Voeg me maar toe. Ashtasticz. 1v1 vind ik altijd leuk!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:53 schreef Massief het volgende:
Iemand fifa 1 vs 1
Wel als je beetje goed bent pls
Dragon Age _0_quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Rond augustus ga ik er ook een halen
Want PvZ komt en dan iets later Dragon Age en Final Fantasy
En misschien is dat Destiny wel wat. Hopelijk ligt er dan een leuke bundel in de winkel.
Is ook maar de vraag jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Hopelijk ligt er dan uberhaupt een PS4 in de winkel
Heb jij FIFA 14 jij Assenaarrrrrquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:37 schreef RRuben het volgende:
Ik ben blij als E3 is geweest en als we eindelijk wat extra info hebben over komende gamesBen met name benieuwd wanneer PlanetSide komt. (En stiekem hoop ik op GTA V
)
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:43 schreef Cikx het volgende:
Eindelijk!
[ afbeelding ]
Slechte dualshock grap overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door utopie op 31-05-2014 11:04:08 ]
Iemand feliciteren met de aanschaf van een consolequote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:43 schreef Cikx het volgende:
Eindelijk!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:55 schreef utopie het volgende:
Voor de mensen die Watch Dogs spelen (bevat geen spoilers, gewoon voor de mensen die niet watch dogs spelen en het niet interesseert):Interessante tip, en eigenlijk klinkt het nog logisch ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
ja inderdaadquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Interessante tip, en eigenlijk klinkt het nog logisch ook!
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:55 schreef utopie het volgende:
Voor de mensen die Watch Dogs spelen (bevat geen spoilers, gewoon voor de mensen die niet watch dogs spelen en het niet interesseert):Doe je een uur over 100k? Moet je die skill kopen dat je meer geld kan stelen dan heb je dat in 10 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahoučte.
Wanneer had je gereserveerd?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:43 schreef Cikx het volgende:
Eindelijk!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |