Als de reviews vernietigend zijn pik ik m later wel op, zijn ze positief dan haal ik m volgende week.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:16 schreef Bartcoah het volgende:
Maar we gaan dus met z'n allen Watch Dogs spelen? Ik heb de Dedsec edition gekocht
Ik ben ervan overtuigd dat het een heel vet spel gaat worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als de reviews vernietigend zijn pik ik m later wel op, zijn ze positief dan haal ik m volgende week.
Maar eerst Transistor.
Ik heb 'r goede hoop op iig!quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:17 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat het een heel vet spel gaat worden.
Dat lees je slechts in de comments. Ik heb het laatst even terug gekeken en het ziet er prima uit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:22 schreef Lastpost het volgende:
Alleen dat rijden zag er echt beroerd uit. Hoop dat dat meevalt want in GTA maakte ik daar toch nogal wat gebruik van omdat het gewoon tof uitgewerkt was.
Heb het niet over comments maar hetgeen ik op scherm heb gezien. Dat zag er beroerd uit, mag hopen dat dit allemaal beta/test versies waren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:23 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat lees je slechts in de comments. Ik heb het laatst even terug gekeken en het ziet er prima uit.
Pwoooh.. Toch vind ik 19 euro wel aardig aan de prijs voor een PSN game..quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Transistor is uit, 18.99 eu, 2.4 GB.
Hij download nu naar mijn PS4 als het goed is.
Ach ja, ik heb al een tijd geen game meer gekocht dus het mocht wel weer een keertje van mezelf.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Pwoooh.. Toch vind ik 19 euro wel aardig aan de prijs voor een PSN game..
Ja , damn.... sla hem wel even over voorlopig :xquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
19 euroquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Transistor is uit, 18.99 eu, 2.4 GB.
Hij download nu naar mijn PS4 als het goed is.
Ik vind Zen leukerquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:59 schreef Lastpost het volgende:
De enige budgetgame die ik echt vaak speel is Pinball Arcade, geniaal.
Ik weet helemaal niet wat ik van de game moet verwachten, misschien vanavond even op Twitch bij iemand meekijken ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb al een tijd geen game meer gekocht dus het mocht wel weer een keertje van mezelf.
Voor veel games vind ik het veel ja, maar bijvoorbeeld voor Trials Fusion en Child of Light heb ik het er echt wel voor over. Zeker de laatste is echt super om gespeeld te hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Trails heb ik ook gekocht, maar ik ken het type game en weet ongeveer wat ik in huis haal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:03 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Voor veel games vind ik het veel ja, maar bijvoorbeeld voor Trials Fusion en Child of Light heb ik het er echt wel voor over. Zeker de laatste is echt super om gespeeld te hebben![]()
![]()
Ik ga duidelijk voor de arcade feel en flashy dingetje enzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha, bij flipperkasten wil ik wel een beetje realisme. Nostalgie enzo.
Puur qua 'gaming' snap ik dat wel ja. Wij hebben hier in huis jarenlang flipperkasten gehad, twee daarvan zitten ook in de game en dan is dat echt tof om digitaal nog eens te doen én te kijken of je die scores nog weet te verbreken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga duidelijk voor de arcade feel en flashy dingetje enzo
Toch mis ik dan de echte kast een beetjequote:Op woensdag 21 mei 2014 14:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Puur qua 'gaming' snap ik dat wel ja. Wij hebben hier in huis jarenlang flipperkasten gehad, twee daarvan zitten ook in de game en dan is dat echt tof om digitaal nog eens te doen én te kijken of je die scores nog weet te verbreken.
Speel je nog vaak? Zo ja, wat is je PSN? Ik ben op zoek naar meer mensen om mijn high scores mee te vergelijkenquote:
Poitquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Speel je nog vaak? Zo ja, wat is je PSN? Ik ben op zoek naar meer mensen om mijn high scores mee te vergelijken
De MMO versie niets?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:43 schreef Altron het volgende:
Zit trouwens wel echt op een game a'la Final Fantasy te wachten op de ps4.
Mja , is mischien wel grappig... weet niet of er mensen hier ervaring mee hebben ?quote:
Klopt ja, maar voor 35 euro heb je de standaard versie van het spel inclusief 1 maand speeltijd geloof ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:46 schreef Altron het volgende:
[..]
Mja , is mischien wel grappig.
Maar daar moet je ook nog eens 13 euro extra per maand voor betalen toch , boven op je ps plus ?
En PS+ is niet nodig meen ikquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt ja, maar voor 35 euro heb je de standaard versie van het spel inclusief 1 maand speeltijd geloof ik.
En vaak is het wel zo dat als je echt in een MMO zit, je weinig tot geen geld uit zal geven aan andere games.
Klopt , ben zelf een mmo fan wat dat betreft.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt ja, maar voor 35 euro heb je de standaard versie van het spel inclusief 1 maand speeltijd geloof ik.
En vaak is het wel zo dat als je echt in een MMO zit, je weinig tot geen geld uit zal geven aan andere games.
Heb het even opgezocht , en idd je kan het spelen zonder ps+.quote:
"gameplay" trailerquote:
Echt he, maar het is dan wel ''in-engine''.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"gameplay" trailerJe ziet héél even een mini stukje gliden en een fractie van een seconde van een rijdende batmobile.
Lijkt me wel weer een prima game, ziet er eigenlijk hetzelfde uit als de vorige drie, maar dan nu met betere graphics en een auto
Die vorige is de eerste die ik heb overgeslagen. Die was toch niet al te best? Of viel het mee?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Lijkt me wel weer een prima game, ziet er eigenlijk hetzelfde uit als de vorige drie, maar dan nu met betere graphics en een auto
De kritiek was voornamelijk dat het niets nieuws deed en teveel op Arkham City leek, inclusief gewoon een rehash van de open gebieden. Qua gameplay was het OK volgens mij. Zelf nog niet gespeeld, want wacht(te) op een versie met alle DLC erbij. Zal binnenkort wel eens aangekondigd worden. Misschien zelfs een PS4 versie ofzo, zoals met Tomb Raider.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die vorige is de eerste die ik heb overgeslagen. Die was toch niet al te best? Of viel het mee?
Ik ben hem momenteel aan het spelen op mijn 360. Ik vind de game wel prima hoor, al mist het wel een beetje het "grootse" wat ik bij de twee eerdere delen had. Het is eigenlijk Arkham City in een nieuw jasje, een beetje zoals elke nieuwe CoD gewoon Modern Warfare in een nieuw jasje is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die vorige is de eerste die ik heb overgeslagen. Die was toch niet al te best? Of viel het mee?
Al met al met mijn beperkte tijd dus blij dat ik hem heb laten liggen. Als hij ooit in + komt dan zal ik hem vast opstarten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben hem momenteel aan het spelen op mijn 360. Ik vind de game wel prima hoor, al mist het wel een beetje het "grootse" wat ik bij de twee eerdere delen had. Het is eigenlijk Arkham City in een nieuw jasje, een beetje zoals elke nieuwe CoD gewoon Modern Warfare in een nieuw jasje is.
Best prima maar niet bijzonder. Het schijnt alleen dat er nogal veel bugs in de game zitten, al ben ik die zelf gelukkig nog niet tegen gekomen.
De kritiek was vooral bugsquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De kritiek was voornamelijk dat het niets nieuws deed en teveel op Arkham City leek, inclusief gewoon een rehash van de open gebieden. Qua gameplay was het OK volgens mij. Zelf nog niet gespeeld, want wacht(te) op een versie met alle DLC erbij. Zal binnenkort wel eens aangekondigd worden. Misschien zelfs een PS4 versie ofzo, zoals met Tomb Raider.
Over een uur of 2 ga ik beginnen.quote:
Graag, ben benieuwdquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Over een uur of 2 ga ik beginnen.
Misschien stream ik 't wel ff als mensen willen zien hoe de game speelt.
Verbeter mijn highscores maar eensquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Speel je nog vaak? Zo ja, wat is je PSN? Ik ben op zoek naar meer mensen om mijn high scores mee te vergelijken
Heb er laatst nog een paar verbeterd. Of ben je daar alweer overheen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Verbeter mijn highscores maar eens
Geloof dat je op 1 of 2 kasten een betere score hebt. Vanavond maar eens kijken wat ik daar aan kan doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb er laatst nog een paar verbeterd. Of ben je daar alweer overheen?
Ik heb FF14quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:46 schreef Altron het volgende:
[..]
Mja , is mischien wel grappig... weet niet of er mensen hier ervaring mee hebben ?
Maar daar moet je ook nog eens 13 euro extra per maand voor betalen toch , boven op je ps plus ?
Als ze Origins in HD in Augustus releasen, dan ligt het Knight niet echt in de weg, lijkt me... maar goed, we zien het wel...quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kritiek was vooral bugsIk zou niet weten waarom ze Arkham Knight dwars willen liggen op ps4
Zijn er nog gezellige free companies? Die van mij is een beetje doodquote:
Ik zit er bijna dagelijks even op (soms ook niet even maar lang). Je kunt de review lezen van wat ik ervan vindquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:46 schreef Altron het volgende:
[..]
Mja , is mischien wel grappig... weet niet of er mensen hier ervaring mee hebben ?
Genoeg! Alleen wel een beetje afhankelijk van de server waar je op zit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:25 schreef Cid het volgende:
[..]
Zijn er nog gezellige free companies? Die van mij is een beetje dood
Ah nice Pheno , zal je review eens lezenquote:Op donderdag 22 mei 2014 06:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit er bijna dagelijks even op (soms ook niet even maar lang). Je kunt de review lezen van wat ik ervan vindIk ben nu richting endgame aan het gaan, dus het boeit genoeg en er is tot nu toe genoeg te doen om me bezig te houden als monk (ben nu mijn tweede job Lancer aan het levelen voor wat cross skills).
Nicequote:
Heb je review zojuist gelezen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:00 schreef Pheno het volgende:
Het wordt in ieder geval een stuk lastiger als je high level bent, dus het grootste nadeel is dan wel weg (easy peasy quests).
Ja, dan ben je level 40 ofzo en dan mag je appels gaan rapenquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:07 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb je review zojuist gelezen.
Klinkt goed , maar ben wel erg benieuwd naar de endgame die voor mij toch altijd wel erg belangrijk is.
Ja van die simple quests word je niet altijd even vrolijk in mmo's , maar goed... die heb je in elke mmo.
Goed om te zien dat het in latere levels iig wel een stuk moeilijker begint te worden.
Zal hem eens gaan proberen , ben toch wel erg benieuwd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:07 schreef Maraca het volgende:
Laat ik het zo zeggen: tot nu toe heb ik geen andere games meer gespeeld dan FF14Maar wat Pheno zegt is wel waar. Ik ben nu lvl 44 en zit nu gewoon vast bij een quest omdat mijn party members noobs zijn
Dus je bent wel heel erg afhankelijk van andere spelers.
En dat bedrag van 13 euro per maand. Ja, ach.. ik heb er veel plezier aan en een avondje stappen is duurder
Lolquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dan ben je level 40 ofzo en dan mag je appels gaan rapenuuuuh.. ok?
Nee, bij FF14 zijn er in principe wel voldoende quests om te doen. Soms merk je wel dat het lastig is om de laatste XP bij elkaar te sprokkelen voor een lvl up, maar dat het daarna ineens weer heel hard gaatquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:09 schreef Altron het volgende:
[..]
Zal hem eens gaan proberen , ben toch wel erg benieuwd.
Bedankt voor je reactie
[..]
Lol
Zolang er maar genoeg questjes zijn om te doen.
Heb genoeg mmo's gespeeld die na level 30 van de 60 amper meer questjes hadden , dus dan begint het één groot grind fest te worden...
Aah ok , dus je hoeft geen alts meer te levelen om andere classes uit te proberen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, bij FF14 zijn er in principe wel voldoende quests om te doen. Soms merk je wel dat het lastig is om de laatste XP bij elkaar te sprokkelen voor een lvl up, maar dat het daarna ineens weer heel hard gaat
Ik vraag me alleen af hoe het lvlen gaat op het moment dat je lvl 50 bent met je main en dan een tweede class begint. (Voordeel tov WoW, je kunt met 1 character meerdere classes zijn). Voornamelijk omdat je quests maar 1x kunt doen.
Geen andere alts nee, maar je begint bij een nieuwe class uiteraard wel bij lvl 1quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:20 schreef Altron het volgende:
[..]
Aah ok , dus je hoeft geen alts meer te levelen om andere classes uit te proberen.
Dat is wel nice imo , had in andere mmo's altijd maar 1/2 alts , en meer niet.
In alle drie de steden zijn quests te doen, dus ik heb er flink wat niet gedaan zodat ik die kan doen met mijn tweede job. En anders zijn er leves, guildhests en dungeons (en natuurlijk FATE).quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen andere alts nee, maar je begint bij een nieuwe class uiteraard wel bij lvl 1
lvl 50 dacht ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:30 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Lekker ouderwets levels grinden dan, 100.000.000.000 monsters doden om een half level omhoog te gaan.
Heerlijk die oude mmorpg met 5 quests per level, als je al quests had.
Ik heb hier ook al een goeie maand een ps4 staan. Tot nu toe enkel war thunder, ac black flag, trials fusion gespeeld.
Is er een level cap in FF14?
Er zo al 3 beginnersgebieden, dus een tweede class gewoon in een ander beginenrsgebied beginnen. Daarnaast krijg je een kleine XP boost op een tweede class als je main een veel hoger level is. Verder zijn er veel mogelijkheden om XP te krijgen op je tweede class:quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe het lvlen gaat op het moment dat je lvl 50 bent met je main en dan een tweede class begint. (Voordeel tov WoW, je kunt met 1 character meerdere classes zijn). Voornamelijk omdat je quests maar 1x kunt doen.
Dé reden waarom ik geen MMO's speel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:07 schreef Maraca het volgende:
Dus je bent wel heel erg afhankelijk van andere spelers.
Ja dat is wel speltip 1 he, direct in de settings je controllerspeaker aanzetten!quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:05 schreef Poit het volgende:
Overigens gisteren toch maar Transistor gekocht, nog te weinig tijd gehad om te spelen maar je zwaard door je controllerspeaker horen en het lichtje zien 'bewegen' wanneer het zwaard spreekt is alleen al tof!
Begin toch langzaam nieuwsgierig te worden. Waren er al streams van, dat je toevallig weet?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat is wel speltip 1 he, direct in de settings je controllerspeaker aanzetten!
Heb zelf de 1e boss verslagen voor ik stopte, erg tof die combat.
Die zijn er vast en zeker, kijk anders dit ff want als de combat je niet aan staat ga je de game niet leuk vinden :quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Begin toch langzaam nieuwsgierig te worden. Waren er al streams van, dat je toevallig weet?
Combat is er tof en het combineren van je aanvallen is ook erg leuk gedaan!quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat is wel speltip 1 he, direct in de settings je controllerspeaker aanzetten!
Heb zelf de 1e boss verslagen voor ik stopte, erg tof die combat.
Ja bij mij duurde het ook eventjes voor het ''klikte''quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Combat is er tof en het combineren van je aanvallen is ook erg leuk gedaan!
Duurde alleen even voordat ik het door had moet ook niet na een paar bier en slaaptekort aan een nieuwe game beginnen![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja bij mij duurde het ook eventjes voor het ''klikte''
Het eerste half uur had ik het idee dat ik een miskoop had gedaan eerlijk gezegd, snapte ook nog helemaal niks van het verhaal. Nu nog niet eigenlijk maar het wordt wel steeds iets duidelijker.quote:
Net als bij Bastion is de sfeer heerlijk! En het zwaard als narrator is ook geniaal gedaan (althans, in het korte stukje dat ik gedaan heb) Heel 'echt' ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het eerste half uur had ik het idee dat ik een miskoop had gedaan eerlijk gezegd, snapte ook nog helemaal niks van het verhaal. Nu nog niet eigenlijk maar het wordt wel steeds iets duidelijker.
Maar in poging 2 ging de combat iig een stuk beter en toen ik eenmaal bij de 1e boss kwam en die versloeg was ik overtuigd dat het zeker géén miskoop is.
Bastion vond ik niet zo eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Net als bij Bastion is de sfeer heerlijk! En het zwaard als narrator is ook geniaal gedaan (althans, in het korte stukje dat ik gedaan heb) Heel 'echt' ofzo.
Hoe lang speel je normaal gesproken een game?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:07 schreef Altron het volgende:
[..]
Klopt , ben zelf een mmo fan wat dat betreft.
Maar ik had eigenlijk effe een break genomen met mmo's , er gaat altijd zoveel tijd inzitten
[..]
Heb het even opgezocht , en idd je kan het spelen zonder ps+.
Maarja , kheb al een ps+ account , en dan ook nog eens 13 euro extra betalen voor een ps game per maand... sja... beetje overkill.
Sja , ligt er aan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:30 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hoe lang speel je normaal gesproken een game?
FF14: 35¤ en je kan (mits je het leuk vindt) een maand lang spelen. Daarna maar 11¤ per maand. Zolang het leuk is heb je geen ander spel nodig. 11¤ tik je in een avondje uit makkelijk weg en daar heb je maar heel ff plezier van
+ door de kosten zorgt dit voor een drempel. Hierdoor neemt het risico af dat niet serieuze spelers ook rondlopen in dat spel. Ik heb 1x een troll gehad in een dungeon party, omfg wat irritantquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:30 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hoe lang speel je normaal gesproken een game?
FF14: 35¤ en je kan (mits je het leuk vindt) een maand lang spelen. Daarna maar 11¤ per maand. Zolang het leuk is heb je geen ander spel nodig. 11¤ tik je in een avondje uit makkelijk weg en daar heb je maar heel ff plezier van
Je als troll gedragen heeft niets met de intenties te maken. Serieus of niet. Trolls heb je overal. Ik vind het in ieder geval leuk om te doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
+ door de kosten zorgt dit voor een drempel. Hierdoor neemt het risico af dat niet serieuze spelers ook rondlopen in dat spel. Ik heb 1x een troll gehad in een dungeon party, omfg wat irritantmaar doordat het niet gratis is, zullen die trolls dat er niet voor over hebben. Je krijgt wel veel spam overigens
Maar daar heb je de block functie voor
Je moet het hebben van de tijdelijke leveringen en mogelijk nieuwe bundels die uitkomenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:00 schreef 7nightwing7 het volgende:
Vandaag toevallig de mediamarkt en gamemania gebeld. Beide winkels namen geen reserveringen meer aan voor een ps4 of een ps4 bundel. Ze wisten ook totaal niet wanneer ze weer een ps4 binnen zouden krijgen.
Ben blij dat ik dan bij de Bart Smit gereserveerd heb. Als ik dit zo hoor, blijft de ps4 zelf overal voorlopig nog wel uitverkocht.
Wat? Waar!quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:14 schreef Badr_Harry het volgende:
Net de hardcore mode van bf4 ontdekt.. man man man wat vet :$
waar zit die hardcore mode dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:14 schreef Badr_Harry het volgende:
Net de hardcore mode van bf4 ontdekt.. man man man wat vet :$
Welke server speel je?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
+ door de kosten zorgt dit voor een drempel. Hierdoor neemt het risico af dat niet serieuze spelers ook rondlopen in dat spel. Ik heb 1x een troll gehad in een dungeon party, omfg wat irritantmaar doordat het niet gratis is, zullen die trolls dat er niet voor over hebben. Je krijgt wel veel spam overigens
Maar daar heb je de block functie voor
Vind dat sowieso een mooi apparaat. Niet al te duur maar behoorlijk goede prestaties.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die ps4 wireless headset (gold of 2.0) is trouwens gruwelijk goed voor spellen als COD of BF4
Heb Trails gekocht jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er hier Trials Fusion spelers?
Die ps4 wireless headset (gold of 2.0) is trouwens gruwelijk goed voor spellen als COD of BF4
Yep, wat dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:15 schreef Keltie het volgende:
Heeft hier iemand een mobiele telefoon met dat Playstation Mobile oid?
Ik was eergisteren bij de duitse media markt.Daar stond een heel palet met ps4 bundels. Woon je toevallig beetje in de buurt van duitsland?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:00 schreef 7nightwing7 het volgende:
Vandaag toevallig de mediamarkt en gamemania gebeld. Beide winkels namen geen reserveringen meer aan voor een ps4 of een ps4 bundel. Ze wisten ook totaal niet wanneer ze weer een ps4 binnen zouden krijgen.
Ben blij dat ik dan bij de Bart Smit gereserveerd heb. Als ik dit zo hoor, blijft de ps4 zelf overal voorlopig nog wel uitverkocht.
In Landgraafquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:54 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik was eergisteren bij de duitse media markt.Daar stond een heel palet met ps4 bundels. Woon je toevallig beetje in de buurt van duitsland?
je moet gewoon echt reteveel mazzel hebben, ik liep een tijdje terug de saturn in en daar stonden er een paar, geluk moet je hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
In Landgraaf, ben al over de grens geweest voor de duitse mediamarkt. Daar stonden wel nog 3 bundels met infamous. Die waren alle 3 al gereserveerd volgens de verkoopster. Ik wilde graag de watchdogs bundel, maar daar konden ze niets over zeggen. Anyways, heb mijn reservering al staan voor dinsdag bij de bart smit. Verbaasd me gewoon nog steeds dat de ps4 zo moeilijk te krijgen is.
Kan wel maar dan moeten ze even een prio levering aan Nederland geven en niet telkens aan landen waar die dingen stofhappen in het magazijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
je moet gewoon echt reteveel mazzel hebben, ik liep een tijdje terug de saturn in en daar stonden er een paar, geluk moet je hebben.
kan me trouwens wel iets herinneren dat Sony dacht in Mei of Juni normaal te kunnen gaan leveren, weet niet of ze dat nog steeds denken
Ik heb het gevoel dat de PS4 nergens ligt te stof happenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kan wel maar dan moeten ze even een prio levering aan Nederland geven en niet telkens aan landen waar die dingen stofhappen in het magazijn
in Herzogenrath?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
In Landgraaf, ben al over de grens geweest voor de duitse mediamarkt. Daar stonden wel nog 3 bundels met infamous. Die waren alle 3 al gereserveerd volgens de verkoopster. Ik wilde graag de watchdogs bundel, maar daar konden ze niets over zeggen. Anyways, heb mijn reservering al staan voor dinsdag bij de bart smit. Verbaasd me gewoon nog steeds dat de ps4 zo moeilijk te krijgen is.
In de US/UK is het volgens mij genoeg te halen(zeker op Amazon). Zelfs in Duitsland...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de PS4 nergens ligt te stof happen
Sinds een paar weken speel ik bijna niets anders meer. In mijn vriendenlijst zitten een stuk of 7 FOK!-users die ook Trials spelen, maar de meeste zullen niet in mijn lijst staan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er hier Trials Fusion spelers?
Is ook. In alle markten waar je ook de Xbox kunt krijgen zijn er meer dan genoeg PS4's op voorraad. In Nederland is het al meer dan een half jaar slecht verkrijgbaar, en eigenlijk vind ik dat best schandelijk. Kan me niet herinneren dat er ooit een lancering van een console is geweest waarbij je zo lang moest wachten voor ze overal gewoon in de schappen lagen. Is echt een kwestie van prioriteit aan de "verkeerde" landen geven.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In de US/UK is het volgens mij genoeg te halen(zeker op Amazon). Zelfs in Duitsland...
Maar aangezien ze veel vangen op games zouden ze hier bakken met geld kunnen binnenhalen zonder concurrentie. En het is ook een beetje je customers goed behandelen niet alleen waar het jouw op het moment goed uitkomt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:46 schreef Rossdale het volgende:
entie van de Xbone omdat die hier officieel niet verkrijgbaar is. Het is voor Sony belangrijk om een goed aanbod aan
Bedrijven denken aan investeringen op lange termijn. Hoe meer consoles je nu kunt slijten, hoe meer je inkomsten op games in de toekomst zullen zijn. Op plaatsen zonder concurrentie slijt je de consoles toch welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar aangezien ze veel vangen op games zouden ze hier bakken met geld kunnen binnenhalen zonder concurrentie. En het is ook een beetje je customers goed behandelen niet alleen waar het jouw op het moment goed uitkomt.
Het is heel simpel:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar aangezien ze veel vangen op games zouden ze hier bakken met geld kunnen binnenhalen zonder concurrentie. En het is ook een beetje je customers goed behandelen niet alleen waar het jouw op het moment goed uitkomt.
Yup, maar de 3 die ik zag waren gereserveerd, en geen watchdogs bundel. Ze konden me ook niet zeggen of ze die überhaupt nog gingen krijgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
in Herzogenrath?
Daar zie ik de laatste tijd heel vaak PS4's staan
Ik heb hem besteld bij trendycomputers, werd na 2 dagen geleverd. Ze beloven voor 17:00 de werkdag erna geleverd, maar PostNL was het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:20 schreef PSYCHEV het volgende:
Oke. Ik kom toch maar naar dit topic: Boys, ik heb jullie advies nodig.
Mijn ouders wilde me een PS4 geven voor kerst, maar dat ging uiteraard niet.. Dus ik heb hem 'tegoed' van ze, maar het duurt me nu toch een beetje lang om te wachten tot de console in de winkels verkrijgbaar is.
Wat adviseren jullie? Alsnog wachten, of toch online bestellen? In het geval van online bestellen: Zijn er sites die jullie adviseren kijkend naar wachttijden en service? Ik hoef niet persé de goedkoopste site..
hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:20 schreef PSYCHEV het volgende:
Mijn ouders wilde me een PS4 geven voor kerst, maar dat ging uiteraard niet.. Dus ik heb hem 'tegoed' van ze, maar het duurt me nu toch een beetje lang om te wachten tot de console in de winkels verkrijgbaar is.
Wat adviseren jullie? Alsnog wachten, of toch online bestellen? In het geval van online bestellen: Zijn er sites die jullie adviseren kijkend naar wachttijden en service? Ik hoef niet persé de goedkoopste site..
http://www.ps4-kopen.nl/ Daar wachten tot een NL winkel ze heeft. En als een winkel ze heeft meteen kopen een uur later zijn ze meestal weg(zo heb ik de mijnes 2 weken terug gekocht)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:20 schreef PSYCHEV het volgende:
Hebben winkels ze soms wel gewoon?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://www.ps4-kopen.nl/ Daar wachten tot een NL winkel ze heeft. En als een winkel ze heeft meteen kopen een uur later zijn ze meestal weg(zo heb ik de mijnes 2 weken terug gekocht)
Jeps, zo ben ik ook aan de mijne gekomen, toevallig op de juiste plek op het juiste moment.quote:
Ik verwacht hem zo rond juniquote:
Ja, alleen was ik dat zelf dus zat, elke keer moeten kijken of hij ergens is om er bij het afrekenen achter te komen dat je alweer te laat was. Ik heb gewoon teveel betaald maar dan weet je wel gewoon dat je hem krijgtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jeps, zo ben ik ook aan de mijne gekomen, toevallig op de juiste plek op het juiste moment.
Ik was voor iets totaal anders bij de Saturn, had zoiets van die PS4 komt wel een keer als ie goed verkrijgbaar isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, alleen was ik dat zelf dus zat, elke keer moeten kijken of hij ergens is om er bij het afrekenen achter te komen dat je alweer te laat was. Ik heb gewoon teveel betaald maar dan weet je wel gewoon dat je hem krijgt.
Ja, je kan natuurlijk een keer mazzel hebben. Maar ik had al een paar keer pech online bij een winkel en de winkels bij mij in de buurt heb ik er nog nooit 1 gezienquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik was voor iets totaal anders bij de Saturn, had zoiets van die PS4 komt wel een keer als ie goed verkrijgbaar is
welja, gemak dient de mens tochquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk een keer mazzel hebben. Maar ik had al een paar keer pech online bij een winkel en de winkels bij mij in de buurt heb ik er nog nooit 1 gezien.
Dus dan maar iets meer betalen ipv de halve dag op zoek elke keer.
Dit dus, op precies dezelfde manierquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:28 schreef Lastpost het volgende:
Ik had gewoon geluk dat ik op het juiste moment een keer op Tweakers zat, Bart Smit link geprobeerd op de gok of ze echt zouden leveren en op launchdag binnen.
Nee hoor want in Duitsland verkoopt MS bijna geen Xbones. Duitsers halen toch wel een ps4.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is heel simpel:
- in Nederland is er geen concurrentie, de beetje apparaten die te koop worden aangeboden vliegen weg
- In Duitsland (bv) is er wel concurrentie. Staat een consument in de winkel, kijkt naar Xbox One en PS4. Is het schap met Xbox One wel gevuld en die van PS4 niet, dan is Sony een consument kwijt.
Dus ja, bv Duitsland heeft een hogere prio nu. In Nederland verkopen ze die PS4 toch wel op het moment en ze hebben nog tot september voordat hier Xbox One te koop is
Wat snap je niet aan 'voorbeeld' als land dat wel beide consoles heeft?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee hoor want in Duitsland verkoopt MS bijna geen Xbones. Duitsers halen toch wel een ps4.
Nedgame. Heeft goede service en zoals het voorbeeld van andere al aangeeft hebben zij hem het snelste.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:20 schreef PSYCHEV het volgende:
ja, maar het is onmogelijk om te zeggen wie. Gewoon bellen of in winkels langs gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:45 schreef rboy14 het volgende:
zijn er op dit moment nog webshops met ps4's op voorraad?
Waarom zou je voor dat geld een 2e handse PS4 op marktplaats kopen? Vaak is er iets kleins mis mee en zit jij met de problemen. Ook het transport kan voor problemen zorgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:54 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Anders op Marktplaats, zie er best veel voor ¤450 met verkopers die jaren actief zijn.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
ja, maar het is onmogelijk om te zeggen wie. Gewoon bellen of in winkels langs gaan.
ik heb zelf al een ps4, maar het is voor een kennis. Ik dacht, misschien is er nog een linkje maar helaas.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:54 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Anders op Marktplaats, zie er best veel voor ¤450 met verkopers die jaren actief zijn.
http://www.nedgame.nl/pla(...)en-juni-/3150229451/quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:58 schreef rboy14 het volgende:
[..]
[..]
ik heb zelf al een ps4, maar het is voor een kennis. Ik dacht, misschien is er nog een linkje maar helaas.
Vaak? Ze zijn gewoon gesealed die ik nu zie. Daarnaast heb je gewoon garantie zoals elk ps4 op de wereld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom zou je voor dat geld een 2e handse PS4 op marktplaats kopen? Vaak is er iets kleins mis mee en zit jij met de problemen. Ook het transport kan voor problemen zorgen.
Je kan gewoon via een normale Nederlandse webshop voor een normale prijs een PS4 krijgen. Je moet dan alleen 3 weekjes wachten.
Watch_Dogs is niet gemaakt voor Next Gen aangezien de game of 4/5 platformen uitkomt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.polygon.com/20(...)iler-2033-last-light
Beynon said the console versions are expected to run at 60 frames per second. The PS4 version will run at 1080p resolution, with the Xbox One running at 900p.
Een remaster van 2 spellen gaat beter draaien dan een fucking nieuwe spel als Watch Dogs. WTF Ubisoft
Wat een schaamte van Ubisoftquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Watch_Dogs is niet gemaakt voor Next Gen aangezien de game of 4/5 platformen uitkomt.
Metro is toch voornamelijk een corridor shooter, en zitten ook geen voertuigen in enzo? Tenminste niet op de schaal zoals in Watch Dogs!? Watch Dogs moet een compleet levende stad laten zien met dynamic lighting, terwijl jij met 130mph door de straten raced met politie achter je aan, en interactie met verkeerslichten enzo. Is toch iets anders dan een langzame shooter.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Beynon said the console versions are expected to run at 60 frames per second. The PS4 version will run at 1080p resolution, with the Xbox One running at 900p.
Een remaster van 2 spellen gaat beter draaien dan een fucking nieuwe spel als Watch Dogs. WTF Ubisoft
Resolutie en fps zegt nog niks als je kijkt naar type spel. Worms draait ook full hd met 60 fps.. Dat is niet boeiendquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WOEOEOEOEOEO!!! WORMS IS BETER DAN WATCH-DOGS!!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Resolutie en fps zegt nog niks als je kijkt naar type spel. Worms draait ook full hd met 60 fps.. Dat is niet boeiend
Hopelijk wordt het via patch verbeterd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Metro is toch voornamelijk een corridor shooter, en zitten ook geen voertuigen in enzo? Tenminste niet op de schaal zoals in Watch Dogs!? Watch Dogs moet een compleet levende stad laten zien met dynamic lighting, terwijl jij met 130mph door de straten raced met politie achter je aan, en interactie met verkeerslichten enzo. Is toch iets anders dan een langzame shooter.
Gameplay is wel belangrijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Resolutie en fps zegt nog niks als je kijkt naar type spel. Worms draait ook full hd met 60 fps.. Dat is niet boeiend
Ja tochquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
WOEOEOEOEOEO!!! WORMS IS BETER DAN WATCH-DOGS!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Appels en peren vergelijken? Metro is vooral donkere gangen met af en toe eens een schrikmomentquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
is goed johquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Appels en peren vergelijken? Metro is vooral donkere gangen met af en toe eens een schrikmomentgeen gehele stad met mensen
Iets met appels en peren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zo moe van die mensen die denken dat het fps en resolutie er niet toe doen en niet de gameplay beīnvloeden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:32 schreef Friday12 het volgende:
Zo moe van die mensen die blijven zeiken over fps en of het nou 1080p is of 90000+p
Resolutie wel in sterk mindere mate natuurlijk. FPS is weldegelijk van belang, maar 1080p of 720p is niet echt van invloed op de speelbaarheid vaak.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:56 schreef VulpX het volgende:
[..]
Zo moe van die mensen die denken dat het fps en resolutie er niet toe doen en niet de gameplay beīnvloeden.
Ja maar het ligt ook aan bijvoorbeeld wat voor een soort game het is.... En dat hebben de FPS whores nog niet door...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:56 schreef VulpX het volgende:
[..]
Zo moe van die mensen die denken dat het fps en resolutie er niet toe doen en niet de gameplay beīnvloeden.
Het is heel simpel, 60 FPS is altijd wenselijk. Maar bij sommige genres is het minder vervelend om met lagere fps te spelen. Neemt nog niet weg dat 60 FPS altijd wel het doel zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar het ligt ook aan bijvoorbeeld wat voor een soort game het is.... En dat hebben de FPS whores nog niet door...
Aangezien mijn TV 1080p is erger ik me wel al heel erg lang aan 720p. Het beīnvloed niet direct de gameplay, maar wel de speelbaarheid, als sommige dingen gewoon opvallend vager in beeld komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Resolutie wel in sterk mindere mate natuurlijk. FPS is weldegelijk van belang, maar 1080p of 720p is niet echt van invloed op de speelbaarheid vaak.
Zeg ook niet dat het niet zo is. Maar het is in het begin van een nieuw platform en de begin games op de ps3/360 waren ook kut vergeleken met games van een jaar later.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:00 schreef VulpX het volgende:
[..]
Het is heel simpel, 60 FPS is altijd wenselijk. Maar bij sommige genres is het minder vervelend om met lagere fps te spelen. Neemt nog niet weg dat 60 FPS altijd wel het doel zou moeten zijn.
Mijn TV is ook 1080p uiteraard, maar 720p is prima te doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:00 schreef VulpX het volgende:
[..]
Het is heel simpel, 60 FPS is altijd wenselijk. Maar bij sommige genres is het minder vervelend om met lagere fps te spelen. Neemt nog niet weg dat 60 FPS altijd wel het doel zou moeten zijn.
[..]
Aangezien mijn TV 1080p is erger ik me wel al heel erg lang aan 720p. Het beīnvloed niet direct de gameplay, maar wel de speelbaarheid, als sommige dingen gewoon opvallend vager in beeld komen.
Klopt hoor, ik heb ook nog goede hoop dat het in de loop van dit jaar nog wel goed gaat komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het niet zo is. Maar het is in het begin van een nieuw platform en de begin games op de ps3/360 waren ook kut vergeleken met games van een jaar later.
Van een afstandje wel, maar ik game vaak vlak voor mijn TV en dan is 720p af en toe wel ergerlijk. Zeker bij sommige PS3 spellen die dan ook nog eens niet helemaal native 720p zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn TV is ook 1080p uiteraard, maar 720p is prima te doen.
Ja, dan creer je wel heel erg je eigen voorwaarden om alles minder dan 1080p af te kraken natuurlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Van een afstandje wel, maar ik game vaak vlak voor mijn TV en dan is 720p af en toe wel ergerlijk. Zeker bij sommige PS3 spellen die dan ook nog eens niet helemaal native 720p zijn.
Hoezo? Daar heb ik toch die TV voor? Dat andere mensen een te kleine TV kopen of zo ver van hun scherm gaan zitten dat ze het verschil niet meer zien vind ik ook maar raar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan creer je wel heel erg je eigen voorwaarden om alles minder dan 1080p af te kraken natuurlijk.
Ik speelde 25 jaar geleden op de C64. Dat waren pas graphics.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan creer je wel heel erg je eigen voorwaarden om alles minder dan 1080p af te kraken natuurlijk.
En alsof 1080p zo bijzonder is, ik heb op de PC 10 jaar geleden al in hogere res gegamed.
Rayman Legendsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef Yi-Long het volgende:
Rayman Legends voor 18,75 besteldEerste PS4 aankoop sinds FIFA14 vorige herfst...
... nu de komende week eerst nog even Origins gaan spelen op mijn Vita...
Als FIFA 15 uit komt kan je net zo goed wachten op FIFA 16 vind ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:48 schreef Cikx het volgende:
Ik zoek een game om met z'n vieren co-op op de bank te spelen. FIFA 14 ga ik sowieso niet meer halen, dan wacht ik liever op FIFA 15. Is Trials misschien iets?
Hoe dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef Santello het volgende:
Per ongeluk Transistor gekocht... Klote creditcard
Weet ik eigenlijk nietquote:
Ja, dat klopt inderdaad. De Franse niet neem ik aan. Maar tot augustus ofzo wachten is wel dermate kansloos vind ik. Als er geen software of hardware problemen zijn zie ik eigenlijk geen bezwaren. Of is de taal verplicht?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor de Engelse moet je een andere stekker erbij kopen iig.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet![]()
Denk dat ik in een trans zat of iets. Kan het me echt niet herinneren. Behalve dat ik opeens naar mijn scherm keek en hij aan het downloaden was. Was echt boos op mezelf. 18 euro!
Hij is echt wel 15 euro waard hoor. Het is echt even een unieke ervaring weer tussen al het standaard geweld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:31 schreef Rijst het volgende:
Wil Child of Light halen maar misschien dat ik straks dan baal als deze volgende week bij PS+ komt.
Ziet er leuk uit. Maar net iets té passief vind ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:31 schreef Rijst het volgende:
Wil Child of Light halen maar misschien dat ik straks dan baal als deze volgende week bij PS+ komt.
Dat zal voorlopig nog niet gebeuren hoor. 3rd party titels komen niet binnen een maand op PS+.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:31 schreef Rijst het volgende:
Ik vind juist Conquest leuk. Lekker chaotisch. Ik ben alleen ZO slecht...Maar heb er een hoop lol aanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:27 schreef over_hedge het volgende:
Battlefield is toch best leuk. Al vind ik wel vooral rush en squad tdm leuk. Stdm is lekker snel en niet elke keer die irritante tanks etc waar ik niks tegen kan doen.
Leuke map was dat altijdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:19 schreef Zaibatsu01 het volgende:
75 kills met alleen granaten in Metro (BF4)
Je kan toch met een account twee consoles iets downloaden? Wil best mijn dlc delen als dat kanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Leuke map was dat altijdIk heb geen dlc dus heb die niet voor bf4
Geen idee of dat kan. Maar ik als ik over een week of 2 bf nog steeds leuk vind koop ik premium wel. Dan heb ik meteen alles.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:21 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Je kan toch met een account twee consoles iets downloaden? Wil best mijn dlc delen als dat kan
Met gekochte games krijg mijn broertje de melding dat hij geen license heeft gekocht. Ondanks dat het spel op de console is gedownload via mijn account.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:21 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Je kan toch met een account twee consoles iets downloaden? Wil best mijn dlc delen als dat kan
Ik wacht tot ie wat goedkoper is, want DLC, en kort. Schijnt een goede game te zijn, met zeer kleine tekortkomingen, zoals dus die lengte.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:08 schreef Evertjan het volgende:
is Child of Light de volle prijs waard of kan je beter wachten?
WTF hoe bedoel je kort?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wacht tot ie wat goedkoper is, want DLC, en kort. Schijnt een goede game te zijn, met zeer kleine tekortkomingen, zoals dus die lengte.
WTF WTF!?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
WTF hoe bedoel je kort?
Game heeft mij zeker meer dan 10 uur gekost om uit te spelen. En dat was gewoon op een normaal tempo. Wat verwacht je dan voor 15 euro. Ik vind 10 a 12 uur voor 15 euro echt keurig hoor. Mogen meer games een voorbeeld aan nemen.
En omdat er DLC bij zit koop je het al niet. Je hoeft het toch niet te kopen. Daarbij vind ik die DLC pakketjes een beetje cheaten. Je krijgt gewoon alvast wat diamanten etc, maar je komt er standaard al zat tegen als je goed zoekt.
natuurlijk wel. Zo'n pijl en boog bijv in far cry 3, die hoort gewoon in t spel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Ik wil die DLC-discussie niet weer aanwakkeren, maar als er DLC bij een game wordt geleverd wat verder gaat dan een paar outfits voor characters, dan is de game toch gewoon iets duurder? 15 euro voor de game, 2 euro voor de DLC, game kost dus 17 euro. Ze hadden hem ook zo in de store kunnen zetten, maar waarschijnlijk trekt dat minder klanten. Als je 17 euro dan te duur vindt, dan koop je het niet.
Ik snap niet zo goed hoe men er steeds bij komt dat dat in de game had moeten zitten voor die prijs. Dat kun je toch helemaal niet beoordelen?
Je wil het niet aanwakkeren, maar toch doe je hetquote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Ik wil die DLC-discussie niet weer aanwakkeren, maar als er DLC bij een game wordt geleverd wat verder gaat dan een paar outfits voor characters, dan is de game toch gewoon iets duurder? 15 euro voor de game, 2 euro voor de DLC, game kost dus 17 euro. Ze hadden hem ook zo in de store kunnen zetten, maar waarschijnlijk trekt dat minder klanten. Als je 17 euro dan te duur vindt, dan koop je het niet.
Ik snap niet zo goed hoe men er steeds bij komt dat dat in de game had moeten zitten voor die prijs. Dat kun je toch helemaal niet beoordelen?
Mooi samengevat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Je wil het niet aanwakkeren, maar toch doe je het.
Heb je überhaupt de DLC terreur meegemaakt dat sommige maps al op de originele disc stonden en met een bestand van 100 kb unlocked werd?
Daar komt de afkeer tegen DLC vandaan.. Buiten dat, als de game net uit is en er staat meteen een bak DLC klaar, dan kunnen ze de **** krijgen (zoals reeds aangegeven hierboven).
Als je wil dat ik je spel koop, dan zorg je maar dat het aantrekkelijk is, zo niet, dan vis ik hem ooit uit de budgetbak..
Ziet er tof uit. Alleen de genen die het speelt moet leren richtenquote:
Dat zal best, maar dat maakt mij geen klap uit. Het lijkt wel alsof jij vrienden bent met de game producenten.. Alles bij jou is pro games, moet allemaal maar kunnen.. Echt niet.. Als je mij naait dan ben je mij kwijt als klant.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Ja leuk, maar zo werkt de echte wereld van budgetten en deadlines natuurlijk niet
Erg mooi! Alleen is de setting niet zo aan mij besteed. Las trouwens dat een insider gezegd zou hebben dat Uncharted 4 er beter uit zag dan The Order.quote:
Ja, het viel mij ook al op. Hij staat nu ook regelmatig te loeien bij Child of Light en Transistor, terwijl ik me niet echt kan voorstellen dat de GPU daar veel moeite voor moet doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hebben jullie ook de ervaring dat sinds de laatste update van 2 weken geleden ofzo de PS4 sneller gaat loeien om warmte af te voeren. Heb zelf die ervaring wel en andere in de omgeving
Het trekt me gewoonj ECHT niet. Veels te grijs. Ik hou van kleurrijke games. Sunset Overdrive, helaas XBO-exclusive, vind ik er bijvoorbeeld geweldig uit zien. Springt van je scherm af.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:00 schreef Cikx het volgende:
[..]
Erg mooi! Alleen is de setting niet zo aan mij besteed. Las trouwens dat een insider gezegd zou hebben dat Uncharted 4 er beter uit zag dan The Order.
In de echte wereld van consumenten, beperkt budget, value-for-money, etc etc, verkoop je je game niet wanneer je je klanten als stront behandeld en vanaf dag 1 probeert uit te melken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Ja leuk, maar zo werkt de echte wereld van budgetten en deadlines natuurlijk niet
*kuch* Ooit wel eens van het bedrijf Apple gehoord? Schijnt best succesvol te zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:32 schreef Yi-Long het volgende:
In de echte wereld van consumenten, beperkt budget, value-for-money, etc etc, verkoop je je game niet wanneer je je klanten als stront behandeld en vanaf dag probeert uit te melken.
... sommige gebruikers weten niet beter, en zijn ook tevreden over de prijs-kwaliteit die Apple levert. Daarnaast scoorde Apple gewoon erg hoog wat betreft marketing/hype. Zodra dat weg valt, en mensen weer rationeel gaan nadenken, dan kan die beslissing in het nadeel van Apple uitvallen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
*kuch* Ooit wel eens van het bedrijf Apple gehoord? Schijnt best succesvol te zijn
Lol, goed voorbeeld van de markt ja. Zolang mensen het nog kopen blijven ze dit doen. Uiteindelijk gaat het om knaken, niet om goodwill.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
*kuch* Ooit wel eens van het bedrijf Apple gehoord? Schijnt best succesvol te zijn
Voorlopig nog dat eerste. En dat is erg jammer, want er wordt maar een klein deel van de potentie gebruikt inderdaad. Daarom moeten ontwikkelaars zo snel mogelijk afstappen van last gen. Maar ja, geld hč.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:31 schreef LangeJan het volgende:
Interessante vraag. (al zeg ik het zelf)
Is een game die nu uitkomt voor de PS3 en PS4 ontwikkeld op de PS3 en geupgrade voor mooiere GFX op de PS4?
Of ontwikkeld voor de PS4 en vervolgens gedownsized naar een PS3?
Ik vind een PS4 spel die ook gereleased word op de PS3 namelijk geen volwaardige PS4 game/ervaring.
Skyrim full HD + mods op een console gaat niet gebeuren, ik zou gewoon de PC versie halen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, ook dat wist je toch van te voren wanneer je in het eerste jaar met next-gen zit? Dat is vrij normaal, en ga ik me eerlijk gezegd ook niet heel druk om maken.
Ik verwacht eind dit jaar, begin volgend jaar, een beetje de games die ECHT de potentie hebben om je grafisch weg te blazen. Dit jaar nog de cross-over en last-gen HD ports. Ik blijf hopen op een schitterende FullHD Skyrim, maar ik denk erover om anders gewoon voor een PC versie te gaan en die flink te modden, en dan ermee te beginnen.
Yeah, in sommige gevallen is het zonde, zoals idd bij Watch_Dogs, maar goed, qua marktaandeel van die 2 consoles ook wel goed te begrijpen. Nog lang niet iedereen heeft next-gen, en ook geen fatsoenlijke game PC. Dan moet je toch iets.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:25 schreef VulpX het volgende:
[..]
Skyrim full HD + mods op een console gaat niet gebeuren, ik zou gewoon de PC versie halen.
Ik maak me er overigens ook niet heel druk om dat we nu nog cross-gen games krijgen, maar voor sommige projecten is het wel jammer.
Voor The Phantom Pain bijvoorbeeld moeten de last-gen versies gewoon gecancelled worden. Sowieso hebben de current-gen versies het best verkocht, en je merkt dat de game niet tot zijn volle potentie komt door rekening te houden met last gen. Zelfde geldt voor Watch Dogs, die game lijdt onder de tig versies en consoles waar het voor moet uitkomen. Het wordt als de eerste next-gen experience op de markt gezet, heb dan ook de ballen om de last gen versies te cancellen en je game te optimalizeren voor current gen. Wat nu dus overduidelijk niet gebeurd is.
Rocksteady doet het beter wat mij betreft. Ookal zijn de voorgaande games in de Arkham franchise allemaal op de vorige generatie uitgekomen, voor het slotstuk gaan ze toch voor current gen omdat ze anders hun visie voor de game gewoon niet kunnen waarmaken.
Klopt, design is inderdaad erg belangrijk. Maar extra power geeft devs misschien de mogelijkheid om het design naar het niveau te tillen dat ze voor ogen hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, in sommige gevallen is het zonde, zoals idd bij Watch_Dogs, maar goed, qua marktaandeel van die 2 consoles ook wel goed te begrijpen. Nog lang niet iedereen heeft next-gen, en ook geen fatsoenlijke game PC. Dan moet je toch iets.
Rocksteady doet het idd goed, al werken ze volgens mij nog wel op een oude engine. De echte grote vorderingen zullen we zien wanneer de nieuwste engines gebruikt worden, lijkt me.
Daarnaast, zoals ik al eerder zei, geef ik veel meer om DESIGN, dan om hoeveel miljard polygoontjes er tegelijkertijd op het beeld zijn. Je ziet dat met racers, dat ze die auto's echt idioot gedetailleerd krijgen, maar als je vervolgens over vrij saaie tracks moet rijden, met een standaard blauw lucht, en een paar saaie boompjes, tja... dat maakt weinig indruk op mij. Ik vind de omgevingen namelijk veel belangrijker dan de details van zo'n auto. Als de tracks saai zijn, dan raak ik al snel uitgekeken op de game.
Sunset Overdrive zal technisch wellicht minder indrukwekkend zijn dan The Order, maar IMHO ziet het er veel beter uit. Dat vind ik veel belangrijker.
Iemand besteld deze?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:42 schreef Dylan98 het volgende:
http://www.bartsmit.com/n(...)&s2m_exaffid=2031839 Ps4+watchdogs te koop bij bartsmit
Vorige keer bestelde ik hem op de vrijdag en had hem op zaterdag ochtend binnen. Zal nu wel op maandag of dinsdag bezorgd worden.quote:
Dinsdag, dan komt watchdogs pas uitquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vorige keer bestelde ik hem op de vrijdag en had hem op zaterdag ochtend binnen. Zal nu wel op maandag of dinsdag bezorgd worden.
Is 500gb niet genoeg danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:40 schreef utopie het volgende:
zojuist een 1TB SSHD besteld voor mijn PS4 en een preorder voor Watch Dogs
heb een stuk of 7 games van de store gehaald en deze zijn gemiddeld 30-40 gb per stuk en dit zullen ook niet de laatste zijnquote:
En eventueel verkoop van gamesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef utopie het volgende:
[..]
heb een stuk of 7 games van de store gehaald en deze zijn gemiddeld 30-40 gb per stuk en dit zullen ook niet de laatste zijnIk vind het gemak van digitale aankopen makkelijker dan op disc. Bij disc moet je elke keer de disc eruit halen als je een ander spel wil spelen. Met playstation store aankopen kan je gewoon gemakkelijk van game wisselen
enige nadeel is het lange downloaden voor sommige mensen maar daar heb ik geen problemen mee
Ander nadeel is dat je bijna altijd de hoofdprijs betaald voor al je games, en je ze idd niet kunt doorverkopen. Of je moet altijd de sales afwachten, dan zitten er goede deals tussen. Heb op de Vita ook verreweg het meeste digitaal, maar bijna niets voor full-price in de Store gekocht.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef utopie het volgende:
[..]
heb een stuk of 7 games van de store gehaald en deze zijn gemiddeld 30-40 gb per stuk en dit zullen ook niet de laatste zijnIk vind het gemak van digitale aankopen makkelijker dan op disc. Bij disc moet je elke keer de disc eruit halen als je een ander spel wil spelen. Met playstation store aankopen kan je gewoon gemakkelijk van game wisselen
enige nadeel is het lange downloaden voor sommige mensen maar daar heb ik geen problemen mee
Lol ik kom uit Kerkrade.Die bundels die er stonden waren toch echt vrije verkoop.Vriend van me heeft de bundel met 2 controllers,camera en killzone daar gekocht voor 530quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
pro's: Gameplay werkt, je voelt je echt een dief, HUD en moeilijkheidsgraad op alle vlakken aan te passen, hoge herspeelbaarheidquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Kan thief overnemen voor 30 euro va iemand. Is het de 30 euro waard?
Verkoopster zei dat ze gereserveerd waren. En daarnaast wil ik toch echt de wd bundel graag hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Lol ik kom uit Kerkrade.Die bundels die er stonden waren toch echt vrije verkoop.Vriend van me heeft de bundel met 2 controllers,camera en killzone daar gekocht voor 530
van de week hadden ze ook weer ps4 met killzone 2 controllers en de camera volgens mijquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Lol ik kom uit Kerkrade.Die bundels die er stonden waren toch echt vrije verkoop.Vriend van me heeft de bundel met 2 controllers,camera en killzone daar gekocht voor 530
Word je wel voor 30 euro gewipt, die bundel hoort zover ik weet 500 te kosten, daar had ik hem voorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Is die al een beetje speelbaar? Ik wil eigenlijk de eerste updates afwachten of halen met een sale op Steam..quote:Op zondag 25 mei 2014 01:25 schreef LangeJan het volgende:
Heb Wolfenstein toch maar opgepikt vandaag. Zeeeeer de moeite waard
waarom zou het niet speelbaar zijn?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is die al een beetje speelbaar? Ik wil eigenlijk de eerste updates afwachten of halen met een sale op Steam..
Komt nog! http://www.psx-sense.nl/1(...)ni-gaan-verschijnen/quote:Op zondag 25 mei 2014 09:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben wel teleurgesteld dat de DLC van Resogun er nooit is gekomen
Oh, dank je. Mijn dag is alvast goedquote:Op zondag 25 mei 2014 10:12 schreef sebastiaaan het volgende:
[..]
Komt nog! http://www.psx-sense.nl/1(...)ni-gaan-verschijnen/
Ik heb hetzelfde. Heb de PS4 via de webshop van Saturn besteld, dus weet niet goed hoe dat dan zit met garantie/omruilen of whatever. Ik dacht dat ik het eerst wel even aan zou kijken, en dat het misschien vanzelf minder zou worden, maar nog steeds 'sompig' en squeeky. Heel vervelend.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:39 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb de hele tijd dit geluid op mijn PS4 controller zou ik hem hier voor kunnen omruilen voor een nieuwe?
Ja echt irritant hé. De Dualshock 4 is wel erg zwak veel problemen mee eigenlijkquote:Op zondag 25 mei 2014 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Heb de PS4 via de webshop van Saturn besteld, dus weet niet goed hoe dat dan zit met garantie/omruilen of whatever. Ik dacht dat ik het eerst wel even aan zou kijken, en dat het misschien vanzelf minder zou worden, maar nog steeds 'sompig' en squeeky. Heel vervelend.
Ik had je nog ge-invite voor de party maar je kwam maar niet? Verder wel prima ja, was weer even wennen die mapsquote:Op zondag 25 mei 2014 17:19 schreef Donderjagers het volgende:
Mooie potjes BF4, rene en bart.![]()
Is er nog geen centraal PS4 BF4 topic?
Anytime mate. Volgende keer wel gezamelijk in een party.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:19 schreef Donderjagers het volgende:
Mooie potjes BF4, rene en bart.![]()
Is er nog geen centraal PS4 BF4 topic?
Heb je vrij genomen?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Anytime mate. Volgende keer wel gezamelijk in een party.
Voor iedereen vanaf Dinsdag ben ik lekker 2 dagen vrij en in die 2 dagen zal ik non stop Watch Dogs streamen.
had ik ook last van, wat kettingolie van de fiets ingedruppelt en probleem is weg en blijft weg.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:39 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb de hele tijd dit geluid op mijn PS4 controller zou ik hem hier voor kunnen omruilen voor een nieuwe?
Wat heeft de PS4 nog met de Xbone te maken die is officieel nog niet uit in NL! Verder moet je gewoon geluk hebben als je de PS4 nu wil kopenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Yourgamezone: Let op! Levering zal plaatsvinden eind juni/juli 2014.
WTF is er aan de hand met de PS4?Xbone is zelfde prijs nu,maar het is gewoon nergens direct te koop/bestellen in NL.
Xbone is overal vrij te koop.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat heeft de PS4 nog met de Xbone te maken die is officieel nog niet uit in NL! Verder moet je gewoon geluk hebben als je de PS4 nu wil kopen
Maar niet officieel te koop in NLquote:Op zondag 25 mei 2014 19:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Xbone is overal vrij te koop.
Play-Asia heeft genoeg PS4
doe ff dat met dat mesje ertussen, dan is t zo opgelostquote:Op zondag 25 mei 2014 13:39 schreef Fokker101 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Kan thief overnemen voor 30 euro va iemand. Is het de 30 euro waard?
ja geen probleem hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:31 schreef utopie het volgende:
[..]
pro's: Gameplay werkt, je voelt je echt een dief, HUD en moeilijkheidsgraad op alle vlakken aan te passen, hoge herspeelbaarheid
con's: Onlogisch en inconsistent, verhaal gaat nergens heen met diep bedroevend einde, The City is verwarrend, technische foutjes
Ik zou het laten voor dat geld. Voor 20 euro zou ik zeggen; doen! Maar ¤30 is dan toch wel veel vind ikGame is beoordeeld met een 6.5 gemiddeld
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sinds een paar weken speel ik bijna niets anders meer. In mijn vriendenlijst zitten een stuk of 7 FOK!-users die ook Trials spelen, maar de meeste zullen niet in mijn lijst staan.
ik voeg jou en Poit wel toe, een uitdaging is altijd leuk.
zat videos op youtube, je steeks een mesje tussen de trigger, haalt em eruit en je probleem is wegquote:
Hij ligt al 2ehands bij Gamemania Katwijk zie ik terwijl ie nog niet eens uit is.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:27 schreef Jimbo het volgende:
Zo, nog een dag tot watch_dogs, van mij mogen ze die game ook wel eens te vroeg leveren hier, voor dat alle online spoilers het al nutteloos gemaakt hebben om te spelen
Dat is wel heel baasquote:Op maandag 26 mei 2014 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij ligt al 2ehands bij Gamemania Katwijk zie ik terwijl ie nog niet eens uit is.
60 eu ook echt voor een gebruikt spel.
bullshit..verwacht 27-5 staat erbijquote:Op maandag 26 mei 2014 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij ligt al 2ehands bij Gamemania Katwijk zie ik terwijl ie nog niet eens uit is.
60 eu ook echt voor een gebruikt spel.
Als je rond rotterdam bent moet je t maar laten weten, dan haal ik hem ook ff opquote:Op maandag 26 mei 2014 10:08 schreef Koopsie het volgende:
Stiekem hoop ik dat Watch_Dogs straks al bij de Mediamarkt beschikbaar is
Groningenquote:Op maandag 26 mei 2014 10:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je rond rotterdam bent moet je t maar laten weten, dan haal ik hem ook ff op
Als ie al verkocht werd, dan tegen die tijd niet meer; (quote:Op maandag 26 mei 2014 10:10 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Groningenmaar ik kan pas na 5u kijken.
Daar was ik al bang voorquote:Op maandag 26 mei 2014 10:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ie al verkocht werd, dan tegen die tijd niet meer; (
staan nogal grote boetes op, dus ze zijn er heel scherp io
Ja echt bullshit manquote:Op maandag 26 mei 2014 10:07 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
bullshit..verwacht 27-5 staat erbij
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja echt bullshit man
http://www.gamemania.nl/D(...)e=28779&source=hpc#0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |