Leuke map was dat altijdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:19 schreef Zaibatsu01 het volgende:
75 kills met alleen granaten in Metro (BF4)
Je kan toch met een account twee consoles iets downloaden? Wil best mijn dlc delen als dat kanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Leuke map was dat altijdIk heb geen dlc dus heb die niet voor bf4
Geen idee of dat kan. Maar ik als ik over een week of 2 bf nog steeds leuk vind koop ik premium wel. Dan heb ik meteen alles.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:21 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Je kan toch met een account twee consoles iets downloaden? Wil best mijn dlc delen als dat kan
Met gekochte games krijg mijn broertje de melding dat hij geen license heeft gekocht. Ondanks dat het spel op de console is gedownload via mijn account.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:21 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Je kan toch met een account twee consoles iets downloaden? Wil best mijn dlc delen als dat kan
Ik wacht tot ie wat goedkoper is, want DLC, en kort. Schijnt een goede game te zijn, met zeer kleine tekortkomingen, zoals dus die lengte.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:08 schreef Evertjan het volgende:
is Child of Light de volle prijs waard of kan je beter wachten?
WTF hoe bedoel je kort?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wacht tot ie wat goedkoper is, want DLC, en kort. Schijnt een goede game te zijn, met zeer kleine tekortkomingen, zoals dus die lengte.
WTF WTF!?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
WTF hoe bedoel je kort?
Game heeft mij zeker meer dan 10 uur gekost om uit te spelen. En dat was gewoon op een normaal tempo. Wat verwacht je dan voor 15 euro. Ik vind 10 a 12 uur voor 15 euro echt keurig hoor. Mogen meer games een voorbeeld aan nemen.
En omdat er DLC bij zit koop je het al niet. Je hoeft het toch niet te kopen. Daarbij vind ik die DLC pakketjes een beetje cheaten. Je krijgt gewoon alvast wat diamanten etc, maar je komt er standaard al zat tegen als je goed zoekt.
natuurlijk wel. Zo'n pijl en boog bijv in far cry 3, die hoort gewoon in t spel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Ik wil die DLC-discussie niet weer aanwakkeren, maar als er DLC bij een game wordt geleverd wat verder gaat dan een paar outfits voor characters, dan is de game toch gewoon iets duurder? 15 euro voor de game, 2 euro voor de DLC, game kost dus 17 euro. Ze hadden hem ook zo in de store kunnen zetten, maar waarschijnlijk trekt dat minder klanten. Als je 17 euro dan te duur vindt, dan koop je het niet.
Ik snap niet zo goed hoe men er steeds bij komt dat dat in de game had moeten zitten voor die prijs. Dat kun je toch helemaal niet beoordelen?
Je wil het niet aanwakkeren, maar toch doe je hetquote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Ik wil die DLC-discussie niet weer aanwakkeren, maar als er DLC bij een game wordt geleverd wat verder gaat dan een paar outfits voor characters, dan is de game toch gewoon iets duurder? 15 euro voor de game, 2 euro voor de DLC, game kost dus 17 euro. Ze hadden hem ook zo in de store kunnen zetten, maar waarschijnlijk trekt dat minder klanten. Als je 17 euro dan te duur vindt, dan koop je het niet.
Ik snap niet zo goed hoe men er steeds bij komt dat dat in de game had moeten zitten voor die prijs. Dat kun je toch helemaal niet beoordelen?
Mooi samengevat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Je wil het niet aanwakkeren, maar toch doe je het.
Heb je überhaupt de DLC terreur meegemaakt dat sommige maps al op de originele disc stonden en met een bestand van 100 kb unlocked werd?
Daar komt de afkeer tegen DLC vandaan.. Buiten dat, als de game net uit is en er staat meteen een bak DLC klaar, dan kunnen ze de **** krijgen (zoals reeds aangegeven hierboven).
Als je wil dat ik je spel koop, dan zorg je maar dat het aantrekkelijk is, zo niet, dan vis ik hem ooit uit de budgetbak..
Ziet er tof uit. Alleen de genen die het speelt moet leren richtenquote:
Dat zal best, maar dat maakt mij geen klap uit. Het lijkt wel alsof jij vrienden bent met de game producenten.. Alles bij jou is pro games, moet allemaal maar kunnen.. Echt niet.. Als je mij naait dan ben je mij kwijt als klant.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Ja leuk, maar zo werkt de echte wereld van budgetten en deadlines natuurlijk niet
Erg mooi! Alleen is de setting niet zo aan mij besteed. Las trouwens dat een insider gezegd zou hebben dat Uncharted 4 er beter uit zag dan The Order.quote:
Ja, het viel mij ook al op. Hij staat nu ook regelmatig te loeien bij Child of Light en Transistor, terwijl ik me niet echt kan voorstellen dat de GPU daar veel moeite voor moet doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hebben jullie ook de ervaring dat sinds de laatste update van 2 weken geleden ofzo de PS4 sneller gaat loeien om warmte af te voeren. Heb zelf die ervaring wel en andere in de omgeving
Het trekt me gewoonj ECHT niet. Veels te grijs. Ik hou van kleurrijke games. Sunset Overdrive, helaas XBO-exclusive, vind ik er bijvoorbeeld geweldig uit zien. Springt van je scherm af.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:00 schreef Cikx het volgende:
[..]
