Ik vind het wel mooiquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek geworden ben je.
Dit wordt een BF4 mod van 65 euro, hell no.
Omaha is de codenaam, dat filmpje is een gelekte interne trailer volgens mij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:43 schreef Rossdale het volgende:
Maar het gaat dus Omaha heten ipv hardline? Hardline klinkt wel beter eigenlijk
Ik zeker niet, dit is gewoon uitmelkerij.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooiEen jaarlijkse BF, maar wel variatie in het type game. Waar je bij cod continue elk jaar hetzelfde krijgt, is deze game (met natuurlijk exact dezelfde engine) wel daadwerkelijk anders van opzet.
Op deze manier elk jaar een nieuwe BF uitkotsen waardeer ik wel
Dat premium en DLC zal me jeuken, dat koop ik toch nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omaha is de codenaam, dat filmpje is een gelekte interne trailer volgens mij.
[..]
Ik zeker niet, dit is gewoon uitmelkerij.
Als BF4 DLC voor 15-20 euro? Top!
Als nieuwe game voor 65 euro waar je ongetwijfeld ook weer een ''Premium'' voor 50 euro bij kan kopen, je de beste wapens kunt kopen voor geld etc etc
Is dit een mod? Want ik hoorde wel geruchten over een nieuwe BF in politie setting die gelekt zouden zijn vanuit EA zelf. Mar dit ziet er niet kwalitatief op het zelfde niveau uit als de huidige BF, dus een beetje sceptisch.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Speciaal voor de BF4 mod fetisjisten:
Ditquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat premium en DLC zal me jeuken, dat koop ik toch niet
Verschillende meningen blijven grappig, ik vind juist dat het een nieuwe skin op dezelfde engine is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat premium en DLC zal me jeuken, dat koop ik toch niet
En ik zie dit zeker niet als DLC, het lijkt wel echt fundamenteel een andere opzet te hebben. Niet gewoon een nieuwe skin op dezelfde engine.
Gloednieuwe game, deze herfst te koop voor veel te veel geld.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:48 schreef very het volgende:
[..]
Is dit een mod? Want ik hoorde wel geruchten over een nieuwe BF in politie setting die gelekt zouden zijn vanuit EA zelf. Mar dit ziet er niet kwalitatief op het zelfde niveau uit als de huidige BF, dus een beetje sceptisch.
Omdat het denk ik een alpha leak is. GFX worden nog opgeschroeft wss.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:48 schreef very het volgende:
[..]
Is dit een mod? Want ik hoorde wel geruchten over een nieuwe BF in politie setting die gelekt zouden zijn vanuit EA zelf. Mar dit ziet er niet kwalitatief op het zelfde niveau uit als de huidige BF, dus een beetje sceptisch.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verschillende meningen blijven grappig, ik vind juist dat het een nieuwe skin op dezelfde engine is.
Ook die gamemodes man... Heist bv, klinkt leuk natuurlijk maar dat wordt gewoon een lichte variant op CTF ofzo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]Nouja even wachten op meer info tijdens de E3 dus
Psst, die multiplayer gamemodes zijn hetzelfde in ELKE shooterquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook die gamemodes man... Heist bv, klinkt leuk natuurlijk maar dat wordt gewoon een lichte variant op CTF ofzo.
Turf Wars ? Conquest! Maar dan op kleinere schaal.
Alleen de singleplayer zou evt. leuk kunnen zijn, voor mij dan.
Dit soort games speel ik nooit Single Player... BF heb ik 10min SP gedaan, toen dacht ik.. waarom.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:52 schreef Donderjagers het volgende:
Mja uiteindelijk speel je een BF game niet om de SP.
Ja dat snap ik, maar waarom zou je dus een game kopen met dezelfde engine en nagenoeg dezelfde gamemodes als die je nu al speelt? Alleen dan op kleinere schaal?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Psst, die multiplayer gamemodes zijn hetzelfde in ELKE shooterUiteraard is dit gewoon weer een variant daar op
Dit is dan ook geen BF game als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:52 schreef Donderjagers het volgende:
Teveel? Ik spendeer tijdens een avondje stappen meer geld, en heb daar toch een stuk minder lang plezier van dan van een goede game.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Gloednieuwe game, deze herfst te koop voor veel te veel geld.
Ik ga het niet nog een keer uitleggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:55 schreef very het volgende:
[..]
Teveel? Ik spendeer tijdens een avondje stappen meer geld, en heb daar toch een stuk minder lang plezier van dan van een goede game.
Project Carsquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:53 schreef jackson het volgende:
Ik verwacht eigenlijk nauwelijks games te kopen aankomende tijd. Fifa 15 is een no-brainer voor mij en verder lijkt "The Division" een must. Daarnaast zou ik het eigenlijk niet weten. Eventueel Gran Tursimo.
Moet jij weten. Ik ben het gewoon niet met je eens. Daar kan je uitleg toch niets aan veranderen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga het niet nog een keer uitleggen.
Gelukkig maar dan!quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:56 schreef very het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik ben het gewoon niet met je eens. Daar kan je uitleg toch niets aan veranderen.
Dat is inderdaad een mogelijkheid nog ja, goede tip! Wanneer verwacht, weet je dat zo?quote:
Pas november, dacht ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mogelijkheid nog ja, goede tip! Wanneer verwacht, weet je dat zo?
Ik ook wel, maar niet ieder jaar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:06 schreef Lastpost het volgende:
Ach veel van die games zijn toch gewoon veredelde DLC's. Wat kleine aanpassingen, nieuwe updates en wat nieuwe maps/teams/spelers/wapens/modus en hoppa, weer voor 60 euro bij de retailer.
Heb daar overigens vrij weinig moeite mee bij bepaalde games zoals FIFA en BF, die games zijn in basis al prima en als er dan wat kleine wijzigingen komen en wat nieuwe maps/teams etc. kan ik daar prima mee leven.![]()
En of je het het geld waard vind blijft natuurlijk iets dat je zelf moet bepalen.
Ik vind dat ook vervelend. Een game als Borderlands 2 speel ik nu nog, en we zijn straks al twee jaar verder. Ik heb liever brokjes DLC tussendoor, dan elk jaar een nieuwe game in de serie. Dat voelt niet goed, en ik merk dat ik de meeste van die games ook gewoon oversla omdat ik het ten koste vind gaan van de kwaliteit. Ik koop eens per tien jaar een FIFA, en that's it.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar niet ieder jaar.
BF4 werkt net een maand zonder grote problemen en over 5 maanden ongeveer ''moeten'' we dit alweer gaan kopen?
Ja en dan zal EA nu iets zeggen als ''Ja maar dit is geen nieuwe game in de serie, dit is een nieuwe serie met toevallig dezelfde naam!''quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind dat ook vervelend. Een game als Borderlands 2 speel ik nu nog, en we zijn straks al twee jaar verder. Ik heb liever brokjes DLC tussendoor, dan elk jaar een nieuwe game in de serie. Dat voelt niet goed, en ik merk dat ik de meeste van die games ook gewoon oversla omdat ik het ten koste vind gaan van de kwaliteit. Ik koop eens per tien jaar een FIFA, en that's it.
pijp mequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:24 schreef Bartcoah het volgende:
Watch_dogs is zoooo gaaf!!!
Dat online tailing is awesome alles is awesome awesome awesome awesome.
Mijn PSNid: Bartcoah ik ben voor alles down.
wohoooquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:28 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik zal je eens vol blaffen met mijn silenced vector vriend.
Stuur me je PSN!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Vanaf morgen heb ik hem ook :-D
Wel al wat geoefend met de demo!
Je kan een private game maken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:45 schreef Jimbo het volgende:
Jammer dat je alleen niet in elkaars game komt, maar in die vna een vreemde![]()
oeh, fijn voor de achievementsquote:
Weet ik niet, dit is mijn 1e Trials game. Maar die 20 Euro is het elke cent waard.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Van dezelfde makers als die trials die je vroeger op spelsites kon spelen?
Geen Destiny?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:53 schreef jackson het volgende:
Ik verwacht eigenlijk nauwelijks games te kopen aankomende tijd. Fifa 15 is een no-brainer voor mij en verder lijkt "The Division" een must. Daarnaast zou ik het eigenlijk niet weten. Eventueel Gran Tursimo.
Ben je nu alleen bezig met de campaign? Dan valt het inderdaad wel mee. Online hacking en tailing is toch wel echt vet hoor!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik vermaak me ook wel met Watchdogs. Het is niet de supergame die het pretendeert te zijn, maar het is wel vermakelijk.
Nee, van alles een beetje eigenlijk. Er komt telkens weer wat nieuws op je pad. Heb 2 extra centrales aangevallen en gehackt en 5 van die torens gehackt. Zo'n hideout bestormd en een crimineel convooi aangevallen. En ook nog 3 lijken van de seriemoordenaar gevondenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ben je nu alleen bezig met de campaign? Dan valt het inderdaad wel mee. Online hacking en tailing is toch wel echt vet hoor!
Vooral het hacken kan echt bloedstollend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dat mag er van mij ook wel weer uit. Gewoon lekker terug naar de BF1942 opzet, wil je SP? Heb je hier de MP maps met bots. Leg gewoon de focus naar hetgene waar je de doorbraak hebt gemaakt: multiplayer. En nog een verdomd goede ook. Heb in BF4 tijdens een schoolvakantie eens uit verveling de SP doorlopen voor de wapens.. Zonde van de tijdquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:52 schreef Donderjagers het volgende:
Tenzij je bepaalde wapen moet vrijspelen.
quote:If you die while being hacked by another player (bound to happen eventually), you'll respawn with your weapons lost and you're unable to purchase any that you were carrying. Additionally, your skill tree says you've unlocked any upgrades that you had, but they'll no longer work. Since the game thinks they're unlocked, there's no way to "reactivate" the abilities to get them working again. Hopefully Ubisoft patches this soon, but I've seen it reported on multiple websites so I was hoping to give everyone a heads up before their game glitched.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, van alles een beetje eigenlijk. Er komt telkens weer wat nieuws op je pad. Heb 2 extra centrales aangevallen en gehackt en 5 van die torens gehackt. Zo'n hideout bestormd en een crimineel convooi aangevallen. En ook nog 3 lijken van de seriemoordenaar gevonden![]()
Spoileralert:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Wat bedoel je met:'' 10 euro PS PLUS gratis''?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:23 schreef Max-97 het volgende:
Hallo,
Ik heb vandaag mijn ps4 gekregen, alleen vind ik geen 10 euro PS PLUS gratis en weet iemand hoe ik die 2 dagen ps plus proef moet claimen? Kan ze beide niet vinden namelijk...
Bedankt,
Max-97
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]Je moet alle audio verzamelen die in de buurt van de lijken liggen. Dan ontrafel je het mysterie vd seriemoordenaar. Zal wel een cutscene opleveren en wat unlocken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Kut, daar mis ik er een van jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je moet alle audio verzamelen die in de buurt van de lijken liggen. Dan ontrafel je het mysterie vd seriemoordenaar. Zal wel een cutscene opleveren en wat unlocken.
Volgens mij nummeren ze ze gewoon van 1 tm 7 ongeacht in welke volgorde je ze vind. Er is dan dus ook geen manier om te achterhalen welke je mist.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kut, daar mis ik er een van ja
Geen idee van welke
Neem, precies.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens mij nummeren ze ze gewoon van 1 tm 7 ongeacht in welke volgorde je ze vind. Er is dan dus ook geen manier om te achterhalen welke je mist.
met aidens ogenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
Bij watch dogs he, hoe kijken jullie bij iemand binnen?
Zegt me niksquote:
Nice. Ik wil liever discs.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef Yi-Long het volgende:
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition is trouwens in de aanbieding op PSN, voor 15 euro. Wellicht leuk voor diegenen die nog wat weinig PS4 games hebben.
LOLquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi dat die nu nog zo rare zijn
Ik heb hem gespeeld. Prima game. Puzzels zijn uitdagend en vereisen genoeg denkwerk. Zit ook veel uurtjes gameplay in, maar de S-levels vrijspelen is echt moeilijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Nice. Ik wil liever discs.
Iemand die trouwens Stealth inc heeft? Ik wil het kopen! Is het wat?
Gaat wel. Ik heb hem op PS3 en Vita, en het is een platform-puzzle spel, maar het kon me niet ECHT boeien eerlijk gezegd, maar goed, dat probleem heb ik sowieso wel vaak met games.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Nice. Ik wil liever discs.
Iemand die trouwens Stealth inc heeft? Ik wil het kopen! Is het wat?
Hmmm had gehoopt dat het inderdaad zoals Meat Boy zou zijn. Ik ga het toch erop wagen. BEdankt voor jullie feedback.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gaat wel. Ik heb hem op PS3 en Vita, en het is een platform-puzzle spel, maar het kon me niet ECHT boeien eerlijk gezegd, maar goed, dat probleem heb ik sowieso wel vaak met games.
Het gaf me niet echt een bevredigend gevoel wanneer ik een leven uitgespeeld had, wat ik bij games als ilomilo, Trials, Super Meat Boy, etc etc wel heb.
5 euroquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:15 schreef Shadeauw het volgende:
Mag ik deze keer wel in de op?
Cpt-Roadrage
5 euroquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:15 schreef Shadeauw het volgende:
Cpt-Roadrage
ik heb al 6 keer gevraagd om in de OP te mogen staan en ik sta er nog steeds nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:15 schreef Shadeauw het volgende:
Cpt-Roadrage
Nope, het is helaas niets zoals Meat Boy.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Hmmm had gehoopt dat het inderdaad zoals Meat Boy zou zijn. Ik ga het toch erop wagen. BEdankt voor jullie feedback.
Degene die de reeks is begonnen moet je dan ook een DM sturen! Een beetje initiatief tonenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:10 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb al 6 keer gevraagd om in de OP te mogen staan en ik sta er nog steeds niet![]()
Yea, we moeten even een juist team vinden. Gister ook 1 pot met Jackson gedaan. Ajax. 2-5 gewonnenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ging gister best lkkr he. Vooral met Argentinie
Ja, eerst met 2-0 achter maar doen ging het welquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Yea, we moeten even een juist team vinden. Gister ook 1 pot met Jackson gedaan. Ajax. 2-5 gewonnen
wat een bullshit. Twee collega's hebben in dezelfde week er gewoon elk een besteld en geleverd gekregen. Zonder aparte linkjes of topics. Dus het valt wel mee, lijkt me.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:16 schreef Vault-Boy het volgende:
Blijft toch echt erg dat de PS4 nog steeds niet goed leverbaar is![]()
Collega van me zei gister ook dat die een PS4 wilde halen, maar ik zei al dat die dan lang kan wachten voordat je er weer 1 kan kopen. Ja in het buitenland kan je er misschien snel eentje hebben, maar dat wil die liever niet.
Hopelijk komt er snel weer ergens een link tevoorschijn
Waar hebben die besteld dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat een bullshit. Twee collega's hebben in dezelfde week er gewoon elk een besteld en geleverd gekregen. Zonder aparte linkjes of topics. Dus het valt wel mee, lijkt me.
Niet zo aggresiefquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat een bullshit. Twee collega's hebben in dezelfde week er gewoon elk een besteld en geleverd gekregen. Zonder aparte linkjes of topics. Dus het valt wel mee, lijkt me.
Intertoys, Bart Smit, no problemoquote:
wat is agressiefquote:
Dan ben je gewoon slechtquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:35 schreef utopie het volgende:
teringtiefus wat een bagger spel dat watch_dogs. begint na een uurtje zwaar te vervelen/irriteren. Ik speel nog wel op easy (![]()
![]()
![]()
) en nog word ik makkelijk neergemaaid door van die @!$%^ gastjes in een missie/objective. helemaal klaar mee
wel mooi gemaakt maar daar blijft het ook bij. Na een uurtje gespeeld te hebben is het leuke er wel weer afquote:
Ik kan nog wel een paar potten spelenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:20 schreef Exorbitantes het volgende:
Iemand vanmiddag zin in Fifa? 1 vs. 1 of co-op?
Indeed!quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:16 schreef RRuben het volgende:
Hopen dat GTA toch nog komt naar ps4 (denk het niet) maar dan is er ten minste een leuke open world game waar je lekker kan kloten
quote:Exciting news! From now on we will now be offering 2 games per platform on PlayStation Plus!
Gedaan!quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar potten spelen. PSN: Jacksonclaxon
Laat even weten als je me toegevoegd hebt, dan zet ik mijn PS4 aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |