quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Kan thief overnemen voor 30 euro va iemand. Is het de 30 euro waard?
ja geen probleem hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:31 schreef utopie het volgende:
[..]
pro's: Gameplay werkt, je voelt je echt een dief, HUD en moeilijkheidsgraad op alle vlakken aan te passen, hoge herspeelbaarheid
con's: Onlogisch en inconsistent, verhaal gaat nergens heen met diep bedroevend einde, The City is verwarrend, technische foutjes
Ik zou het laten voor dat geld. Voor 20 euro zou ik zeggen; doen! Maar ¤30 is dan toch wel veel vind ikGame is beoordeeld met een 6.5 gemiddeld
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sinds een paar weken speel ik bijna niets anders meer. In mijn vriendenlijst zitten een stuk of 7 FOK!-users die ook Trials spelen, maar de meeste zullen niet in mijn lijst staan.
ik voeg jou en Poit wel toe, een uitdaging is altijd leuk.
zat videos op youtube, je steeks een mesje tussen de trigger, haalt em eruit en je probleem is wegquote:
Hij ligt al 2ehands bij Gamemania Katwijk zie ik terwijl ie nog niet eens uit is.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:27 schreef Jimbo het volgende:
Zo, nog een dag tot watch_dogs, van mij mogen ze die game ook wel eens te vroeg leveren hier, voor dat alle online spoilers het al nutteloos gemaakt hebben om te spelen
Dat is wel heel baasquote:Op maandag 26 mei 2014 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij ligt al 2ehands bij Gamemania Katwijk zie ik terwijl ie nog niet eens uit is.
60 eu ook echt voor een gebruikt spel.
bullshit..verwacht 27-5 staat erbijquote:Op maandag 26 mei 2014 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij ligt al 2ehands bij Gamemania Katwijk zie ik terwijl ie nog niet eens uit is.
60 eu ook echt voor een gebruikt spel.
Als je rond rotterdam bent moet je t maar laten weten, dan haal ik hem ook ff opquote:Op maandag 26 mei 2014 10:08 schreef Koopsie het volgende:
Stiekem hoop ik dat Watch_Dogs straks al bij de Mediamarkt beschikbaar is
Groningenquote:Op maandag 26 mei 2014 10:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je rond rotterdam bent moet je t maar laten weten, dan haal ik hem ook ff op
Als ie al verkocht werd, dan tegen die tijd niet meer; (quote:Op maandag 26 mei 2014 10:10 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Groningenmaar ik kan pas na 5u kijken.
Daar was ik al bang voorquote:Op maandag 26 mei 2014 10:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ie al verkocht werd, dan tegen die tijd niet meer; (
staan nogal grote boetes op, dus ze zijn er heel scherp io
Ja echt bullshit manquote:Op maandag 26 mei 2014 10:07 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
bullshit..verwacht 27-5 staat erbij
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja echt bullshit man
http://www.gamemania.nl/D(...)e=28779&source=hpc#0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |