quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, van alles een beetje eigenlijk. Er komt telkens weer wat nieuws op je pad. Heb 2 extra centrales aangevallen en gehackt en 5 van die torens gehackt. Zo'n hideout bestormd en een crimineel convooi aangevallen. En ook nog 3 lijken van de seriemoordenaar gevonden![]()
Spoileralert:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Wat bedoel je met:'' 10 euro PS PLUS gratis''?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:23 schreef Max-97 het volgende:
Hallo,
Ik heb vandaag mijn ps4 gekregen, alleen vind ik geen 10 euro PS PLUS gratis en weet iemand hoe ik die 2 dagen ps plus proef moet claimen? Kan ze beide niet vinden namelijk...
Bedankt,
Max-97
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]Je moet alle audio verzamelen die in de buurt van de lijken liggen. Dan ontrafel je het mysterie vd seriemoordenaar. Zal wel een cutscene opleveren en wat unlocken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Kut, daar mis ik er een van jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je moet alle audio verzamelen die in de buurt van de lijken liggen. Dan ontrafel je het mysterie vd seriemoordenaar. Zal wel een cutscene opleveren en wat unlocken.
Volgens mij nummeren ze ze gewoon van 1 tm 7 ongeacht in welke volgorde je ze vind. Er is dan dus ook geen manier om te achterhalen welke je mist.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kut, daar mis ik er een van ja
Geen idee van welke
Neem, precies.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens mij nummeren ze ze gewoon van 1 tm 7 ongeacht in welke volgorde je ze vind. Er is dan dus ook geen manier om te achterhalen welke je mist.
met aidens ogenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
Bij watch dogs he, hoe kijken jullie bij iemand binnen?
Zegt me niksquote:
Nice. Ik wil liever discs.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef Yi-Long het volgende:
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition is trouwens in de aanbieding op PSN, voor 15 euro. Wellicht leuk voor diegenen die nog wat weinig PS4 games hebben.
LOLquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi dat die nu nog zo rare zijn
Ik heb hem gespeeld. Prima game. Puzzels zijn uitdagend en vereisen genoeg denkwerk. Zit ook veel uurtjes gameplay in, maar de S-levels vrijspelen is echt moeilijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Nice. Ik wil liever discs.
Iemand die trouwens Stealth inc heeft? Ik wil het kopen! Is het wat?
Gaat wel. Ik heb hem op PS3 en Vita, en het is een platform-puzzle spel, maar het kon me niet ECHT boeien eerlijk gezegd, maar goed, dat probleem heb ik sowieso wel vaak met games.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Nice. Ik wil liever discs.
Iemand die trouwens Stealth inc heeft? Ik wil het kopen! Is het wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |