Ik ga een fifa 14 toernooi organiseren op locatie met kekke prijzen enzo.quote:
Jij woont toch in Amsterdam Noord. Daar durf ik niet heen te komen.......quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik ga een fifa 14 toernooi organiseren op locatie met kekke prijzen enzo.
Wie gaat me daarmee helpen?
Oud-Zuid!quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij woont toch in Amsterdam Noord. Daar durf ik niet heen te komen.......
En dat zijn de gratis spellen, of spellen met korting? Gratis zou wel leuk zijn. Trine 2 altijd al willen kopen en spelen, maar het is er nooit van gekomen. Pixeljunk ken ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef Vault-Boy het volgende:
PS Plus.
Volledige lijst Juni
4th June: Pixeljunk Shooter Ultimate (Cross Buy) - PS4
4th June: Trine 2: The Complete Story - PS4
4th June: NBA 2K14 - PS3
4th June: Lone Survivor (Cross Buy) - PS3
4th June: Dragon’s Crown - PSV
4th June: Surge Deluxe - PSV
Chris Owen (PS EU community manager) op Twitter:
[..]
De gratis spellen zijn dat ofc.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:56 schreef Morri het volgende:
[..]
En dat zijn de gratis spellen, of spellen met korting? Gratis zou wel leuk zijn. Trine 2 altijd al willen kopen en spelen, maar het is er nooit van gekomen. Pixeljunk ken ik niet.
mja dat bestaat dus niet meerquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar kan ik mijn opgeslagen videos zien bij de ps4? Heb een hoop fifa goals opgeslagen
Wat een verschrikkelijke kut lineup blijft het toch ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef Vault-Boy het volgende:
PS Plus.
Volledige lijst Juni
4th June: Pixeljunk Shooter Ultimate (Cross Buy) - PS4
4th June: Trine 2: The Complete Story - PS4
4th June: NBA 2K14 - PS3
4th June: Lone Survivor (Cross Buy) - PS3
4th June: Dragon’s Crown - PSV
4th June: Surge Deluxe - PSV
Chris Owen (PS EU community manager) op Twitter:
[..]
Ik zag vandaag al zoiets in een stream bij iemandquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:12 schreef rdwilbrink het volgende:
Wist niet eens dat er een world cup mode kwam voor fifa 14 op de ps4
http://pc.4gamers.be/nieu(...)-Cup-modi-uitgesteld
Ultimate Team World Cup-modus en de World Cup-modus las ik vandaag de details weet ik nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zag vandaag al zoiets in een stream bij iemand
Maar is het alleen voor FUT?
Ah oke, FUT boeit mij niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:25 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Ultimate Team World Cup-modus en de World Cup-modus las ik vandaag de details weet ik niet
Precies dat heb ik ook dat fut boeit mij ook niet echtquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ah oke, FUT boeit mij niet.
Maar dat World cup-modus lijkt mij wel interessant
volgens mij naar je profiel gaan en dan staan er onder je foto 3 knoppen en 1tje daarvan is je media. Zo uit mn hoofd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar kan ik mijn opgeslagen videos zien bij de ps4? Heb een hoop fifa goals opgeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |