Watch_Dogs is niet gemaakt voor Next Gen aangezien de game of 4/5 platformen uitkomt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.polygon.com/20(...)iler-2033-last-light
Beynon said the console versions are expected to run at 60 frames per second. The PS4 version will run at 1080p resolution, with the Xbox One running at 900p.
Een remaster van 2 spellen gaat beter draaien dan een fucking nieuwe spel als Watch Dogs. WTF Ubisoft
Wat een schaamte van Ubisoftquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Watch_Dogs is niet gemaakt voor Next Gen aangezien de game of 4/5 platformen uitkomt.
Metro is toch voornamelijk een corridor shooter, en zitten ook geen voertuigen in enzo? Tenminste niet op de schaal zoals in Watch Dogs!? Watch Dogs moet een compleet levende stad laten zien met dynamic lighting, terwijl jij met 130mph door de straten raced met politie achter je aan, en interactie met verkeerslichten enzo. Is toch iets anders dan een langzame shooter.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Beynon said the console versions are expected to run at 60 frames per second. The PS4 version will run at 1080p resolution, with the Xbox One running at 900p.
Een remaster van 2 spellen gaat beter draaien dan een fucking nieuwe spel als Watch Dogs. WTF Ubisoft
Resolutie en fps zegt nog niks als je kijkt naar type spel. Worms draait ook full hd met 60 fps.. Dat is niet boeiendquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WOEOEOEOEOEO!!! WORMS IS BETER DAN WATCH-DOGS!!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Resolutie en fps zegt nog niks als je kijkt naar type spel. Worms draait ook full hd met 60 fps.. Dat is niet boeiend
Hopelijk wordt het via patch verbeterd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Metro is toch voornamelijk een corridor shooter, en zitten ook geen voertuigen in enzo? Tenminste niet op de schaal zoals in Watch Dogs!? Watch Dogs moet een compleet levende stad laten zien met dynamic lighting, terwijl jij met 130mph door de straten raced met politie achter je aan, en interactie met verkeerslichten enzo. Is toch iets anders dan een langzame shooter.
Gameplay is wel belangrijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Resolutie en fps zegt nog niks als je kijkt naar type spel. Worms draait ook full hd met 60 fps.. Dat is niet boeiend
Ja tochquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
WOEOEOEOEOEO!!! WORMS IS BETER DAN WATCH-DOGS!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Appels en peren vergelijken? Metro is vooral donkere gangen met af en toe eens een schrikmomentquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
is goed johquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Appels en peren vergelijken? Metro is vooral donkere gangen met af en toe eens een schrikmomentgeen gehele stad met mensen
Iets met appels en peren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zo moe van die mensen die denken dat het fps en resolutie er niet toe doen en niet de gameplay beïnvloeden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:32 schreef Friday12 het volgende:
Zo moe van die mensen die blijven zeiken over fps en of het nou 1080p is of 90000+p
Resolutie wel in sterk mindere mate natuurlijk. FPS is weldegelijk van belang, maar 1080p of 720p is niet echt van invloed op de speelbaarheid vaak.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:56 schreef VulpX het volgende:
[..]
Zo moe van die mensen die denken dat het fps en resolutie er niet toe doen en niet de gameplay beïnvloeden.
Ja maar het ligt ook aan bijvoorbeeld wat voor een soort game het is.... En dat hebben de FPS whores nog niet door...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:56 schreef VulpX het volgende:
[..]
Zo moe van die mensen die denken dat het fps en resolutie er niet toe doen en niet de gameplay beïnvloeden.
Het is heel simpel, 60 FPS is altijd wenselijk. Maar bij sommige genres is het minder vervelend om met lagere fps te spelen. Neemt nog niet weg dat 60 FPS altijd wel het doel zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar het ligt ook aan bijvoorbeeld wat voor een soort game het is.... En dat hebben de FPS whores nog niet door...
Aangezien mijn TV 1080p is erger ik me wel al heel erg lang aan 720p. Het beïnvloed niet direct de gameplay, maar wel de speelbaarheid, als sommige dingen gewoon opvallend vager in beeld komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Resolutie wel in sterk mindere mate natuurlijk. FPS is weldegelijk van belang, maar 1080p of 720p is niet echt van invloed op de speelbaarheid vaak.
Zeg ook niet dat het niet zo is. Maar het is in het begin van een nieuw platform en de begin games op de ps3/360 waren ook kut vergeleken met games van een jaar later.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:00 schreef VulpX het volgende:
[..]
Het is heel simpel, 60 FPS is altijd wenselijk. Maar bij sommige genres is het minder vervelend om met lagere fps te spelen. Neemt nog niet weg dat 60 FPS altijd wel het doel zou moeten zijn.
Mijn TV is ook 1080p uiteraard, maar 720p is prima te doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:00 schreef VulpX het volgende:
[..]
Het is heel simpel, 60 FPS is altijd wenselijk. Maar bij sommige genres is het minder vervelend om met lagere fps te spelen. Neemt nog niet weg dat 60 FPS altijd wel het doel zou moeten zijn.
[..]
Aangezien mijn TV 1080p is erger ik me wel al heel erg lang aan 720p. Het beïnvloed niet direct de gameplay, maar wel de speelbaarheid, als sommige dingen gewoon opvallend vager in beeld komen.
Klopt hoor, ik heb ook nog goede hoop dat het in de loop van dit jaar nog wel goed gaat komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het niet zo is. Maar het is in het begin van een nieuw platform en de begin games op de ps3/360 waren ook kut vergeleken met games van een jaar later.
Van een afstandje wel, maar ik game vaak vlak voor mijn TV en dan is 720p af en toe wel ergerlijk. Zeker bij sommige PS3 spellen die dan ook nog eens niet helemaal native 720p zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn TV is ook 1080p uiteraard, maar 720p is prima te doen.
Ja, dan creer je wel heel erg je eigen voorwaarden om alles minder dan 1080p af te kraken natuurlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Van een afstandje wel, maar ik game vaak vlak voor mijn TV en dan is 720p af en toe wel ergerlijk. Zeker bij sommige PS3 spellen die dan ook nog eens niet helemaal native 720p zijn.
Hoezo? Daar heb ik toch die TV voor? Dat andere mensen een te kleine TV kopen of zo ver van hun scherm gaan zitten dat ze het verschil niet meer zien vind ik ook maar raar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan creer je wel heel erg je eigen voorwaarden om alles minder dan 1080p af te kraken natuurlijk.
Ik speelde 25 jaar geleden op de C64. Dat waren pas graphics.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan creer je wel heel erg je eigen voorwaarden om alles minder dan 1080p af te kraken natuurlijk.
En alsof 1080p zo bijzonder is, ik heb op de PC 10 jaar geleden al in hogere res gegamed.
Rayman Legendsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef Yi-Long het volgende:
Rayman Legends voor 18,75 besteldEerste PS4 aankoop sinds FIFA14 vorige herfst...
... nu de komende week eerst nog even Origins gaan spelen op mijn Vita...
Als FIFA 15 uit komt kan je net zo goed wachten op FIFA 16 vind ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:48 schreef Cikx het volgende:
Ik zoek een game om met z'n vieren co-op op de bank te spelen. FIFA 14 ga ik sowieso niet meer halen, dan wacht ik liever op FIFA 15. Is Trials misschien iets?
Hoe dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef Santello het volgende:
Per ongeluk Transistor gekocht... Klote creditcard
Weet ik eigenlijk nietquote:
Ja, dat klopt inderdaad. De Franse niet neem ik aan. Maar tot augustus ofzo wachten is wel dermate kansloos vind ik. Als er geen software of hardware problemen zijn zie ik eigenlijk geen bezwaren. Of is de taal verplicht?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor de Engelse moet je een andere stekker erbij kopen iig.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet![]()
Denk dat ik in een trans zat of iets. Kan het me echt niet herinneren. Behalve dat ik opeens naar mijn scherm keek en hij aan het downloaden was. Was echt boos op mezelf. 18 euro!
Hij is echt wel 15 euro waard hoor. Het is echt even een unieke ervaring weer tussen al het standaard geweld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:31 schreef Rijst het volgende:
Wil Child of Light halen maar misschien dat ik straks dan baal als deze volgende week bij PS+ komt.
Ziet er leuk uit. Maar net iets té passief vind ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:31 schreef Rijst het volgende:
Wil Child of Light halen maar misschien dat ik straks dan baal als deze volgende week bij PS+ komt.
Dat zal voorlopig nog niet gebeuren hoor. 3rd party titels komen niet binnen een maand op PS+.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:31 schreef Rijst het volgende:
Ik vind juist Conquest leuk. Lekker chaotisch. Ik ben alleen ZO slecht...Maar heb er een hoop lol aanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:27 schreef over_hedge het volgende:
Battlefield is toch best leuk. Al vind ik wel vooral rush en squad tdm leuk. Stdm is lekker snel en niet elke keer die irritante tanks etc waar ik niks tegen kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |