heel psn loopt kut te doen vandaagquote:
meeste zit al in je stash als je t activeert , de andere kan je zien i nhet skills menuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:36 schreef Bartcoah het volgende:
Weet iemand al hoe je die DLC vrij speelt. In Watch Dogs?
Komt dat na een tijdje in de campaign opduiken?
dat kloptquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:49 schreef Dylan98 het volgende:
Fifa 14 op ps4 is voelt anders dan op de ps3!
Ik heb het over de dedsec editiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meeste zit al in je stash als je t activeert , de andere kan je zien i nhet skills menu
VEEL beter idd. Ik was ook zeer opgelucht, na de waardeloze PS3 demo en brakke PC-versie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:49 schreef Dylan98 het volgende:
Fifa 14 op ps4 is voelt anders dan op de ps3!
Ik zie het nu pas... Log net uit weer na twee dramatische potten FUT.quote:
Vanaf morgen heb ik hem ook :-Dquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas... Log net uit weer na twee dramatische potten FUT.
Je mag mij ook toevoegen mocht je er nog achter zitten: Jacksonclaxon
Voeg me rustig toequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Vanaf morgen heb ik hem ook :-D
Wel al wat geoefend met de demo!
Dat lijkt mij wel leuk!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:48 schreef Tallie1982 het volgende:
Nog mensen die ik mag toevoegen bij fifa voor af en toe coop?
Kan niet nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:49 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand of je bij W_D ook specifieke games kan inloggen ?
Moet nu elke x vreemden hacken, maar t lijkt me leuker een maat te hacken enzo
Viel ergens wel een beetje te verwachten, te veel gehypedquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:25 schreef Che_ het volgende:
Watch Dog is iets minder dan ik er van verwacht had. 7/10
Daar wacht ik ook op, ik verwacht de komende dagen al de eerste used versies online.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Toffe game, maar niet iets wat je persé nu moet spelen en lang vol houdt dus. Dat wordt over een week of 2 de game voor 30 euro van marktplaats trekken dus
Jacksonclaxon. Vanavond moet lukken hier mocht je tijd hebben, afstemmen per DM?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:48 schreef Tallie1982 het volgende:
Nog mensen die ik mag toevoegen bij fifa voor af en toe coop?
Gisteravond wel zal nu niet anders zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:12 schreef Che_ het volgende:
Duurt het bij jullie ook een eeuwigheid voordat je een speler hebt gevonden met die onlinecontracten?
De ps store?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:31 schreef Che_ het volgende:
Is er nog ergens BF4 incl premium te verkrijgen?
Daar kom je uit op ¤120.quote:
Oh. Ik heb gewoon bf4 zelf gekocht en later in de store premium er bij gekocht. Maar 70 inclusief premium is wel een goede deal ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daar kom je uit op ¤110.
Hier was die ¤68.
http://www.gamesync.nl/ba(...)tellen-gamesync.html
Helaas uitverkocht.
wordt wel wat later vanavond...uurtje of 10? dm me maarquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Jacksonclaxon. Vanavond moet lukken hier mocht je tijd hebben, afstemmen per DM?
Baard (staat een pagina terug ook al)quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:13 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er nou niet echt veel belovend uit
En dat voor de E3 line up maand Juni
instant buyquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
edit : verwijderd, voor wie nog Battlefield Hardline gameplay wil zien :
https://mega.co.nz/#!pI8C(...)spqcQq-Dm7d623YKzPQc
Deze ook nog voor hoelang het duurt :
Ik pak die basketbal voor de ps3 wel denk ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:13 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou uit met oude dingen posten, voor je het weet gaat PBateman1978 weer lopen janken eroverquote:
Wat is dat toch telkens met die troepgames in de categorie gameboy color.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:13 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
In zijn geval nog erger, het staat notabene 3 posts boven die van hem.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kijk nou uit met oude dingen posten, voor je het weet gaat PBateman1978 weer lopen janken erover
Zou het iets te maken kunnen hebben met dat de PS3 ruim 8 jaar uit is en 1000en games heeft terwijl de PS4 nog geen jaar uit is en een tiental titels heeft? Misschien?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:06 schreef Exorbitantes het volgende:
Ps3 krijgt elke maand complete toptitels en de ps4 telkens deze troepgames.Heeft iemand hier een verklaring voor.
Mja ik had deze maand nog wel veel meer er van verwacht. Meestal is juni/juli de maand vna de E3 en dan gooien ze de jaarlijkste titels ook gelijk om, en hebben ze een pracht line up om te pronken bij de E3 :/quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:06 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Wat is dat toch telkens met die troepgames in de categorie gameboy color.
Ps3 krijgt elke maand complete toptitels en de ps4 telkens deze troepgames.Heeft iemand hier een verklaring voor.
Battlefield x SWAT x Payday = Insta-buyquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
edit : verwijderd, voor wie nog Battlefield Hardline gameplay wil zien :
https://mega.co.nz/#!pI8C(...)spqcQq-Dm7d623YKzPQc
Deze ook nog voor hoelang het duurt :
Gek geworden ben je.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Battlefield x SWAT x Payday = Insta-buy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |