Heb Trails gekocht jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er hier Trials Fusion spelers?
Die ps4 wireless headset (gold of 2.0) is trouwens gruwelijk goed voor spellen als COD of BF4
Yep, wat dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:15 schreef Keltie het volgende:
Heeft hier iemand een mobiele telefoon met dat Playstation Mobile oid?
Ik was eergisteren bij de duitse media markt.Daar stond een heel palet met ps4 bundels. Woon je toevallig beetje in de buurt van duitsland?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:00 schreef 7nightwing7 het volgende:
Vandaag toevallig de mediamarkt en gamemania gebeld. Beide winkels namen geen reserveringen meer aan voor een ps4 of een ps4 bundel. Ze wisten ook totaal niet wanneer ze weer een ps4 binnen zouden krijgen.
Ben blij dat ik dan bij de Bart Smit gereserveerd heb. Als ik dit zo hoor, blijft de ps4 zelf overal voorlopig nog wel uitverkocht.
In Landgraafquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:54 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik was eergisteren bij de duitse media markt.Daar stond een heel palet met ps4 bundels. Woon je toevallig beetje in de buurt van duitsland?
je moet gewoon echt reteveel mazzel hebben, ik liep een tijdje terug de saturn in en daar stonden er een paar, geluk moet je hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
In Landgraaf, ben al over de grens geweest voor de duitse mediamarkt. Daar stonden wel nog 3 bundels met infamous. Die waren alle 3 al gereserveerd volgens de verkoopster. Ik wilde graag de watchdogs bundel, maar daar konden ze niets over zeggen. Anyways, heb mijn reservering al staan voor dinsdag bij de bart smit. Verbaasd me gewoon nog steeds dat de ps4 zo moeilijk te krijgen is.
Kan wel maar dan moeten ze even een prio levering aan Nederland geven en niet telkens aan landen waar die dingen stofhappen in het magazijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
je moet gewoon echt reteveel mazzel hebben, ik liep een tijdje terug de saturn in en daar stonden er een paar, geluk moet je hebben.
kan me trouwens wel iets herinneren dat Sony dacht in Mei of Juni normaal te kunnen gaan leveren, weet niet of ze dat nog steeds denken
Ik heb het gevoel dat de PS4 nergens ligt te stof happenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan wel maar dan moeten ze even een prio levering aan Nederland geven en niet telkens aan landen waar die dingen stofhappen in het magazijn
in Herzogenrath?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
In Landgraaf, ben al over de grens geweest voor de duitse mediamarkt. Daar stonden wel nog 3 bundels met infamous. Die waren alle 3 al gereserveerd volgens de verkoopster. Ik wilde graag de watchdogs bundel, maar daar konden ze niets over zeggen. Anyways, heb mijn reservering al staan voor dinsdag bij de bart smit. Verbaasd me gewoon nog steeds dat de ps4 zo moeilijk te krijgen is.
In de US/UK is het volgens mij genoeg te halen(zeker op Amazon). Zelfs in Duitsland...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de PS4 nergens ligt te stof happen
Sinds een paar weken speel ik bijna niets anders meer. In mijn vriendenlijst zitten een stuk of 7 FOK!-users die ook Trials spelen, maar de meeste zullen niet in mijn lijst staan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er hier Trials Fusion spelers?
Is ook. In alle markten waar je ook de Xbox kunt krijgen zijn er meer dan genoeg PS4's op voorraad. In Nederland is het al meer dan een half jaar slecht verkrijgbaar, en eigenlijk vind ik dat best schandelijk. Kan me niet herinneren dat er ooit een lancering van een console is geweest waarbij je zo lang moest wachten voor ze overal gewoon in de schappen lagen. Is echt een kwestie van prioriteit aan de "verkeerde" landen geven.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In de US/UK is het volgens mij genoeg te halen(zeker op Amazon). Zelfs in Duitsland...
Maar aangezien ze veel vangen op games zouden ze hier bakken met geld kunnen binnenhalen zonder concurrentie. En het is ook een beetje je customers goed behandelen niet alleen waar het jouw op het moment goed uitkomt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:46 schreef Rossdale het volgende:
entie van de Xbone omdat die hier officieel niet verkrijgbaar is. Het is voor Sony belangrijk om een goed aanbod aan
Bedrijven denken aan investeringen op lange termijn. Hoe meer consoles je nu kunt slijten, hoe meer je inkomsten op games in de toekomst zullen zijn. Op plaatsen zonder concurrentie slijt je de consoles toch welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar aangezien ze veel vangen op games zouden ze hier bakken met geld kunnen binnenhalen zonder concurrentie. En het is ook een beetje je customers goed behandelen niet alleen waar het jouw op het moment goed uitkomt.
Het is heel simpel:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar aangezien ze veel vangen op games zouden ze hier bakken met geld kunnen binnenhalen zonder concurrentie. En het is ook een beetje je customers goed behandelen niet alleen waar het jouw op het moment goed uitkomt.
Yup, maar de 3 die ik zag waren gereserveerd, en geen watchdogs bundel. Ze konden me ook niet zeggen of ze die überhaupt nog gingen krijgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
in Herzogenrath?
Daar zie ik de laatste tijd heel vaak PS4's staan
Ik heb hem besteld bij trendycomputers, werd na 2 dagen geleverd. Ze beloven voor 17:00 de werkdag erna geleverd, maar PostNL was het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:20 schreef PSYCHEV het volgende:
Oke. Ik kom toch maar naar dit topic: Boys, ik heb jullie advies nodig.
Mijn ouders wilde me een PS4 geven voor kerst, maar dat ging uiteraard niet.. Dus ik heb hem 'tegoed' van ze, maar het duurt me nu toch een beetje lang om te wachten tot de console in de winkels verkrijgbaar is.
Wat adviseren jullie? Alsnog wachten, of toch online bestellen? In het geval van online bestellen: Zijn er sites die jullie adviseren kijkend naar wachttijden en service? Ik hoef niet persé de goedkoopste site..
hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:20 schreef PSYCHEV het volgende:
Mijn ouders wilde me een PS4 geven voor kerst, maar dat ging uiteraard niet.. Dus ik heb hem 'tegoed' van ze, maar het duurt me nu toch een beetje lang om te wachten tot de console in de winkels verkrijgbaar is.
Wat adviseren jullie? Alsnog wachten, of toch online bestellen? In het geval van online bestellen: Zijn er sites die jullie adviseren kijkend naar wachttijden en service? Ik hoef niet persé de goedkoopste site..
http://www.ps4-kopen.nl/ Daar wachten tot een NL winkel ze heeft. En als een winkel ze heeft meteen kopen een uur later zijn ze meestal weg(zo heb ik de mijnes 2 weken terug gekocht)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:20 schreef PSYCHEV het volgende:
Hebben winkels ze soms wel gewoon?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://www.ps4-kopen.nl/ Daar wachten tot een NL winkel ze heeft. En als een winkel ze heeft meteen kopen een uur later zijn ze meestal weg(zo heb ik de mijnes 2 weken terug gekocht)
Jeps, zo ben ik ook aan de mijne gekomen, toevallig op de juiste plek op het juiste moment.quote:
Ik verwacht hem zo rond juniquote:
Ja, alleen was ik dat zelf dus zat, elke keer moeten kijken of hij ergens is om er bij het afrekenen achter te komen dat je alweer te laat was. Ik heb gewoon teveel betaald maar dan weet je wel gewoon dat je hem krijgtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jeps, zo ben ik ook aan de mijne gekomen, toevallig op de juiste plek op het juiste moment.
Ik was voor iets totaal anders bij de Saturn, had zoiets van die PS4 komt wel een keer als ie goed verkrijgbaar isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, alleen was ik dat zelf dus zat, elke keer moeten kijken of hij ergens is om er bij het afrekenen achter te komen dat je alweer te laat was. Ik heb gewoon teveel betaald maar dan weet je wel gewoon dat je hem krijgt.
Ja, je kan natuurlijk een keer mazzel hebben. Maar ik had al een paar keer pech online bij een winkel en de winkels bij mij in de buurt heb ik er nog nooit 1 gezienquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik was voor iets totaal anders bij de Saturn, had zoiets van die PS4 komt wel een keer als ie goed verkrijgbaar is
welja, gemak dient de mens tochquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk een keer mazzel hebben. Maar ik had al een paar keer pech online bij een winkel en de winkels bij mij in de buurt heb ik er nog nooit 1 gezien.
Dus dan maar iets meer betalen ipv de halve dag op zoek elke keer.
Dit dus, op precies dezelfde manierquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:28 schreef Lastpost het volgende:
Ik had gewoon geluk dat ik op het juiste moment een keer op Tweakers zat, Bart Smit link geprobeerd op de gok of ze echt zouden leveren en op launchdag binnen.
Nee hoor want in Duitsland verkoopt MS bijna geen Xbones. Duitsers halen toch wel een ps4.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is heel simpel:
- in Nederland is er geen concurrentie, de beetje apparaten die te koop worden aangeboden vliegen weg
- In Duitsland (bv) is er wel concurrentie. Staat een consument in de winkel, kijkt naar Xbox One en PS4. Is het schap met Xbox One wel gevuld en die van PS4 niet, dan is Sony een consument kwijt.
Dus ja, bv Duitsland heeft een hogere prio nu. In Nederland verkopen ze die PS4 toch wel op het moment en ze hebben nog tot september voordat hier Xbox One te koop is
Wat snap je niet aan 'voorbeeld' als land dat wel beide consoles heeft?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee hoor want in Duitsland verkoopt MS bijna geen Xbones. Duitsers halen toch wel een ps4.
Nedgame. Heeft goede service en zoals het voorbeeld van andere al aangeeft hebben zij hem het snelste.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:20 schreef PSYCHEV het volgende:
ja, maar het is onmogelijk om te zeggen wie. Gewoon bellen of in winkels langs gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:45 schreef rboy14 het volgende:
zijn er op dit moment nog webshops met ps4's op voorraad?
Waarom zou je voor dat geld een 2e handse PS4 op marktplaats kopen? Vaak is er iets kleins mis mee en zit jij met de problemen. Ook het transport kan voor problemen zorgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:54 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Anders op Marktplaats, zie er best veel voor ¤450 met verkopers die jaren actief zijn.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
ja, maar het is onmogelijk om te zeggen wie. Gewoon bellen of in winkels langs gaan.
ik heb zelf al een ps4, maar het is voor een kennis. Ik dacht, misschien is er nog een linkje maar helaas.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:54 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Anders op Marktplaats, zie er best veel voor ¤450 met verkopers die jaren actief zijn.
http://www.nedgame.nl/pla(...)en-juni-/3150229451/quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:58 schreef rboy14 het volgende:
[..]
[..]
ik heb zelf al een ps4, maar het is voor een kennis. Ik dacht, misschien is er nog een linkje maar helaas.
Vaak? Ze zijn gewoon gesealed die ik nu zie. Daarnaast heb je gewoon garantie zoals elk ps4 op de wereld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom zou je voor dat geld een 2e handse PS4 op marktplaats kopen? Vaak is er iets kleins mis mee en zit jij met de problemen. Ook het transport kan voor problemen zorgen.
Je kan gewoon via een normale Nederlandse webshop voor een normale prijs een PS4 krijgen. Je moet dan alleen 3 weekjes wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |