Als de reviews vernietigend zijn pik ik m later wel op, zijn ze positief dan haal ik m volgende week.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:16 schreef Bartcoah het volgende:
Maar we gaan dus met z'n allen Watch Dogs spelen? Ik heb de Dedsec edition gekocht
Ik ben ervan overtuigd dat het een heel vet spel gaat worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als de reviews vernietigend zijn pik ik m later wel op, zijn ze positief dan haal ik m volgende week.
Maar eerst Transistor.
Ik heb 'r goede hoop op iig!quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:17 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat het een heel vet spel gaat worden.
Dat lees je slechts in de comments. Ik heb het laatst even terug gekeken en het ziet er prima uit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:22 schreef Lastpost het volgende:
Alleen dat rijden zag er echt beroerd uit. Hoop dat dat meevalt want in GTA maakte ik daar toch nogal wat gebruik van omdat het gewoon tof uitgewerkt was.
Heb het niet over comments maar hetgeen ik op scherm heb gezien. Dat zag er beroerd uit, mag hopen dat dit allemaal beta/test versies waren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:23 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat lees je slechts in de comments. Ik heb het laatst even terug gekeken en het ziet er prima uit.
Pwoooh.. Toch vind ik 19 euro wel aardig aan de prijs voor een PSN game..quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Transistor is uit, 18.99 eu, 2.4 GB.
Hij download nu naar mijn PS4 als het goed is.
Ach ja, ik heb al een tijd geen game meer gekocht dus het mocht wel weer een keertje van mezelf.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Pwoooh.. Toch vind ik 19 euro wel aardig aan de prijs voor een PSN game..
Ja , damn.... sla hem wel even over voorlopig :xquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
19 euroquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Transistor is uit, 18.99 eu, 2.4 GB.
Hij download nu naar mijn PS4 als het goed is.
Ik vind Zen leukerquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:59 schreef Lastpost het volgende:
De enige budgetgame die ik echt vaak speel is Pinball Arcade, geniaal.
Ik weet helemaal niet wat ik van de game moet verwachten, misschien vanavond even op Twitch bij iemand meekijken ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb al een tijd geen game meer gekocht dus het mocht wel weer een keertje van mezelf.
Voor veel games vind ik het veel ja, maar bijvoorbeeld voor Trials Fusion en Child of Light heb ik het er echt wel voor over. Zeker de laatste is echt super om gespeeld te hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Trails heb ik ook gekocht, maar ik ken het type game en weet ongeveer wat ik in huis haal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:03 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Voor veel games vind ik het veel ja, maar bijvoorbeeld voor Trials Fusion en Child of Light heb ik het er echt wel voor over. Zeker de laatste is echt super om gespeeld te hebben![]()
![]()
Ik ga duidelijk voor de arcade feel en flashy dingetje enzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha, bij flipperkasten wil ik wel een beetje realisme. Nostalgie enzo.
Puur qua 'gaming' snap ik dat wel ja. Wij hebben hier in huis jarenlang flipperkasten gehad, twee daarvan zitten ook in de game en dan is dat echt tof om digitaal nog eens te doen én te kijken of je die scores nog weet te verbreken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga duidelijk voor de arcade feel en flashy dingetje enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |