Hmmm had gehoopt dat het inderdaad zoals Meat Boy zou zijn. Ik ga het toch erop wagen. BEdankt voor jullie feedback.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gaat wel. Ik heb hem op PS3 en Vita, en het is een platform-puzzle spel, maar het kon me niet ECHT boeien eerlijk gezegd, maar goed, dat probleem heb ik sowieso wel vaak met games.
Het gaf me niet echt een bevredigend gevoel wanneer ik een leven uitgespeeld had, wat ik bij games als ilomilo, Trials, Super Meat Boy, etc etc wel heb.
5 euroquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:15 schreef Shadeauw het volgende:
Mag ik deze keer wel in de op?
Cpt-Roadrage
5 euroquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:15 schreef Shadeauw het volgende:
Cpt-Roadrage
ik heb al 6 keer gevraagd om in de OP te mogen staan en ik sta er nog steeds nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:15 schreef Shadeauw het volgende:
Cpt-Roadrage
Nope, het is helaas niets zoals Meat Boy.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Hmmm had gehoopt dat het inderdaad zoals Meat Boy zou zijn. Ik ga het toch erop wagen. BEdankt voor jullie feedback.
Degene die de reeks is begonnen moet je dan ook een DM sturen! Een beetje initiatief tonenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:10 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb al 6 keer gevraagd om in de OP te mogen staan en ik sta er nog steeds niet![]()
Yea, we moeten even een juist team vinden. Gister ook 1 pot met Jackson gedaan. Ajax. 2-5 gewonnenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ging gister best lkkr he. Vooral met Argentinie
Ja, eerst met 2-0 achter maar doen ging het welquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Yea, we moeten even een juist team vinden. Gister ook 1 pot met Jackson gedaan. Ajax. 2-5 gewonnen
wat een bullshit. Twee collega's hebben in dezelfde week er gewoon elk een besteld en geleverd gekregen. Zonder aparte linkjes of topics. Dus het valt wel mee, lijkt me.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:16 schreef Vault-Boy het volgende:
Blijft toch echt erg dat de PS4 nog steeds niet goed leverbaar is![]()
Collega van me zei gister ook dat die een PS4 wilde halen, maar ik zei al dat die dan lang kan wachten voordat je er weer 1 kan kopen. Ja in het buitenland kan je er misschien snel eentje hebben, maar dat wil die liever niet.
Hopelijk komt er snel weer ergens een link tevoorschijn
Waar hebben die besteld dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat een bullshit. Twee collega's hebben in dezelfde week er gewoon elk een besteld en geleverd gekregen. Zonder aparte linkjes of topics. Dus het valt wel mee, lijkt me.
Niet zo aggresiefquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat een bullshit. Twee collega's hebben in dezelfde week er gewoon elk een besteld en geleverd gekregen. Zonder aparte linkjes of topics. Dus het valt wel mee, lijkt me.
Intertoys, Bart Smit, no problemoquote:
wat is agressiefquote:
Dan ben je gewoon slechtquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:35 schreef utopie het volgende:
teringtiefus wat een bagger spel dat watch_dogs. begint na een uurtje zwaar te vervelen/irriteren. Ik speel nog wel op easy (![]()
![]()
![]()
) en nog word ik makkelijk neergemaaid door van die @!$%^ gastjes in een missie/objective. helemaal klaar mee
wel mooi gemaakt maar daar blijft het ook bij. Na een uurtje gespeeld te hebben is het leuke er wel weer afquote:
Ik kan nog wel een paar potten spelenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:20 schreef Exorbitantes het volgende:
Iemand vanmiddag zin in Fifa? 1 vs. 1 of co-op?
Indeed!quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:16 schreef RRuben het volgende:
Hopen dat GTA toch nog komt naar ps4 (denk het niet) maar dan is er ten minste een leuke open world game waar je lekker kan kloten
quote:Exciting news! From now on we will now be offering 2 games per platform on PlayStation Plus!
Gedaan!quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar potten spelen. PSN: Jacksonclaxon
Laat even weten als je me toegevoegd hebt, dan zet ik mijn PS4 aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |