Goed. Nu is je PS4 8 seconden sneller toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:36 schreef utopie het volgende:
Zojuist mijn harde schijf vervangen met een 1GB SSHD. Leuk om te zien wat voor schroefjes ze gebruiken
[ afbeelding ]
Nu alle store aankopen en savefiles weer terugzetten
en heb ik 500GB meer aan opslagruimtequote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:42 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Goed. Nu is je PS4 8 seconden sneller toch?
Ik hoop toch dat je 1 TB bedoelt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:36 schreef utopie het volgende:
Zojuist mijn harde schijf vervangen met een 1GB SSHD. Leuk om te zien wat voor schroefjes ze gebruiken
[ afbeelding ]
Nu alle store aankopen en savefiles weer terugzetten
Oh lol idd. Ik kan zometeen nog wel een potje doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we elkaar al ik heet ThijmenSkillaz
ja ik ook over kwartiertje kom ik online ongeveerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:44 schreef Massief het volgende:
[..]
Oh lol idd. Ik kan zometeen nog wel een potje doen.
Absoluut, maar kan niet zeggen dat ik het heel erg vind, want het was misschien wel beter om hem niet te hebben tijdens de examens. Ook zijn er nog maar weinig spellen die ik echt wil spelen.quote:
Ik ben erquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ja ik ook over kwartiertje kom ik online ongeveer
Als je nog een PS3 hebt of een Xbox360 dan mis je op dit moment ook niet bepaald veel imo.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:10 schreef Cikx het volgende:
[..]
Absoluut, maar kan niet zeggen dat ik het heel erg vind, want het was misschien wel beter om hem niet te hebben tijdens de examens. Ook zijn er nog maar weinig spellen die ik echt wil spelen.
Vreemd. Hier geen last van.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:59 schreef Cikx het volgende:
Volgens mij gaat het downloaden van games even lang duren..
Snap het niet. Op mijn PC haal ik 5GB in 10/20 minuten binnen, de PS4 doet er 3 uur over, terwijl die ook wired aangesloten is.
Heb ik ook. Ik zie dat de connectie test op de PS4 lagere snelheden aangeeft (glasvezel heb ik) dan via de pc. Ik zag na raadpleging van Google dat meerdere mensen hier problemen mee hadden. Een concreet oplossing heb ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:59 schreef Cikx het volgende:
Volgens mij gaat het downloaden van games even lang duren..
Snap het niet. Op mijn PC haal ik 5GB in 10/20 minuten binnen, de PS4 doet er 3 uur over, terwijl die ook wired aangesloten is.
Mijn connectie test geeft een downloadsnelheid van 58 Mbps aan, dan zou het toch aanzienlijk sneller moeten gaan dan het nu gaat.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:58 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ik zie dat de connectie test op de PS4 lagere snelheden aangeeft (glasvezel heb ik) dan via de pc. Ik zag na raadpleging van Google dat meerdere mensen hier problemen mee hadden. Een concreet oplossing heb ik nog niet gezien.
Dat volgens mij sowiesoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:23 schreef videonatic het volgende:
Ligt het niet gewoon aan de playstation store ipv aan je console?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |