abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140297298
75 kills met alleen granaten in Metro (BF4) :')
  FOK!fotograaf vrijdag 23 mei 2014 @ 23:20:22 #202
364681 over_hedge
pi_140297317
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 23:19 schreef Zaibatsu01 het volgende:
75 kills met alleen granaten in Metro (BF4) :')
Leuke map was dat altijd _O_ Ik heb geen dlc dus heb die niet voor bf4 :(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_140297380
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 23:20 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Leuke map was dat altijd _O_ Ik heb geen dlc dus heb die niet voor bf4 :(
Je kan toch met een account twee consoles iets downloaden? Wil best mijn dlc delen als dat kan :P
  FOK!fotograaf vrijdag 23 mei 2014 @ 23:22:51 #204
364681 over_hedge
pi_140297448
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 23:21 schreef Zaibatsu01 het volgende:

[..]

Je kan toch met een account twee consoles iets downloaden? Wil best mijn dlc delen als dat kan :P
Geen idee of dat kan. Maar ik als ik over een week of 2 bf nog steeds leuk vind koop ik premium wel. Dan heb ik meteen alles. :P Wel bedankt voor het aanbod! :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_140297560
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 23:21 schreef Zaibatsu01 het volgende:

[..]

Met gekochte games krijg mijn broertje de melding dat hij geen license heeft gekocht. Ondanks dat het spel op de console is gedownload via mijn account.

Wellicht zal dat met de map-packs ook zo zijn.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 23:27:42 #206
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140297664
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 19:08 schreef Evertjan het volgende:
is Child of Light de volle prijs waard of kan je beter wachten?
Ik wacht tot ie wat goedkoper is, want DLC, en kort. Schijnt een goede game te zijn, met zeer kleine tekortkomingen, zoals dus die lengte.
pi_140298929
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 23:27 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik wacht tot ie wat goedkoper is, want DLC, en kort. Schijnt een goede game te zijn, met zeer kleine tekortkomingen, zoals dus die lengte.
WTF hoe bedoel je kort?

Game heeft mij zeker meer dan 10 uur gekost om uit te spelen. En dat was gewoon op een normaal tempo. Wat verwacht je dan voor 15 euro. Ik vind 10 a 12 uur voor 15 euro echt keurig hoor. Mogen meer games een voorbeeld aan nemen.

En omdat er DLC bij zit koop je het al niet :') . Je hoeft het toch niet te kopen. Daarbij vind ik die DLC pakketjes een beetje cheaten. Je krijgt gewoon alvast wat diamanten etc, maar je komt er standaard al zat tegen als je goed zoekt.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 00:34:02 #208
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140300456
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 23:53 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

WTF hoe bedoel je kort?

Game heeft mij zeker meer dan 10 uur gekost om uit te spelen. En dat was gewoon op een normaal tempo. Wat verwacht je dan voor 15 euro. Ik vind 10 a 12 uur voor 15 euro echt keurig hoor. Mogen meer games een voorbeeld aan nemen.

En omdat er DLC bij zit koop je het al niet :') . Je hoeft het toch niet te kopen. Daarbij vind ik die DLC pakketjes een beetje cheaten. Je krijgt gewoon alvast wat diamanten etc, maar je komt er standaard al zat tegen als je goed zoekt.
WTF WTF!?

'Te kort' is al meerdere keren als KLEIN kritiek-puntje genoemd, door anderen. Persoonlijk heb ik daar niet zoveel moeite mee, helemaal niet met een arcade-game, maar voor een RPG is het dus wat aan de korte kant, dus lijkt me wel zo nuttig dat mensen dat ook weten voor ze het aanschaffen...

DLC is gewoon een principe-kwestie, en daar zullen sommigen het mee eens zijn, en anderen vinden het onzin, maar als ik zo'n game zie staan in de PSN-store en vanaf dag 1 staat er meteen al een rij aan DLC onder, dan heb ik er eigenlijk meteen al een stuk minder zin in. Niet al die DLC is dan echte content, maar soms gewoon een soort 'boosts', maar minstens 1 mission en character zijn dus bewust uit die game gehouden, puur en alleen om het als DLC te verkopen.

Prima dat ze geen complete game verkopen, maar dan betaal ik dus ook niet de complete prijs. Heel simpel. Over een paar maanden zal die eens voor 50% aangeboden worden, of wellicht in de PS+ zitten, en dan zal die game nog steeds goed zijn, en dan geniet ik er net zoveel van als wanneer ik hem nu zou spelen. Wat dat betreft heb ik geen enkel probleem om even te wachten. Ik ben geen 7 meer, dat ik alles per direct moet hebben....

Genoeg games waar ik me nu nog prima mee vermaak, nog een ongelooflijke shitload aan backlog dat klaarligt, dus het is niet alsof ik niets te doen heb...
  zaterdag 24 mei 2014 @ 07:58:09 #209
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_140304920
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_140305170
Ik wil die DLC-discussie niet weer aanwakkeren, maar als er DLC bij een game wordt geleverd wat verder gaat dan een paar outfits voor characters, dan is de game toch gewoon iets duurder? 15 euro voor de game, 2 euro voor de DLC, game kost dus 17 euro. Ze hadden hem ook zo in de store kunnen zetten, maar waarschijnlijk trekt dat minder klanten. Als je 17 euro dan te duur vindt, dan koop je het niet.

Ik snap niet zo goed hoe men er steeds bij komt dat dat in de game had moeten zitten voor die prijs. Dat kun je toch helemaal niet beoordelen?
  zaterdag 24 mei 2014 @ 09:08:08 #211
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_140305440
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Ik wil die DLC-discussie niet weer aanwakkeren, maar als er DLC bij een game wordt geleverd wat verder gaat dan een paar outfits voor characters, dan is de game toch gewoon iets duurder? 15 euro voor de game, 2 euro voor de DLC, game kost dus 17 euro. Ze hadden hem ook zo in de store kunnen zetten, maar waarschijnlijk trekt dat minder klanten. Als je 17 euro dan te duur vindt, dan koop je het niet.

Ik snap niet zo goed hoe men er steeds bij komt dat dat in de game had moeten zitten voor die prijs. Dat kun je toch helemaal niet beoordelen?
natuurlijk wel. Zo'n pijl en boog bijv in far cry 3, die hoort gewoon in t spel.
Wie dit leest is hek.
pi_140305984
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 08:40 schreef Mystikvm het volgende:

Je wil het niet aanwakkeren, maar toch doe je het ;(.

Heb je überhaupt de DLC terreur meegemaakt dat sommige maps al op de originele disc stonden en met een bestand van 100 kb unlocked werd?

Daar komt de afkeer tegen DLC vandaan.. Buiten dat, als de game net uit is en er staat meteen een bak DLC klaar, dan kunnen ze de **** krijgen (zoals reeds aangegeven hierboven).

Als je wil dat ik je spel koop, dan zorg je maar dat het aantrekkelijk is, zo niet, dan vis ik hem ooit uit de budgetbak..
pi_140306274
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 09:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je wil het niet aanwakkeren, maar toch doe je het ;(.

Heb je überhaupt de DLC terreur meegemaakt dat sommige maps al op de originele disc stonden en met een bestand van 100 kb unlocked werd?

Daar komt de afkeer tegen DLC vandaan.. Buiten dat, als de game net uit is en er staat meteen een bak DLC klaar, dan kunnen ze de **** krijgen (zoals reeds aangegeven hierboven).

Als je wil dat ik je spel koop, dan zorg je maar dat het aantrekkelijk is, zo niet, dan vis ik hem ooit uit de budgetbak..
Mooi samengevat.

Ik vind dat DLC gratis moet zijn. De basis van de game is al aanwezig. Een extra wapen toevoegen zal geloof ik niet veel meer manuren in zitten. Het moet een gift zijn naar de trouwe gamer die in het spel is gaan geloven en het uiteindelijk gekocht heeft.

Voor de developer zelf moet het om passie gaan. Als jij als developer, na het uitbrengen van je game, denkt nog meer vette shit te kunnen toevoegen, dan doe je dat voor jezelf en de koper van het spel.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 11:41:27 #214
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_140308177
Ja leuk, maar zo werkt de echte wereld van budgetten en deadlines natuurlijk niet
Please sir. When moon? When Mustang?
  FOK!fotograaf zaterdag 24 mei 2014 @ 11:42:42 #215
364681 over_hedge
pi_140308211
quote:
Ziet er tof uit. Alleen de genen die het speelt moet leren richten :P
pi_140308331
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Ja leuk, maar zo werkt de echte wereld van budgetten en deadlines natuurlijk niet
Dat zal best, maar dat maakt mij geen klap uit. Het lijkt wel alsof jij vrienden bent met de game producenten.. Alles bij jou is pro games, moet allemaal maar kunnen.. Echt niet.. Als je mij naait dan ben je mij kwijt als klant.
pi_140308724
quote:
Erg mooi! Alleen is de setting niet zo aan mij besteed. Las trouwens dat een insider gezegd zou hebben dat Uncharted 4 er beter uit zag dan The Order.
pi_140309898
Hebben jullie ook de ervaring dat sinds de laatste update van 2 weken geleden ofzo de PS4 sneller gaat loeien om warmte af te voeren. Heb zelf die ervaring wel en andere in de omgeving
pi_140310732
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hebben jullie ook de ervaring dat sinds de laatste update van 2 weken geleden ofzo de PS4 sneller gaat loeien om warmte af te voeren. Heb zelf die ervaring wel en andere in de omgeving
Ja, het viel mij ook al op. Hij staat nu ook regelmatig te loeien bij Child of Light en Transistor, terwijl ik me niet echt kan voorstellen dat de GPU daar veel moeite voor moet doen.
Dacht al dat het aan mijn PS4 lag. Hij is duidelijk luidruchtiger dan eerst.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:32:49 #220
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140310954
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:00 schreef Cikx het volgende:

[..]

Erg mooi! Alleen is de setting niet zo aan mij besteed. Las trouwens dat een insider gezegd zou hebben dat Uncharted 4 er beter uit zag dan The Order.
Het trekt me gewoonj ECHT niet. Veels te grijs. Ik hou van kleurrijke games. Sunset Overdrive, helaas XBO-exclusive, vind ik er bijvoorbeeld geweldig uit zien. Springt van je scherm af.

Sowieso heb ik niets met cover-shooters. De AI hier in dit filmpje is ook niet bepaald overtuigend, aangezien ze gewoon blijven staan om afgeknald te worden. Die 2 gasten op dat dak blijven stil staan, ipv dat ze even dekking zoeken ofzo ...

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:41 schreef Rossdale het volgende:
In de echte wereld van consumenten, beperkt budget, value-for-money, etc etc, verkoop je je game niet wanneer je je klanten als stront behandeld en vanaf dag 1 probeert uit te melken.

Gratis DLC kan er tevens voor zorgen dat ik a: zo'n game op dag 1 koop voor de volle mep, en b: dat ik vervolgens die game niet meteen doorverkoop zodra ik hem uitgespeeld heb, omdat er over 2-3 maanden nog gratis content voor beloofd is.... Oftewel, op die manier kun je een groot deel van het '2nd hand sales' probleem voorkomen.

50-60 euro is gewoonweg de max die ik bereid ben om uit te geven voor een COMPLETE game (dus ALLE content), en zodra ze extra geld uit mijn zak willen kloppen, middels DLC-gemelk, dan word ik heel geduldig en kan ik prima wachten tot ze wel een versie aanbieden die alle content heeft, EN/OF veel goedkoper is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yi-Long op 24-05-2014 14:24:49 ]
pi_140311043
ps4 nu enkele dagen in bezit, wat valt op:

- ps4 niet in tv meubelkast plaatsen zonder dat warme lucht maar twee kanten opkan, de fan gaat anders een geluid produceren daar wordt je eng van
- een tijd pc games gespeeld en nauwelijks consolegames, bf4 op ps4 is een uitdaging op controller, die nauwkeurigheid he, pfff je wordt makkelijk afgeknalt, dat wordt veel oefenen
- die commercie is bijna niet meer leuk, heb je bf4 (als voorbeeld), kun je 100 expansions en kits kopen!! waarom niet gewoon een game die af is...

Verder top hoor, mooie graphics, snel etc prima.

... laatste alinea post yi long waarheid als koe
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:41:20 #222
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_140311135
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:32 schreef Yi-Long het volgende:
In de echte wereld van consumenten, beperkt budget, value-for-money, etc etc, verkoop je je game niet wanneer je je klanten als stront behandeld en vanaf dag probeert uit te melken.
*kuch* Ooit wel eens van het bedrijf Apple gehoord? Schijnt best succesvol te zijn
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:26:03 #223
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140312184
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

*kuch* Ooit wel eens van het bedrijf Apple gehoord? Schijnt best succesvol te zijn
... sommige gebruikers weten niet beter, en zijn ook tevreden over de prijs-kwaliteit die Apple levert. Daarnaast scoorde Apple gewoon erg hoog wat betreft marketing/hype. Zodra dat weg valt, en mensen weer rationeel gaan nadenken, dan kan die beslissing in het nadeel van Apple uitvallen.

Watch-Dogs zal ook wel prima verkopen, mede door hype, mede doordat het de eerste echte open world sandbox game is voor next-gen... maar zodra die tegenvalt zul je de verkopen redelijk snel zien inzakken, en wordt het straks moeilijk voor deel 2 om te scoren.

Veel anderen stappen inmiddels gewoon over naar Android, met goedkopere apps, meer aanbod, goedkopere hardware met betere specs, etc etc.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 14:26:04 #224
111656 Poit
12-08-12
pi_140312186
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Lol, goed voorbeeld van de markt ja. Zolang mensen het nog kopen blijven ze dit doen. Uiteindelijk gaat het om knaken, niet om goodwill.

Als iedereen hetzelfde zou doen als Yi Long dan stoppen ze heel snel met deze manier van uitgeven maar dat gaat niet gebeuren. Mensen willen dingen nieuw hebben, Day One pre order bonus etc.

wees blij dat nog niet alles ftp is en je voor alles los moet betalen zoals bij Mobiele games gebeurt. Kijk wat EA doet met Pebble en Dungeon Keeper, belachelijk maar blijkbaar is het winstgevend.

Ik hou overigens ook niet van dlc maar ik koop het gewoon zelden tot nooit. Vaak vind ik een game al niet meer interessant wanneer de dlc uitkomt, dat baart me meer zorgen maar misschien word ik wel oud ofzo.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_140312302
Interessante vraag. (al zeg ik het zelf)

Is een game die nu uitkomt voor de PS3 en PS4 ontwikkeld op de PS3 en geupgrade voor mooiere GFX op de PS4?

Of ontwikkeld voor de PS4 en vervolgens gedownsized naar een PS3?

Ik vind een PS4 spel die ook gereleased word op de PS3 namelijk geen volwaardige PS4 game/ervaring.
pi_140313183
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:31 schreef LangeJan het volgende:
Interessante vraag. (al zeg ik het zelf)

Is een game die nu uitkomt voor de PS3 en PS4 ontwikkeld op de PS3 en geupgrade voor mooiere GFX op de PS4?

Of ontwikkeld voor de PS4 en vervolgens gedownsized naar een PS3?

Ik vind een PS4 spel die ook gereleased word op de PS3 namelijk geen volwaardige PS4 game/ervaring.
Voorlopig nog dat eerste. En dat is erg jammer, want er wordt maar een klein deel van de potentie gebruikt inderdaad. Daarom moeten ontwikkelaars zo snel mogelijk afstappen van last gen. Maar ja, geld hè.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:18:13 #227
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140313255
Mjah, ook dat wist je toch van te voren wanneer je in het eerste jaar met next-gen zit? Dat is vrij normaal, en ga ik me eerlijk gezegd ook niet heel druk om maken.

Ik verwacht eind dit jaar, begin volgend jaar, een beetje de games die ECHT de potentie hebben om je grafisch weg te blazen. Dit jaar nog de cross-over en last-gen HD ports. Ik blijf hopen op een schitterende FullHD Skyrim, maar ik denk erover om anders gewoon voor een PC versie te gaan en die flink te modden, en dan ermee te beginnen.
pi_140313455
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, ook dat wist je toch van te voren wanneer je in het eerste jaar met next-gen zit? Dat is vrij normaal, en ga ik me eerlijk gezegd ook niet heel druk om maken.

Ik verwacht eind dit jaar, begin volgend jaar, een beetje de games die ECHT de potentie hebben om je grafisch weg te blazen. Dit jaar nog de cross-over en last-gen HD ports. Ik blijf hopen op een schitterende FullHD Skyrim, maar ik denk erover om anders gewoon voor een PC versie te gaan en die flink te modden, en dan ermee te beginnen.
Skyrim full HD + mods op een console gaat niet gebeuren, ik zou gewoon de PC versie halen.

Ik maak me er overigens ook niet heel druk om dat we nu nog cross-gen games krijgen, maar voor sommige projecten is het wel jammer.
Voor The Phantom Pain bijvoorbeeld moeten de last-gen versies gewoon gecancelled worden. Sowieso hebben de current-gen versies het best verkocht, en je merkt dat de game niet tot zijn volle potentie komt door rekening te houden met last gen. Zelfde geldt voor Watch Dogs, die game lijdt onder de tig versies en consoles waar het voor moet uitkomen. Het wordt als de eerste next-gen experience op de markt gezet, heb dan ook de ballen om de last gen versies te cancellen en je game te optimalizeren voor current gen. Wat nu dus overduidelijk niet gebeurd is.

Rocksteady doet het beter wat mij betreft. Ookal zijn de voorgaande games in de Arkham franchise allemaal op de vorige generatie uitgekomen, voor het slotstuk gaan ze toch voor current gen omdat ze anders hun visie voor de game gewoon niet kunnen waarmaken.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 15:33:46 #229
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140313619
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:25 schreef VulpX het volgende:

[..]

Skyrim full HD + mods op een console gaat niet gebeuren, ik zou gewoon de PC versie halen.

Ik maak me er overigens ook niet heel druk om dat we nu nog cross-gen games krijgen, maar voor sommige projecten is het wel jammer.
Voor The Phantom Pain bijvoorbeeld moeten de last-gen versies gewoon gecancelled worden. Sowieso hebben de current-gen versies het best verkocht, en je merkt dat de game niet tot zijn volle potentie komt door rekening te houden met last gen. Zelfde geldt voor Watch Dogs, die game lijdt onder de tig versies en consoles waar het voor moet uitkomen. Het wordt als de eerste next-gen experience op de markt gezet, heb dan ook de ballen om de last gen versies te cancellen en je game te optimalizeren voor current gen. Wat nu dus overduidelijk niet gebeurd is.

Rocksteady doet het beter wat mij betreft. Ookal zijn de voorgaande games in de Arkham franchise allemaal op de vorige generatie uitgekomen, voor het slotstuk gaan ze toch voor current gen omdat ze anders hun visie voor de game gewoon niet kunnen waarmaken.
Yeah, in sommige gevallen is het zonde, zoals idd bij Watch_Dogs, maar goed, qua marktaandeel van die 2 consoles ook wel goed te begrijpen. Nog lang niet iedereen heeft next-gen, en ook geen fatsoenlijke game PC. Dan moet je toch iets.

Rocksteady doet het idd goed, al werken ze volgens mij nog wel op een oude engine. De echte grote vorderingen zullen we zien wanneer de nieuwste engines gebruikt worden, lijkt me.

Daarnaast, zoals ik al eerder zei, geef ik veel meer om DESIGN, dan om hoeveel miljard polygoontjes er tegelijkertijd op het beeld zijn. Je ziet dat met racers, dat ze die auto's echt idioot gedetailleerd krijgen, maar als je vervolgens over vrij saaie tracks moet rijden, met een standaard blauw lucht, en een paar saaie boompjes, tja... dat maakt weinig indruk op mij. Ik vind de omgevingen namelijk veel belangrijker dan de details van zo'n auto. Als de tracks saai zijn, dan raak ik al snel uitgekeken op de game.

Sunset Overdrive zal technisch wellicht minder indrukwekkend zijn dan The Order, maar IMHO ziet het er veel beter uit. Dat vind ik veel belangrijker.
pi_140313764
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:33 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yeah, in sommige gevallen is het zonde, zoals idd bij Watch_Dogs, maar goed, qua marktaandeel van die 2 consoles ook wel goed te begrijpen. Nog lang niet iedereen heeft next-gen, en ook geen fatsoenlijke game PC. Dan moet je toch iets.

Rocksteady doet het idd goed, al werken ze volgens mij nog wel op een oude engine. De echte grote vorderingen zullen we zien wanneer de nieuwste engines gebruikt worden, lijkt me.

Daarnaast, zoals ik al eerder zei, geef ik veel meer om DESIGN, dan om hoeveel miljard polygoontjes er tegelijkertijd op het beeld zijn. Je ziet dat met racers, dat ze die auto's echt idioot gedetailleerd krijgen, maar als je vervolgens over vrij saaie tracks moet rijden, met een standaard blauw lucht, en een paar saaie boompjes, tja... dat maakt weinig indruk op mij. Ik vind de omgevingen namelijk veel belangrijker dan de details van zo'n auto. Als de tracks saai zijn, dan raak ik al snel uitgekeken op de game.

Sunset Overdrive zal technisch wellicht minder indrukwekkend zijn dan The Order, maar IMHO ziet het er veel beter uit. Dat vind ik veel belangrijker.
Klopt, design is inderdaad erg belangrijk. Maar extra power geeft devs misschien de mogelijkheid om het design naar het niveau te tillen dat ze voor ogen hebben.
Overigens vind ik The Order er ook erg grauw uitzien. Ik hoop dat de omgevingen wat meer variatie gaan bieden straks (vast wel) en dat we bijvoorbeeld de uniformen in vol daglicht gaan zien. Want het ziet er wel strak uit allemaal.
Van Sunset Overdrive ben ik nog helemaal niet overtuigd, maar dat kan er ook aan liggen dat de gameplay zoals ze die tot nu toe hebben laten zien me helemaal niet kan boeien. Ik heb niets met hordes vijanden hersenloos kapot knallen. Het stijltje vind ik ook niet zo mooi. Maar goed, dat is uiteraard persoonlijk.
pi_140313854
http://www.bartsmit.com/n(...)&s2m_exaffid=2031839 Ps4+watchdogs te koop bij bartsmit
  zaterdag 24 mei 2014 @ 18:22:49 #232
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_140318708
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:42 schreef Dylan98 het volgende:
http://www.bartsmit.com/n(...)&s2m_exaffid=2031839 Ps4+watchdogs te koop bij bartsmit
Iemand besteld deze?
pi_140318767
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:22 schreef Che_ het volgende:

[..]

Iemand besteld deze?
Ja al gedaan. :)
  zaterdag 24 mei 2014 @ 18:29:28 #234
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_140318868
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:25 schreef Dylan98 het volgende:

[..]

Ja al gedaan. :)
Heb je em dan zeker binnen op de 27ste?
pi_140319002
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:29 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik hoop het, ik heb wel ingevuld dat ik hem 27ste wou hebben dus neem aan van wel
pi_140319113
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:29 schreef Che_ het volgende:

[..]

Vorige keer bestelde ik hem op de vrijdag en had hem op zaterdag ochtend binnen. Zal nu wel op maandag of dinsdag bezorgd worden.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_140319144
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:38 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Vorige keer bestelde ik hem op de vrijdag en had hem op zaterdag ochtend binnen. Zal nu wel op maandag of dinsdag bezorgd worden.
Dinsdag, dan komt watchdogs pas uit
  zaterdag 24 mei 2014 @ 18:40:47 #238
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140319162
zojuist een 1TB SSHD besteld voor mijn PS4 en een preorder voor Watch Dogs c_/
  zaterdag 24 mei 2014 @ 18:54:22 #239
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_140319494
quote:
19s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:40 schreef utopie het volgende:
zojuist een 1TB SSHD besteld voor mijn PS4 en een preorder voor Watch Dogs c_/
Is 500gb niet genoeg dan :o
  zaterdag 24 mei 2014 @ 18:57:47 #240
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140319573
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:54 schreef Che_ het volgende:

[..]

Is 500gb niet genoeg dan :o
heb een stuk of 7 games van de store gehaald en deze zijn gemiddeld 30-40 gb per stuk en dit zullen ook niet de laatste zijn :@ Ik vind het gemak van digitale aankopen makkelijker dan op disc. Bij disc moet je elke keer de disc eruit halen als je een ander spel wil spelen. Met playstation store aankopen kan je gewoon gemakkelijk van game wisselen :D enige nadeel is het lange downloaden voor sommige mensen maar daar heb ik geen problemen mee
  zaterdag 24 mei 2014 @ 18:58:20 #241
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_140319592
quote:
19s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef utopie het volgende:

[..]

heb een stuk of 7 games van de store gehaald en deze zijn gemiddeld 30-40 gb per stuk en dit zullen ook niet de laatste zijn :@ Ik vind het gemak van digitale aankopen makkelijker dan op disc. Bij disc moet je elke keer de disc eruit halen als je een ander spel wil spelen. Met playstation store aankopen kan je gewoon gemakkelijk van game wisselen :D enige nadeel is het lange downloaden voor sommige mensen maar daar heb ik geen problemen mee
En eventueel verkoop van games
pi_140320422
quote:
19s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef utopie het volgende:

[..]

Ander nadeel is dat je bijna altijd de hoofdprijs betaald voor al je games, en je ze idd niet kunt doorverkopen. Of je moet altijd de sales afwachten, dan zitten er goede deals tussen. Heb op de Vita ook verreweg het meeste digitaal, maar bijna niets voor full-price in de Store gekocht.
pi_140321974
Kan thief overnemen voor 30 euro va iemand. Is het de 30 euro waard?
pi_140322009
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:31 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

In Landgraaf ;) , ben al over de grens geweest voor de duitse mediamarkt. Daar stonden wel nog 3 bundels met infamous. Die waren alle 3 al gereserveerd volgens de verkoopster. Ik wilde graag de watchdogs bundel, maar daar konden ze niets over zeggen. Anyways, heb mijn reservering al staan voor dinsdag bij de bart smit. Verbaasd me gewoon nog steeds dat de ps4 zo moeilijk te krijgen is.
Lol ik kom uit Kerkrade.Die bundels die er stonden waren toch echt vrije verkoop.Vriend van me heeft de bundel met 2 controllers,camera en killzone daar gekocht voor 530
  zaterdag 24 mei 2014 @ 20:31:56 #245
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140322154
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 20:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Kan thief overnemen voor 30 euro va iemand. Is het de 30 euro waard?
pro's: Gameplay werkt, je voelt je echt een dief, HUD en moeilijkheidsgraad op alle vlakken aan te passen, hoge herspeelbaarheid

con's: Onlogisch en inconsistent, verhaal gaat nergens heen met diep bedroevend einde, The City is verwarrend, technische foutjes

Ik zou het laten voor dat geld. Voor 20 euro zou ik zeggen; doen! Maar ¤30 is dan toch wel veel vind ik :N Game is beoordeeld met een 6.5 gemiddeld
  zaterdag 24 mei 2014 @ 20:32:07 #246
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_140322159
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Lol ik kom uit Kerkrade.Die bundels die er stonden waren toch echt vrije verkoop.Vriend van me heeft de bundel met 2 controllers,camera en killzone daar gekocht voor 530
Verkoopster zei dat ze gereserveerd waren. En daarnaast wil ik toch echt de wd bundel graag hebben. :)
You dont believe me ? Read this line again.
pi_140322207
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

van de week hadden ze ook weer ps4 met killzone 2 controllers en de camera volgens mij
Denk niet dat die gereserveerd waren als die gewoon daar staan
pi_140322927
Nee zijn ook niet gereserveerd die daar staan.Heb het zelf nagevraagd.Waarom die bundel van 530 niet?Heb je meteen 2 controllers.Veel limbos hier haha
pi_140324495
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, ik verkoop Tomb Raider.

V&A / [TK] Tomb Raider definitive edition PS4
  zaterdag 24 mei 2014 @ 21:37:07 #250
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_140324830
En ik verkoop Infamous Second Son. Wie heeft interesse?

V&A / [TK] Infamous Second Son PS4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')