abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140288863
Hallo,

Hierbij zet ik mijn Playstation 4 te koop. Ik heb er goed over nagedacht maar ik blijf toch meer achter de PC gamen. Daarbij boeien veel games me niet meer en was dit toch weer een soort van impulsaankoop |:( Daarbij speel ik er simpelweg te weinig op en dat vind ik ook zonde van zo'n duur apparaat. Heb er wel 3 games voor gekocht, maar heb Outlast en Child of Light al uitgespeeld en BF4 pakt me gewoon niet echt.

De Playstation 4 is gewoon zo goed als nieuw en bijna niet gebruikt. Dat geld ook voor alle overige spullen.

Battlefield 4 is fysiek gekocht in de winkel, maar merk toch al dat COD gewoon meer mijn ding is qua speelstijl en snelheid. De code die erbij zat is trouwens wel al gebruikt. Outlast en Child of Light is gekocht met mijn PSN account. Je kan deze games blijven spelen met je nieuwe account, maar dan moet je wel mijn account nog wel op de Playstation 4 laten staan. Je hoeft er niet mee te spelen maar het is puur dat die wel op de Playstation 4 blijft staan.

Voor de rest krijg je natuurlijk de standaard dingen erbij zoals kabels en boekjes. Bon heb ik uiteraard ook nog.

Kan worden opgehaald of verzonden worden. Verzendkosten (verzekerd verzenden) betaal ik dan

Vraagprijs 450 euro inclusief verzenden of ophalen.. Nieuwwaarde is nog tegen de 500 euro aan.

Foto's zijn van mijn Marktplaats. Staan in de spoiler.

c_/

PS: Iemand zou deze PS4 ophalen zoals afgesproken, maar die is zonder wat te zeggen helemaal niet gekomen. Dus hierbij probeer ik het maar weer :{ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140289364
350 voor alleen de ps4 geboden

Is deze nou van jou of je broertje?
pi_140289592
35eu incl voor battlefield
pi_140290006
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:01 schreef Zinedinho het volgende:
350 voor alleen de ps4 geboden

Is deze nou van jou of je broertje?
Van mij gewoon nu :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:08 schreef Rijst het volgende:
35eu incl voor battlefield
Ik wil het liever als pakket verkopen. Mocht niemand BF4 erbij willen dan roep ik je wel weer :P
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:52:01 #5
408230 BlackQuasarHole
To far for us to understand
pi_140291218
Je speelt er te weinig op omdat je hem pas minder dan 2 weken hebt!

Maar goed...

385 euro bied ik en waar evt. op te halen!
pi_140293071
Zo kan weer dicht.

Morgen wordt die voor 400 euro opgehaald door een fokker: Quasi-intellectueel.

Rijst ik stuur je nog een DM voor BF4. Die wilde hij niet dus kan jij hem overnemen :)
pi_140294687
Vault Boy.

Hoe durf je na alles wat Bethesda je heeft gegeven op de PC, over te gaan op PS4 :(

Je hebt je lesje wel geleerd zie ik ~O>
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140294835
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:22 schreef SherlockHolmes het volgende:
Vault Boy.

Hoe durf je na alles wat Bethesda je heeft gegeven op de PC, over te gaan op PS4 :(

Je hebt je lesje wel geleerd zie ik ~O>
Dat is ook wel een beetje de reden ja :@

Het leek me gewoon weer vet om een console te hebben, maar merkte toch dat ik teveel aan de PC gewend ben geraakt. Zeker qua modden van games betreft.
pi_140306129
Wordt opgehaald :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')