Erg mooi! Alleen is de setting niet zo aan mij besteed. Las trouwens dat een insider gezegd zou hebben dat Uncharted 4 er beter uit zag dan The Order.
In de echte wereld van consumenten, beperkt budget, value-for-money, etc etc, verkoop je je game niet wanneer je je klanten als stront behandeld en vanaf dag 1 probeert uit te melken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Ja leuk, maar zo werkt de echte wereld van budgetten en deadlines natuurlijk niet
*kuch* Ooit wel eens van het bedrijf Apple gehoord? Schijnt best succesvol te zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:32 schreef Yi-Long het volgende:
In de echte wereld van consumenten, beperkt budget, value-for-money, etc etc, verkoop je je game niet wanneer je je klanten als stront behandeld en vanaf dag probeert uit te melken.
... sommige gebruikers weten niet beter, en zijn ook tevreden over de prijs-kwaliteit die Apple levert. Daarnaast scoorde Apple gewoon erg hoog wat betreft marketing/hype. Zodra dat weg valt, en mensen weer rationeel gaan nadenken, dan kan die beslissing in het nadeel van Apple uitvallen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
*kuch* Ooit wel eens van het bedrijf Apple gehoord? Schijnt best succesvol te zijn
Lol, goed voorbeeld van de markt ja. Zolang mensen het nog kopen blijven ze dit doen. Uiteindelijk gaat het om knaken, niet om goodwill.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
*kuch* Ooit wel eens van het bedrijf Apple gehoord? Schijnt best succesvol te zijn
Voorlopig nog dat eerste. En dat is erg jammer, want er wordt maar een klein deel van de potentie gebruikt inderdaad. Daarom moeten ontwikkelaars zo snel mogelijk afstappen van last gen. Maar ja, geld hè.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:31 schreef LangeJan het volgende:
Interessante vraag. (al zeg ik het zelf)
Is een game die nu uitkomt voor de PS3 en PS4 ontwikkeld op de PS3 en geupgrade voor mooiere GFX op de PS4?
Of ontwikkeld voor de PS4 en vervolgens gedownsized naar een PS3?
Ik vind een PS4 spel die ook gereleased word op de PS3 namelijk geen volwaardige PS4 game/ervaring.
Skyrim full HD + mods op een console gaat niet gebeuren, ik zou gewoon de PC versie halen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, ook dat wist je toch van te voren wanneer je in het eerste jaar met next-gen zit? Dat is vrij normaal, en ga ik me eerlijk gezegd ook niet heel druk om maken.
Ik verwacht eind dit jaar, begin volgend jaar, een beetje de games die ECHT de potentie hebben om je grafisch weg te blazen. Dit jaar nog de cross-over en last-gen HD ports. Ik blijf hopen op een schitterende FullHD Skyrim, maar ik denk erover om anders gewoon voor een PC versie te gaan en die flink te modden, en dan ermee te beginnen.
Yeah, in sommige gevallen is het zonde, zoals idd bij Watch_Dogs, maar goed, qua marktaandeel van die 2 consoles ook wel goed te begrijpen. Nog lang niet iedereen heeft next-gen, en ook geen fatsoenlijke game PC. Dan moet je toch iets.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:25 schreef VulpX het volgende:
[..]
Skyrim full HD + mods op een console gaat niet gebeuren, ik zou gewoon de PC versie halen.
Ik maak me er overigens ook niet heel druk om dat we nu nog cross-gen games krijgen, maar voor sommige projecten is het wel jammer.
Voor The Phantom Pain bijvoorbeeld moeten de last-gen versies gewoon gecancelled worden. Sowieso hebben de current-gen versies het best verkocht, en je merkt dat de game niet tot zijn volle potentie komt door rekening te houden met last gen. Zelfde geldt voor Watch Dogs, die game lijdt onder de tig versies en consoles waar het voor moet uitkomen. Het wordt als de eerste next-gen experience op de markt gezet, heb dan ook de ballen om de last gen versies te cancellen en je game te optimalizeren voor current gen. Wat nu dus overduidelijk niet gebeurd is.
Rocksteady doet het beter wat mij betreft. Ookal zijn de voorgaande games in de Arkham franchise allemaal op de vorige generatie uitgekomen, voor het slotstuk gaan ze toch voor current gen omdat ze anders hun visie voor de game gewoon niet kunnen waarmaken.
Klopt, design is inderdaad erg belangrijk. Maar extra power geeft devs misschien de mogelijkheid om het design naar het niveau te tillen dat ze voor ogen hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, in sommige gevallen is het zonde, zoals idd bij Watch_Dogs, maar goed, qua marktaandeel van die 2 consoles ook wel goed te begrijpen. Nog lang niet iedereen heeft next-gen, en ook geen fatsoenlijke game PC. Dan moet je toch iets.
Rocksteady doet het idd goed, al werken ze volgens mij nog wel op een oude engine. De echte grote vorderingen zullen we zien wanneer de nieuwste engines gebruikt worden, lijkt me.
Daarnaast, zoals ik al eerder zei, geef ik veel meer om DESIGN, dan om hoeveel miljard polygoontjes er tegelijkertijd op het beeld zijn. Je ziet dat met racers, dat ze die auto's echt idioot gedetailleerd krijgen, maar als je vervolgens over vrij saaie tracks moet rijden, met een standaard blauw lucht, en een paar saaie boompjes, tja... dat maakt weinig indruk op mij. Ik vind de omgevingen namelijk veel belangrijker dan de details van zo'n auto. Als de tracks saai zijn, dan raak ik al snel uitgekeken op de game.
Sunset Overdrive zal technisch wellicht minder indrukwekkend zijn dan The Order, maar IMHO ziet het er veel beter uit. Dat vind ik veel belangrijker.
Iemand besteld deze?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:42 schreef Dylan98 het volgende:
http://www.bartsmit.com/n(...)&s2m_exaffid=2031839 Ps4+watchdogs te koop bij bartsmit
Vorige keer bestelde ik hem op de vrijdag en had hem op zaterdag ochtend binnen. Zal nu wel op maandag of dinsdag bezorgd worden.quote:
Dinsdag, dan komt watchdogs pas uitquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vorige keer bestelde ik hem op de vrijdag en had hem op zaterdag ochtend binnen. Zal nu wel op maandag of dinsdag bezorgd worden.
Is 500gb niet genoeg danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:40 schreef utopie het volgende:
zojuist een 1TB SSHD besteld voor mijn PS4 en een preorder voor Watch Dogs
heb een stuk of 7 games van de store gehaald en deze zijn gemiddeld 30-40 gb per stuk en dit zullen ook niet de laatste zijnquote:
En eventueel verkoop van gamesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef utopie het volgende:
[..]
heb een stuk of 7 games van de store gehaald en deze zijn gemiddeld 30-40 gb per stuk en dit zullen ook niet de laatste zijnIk vind het gemak van digitale aankopen makkelijker dan op disc. Bij disc moet je elke keer de disc eruit halen als je een ander spel wil spelen. Met playstation store aankopen kan je gewoon gemakkelijk van game wisselen
enige nadeel is het lange downloaden voor sommige mensen maar daar heb ik geen problemen mee
Ander nadeel is dat je bijna altijd de hoofdprijs betaald voor al je games, en je ze idd niet kunt doorverkopen. Of je moet altijd de sales afwachten, dan zitten er goede deals tussen. Heb op de Vita ook verreweg het meeste digitaal, maar bijna niets voor full-price in de Store gekocht.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef utopie het volgende:
[..]
heb een stuk of 7 games van de store gehaald en deze zijn gemiddeld 30-40 gb per stuk en dit zullen ook niet de laatste zijnIk vind het gemak van digitale aankopen makkelijker dan op disc. Bij disc moet je elke keer de disc eruit halen als je een ander spel wil spelen. Met playstation store aankopen kan je gewoon gemakkelijk van game wisselen
enige nadeel is het lange downloaden voor sommige mensen maar daar heb ik geen problemen mee
Lol ik kom uit Kerkrade.Die bundels die er stonden waren toch echt vrije verkoop.Vriend van me heeft de bundel met 2 controllers,camera en killzone daar gekocht voor 530quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
In Landgraaf, ben al over de grens geweest voor de duitse mediamarkt. Daar stonden wel nog 3 bundels met infamous. Die waren alle 3 al gereserveerd volgens de verkoopster. Ik wilde graag de watchdogs bundel, maar daar konden ze niets over zeggen. Anyways, heb mijn reservering al staan voor dinsdag bij de bart smit. Verbaasd me gewoon nog steeds dat de ps4 zo moeilijk te krijgen is.
pro's: Gameplay werkt, je voelt je echt een dief, HUD en moeilijkheidsgraad op alle vlakken aan te passen, hoge herspeelbaarheidquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Kan thief overnemen voor 30 euro va iemand. Is het de 30 euro waard?
Verkoopster zei dat ze gereserveerd waren. En daarnaast wil ik toch echt de wd bundel graag hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Lol ik kom uit Kerkrade.Die bundels die er stonden waren toch echt vrije verkoop.Vriend van me heeft de bundel met 2 controllers,camera en killzone daar gekocht voor 530
van de week hadden ze ook weer ps4 met killzone 2 controllers en de camera volgens mijquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Lol ik kom uit Kerkrade.Die bundels die er stonden waren toch echt vrije verkoop.Vriend van me heeft de bundel met 2 controllers,camera en killzone daar gekocht voor 530
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |