En eventueel verkoop van gamesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef utopie het volgende:
[..]
heb een stuk of 7 games van de store gehaald en deze zijn gemiddeld 30-40 gb per stuk en dit zullen ook niet de laatste zijnIk vind het gemak van digitale aankopen makkelijker dan op disc. Bij disc moet je elke keer de disc eruit halen als je een ander spel wil spelen. Met playstation store aankopen kan je gewoon gemakkelijk van game wisselen
enige nadeel is het lange downloaden voor sommige mensen maar daar heb ik geen problemen mee
Ander nadeel is dat je bijna altijd de hoofdprijs betaald voor al je games, en je ze idd niet kunt doorverkopen. Of je moet altijd de sales afwachten, dan zitten er goede deals tussen. Heb op de Vita ook verreweg het meeste digitaal, maar bijna niets voor full-price in de Store gekocht.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:57 schreef utopie het volgende:
[..]
heb een stuk of 7 games van de store gehaald en deze zijn gemiddeld 30-40 gb per stuk en dit zullen ook niet de laatste zijnIk vind het gemak van digitale aankopen makkelijker dan op disc. Bij disc moet je elke keer de disc eruit halen als je een ander spel wil spelen. Met playstation store aankopen kan je gewoon gemakkelijk van game wisselen
enige nadeel is het lange downloaden voor sommige mensen maar daar heb ik geen problemen mee
Lol ik kom uit Kerkrade.Die bundels die er stonden waren toch echt vrije verkoop.Vriend van me heeft de bundel met 2 controllers,camera en killzone daar gekocht voor 530quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
In Landgraaf, ben al over de grens geweest voor de duitse mediamarkt. Daar stonden wel nog 3 bundels met infamous. Die waren alle 3 al gereserveerd volgens de verkoopster. Ik wilde graag de watchdogs bundel, maar daar konden ze niets over zeggen. Anyways, heb mijn reservering al staan voor dinsdag bij de bart smit. Verbaasd me gewoon nog steeds dat de ps4 zo moeilijk te krijgen is.
pro's: Gameplay werkt, je voelt je echt een dief, HUD en moeilijkheidsgraad op alle vlakken aan te passen, hoge herspeelbaarheidquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Kan thief overnemen voor 30 euro va iemand. Is het de 30 euro waard?
Verkoopster zei dat ze gereserveerd waren. En daarnaast wil ik toch echt de wd bundel graag hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Lol ik kom uit Kerkrade.Die bundels die er stonden waren toch echt vrije verkoop.Vriend van me heeft de bundel met 2 controllers,camera en killzone daar gekocht voor 530
van de week hadden ze ook weer ps4 met killzone 2 controllers en de camera volgens mijquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Lol ik kom uit Kerkrade.Die bundels die er stonden waren toch echt vrije verkoop.Vriend van me heeft de bundel met 2 controllers,camera en killzone daar gekocht voor 530
Word je wel voor 30 euro gewipt, die bundel hoort zover ik weet 500 te kosten, daar had ik hem voorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Is die al een beetje speelbaar? Ik wil eigenlijk de eerste updates afwachten of halen met een sale op Steam..quote:Op zondag 25 mei 2014 01:25 schreef LangeJan het volgende:
Heb Wolfenstein toch maar opgepikt vandaag. Zeeeeer de moeite waard
waarom zou het niet speelbaar zijn?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is die al een beetje speelbaar? Ik wil eigenlijk de eerste updates afwachten of halen met een sale op Steam..
Komt nog! http://www.psx-sense.nl/1(...)ni-gaan-verschijnen/quote:Op zondag 25 mei 2014 09:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben wel teleurgesteld dat de DLC van Resogun er nooit is gekomen
Oh, dank je. Mijn dag is alvast goedquote:Op zondag 25 mei 2014 10:12 schreef sebastiaaan het volgende:
[..]
Komt nog! http://www.psx-sense.nl/1(...)ni-gaan-verschijnen/
Ik heb hetzelfde. Heb de PS4 via de webshop van Saturn besteld, dus weet niet goed hoe dat dan zit met garantie/omruilen of whatever. Ik dacht dat ik het eerst wel even aan zou kijken, en dat het misschien vanzelf minder zou worden, maar nog steeds 'sompig' en squeeky. Heel vervelend.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:39 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb de hele tijd dit geluid op mijn PS4 controller zou ik hem hier voor kunnen omruilen voor een nieuwe?
Ja echt irritant hé. De Dualshock 4 is wel erg zwak veel problemen mee eigenlijkquote:Op zondag 25 mei 2014 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Heb de PS4 via de webshop van Saturn besteld, dus weet niet goed hoe dat dan zit met garantie/omruilen of whatever. Ik dacht dat ik het eerst wel even aan zou kijken, en dat het misschien vanzelf minder zou worden, maar nog steeds 'sompig' en squeeky. Heel vervelend.
Ik had je nog ge-invite voor de party maar je kwam maar niet? Verder wel prima ja, was weer even wennen die mapsquote:Op zondag 25 mei 2014 17:19 schreef Donderjagers het volgende:
Mooie potjes BF4, rene en bart.![]()
Is er nog geen centraal PS4 BF4 topic?
Anytime mate. Volgende keer wel gezamelijk in een party.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:19 schreef Donderjagers het volgende:
Mooie potjes BF4, rene en bart.![]()
Is er nog geen centraal PS4 BF4 topic?
Heb je vrij genomen?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Anytime mate. Volgende keer wel gezamelijk in een party.
Voor iedereen vanaf Dinsdag ben ik lekker 2 dagen vrij en in die 2 dagen zal ik non stop Watch Dogs streamen.
had ik ook last van, wat kettingolie van de fiets ingedruppelt en probleem is weg en blijft weg.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:39 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb de hele tijd dit geluid op mijn PS4 controller zou ik hem hier voor kunnen omruilen voor een nieuwe?
Wat heeft de PS4 nog met de Xbone te maken die is officieel nog niet uit in NL! Verder moet je gewoon geluk hebben als je de PS4 nu wil kopenquote:Op zondag 25 mei 2014 19:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Yourgamezone: Let op! Levering zal plaatsvinden eind juni/juli 2014.
WTF is er aan de hand met de PS4?Xbone is zelfde prijs nu,maar het is gewoon nergens direct te koop/bestellen in NL.
Xbone is overal vrij te koop.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat heeft de PS4 nog met de Xbone te maken die is officieel nog niet uit in NL! Verder moet je gewoon geluk hebben als je de PS4 nu wil kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |