Wil je 1vs1?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:42 schreef Cikx het volgende:
Heb ook maar FIFA 14 gekocht via de store, was 50 euro t/m 5 juni. Kan ik trouwens worden toegevoegd aan de OP? Mijn online id is Foetelaer.
Ik moet nog even wachten voor PS+ aangezien ik geen creditcard heb, hij moet ook nog downloaden (6 uur resterendquote:
Ajj hoeft ook niet met creditcard hequote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:49 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten voor PS+ aangezien ik geen creditcard heb, hij moet ook nog downloaden (6 uur resterend) maar als ik eenmaal PS+ heb zeker.
Je kan dan naar www.psncode.nl gaan kun je voor 50-, zon PSN card code direct op je beeldscherm en kun je die code invoeren bij de Playstation store en je kan daar gewoon PS+ kopenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:49 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten voor PS+ aangezien ik geen creditcard heb, hij moet ook nog downloaden (6 uur resterend) maar als ik eenmaal PS+ heb zeker.
Top bedankt!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je kan dan naar www.psncode.nl gaan kun je voor 50-, zon PSN card code direct op je beeldscherm en kun je die code invoeren bij de Playstation store en je kan daar gewoon PS+ kopen
nee dat doe je nu nee grapje hahahaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:00 schreef Cikx het volgende:
[..]
Top bedankt!
Dan doe ik dat morgen denk ik, zo meteen Nederland - Ghana kijken.
Tot nu toe zijn er alleen maar geruchten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:50 schreef utopie het volgende:
Weet iemand misschien of er al een release datum bekend is voor The Last of Us: Remastered. ?!
Ik heb hier en daar van mensen gehoord dat ie rond de 16e/20e volgende maand uitkomt maar kan er vrij weinig over vinden op de interwebz
Dat was een schatting, maar ik las ergens dat het 'zomer 2014' is. En de zomer loopt van eind juli tot eind september, dus dat is rekbaar. Hier en daar las ik iets over 'augustus'. Inderdaad onduidelijk. Misschien meer info op de E3.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:50 schreef utopie het volgende:
Weet iemand misschien of er al een release datum bekend is voor The Last of Us: Remastered. ?!
Ik heb hier en daar van mensen gehoord dat ie rond de 16e/20e volgende maand uitkomt maar kan er vrij weinig over vinden op de interwebz
Zou me niets verbazen als Sony op de E3 aankondigt dat ie per direct te downloaden is ofzo. Eerst wat schitterende beelden laten zien van hoe geweldig het er nu uitziet, en dan ".... and you can download it, exclusively for PS4, NOW!"quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:50 schreef utopie het volgende:
FIFA 14? iK WELquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:36 schreef Exorbitantes het volgende:
Misschien wat (te) laat. Maar iemand zin in co-op?
Je hallucineert en waantquote:Op zondag 1 juni 2014 01:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik heb hem dik geownt een keer gewonnen met 8-0 en 7-0 leuk om te weten toch
Hhaahah, geweldig manquote:Op zondag 1 juni 2014 01:43 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Je hallucineert en waant. Het is ook niets niks wat je de afgelopen uren om je oren hebt gehad. Sterkte.
Ik heb hetzelfde metde L2 knop, bloedirritant. En van mijn andere controller is de Start-knop erg brak.quote:
Ik ga gewoon kijken of dat binnen de garantie ligt. Want het is zeer storendquote:Op zondag 1 juni 2014 13:11 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde metde L2 knop, bloedirritant. En van mijn andere controller is de Start-knop erg stuk.
Ik zet sterk mijn vraagtekens bij de bouwkwaliteit van de controllers....
Nja ik had het laatst ook en nu is het opeens weer weg. Zwakke controllers zijn het hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 13:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon kijken of dat binnen de garantie ligt. Want het is zeer storend
nogmaals ;quote:
Ligt eraan wat je wil in een game. Replay value? Battlefield 4. Vooral met multiplayer kan je die zeker nog spelen tot volgend jaar ofzo.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is Watch Dogs de moeite waard? Heb alleen nog maar Fifa op PS4 en dat ben je na 8 wedstrijden ook wel zat. Zat zelf te denken aan BF4 of WD. Wat is jullie mening?
Mwah, je kunt bijvoorbeeld Rayman Legends voor zo'n 20 euro kopen, of wat downloadable games, zoals Trials Fusion of Child of Light. Injustice Gods Among is ook te downloaden voor maar 15 euro.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is Watch Dogs de moeite waard? Heb alleen nog maar Fifa op PS4 en dat ben je na 8 wedstrijden ook wel zat. Zat zelf te denken aan BF4 of WD. Wat is jullie mening?
Ja, goed punt. Ik ben fan van beide soort games. Lastig! Ga er nog wel even over nadenken..quote:Op zondag 1 juni 2014 14:01 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil in een game. Replay value? Battlefield 4. Vooral met multiplayer kan je die zeker nog spelen tot volgend jaar ofzo.
Goeie singleplayer? Watch Dogs, lees mijn post hierboven maar.
haal dan sowieso battlefield, heb je altijd wat te doen tussen single player games door die de moeite zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:06 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja, goed punt. Ik ben fan van beide soort games. Lastig! Ga er nog wel even over nadenken..
Ik denk dat ik ze waarschijnlijk gewoon allebei haalquote:Op zondag 1 juni 2014 14:11 schreef n8n het volgende:
[..]
haal dan sowieso battlefield, heb je altijd wat te doen tussen single player games door die de moeite zijn.
Zou BF4 halen.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Had ik 'm achteraf net zo goed bij jou kunnen meenemen maar goedquote:Op zondag 1 juni 2014 14:42 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zou BF4 halen.
BF4 is echt wel vet. Zeker als je wat met vrienden speelt. Goed samen spelen op een map van 64 man.
Bevalt de PS4 nog steeds?![]()
Ja eigenlijk wel hequote:Op zondag 1 juni 2014 14:47 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Had ik 'm achteraf net zo goed bij jou kunnen meenemen maar goed
PS4 bevalt prima ja! Alles loopt lekker smooth en grafisch gezien ook een hele vooruitgang. Nogmaals bedankt
quote:
Herkenbaar, maar FIFA 14 is ook wel stukken anders als FIFA 12. Vooral op de PS4, als je het een paar keer speelt en genoeg oefent kom je er wel hoor. Ik begon bij FIFA 07 toen was ik ongeveer 8 nu zoveel jaar later ben ik 15. En ik speel het nog steeds heb 07 TM 14 en zit nu ongeveer in divisie 1. Zo zie je maar oefening baart kunstquote:Op zondag 1 juni 2014 17:05 schreef Cikx het volgende:
Man man man, ik was nog vrij goed op FIFA 12, nu op 14 ben ik echt te slecht. Laatste potje met 7-1 verloren .Mijn verdediging wordt helemaal zoek gespeeld, maar zelf kom ik er niet doorheen.. Paar momenten gehad waarbij ik de PS4 wel uit het raam wilde gooien.
Ik ben benieuwd. Ik sla er meestal 2 over, dan is het verschil wel steeds redelijk groot. Maar ja pas een paar wedstrijden gespeeld, dus komt inderdaad nog wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar FIFA 14 is ook wel stukken anders als FIFA 12. Vooral op de PS4, als je het een paar keer speelt en genoeg oefent kom je er wel hoor. Ik begon bij FIFA 07 toen was ik ongeveer 8 nu zoveel jaar later ben ik 15. En ik speel het nog steeds heb 07 TM 14 en zit nu ongeveer in divisie 1. Zo zie je maar oefening baart kunst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |