
Tenzij je bepaalde wapen moet vrijspelen.
quote:If you die while being hacked by another player (bound to happen eventually), you'll respawn with your weapons lost and you're unable to purchase any that you were carrying. Additionally, your skill tree says you've unlocked any upgrades that you had, but they'll no longer work. Since the game thinks they're unlocked, there's no way to "reactivate" the abilities to get them working again. Hopefully Ubisoft patches this soon, but I've seen it reported on multiple websites so I was hoping to give everyone a heads up before their game glitched.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, van alles een beetje eigenlijk. Er komt telkens weer wat nieuws op je pad. Heb 2 extra centrales aangevallen en gehackt en 5 van die torens gehackt. Zo'n hideout bestormd en een crimineel convooi aangevallen. En ook nog 3 lijken van de seriemoordenaar gevonden![]()
Spoileralert:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Wat bedoel je met:'' 10 euro PS PLUS gratis''?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:23 schreef Max-97 het volgende:
Hallo,
Ik heb vandaag mijn ps4 gekregen, alleen vind ik geen 10 euro PS PLUS gratis en weet iemand hoe ik die 2 dagen ps plus proef moet claimen? Kan ze beide niet vinden namelijk...
Bedankt,
Max-97
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]Je moet alle audio verzamelen die in de buurt van de lijken liggen. Dan ontrafel je het mysterie vd seriemoordenaar. Zal wel een cutscene opleveren en wat unlocken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Kut, daar mis ik er een van jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je moet alle audio verzamelen die in de buurt van de lijken liggen. Dan ontrafel je het mysterie vd seriemoordenaar. Zal wel een cutscene opleveren en wat unlocken.
Volgens mij nummeren ze ze gewoon van 1 tm 7 ongeacht in welke volgorde je ze vind. Er is dan dus ook geen manier om te achterhalen welke je mist.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kut, daar mis ik er een van ja
Geen idee van welke
Neem, precies.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens mij nummeren ze ze gewoon van 1 tm 7 ongeacht in welke volgorde je ze vind. Er is dan dus ook geen manier om te achterhalen welke je mist.
met aidens ogenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
Bij watch dogs he, hoe kijken jullie bij iemand binnen?
Zegt me niksquote:
Nice. Ik wil liever discs.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef Yi-Long het volgende:
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition is trouwens in de aanbieding op PSN, voor 15 euro. Wellicht leuk voor diegenen die nog wat weinig PS4 games hebben.
LOLquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi dat die nu nog zo rare zijn
Ik heb hem gespeeld. Prima game. Puzzels zijn uitdagend en vereisen genoeg denkwerk. Zit ook veel uurtjes gameplay in, maar de S-levels vrijspelen is echt moeilijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Nice. Ik wil liever discs.
Iemand die trouwens Stealth inc heeft? Ik wil het kopen! Is het wat?
Gaat wel. Ik heb hem op PS3 en Vita, en het is een platform-puzzle spel, maar het kon me niet ECHT boeien eerlijk gezegd, maar goed, dat probleem heb ik sowieso wel vaak met games.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Nice. Ik wil liever discs.
Iemand die trouwens Stealth inc heeft? Ik wil het kopen! Is het wat?
Hmmm had gehoopt dat het inderdaad zoals Meat Boy zou zijn. Ik ga het toch erop wagen. BEdankt voor jullie feedback.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gaat wel. Ik heb hem op PS3 en Vita, en het is een platform-puzzle spel, maar het kon me niet ECHT boeien eerlijk gezegd, maar goed, dat probleem heb ik sowieso wel vaak met games.
Het gaf me niet echt een bevredigend gevoel wanneer ik een leven uitgespeeld had, wat ik bij games als ilomilo, Trials, Super Meat Boy, etc etc wel heb.
5 euroquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:15 schreef Shadeauw het volgende:
Mag ik deze keer wel in de op?
Cpt-Roadrage
5 euroquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:15 schreef Shadeauw het volgende:
Cpt-Roadrage
ik heb al 6 keer gevraagd om in de OP te mogen staan en ik sta er nog steeds nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:15 schreef Shadeauw het volgende:
Cpt-Roadrage
Nope, het is helaas niets zoals Meat Boy.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Hmmm had gehoopt dat het inderdaad zoals Meat Boy zou zijn. Ik ga het toch erop wagen. BEdankt voor jullie feedback.
Degene die de reeks is begonnen moet je dan ook een DM sturen! Een beetje initiatief tonenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:10 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb al 6 keer gevraagd om in de OP te mogen staan en ik sta er nog steeds niet![]()
Yea, we moeten even een juist team vinden. Gister ook 1 pot met Jackson gedaan. Ajax. 2-5 gewonnenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ging gister best lkkr he. Vooral met Argentinie
Ja, eerst met 2-0 achter maar doen ging het welquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Yea, we moeten even een juist team vinden. Gister ook 1 pot met Jackson gedaan. Ajax. 2-5 gewonnen
wat een bullshit. Twee collega's hebben in dezelfde week er gewoon elk een besteld en geleverd gekregen. Zonder aparte linkjes of topics. Dus het valt wel mee, lijkt me.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:16 schreef Vault-Boy het volgende:
Blijft toch echt erg dat de PS4 nog steeds niet goed leverbaar is![]()
Collega van me zei gister ook dat die een PS4 wilde halen, maar ik zei al dat die dan lang kan wachten voordat je er weer 1 kan kopen. Ja in het buitenland kan je er misschien snel eentje hebben, maar dat wil die liever niet.
Hopelijk komt er snel weer ergens een link tevoorschijn
Waar hebben die besteld dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat een bullshit. Twee collega's hebben in dezelfde week er gewoon elk een besteld en geleverd gekregen. Zonder aparte linkjes of topics. Dus het valt wel mee, lijkt me.
Niet zo aggresiefquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat een bullshit. Twee collega's hebben in dezelfde week er gewoon elk een besteld en geleverd gekregen. Zonder aparte linkjes of topics. Dus het valt wel mee, lijkt me.
Intertoys, Bart Smit, no problemoquote:
wat is agressiefquote:
Dan ben je gewoon slechtquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:35 schreef utopie het volgende:
teringtiefus wat een bagger spel dat watch_dogs. begint na een uurtje zwaar te vervelen/irriteren. Ik speel nog wel op easy (![]()
![]()
![]()
) en nog word ik makkelijk neergemaaid door van die @!$%^ gastjes in een missie/objective. helemaal klaar mee
wel mooi gemaakt maar daar blijft het ook bij. Na een uurtje gespeeld te hebben is het leuke er wel weer afquote:
Ik kan nog wel een paar potten spelenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:20 schreef Exorbitantes het volgende:
Iemand vanmiddag zin in Fifa? 1 vs. 1 of co-op?
Indeed!quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:16 schreef RRuben het volgende:
Hopen dat GTA toch nog komt naar ps4 (denk het niet) maar dan is er ten minste een leuke open world game waar je lekker kan kloten
quote:Exciting news! From now on we will now be offering 2 games per platform on PlayStation Plus!
Gedaan!quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar potten spelen. PSN: Jacksonclaxon
Laat even weten als je me toegevoegd hebt, dan zet ik mijn PS4 aan
Slinger hem nu ff aanquote:
Ik ga een fifa 14 toernooi organiseren op locatie met kekke prijzen enzo.quote:
Jij woont toch in Amsterdam Noord. Daar durf ik niet heen te komen.......quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik ga een fifa 14 toernooi organiseren op locatie met kekke prijzen enzo.
Wie gaat me daarmee helpen?
Oud-Zuid!quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij woont toch in Amsterdam Noord. Daar durf ik niet heen te komen.......
En dat zijn de gratis spellen, of spellen met korting? Gratis zou wel leuk zijn. Trine 2 altijd al willen kopen en spelen, maar het is er nooit van gekomen. Pixeljunk ken ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef Vault-Boy het volgende:
PS Plus.
Volledige lijst Juni
4th June: Pixeljunk Shooter Ultimate (Cross Buy) - PS4
4th June: Trine 2: The Complete Story - PS4
4th June: NBA 2K14 - PS3
4th June: Lone Survivor (Cross Buy) - PS3
4th June: Dragon’s Crown - PSV
4th June: Surge Deluxe - PSV
Chris Owen (PS EU community manager) op Twitter:
[..]
De gratis spellen zijn dat ofc.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:56 schreef Morri het volgende:
[..]
En dat zijn de gratis spellen, of spellen met korting? Gratis zou wel leuk zijn. Trine 2 altijd al willen kopen en spelen, maar het is er nooit van gekomen. Pixeljunk ken ik niet.
mja dat bestaat dus niet meerquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar kan ik mijn opgeslagen videos zien bij de ps4? Heb een hoop fifa goals opgeslagen
Wat een verschrikkelijke kut lineup blijft het toch ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef Vault-Boy het volgende:
PS Plus.
Volledige lijst Juni
4th June: Pixeljunk Shooter Ultimate (Cross Buy) - PS4
4th June: Trine 2: The Complete Story - PS4
4th June: NBA 2K14 - PS3
4th June: Lone Survivor (Cross Buy) - PS3
4th June: Dragon’s Crown - PSV
4th June: Surge Deluxe - PSV
Chris Owen (PS EU community manager) op Twitter:
[..]
Ik zag vandaag al zoiets in een stream bij iemandquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:12 schreef rdwilbrink het volgende:
Wist niet eens dat er een world cup mode kwam voor fifa 14 op de ps4
http://pc.4gamers.be/nieu(...)-Cup-modi-uitgesteld
Ultimate Team World Cup-modus en de World Cup-modus las ik vandaag de details weet ik nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zag vandaag al zoiets in een stream bij iemand
Maar is het alleen voor FUT?
Ah oke, FUT boeit mij niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:25 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Ultimate Team World Cup-modus en de World Cup-modus las ik vandaag de details weet ik niet
Precies dat heb ik ook dat fut boeit mij ook niet echtquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ah oke, FUT boeit mij niet.
Maar dat World cup-modus lijkt mij wel interessant
volgens mij naar je profiel gaan en dan staan er onder je foto 3 knoppen en 1tje daarvan is je media. Zo uit mn hoofd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar kan ik mijn opgeslagen videos zien bij de ps4? Heb een hoop fifa goals opgeslagen
Ik snapte het eerst ook niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:42 schreef Yi-Long het volgende:
Ik snap dat opnemen ook niet echt bij PS4. Er staan wat videos opgeslagen, maar die heb ik niet bewust opgeslagen, en toen ik laatst even iets wilde saven/uploaden met FIFA, toen werkte dat weer niet echt.
Heb ook geen zin om het non-stop op te nemen, of te streamen ofzo (sowieso nog nooit gestreamed), maar soms als je een mooie omhaal in de kruizing jast, dan zou het wel fijn zijn om die ergens te saven...
VMC is het netwerk voor vrouwen in marketing en communicatie. ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:55 schreef Disker91 het volgende:
Leuk! Net een mailtje gehad van VMC dat ik ben goedgekeurd voor het (betaalde) béta testen van PS3/4 en pc games. Een maand geleden mij aanvraag ingediend, had het niet meer verwacht.
Ja, was lachen... Met name om een paar dramatische fouten van mijn kantquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:07 schreef Exorbitantes het volgende:
Heerlijke potjes achter de rug met Rijst en Jackson.
Daar moet je EA voor bellen. Degene aan de lijst lost dat voor je op. Heb ik ook gehad. Jij kan er zelf niets aan doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:54 schreef rihago het volgende:
ik kom met FIFA 14 gewoon niet in UT.
Zegt hij dat ik een geheime vraag in moet vullen.
doe ik dat. krijg ik de melding. geheime vraag niet opgeslagen en flikkert mij eruit.
Enige wat ik speel UT & Co-opquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:54 schreef rihago het volgende:
ik kom met FIFA 14 gewoon niet in UT.
Zegt hij dat ik een geheime vraag in moet vullen.
doe ik dat. krijg ik de melding. geheime vraag niet opgeslagen en flikkert mij eruit.
https://www.vmc.com/industries/quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
VMC is het netwerk voor vrouwen in marketing en communicatie. ?
hoe bevalt Watch Dogs voor de rest? Must buy of nog even wachten tot hij in de budget bakken ligt?quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moet heul erg wennen aan de watch _dogs besturing @ PS4.
Veel knoppen zitten net "andersom" als dat mijn intuitie mij zegt hoe het moet werken.
ik zou je aanraden om 'm voor een tientje/2 tientjes goedkoper van marktplaats te halen. Je zal zien dat ie daar over een week (wanneer mensen 'm al uitgespeeld hebben of de game niet leuk vinden) op marktplaats zetten voor een mooi prijsje.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe bevalt Watch Dogs voor de rest? Must buy of nog even wachten tot hij in de budget bakken ligt?
Thanks, dan gaan we dat vanavond eens proberenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik snapte het eerst ook niet.
Maar als je dus vids op wilt nemen dan moet je de shareknop een paar seconden indrukken totdat je een klein icoontje ziet verschijnen. En als je dan het gene wat je hebt opgenomen wilt opslaan dan druk je weer op de shareknop en daarna vierkantje (Save video).
Hopelijk ligt er dan uberhaupt een PS4 in de winkelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Rond augustus ga ik er ook een halen
Want PvZ komt en dan iets later Dragon Age en Final Fantasy
En misschien is dat Destiny wel wat. Hopelijk ligt er dan een leuke bundel in de winkel.
Ja dat klopt. Ik had gelezen dat je na de laatste update die DRM zooi uit kan zetten zodat je langer kan opnemen maar ik heb geen idee hoe dat moet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks, dan gaan we dat vanavond eens proberen
Hij neemt gewoon steeds 15 minuten op, dus na die 15 minuten dan verdwijnen de eerste minuten van de opnamen...!?
Eens kijken of het vanavond wil lukken met de omhaaltjes... al zijn ze redelijk makkelijk in deze FIFA...
Voeg me maar toe. Ashtasticz. 1v1 vind ik altijd leuk!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:53 schreef Massief het volgende:
Iemand fifa 1 vs 1
Wel als je beetje goed bent pls
Dragon Age _0_quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Rond augustus ga ik er ook een halen
Want PvZ komt en dan iets later Dragon Age en Final Fantasy
En misschien is dat Destiny wel wat. Hopelijk ligt er dan een leuke bundel in de winkel.
Is ook maar de vraag jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Hopelijk ligt er dan uberhaupt een PS4 in de winkel
Heb jij FIFA 14 jij Assenaarrrrrquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:37 schreef RRuben het volgende:
Ik ben blij als E3 is geweest en als we eindelijk wat extra info hebben over komende gamesBen met name benieuwd wanneer PlanetSide komt. (En stiekem hoop ik op GTA V
)
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:43 schreef Cikx het volgende:
Eindelijk!
[ afbeelding ]
Slechte dualshock grap overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door utopie op 31-05-2014 11:04:08 ]
Iemand feliciteren met de aanschaf van een consolequote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:43 schreef Cikx het volgende:
Eindelijk!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:55 schreef utopie het volgende:
Voor de mensen die Watch Dogs spelen (bevat geen spoilers, gewoon voor de mensen die niet watch dogs spelen en het niet interesseert):Interessante tip, en eigenlijk klinkt het nog logisch ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
ja inderdaadquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Interessante tip, en eigenlijk klinkt het nog logisch ook!
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:55 schreef utopie het volgende:
Voor de mensen die Watch Dogs spelen (bevat geen spoilers, gewoon voor de mensen die niet watch dogs spelen en het niet interesseert):Doe je een uur over 100k? Moet je die skill kopen dat je meer geld kan stelen dan heb je dat in 10 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahouète.
Wanneer had je gereserveerd?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:43 schreef Cikx het volgende:
Eindelijk!
[ afbeelding ]
Goed. Nu is je PS4 8 seconden sneller toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:36 schreef utopie het volgende:
Zojuist mijn harde schijf vervangen met een 1GB SSHD. Leuk om te zien wat voor schroefjes ze gebruiken
[ afbeelding ]
Nu alle store aankopen en savefiles weer terugzetten
en heb ik 500GB meer aan opslagruimtequote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:42 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Goed. Nu is je PS4 8 seconden sneller toch?
Ik hoop toch dat je 1 TB bedoelt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:36 schreef utopie het volgende:
Zojuist mijn harde schijf vervangen met een 1GB SSHD. Leuk om te zien wat voor schroefjes ze gebruiken
[ afbeelding ]
Nu alle store aankopen en savefiles weer terugzetten
Oh lol idd. Ik kan zometeen nog wel een potje doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we elkaar al ik heet ThijmenSkillaz
ja ik ook over kwartiertje kom ik online ongeveerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:44 schreef Massief het volgende:
[..]
Oh lol idd. Ik kan zometeen nog wel een potje doen.
Absoluut, maar kan niet zeggen dat ik het heel erg vind, want het was misschien wel beter om hem niet te hebben tijdens de examens. Ook zijn er nog maar weinig spellen die ik echt wil spelen.quote:
Ik ben erquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ja ik ook over kwartiertje kom ik online ongeveer
Als je nog een PS3 hebt of een Xbox360 dan mis je op dit moment ook niet bepaald veel imo.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:10 schreef Cikx het volgende:
[..]
Absoluut, maar kan niet zeggen dat ik het heel erg vind, want het was misschien wel beter om hem niet te hebben tijdens de examens. Ook zijn er nog maar weinig spellen die ik echt wil spelen.
Vreemd. Hier geen last van.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:59 schreef Cikx het volgende:
Volgens mij gaat het downloaden van games even lang duren..
Snap het niet. Op mijn PC haal ik 5GB in 10/20 minuten binnen, de PS4 doet er 3 uur over, terwijl die ook wired aangesloten is.
Heb ik ook. Ik zie dat de connectie test op de PS4 lagere snelheden aangeeft (glasvezel heb ik) dan via de pc. Ik zag na raadpleging van Google dat meerdere mensen hier problemen mee hadden. Een concreet oplossing heb ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:59 schreef Cikx het volgende:
Volgens mij gaat het downloaden van games even lang duren..
Snap het niet. Op mijn PC haal ik 5GB in 10/20 minuten binnen, de PS4 doet er 3 uur over, terwijl die ook wired aangesloten is.
Mijn connectie test geeft een downloadsnelheid van 58 Mbps aan, dan zou het toch aanzienlijk sneller moeten gaan dan het nu gaat.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:58 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ik zie dat de connectie test op de PS4 lagere snelheden aangeeft (glasvezel heb ik) dan via de pc. Ik zag na raadpleging van Google dat meerdere mensen hier problemen mee hadden. Een concreet oplossing heb ik nog niet gezien.
Dat volgens mij sowiesoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:23 schreef videonatic het volgende:
Ligt het niet gewoon aan de playstation store ipv aan je console?
Wil je 1vs1?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:42 schreef Cikx het volgende:
Heb ook maar FIFA 14 gekocht via de store, was 50 euro t/m 5 juni. Kan ik trouwens worden toegevoegd aan de OP? Mijn online id is Foetelaer.
Ik moet nog even wachten voor PS+ aangezien ik geen creditcard heb, hij moet ook nog downloaden (6 uur resterendquote:
Ajj hoeft ook niet met creditcard hequote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:49 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten voor PS+ aangezien ik geen creditcard heb, hij moet ook nog downloaden (6 uur resterend) maar als ik eenmaal PS+ heb zeker.
Je kan dan naar www.psncode.nl gaan kun je voor 50-, zon PSN card code direct op je beeldscherm en kun je die code invoeren bij de Playstation store en je kan daar gewoon PS+ kopenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:49 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten voor PS+ aangezien ik geen creditcard heb, hij moet ook nog downloaden (6 uur resterend) maar als ik eenmaal PS+ heb zeker.
Top bedankt!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je kan dan naar www.psncode.nl gaan kun je voor 50-, zon PSN card code direct op je beeldscherm en kun je die code invoeren bij de Playstation store en je kan daar gewoon PS+ kopen
nee dat doe je nu nee grapje hahahaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:00 schreef Cikx het volgende:
[..]
Top bedankt!
Dan doe ik dat morgen denk ik, zo meteen Nederland - Ghana kijken.
Tot nu toe zijn er alleen maar geruchten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:50 schreef utopie het volgende:
Weet iemand misschien of er al een release datum bekend is voor The Last of Us: Remastered. ?!
Ik heb hier en daar van mensen gehoord dat ie rond de 16e/20e volgende maand uitkomt maar kan er vrij weinig over vinden op de interwebz
Dat was een schatting, maar ik las ergens dat het 'zomer 2014' is. En de zomer loopt van eind juli tot eind september, dus dat is rekbaar. Hier en daar las ik iets over 'augustus'. Inderdaad onduidelijk. Misschien meer info op de E3.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:50 schreef utopie het volgende:
Weet iemand misschien of er al een release datum bekend is voor The Last of Us: Remastered. ?!
Ik heb hier en daar van mensen gehoord dat ie rond de 16e/20e volgende maand uitkomt maar kan er vrij weinig over vinden op de interwebz
Zou me niets verbazen als Sony op de E3 aankondigt dat ie per direct te downloaden is ofzo. Eerst wat schitterende beelden laten zien van hoe geweldig het er nu uitziet, en dan ".... and you can download it, exclusively for PS4, NOW!"quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:50 schreef utopie het volgende:
FIFA 14? iK WELquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:36 schreef Exorbitantes het volgende:
Misschien wat (te) laat. Maar iemand zin in co-op?
Je hallucineert en waantquote:Op zondag 1 juni 2014 01:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik heb hem dik geownt een keer gewonnen met 8-0 en 7-0 leuk om te weten toch
Hhaahah, geweldig manquote:Op zondag 1 juni 2014 01:43 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Je hallucineert en waant. Het is ook niets niks wat je de afgelopen uren om je oren hebt gehad. Sterkte.
Ik heb hetzelfde metde L2 knop, bloedirritant. En van mijn andere controller is de Start-knop erg brak.quote:
Ik ga gewoon kijken of dat binnen de garantie ligt. Want het is zeer storendquote:Op zondag 1 juni 2014 13:11 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde metde L2 knop, bloedirritant. En van mijn andere controller is de Start-knop erg stuk.
Ik zet sterk mijn vraagtekens bij de bouwkwaliteit van de controllers....
Nja ik had het laatst ook en nu is het opeens weer weg. Zwakke controllers zijn het hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 13:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon kijken of dat binnen de garantie ligt. Want het is zeer storend
nogmaals ;quote:
Ligt eraan wat je wil in een game. Replay value? Battlefield 4. Vooral met multiplayer kan je die zeker nog spelen tot volgend jaar ofzo.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is Watch Dogs de moeite waard? Heb alleen nog maar Fifa op PS4 en dat ben je na 8 wedstrijden ook wel zat. Zat zelf te denken aan BF4 of WD. Wat is jullie mening?
Mwah, je kunt bijvoorbeeld Rayman Legends voor zo'n 20 euro kopen, of wat downloadable games, zoals Trials Fusion of Child of Light. Injustice Gods Among is ook te downloaden voor maar 15 euro.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is Watch Dogs de moeite waard? Heb alleen nog maar Fifa op PS4 en dat ben je na 8 wedstrijden ook wel zat. Zat zelf te denken aan BF4 of WD. Wat is jullie mening?
Ja, goed punt. Ik ben fan van beide soort games. Lastig! Ga er nog wel even over nadenken..quote:Op zondag 1 juni 2014 14:01 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil in een game. Replay value? Battlefield 4. Vooral met multiplayer kan je die zeker nog spelen tot volgend jaar ofzo.
Goeie singleplayer? Watch Dogs, lees mijn post hierboven maar.
haal dan sowieso battlefield, heb je altijd wat te doen tussen single player games door die de moeite zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:06 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja, goed punt. Ik ben fan van beide soort games. Lastig! Ga er nog wel even over nadenken..
Ik denk dat ik ze waarschijnlijk gewoon allebei haalquote:Op zondag 1 juni 2014 14:11 schreef n8n het volgende:
[..]
haal dan sowieso battlefield, heb je altijd wat te doen tussen single player games door die de moeite zijn.
Zou BF4 halen.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Had ik 'm achteraf net zo goed bij jou kunnen meenemen maar goedquote:Op zondag 1 juni 2014 14:42 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zou BF4 halen.
BF4 is echt wel vet. Zeker als je wat met vrienden speelt. Goed samen spelen op een map van 64 man.
Bevalt de PS4 nog steeds?![]()
Ja eigenlijk wel hequote:Op zondag 1 juni 2014 14:47 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Had ik 'm achteraf net zo goed bij jou kunnen meenemen maar goed
PS4 bevalt prima ja! Alles loopt lekker smooth en grafisch gezien ook een hele vooruitgang. Nogmaals bedankt
quote:
Herkenbaar, maar FIFA 14 is ook wel stukken anders als FIFA 12. Vooral op de PS4, als je het een paar keer speelt en genoeg oefent kom je er wel hoor. Ik begon bij FIFA 07 toen was ik ongeveer 8 nu zoveel jaar later ben ik 15. En ik speel het nog steeds heb 07 TM 14 en zit nu ongeveer in divisie 1. Zo zie je maar oefening baart kunstquote:Op zondag 1 juni 2014 17:05 schreef Cikx het volgende:
Man man man, ik was nog vrij goed op FIFA 12, nu op 14 ben ik echt te slecht. Laatste potje met 7-1 verloren .Mijn verdediging wordt helemaal zoek gespeeld, maar zelf kom ik er niet doorheen.. Paar momenten gehad waarbij ik de PS4 wel uit het raam wilde gooien.
Ik ben benieuwd. Ik sla er meestal 2 over, dan is het verschil wel steeds redelijk groot. Maar ja pas een paar wedstrijden gespeeld, dus komt inderdaad nog wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar FIFA 14 is ook wel stukken anders als FIFA 12. Vooral op de PS4, als je het een paar keer speelt en genoeg oefent kom je er wel hoor. Ik begon bij FIFA 07 toen was ik ongeveer 8 nu zoveel jaar later ben ik 15. En ik speel het nog steeds heb 07 TM 14 en zit nu ongeveer in divisie 1. Zo zie je maar oefening baart kunst
Is alle DLC al klaar met downloaden?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:22 schreef Che_ het volgende:
Ik heb premium gehaald voor BF4 maar kan nog steeds geen gulf of oman 2014 spelen?
Geen idee?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is alle DLC al klaar met downloaden?
Vind je gta leuk?quote:Op zondag 1 juni 2014 13:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ja, dat vond ik ook niet echt duidelijk...Je moet elke DLC apart downloaden. Had ik in eerste instantie ook niet in de gaten.quote:
Als je écht voor een professionele gaming monitor wil gaan dan sowieso van BENQquote:
Samsung syncmastersquote:Op zondag 1 juni 2014 20:45 schreef utopie het volgende:
[..]
Als je écht voor een professionele gaming monitor wil gaan dan sowieso van BENQ![]()
beste gaming monitoren die er zijn.
FIFA 2003! Dat waren nog eens tijden haha. Edgar davids op het hoesje volgens mijquote:Op zondag 1 juni 2014 17:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar FIFA 14 is ook wel stukken anders als FIFA 12. Vooral op de PS4, als je het een paar keer speelt en genoeg oefent kom je er wel hoor. Ik begon bij FIFA 07 toen was ik ongeveer 8 nu zoveel jaar later ben ik 15. En ik speel het nog steeds heb 07 TM 14 en zit nu ongeveer in divisie 1. Zo zie je maar oefening baart kunst
Je gaat niet heel erg veel missen als je Watch_Dogs gaat skippen. Tot nu toe valt de game echt enorm tegen.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, je kunt bijvoorbeeld Rayman Legends voor zo'n 20 euro kopen, of wat downloadable games, zoals Trials Fusion of Child of Light. Injustice Gods Among is ook te downloaden voor maar 15 euro.
Wat Watch Dogs betreft: zelf wacht ik, en maybe laat ik hem helemaal wel schieten. Ik denk dat mijn volgende aankoop, na Rayman Legends die deze week binnenkomt, een afgeprijsde Tomb Raider of Assassin's Creed 4 (GOTY) zal zijn, maar ik zie het wel. Ik vermaak me intussen toch nog wel met mijn backlog op last-gen.
Moet zeggen, dat had ik ook in het begin.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:43 schreef Rogan het volgende:
[..]
Je gaat niet heel erg veel missen als je Watch_Dogs gaat skippen. Tot nu toe valt de game echt enorm tegen.
Mooi was dat ja. Feyenoord en Ajax met allemaal 90+ rated spelersquote:Op zondag 1 juni 2014 21:40 schreef RRuben het volgende:
[..]
FIFA 2003! Dat waren nog eens tijden haha. Edgar davids op het hoesje volgens mij
ja klopt, zo in detail weet ik het niet meer haha, was nog best jongquote:Op zondag 1 juni 2014 21:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Mooi was dat ja. Feyenoord en Ajax met allemaal 90+ rated spelersVooral Feyenoord was echt bizar, zeker omdat ze in 2002 de UEFA hadden gewonnen ofzo. Middenvelders zoals Bosvelt waren beter dan Zidane
Heb m lekker verkocht. Advertentie stond nog geen kwartier op MP en binnen een uur stond die gozer voor de deur.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:43 schreef Rogan het volgende:
[..]
Je gaat niet heel erg veel missen als je Watch_Dogs gaat skippen. Tot nu toe valt de game echt enorm tegen.
Beetje blazen en het was fixedquote:Op zondag 1 juni 2014 13:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nogmaals ;
Mes ertussen (kijk yewtoob) en het is zo opgelost.
Anders smeerolie, of gewoon je controller openschroeven en even alles invetten.
Daarom, niks aan de handquote:Op zondag 1 juni 2014 23:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beetje blazen en het was fixedgewoon stoflaagje
Dat idee had ik al een poosje. Grote kans dat ik hem idd compleet laat schieten, tenzij hij straks echt ergens ligt voor een 'koopje' ofzo. Hoofdpersonage, de stad, Ubisoft, etc etc..... het trekt me gewoon niet echt...quote:Op zondag 1 juni 2014 21:43 schreef Rogan het volgende:
[..]
je kan voor 4 dollar originele sticks kopen en deze er zelf in zetten. Das vaak sneller dan het heen en weer sturen (en goedkoper, gezien je de verzendkosten naar sony betalen moet en dat al 6.50 is)quote:Op maandag 2 juni 2014 05:11 schreef bakacakes het volgende:
En weer een scheurtje in de linkerstick van mijn DualShock 4.. terwijl dit een nieuwe omgeruilde versie was. Wel vanuit de Bart Smit dus nu maar misschien direct via Sony doen.
Toen mijn Vita stuk was hoefde ik geen verzendkosten betalen. Moest hem naar een DHL punt brengen en werd een week later mooi door UPS thuis bezorgdquote:Op maandag 2 juni 2014 08:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan voor 4 dollar originele sticks kopen en deze er zelf in zetten. Das vaak sneller dan het heen en weer sturen (en goedkoper, gezien je de verzendkosten naar sony betalen moet en dat al 6.50 is)
Ah ok, van wat ik las moest je nu iig zelf je controller via de post sturen enzoquote:Op maandag 2 juni 2014 09:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Toen mijn Vita stuk was hoefde ik geen verzendkosten betalen. Moest hem naar een DHL punt brengen en werd een week later mooi door UPS thuis bezorgd
haha ben in de avonden wel altijd down.quote:Op maandag 2 juni 2014 03:37 schreef Exorbitantes het volgende:
Rijst, wanneer heeft u weer tijd? De volgende promotie klopt aan de deur
Evem eem vraagje aan jou.quote:Op maandag 2 juni 2014 07:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat idee had ik al een poosje. Grote kans dat ik hem idd compleet laat schieten, tenzij hij straks echt ergens ligt voor een 'koopje' ofzo. Hoofdpersonage, de stad, Ubisoft, etc etc..... het trekt me gewoon niet echt...
Hoezo weet jij dit niet man? Neppe chineesze boyquote:Op maandag 2 juni 2014 11:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Evem eem vraagje aan jou.
Vroeger in HK kochten we een stuk 30 ps2 games daar omdat ze zo cheap waren. Eenmaal thuis aangekomen konden we ze niet spelen omdat de ps2 niet regio vrij was![]()
Maar nu met de ps4 zit dat met de ps4 anders. Zijn die games daar nog steeds zo goedkoop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:54 schreef Che_ het volgende:
Hoe speel je in free-mode en side-missies afmaken als je watch dogs hebt uitgespeeld? Ik kom elke keer bijWat voor einde heb je gekozen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is antwoordnummer geloof ik hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah ok, van wat ik las moest je nu iig zelf je controller via de post sturen enzo
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:54 schreef Che_ het volgende:
Hoe speel je in free-mode en side-missies afmaken als je watch dogs hebt uitgespeeld? Ik kom elke keer bijaftiteling afkijken en alles is vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
how okeequote:Op maandag 2 juni 2014 20:24 schreef Massief het volgende:
[..]
Is antwoordnummer geloof ik hoor.
Ik heb 2 verschillende om moeten ruilen, nu helemaal geen problemen meer.
PS4 is regiovrij dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar nu met de ps4 zit dat met de ps4 anders. Zijn die games daar nog steeds zo goedkoop?
Voor sommige spellen maakt me dat niks uit. Ik was er de hele tijd vanuit gegaan dat het wel niet regiovrij zou zijn, zoals alles. Dat biedt perspectievenquote:
Je profile pic iig wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:18 schreef TheStranger1158 het volgende:
Klopt het dat je je avatar en je profile pic kan veranderen in je eigen gekozen plaatje?
Doe je dat via de app?
Thnxquote:
Ben hem aan het downloaden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |