Ultimate Team World Cup-modus en de World Cup-modus las ik vandaag de details weet ik nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zag vandaag al zoiets in een stream bij iemand
Maar is het alleen voor FUT?
Ah oke, FUT boeit mij niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:25 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Ultimate Team World Cup-modus en de World Cup-modus las ik vandaag de details weet ik niet
Precies dat heb ik ook dat fut boeit mij ook niet echtquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ah oke, FUT boeit mij niet.
Maar dat World cup-modus lijkt mij wel interessant
volgens mij naar je profiel gaan en dan staan er onder je foto 3 knoppen en 1tje daarvan is je media. Zo uit mn hoofd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar kan ik mijn opgeslagen videos zien bij de ps4? Heb een hoop fifa goals opgeslagen
Ik snapte het eerst ook niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:42 schreef Yi-Long het volgende:
Ik snap dat opnemen ook niet echt bij PS4. Er staan wat videos opgeslagen, maar die heb ik niet bewust opgeslagen, en toen ik laatst even iets wilde saven/uploaden met FIFA, toen werkte dat weer niet echt.
Heb ook geen zin om het non-stop op te nemen, of te streamen ofzo (sowieso nog nooit gestreamed), maar soms als je een mooie omhaal in de kruizing jast, dan zou het wel fijn zijn om die ergens te saven...
VMC is het netwerk voor vrouwen in marketing en communicatie. ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:55 schreef Disker91 het volgende:
Leuk! Net een mailtje gehad van VMC dat ik ben goedgekeurd voor het (betaalde) béta testen van PS3/4 en pc games. Een maand geleden mij aanvraag ingediend, had het niet meer verwacht.
Ja, was lachen... Met name om een paar dramatische fouten van mijn kantquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:07 schreef Exorbitantes het volgende:
Heerlijke potjes achter de rug met Rijst en Jackson.
Daar moet je EA voor bellen. Degene aan de lijst lost dat voor je op. Heb ik ook gehad. Jij kan er zelf niets aan doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:54 schreef rihago het volgende:
ik kom met FIFA 14 gewoon niet in UT.
Zegt hij dat ik een geheime vraag in moet vullen.
doe ik dat. krijg ik de melding. geheime vraag niet opgeslagen en flikkert mij eruit.
Enige wat ik speel UT & Co-opquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:54 schreef rihago het volgende:
ik kom met FIFA 14 gewoon niet in UT.
Zegt hij dat ik een geheime vraag in moet vullen.
doe ik dat. krijg ik de melding. geheime vraag niet opgeslagen en flikkert mij eruit.
https://www.vmc.com/industries/quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
VMC is het netwerk voor vrouwen in marketing en communicatie. ?
hoe bevalt Watch Dogs voor de rest? Must buy of nog even wachten tot hij in de budget bakken ligt?quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moet heul erg wennen aan de watch _dogs besturing @ PS4.
Veel knoppen zitten net "andersom" als dat mijn intuitie mij zegt hoe het moet werken.
ik zou je aanraden om 'm voor een tientje/2 tientjes goedkoper van marktplaats te halen. Je zal zien dat ie daar over een week (wanneer mensen 'm al uitgespeeld hebben of de game niet leuk vinden) op marktplaats zetten voor een mooi prijsje.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe bevalt Watch Dogs voor de rest? Must buy of nog even wachten tot hij in de budget bakken ligt?
Thanks, dan gaan we dat vanavond eens proberenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik snapte het eerst ook niet.
Maar als je dus vids op wilt nemen dan moet je de shareknop een paar seconden indrukken totdat je een klein icoontje ziet verschijnen. En als je dan het gene wat je hebt opgenomen wilt opslaan dan druk je weer op de shareknop en daarna vierkantje (Save video).
Hopelijk ligt er dan uberhaupt een PS4 in de winkelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Rond augustus ga ik er ook een halen
Want PvZ komt en dan iets later Dragon Age en Final Fantasy
En misschien is dat Destiny wel wat. Hopelijk ligt er dan een leuke bundel in de winkel.
Ja dat klopt. Ik had gelezen dat je na de laatste update die DRM zooi uit kan zetten zodat je langer kan opnemen maar ik heb geen idee hoe dat moet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks, dan gaan we dat vanavond eens proberen
Hij neemt gewoon steeds 15 minuten op, dus na die 15 minuten dan verdwijnen de eerste minuten van de opnamen...!?
Eens kijken of het vanavond wil lukken met de omhaaltjes... al zijn ze redelijk makkelijk in deze FIFA...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |