Ik verwacht hem zo rond juniquote:
Ja, alleen was ik dat zelf dus zat, elke keer moeten kijken of hij ergens is om er bij het afrekenen achter te komen dat je alweer te laat was. Ik heb gewoon teveel betaald maar dan weet je wel gewoon dat je hem krijgtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jeps, zo ben ik ook aan de mijne gekomen, toevallig op de juiste plek op het juiste moment.
Ik was voor iets totaal anders bij de Saturn, had zoiets van die PS4 komt wel een keer als ie goed verkrijgbaar isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, alleen was ik dat zelf dus zat, elke keer moeten kijken of hij ergens is om er bij het afrekenen achter te komen dat je alweer te laat was. Ik heb gewoon teveel betaald maar dan weet je wel gewoon dat je hem krijgt.
Ja, je kan natuurlijk een keer mazzel hebben. Maar ik had al een paar keer pech online bij een winkel en de winkels bij mij in de buurt heb ik er nog nooit 1 gezienquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik was voor iets totaal anders bij de Saturn, had zoiets van die PS4 komt wel een keer als ie goed verkrijgbaar is
welja, gemak dient de mens tochquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk een keer mazzel hebben. Maar ik had al een paar keer pech online bij een winkel en de winkels bij mij in de buurt heb ik er nog nooit 1 gezien.
Dus dan maar iets meer betalen ipv de halve dag op zoek elke keer.
Dit dus, op precies dezelfde manierquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:28 schreef Lastpost het volgende:
Ik had gewoon geluk dat ik op het juiste moment een keer op Tweakers zat, Bart Smit link geprobeerd op de gok of ze echt zouden leveren en op launchdag binnen.
Nee hoor want in Duitsland verkoopt MS bijna geen Xbones. Duitsers halen toch wel een ps4.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is heel simpel:
- in Nederland is er geen concurrentie, de beetje apparaten die te koop worden aangeboden vliegen weg
- In Duitsland (bv) is er wel concurrentie. Staat een consument in de winkel, kijkt naar Xbox One en PS4. Is het schap met Xbox One wel gevuld en die van PS4 niet, dan is Sony een consument kwijt.
Dus ja, bv Duitsland heeft een hogere prio nu. In Nederland verkopen ze die PS4 toch wel op het moment en ze hebben nog tot september voordat hier Xbox One te koop is
Wat snap je niet aan 'voorbeeld' als land dat wel beide consoles heeft?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee hoor want in Duitsland verkoopt MS bijna geen Xbones. Duitsers halen toch wel een ps4.
Nedgame. Heeft goede service en zoals het voorbeeld van andere al aangeeft hebben zij hem het snelste.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:20 schreef PSYCHEV het volgende:
Oke. Ik kom toch maar naar dit topic: Boys, ik heb jullie advies nodig.
Mijn ouders wilde me een PS4 geven voor kerst, maar dat ging uiteraard niet.. Dus ik heb hem 'tegoed' van ze, maar het duurt me nu toch een beetje lang om te wachten tot de console in de winkels verkrijgbaar is.
Wat adviseren jullie? Alsnog wachten, of toch online bestellen? In het geval van online bestellen: Zijn er sites die jullie adviseren kijkend naar wachttijden en service? Ik hoef niet persé de goedkoopste site..
ja, maar het is onmogelijk om te zeggen wie. Gewoon bellen of in winkels langs gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:45 schreef rboy14 het volgende:
zijn er op dit moment nog webshops met ps4's op voorraad?
Waarom zou je voor dat geld een 2e handse PS4 op marktplaats kopen? Vaak is er iets kleins mis mee en zit jij met de problemen. Ook het transport kan voor problemen zorgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:54 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Anders op Marktplaats, zie er best veel voor ¤450 met verkopers die jaren actief zijn.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
ja, maar het is onmogelijk om te zeggen wie. Gewoon bellen of in winkels langs gaan.
ik heb zelf al een ps4, maar het is voor een kennis. Ik dacht, misschien is er nog een linkje maar helaas.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:54 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Anders op Marktplaats, zie er best veel voor ¤450 met verkopers die jaren actief zijn.
http://www.nedgame.nl/pla(...)en-juni-/3150229451/quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:58 schreef rboy14 het volgende:
[..]
[..]
ik heb zelf al een ps4, maar het is voor een kennis. Ik dacht, misschien is er nog een linkje maar helaas.
Vaak? Ze zijn gewoon gesealed die ik nu zie. Daarnaast heb je gewoon garantie zoals elk ps4 op de wereld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom zou je voor dat geld een 2e handse PS4 op marktplaats kopen? Vaak is er iets kleins mis mee en zit jij met de problemen. Ook het transport kan voor problemen zorgen.
Je kan gewoon via een normale Nederlandse webshop voor een normale prijs een PS4 krijgen. Je moet dan alleen 3 weekjes wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |