En mij ook meeteen aubquote:Op maandag 26 mei 2014 10:26 schreef utopie het volgende:
Voeg mij ook maar toe aan de lijst: Aubrionna
Het ziet er leuker en spectaculairder uit dan dat het is vind ik... hier wat live-stream: http://www.twitch.tv/directory/game/Watch_Dogsquote:Op maandag 26 mei 2014 10:46 schreef RRuben het volgende:
Zit echt te twijfelen om watchdogs te kopen... Lijkt me wel leuk maar ik denk dat je er snel op uitgekeken raakt :s
Had ik daar maar het geduld voorquote:Op maandag 26 mei 2014 11:04 schreef utopie het volgende:
[..]
Het ziet er leuker en spectaculairder uit dan dat het is vind ik... hier wat live-stream: http://www.twitch.tv/directory/game/Watch_Dogs
Vind het maar een boel geld. Ik wacht wel tot ie afgeprijsd wordt. Net zoals Killzone,knack etc die eerst 60-65 euro waren en die nu voor 29.99 te koop zijn
Want er zijn zoveel betaalbare 4k-televiesiesquote:
Dat ligt dan toch echt aan het filmpje.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:12 schreef over_hedge het volgende:
Ik zag een filmpje van watch dogs waar ze de stad door rijden. Ziet er echt niet uit.. gta 5 is mooier. Toch apart.
Nou volgens de comments niet. Heb er wel meer slechte verhalen over gehoord. Maar zal als ik thuis ben eens wat live streams kijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan het filmpje.
Ook live streams hebben compressie he.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou volgens de comments niet. Heb er wel meer slechte verhalen over gehoord. Maar zal als ik thuis ben eens wat live streams kijken.
Ja dat zal best. veranderd niks aan dat voertuigen 10 meter voor je uit een rare mist te voorschijn komen en het er gewoon niet geweldig uitziet.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook live streams hebben compressie he.
Ze zijn er wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want er zijn zoveel betaalbare 4k-televiesies
De PS was altijd ergens vooruitstrevend mee, PS2 had DVD, PS3 Bluray, de PS4 niets, 4K had een mooi USP geweest.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want er zijn zoveel betaalbare 4k-televiesies
En wanneer heb je GTA V voor het laatst gespeeld?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat zal best. veranderd niks aan dat voertuigen 10 meter voor je uit een rare mist te voorschijn komen en het er gewoon niet geweldig uitziet.
Dec. Maar dat is ps3 geen ps4. Dus had wel wat meer verwacht. Helemaal na al die filmpjes die ze hebben laten zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En wanneer heb je GTA V voor het laatst gespeeld?
Van dezelfde makers als die trials die je vroeger op spelsites kon spelen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sinds een paar weken speel ik bijna niets anders meer. In mijn vriendenlijst zitten een stuk of 7 FOK!-users die ook Trials spelen, maar de meeste zullen niet in mijn lijst staan.
ik voeg jou en Poit wel toe, een uitdaging is altijd leuk.
Je zei dat GTA V er mooier uit zag.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dec. Maar dat is ps3 geen ps4. Dus had wel wat meer verwacht. Helemaal na al die filmpjes die ze hebben laten zien.
Bijna dan. Sowieso is het verschil niet zo groot als het zou moeten zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je zei dat GTA V er mooier uit zag.
Ik kan je met zekerheid zeggen dat dit niet zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |