Hallo,
Hierbij zet ik mijn Playstation 4 te koop. Ik heb er goed over nagedacht maar ik blijf toch meer achter de PC gamen. Daarbij boeien veel games me niet meer en was dit toch weer een soort van impulsaankoop

Daarbij speel ik er simpelweg te weinig op en dat vind ik ook zonde van zo'n duur apparaat. Heb er wel 3 games voor gekocht, maar heb Outlast en Child of Light al uitgespeeld en BF4 pakt me gewoon niet echt.
De Playstation 4 is gewoon zo goed als nieuw en bijna niet gebruikt. Dat geld ook voor alle overige spullen.
Battlefield 4 is fysiek gekocht in de winkel, maar merk toch al dat COD gewoon meer mijn ding is qua speelstijl en snelheid. De code die erbij zat is trouwens wel al gebruikt. Outlast en Child of Light is gekocht met mijn PSN account. Je kan deze games blijven spelen met je nieuwe account, maar dan moet je wel mijn account nog wel op de Playstation 4 laten staan. Je hoeft er niet mee te spelen maar het is puur dat die wel op de Playstation 4 blijft staan.
Voor de rest krijg je natuurlijk de standaard dingen erbij zoals kabels en boekjes. Bon heb ik uiteraard ook nog.
Kan worden opgehaald of verzonden worden. Verzendkosten (verzekerd verzenden) betaal ik dan
Vraagprijs 450 euro inclusief verzenden of ophalen.. Nieuwwaarde is nog tegen de 500 euro aan.
Foto's zijn van mijn Marktplaats. Staan in de spoiler.
PS: Iemand zou deze PS4 ophalen zoals afgesproken, maar die is zonder wat te zeggen helemaal niet gekomen. Dus hierbij probeer ik het maar weer
.SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.