Hoezo weet jij dit niet man? Neppe chineesze boyquote:Op maandag 2 juni 2014 11:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Evem eem vraagje aan jou.
Vroeger in HK kochten we een stuk 30 ps2 games daar omdat ze zo cheap waren. Eenmaal thuis aangekomen konden we ze niet spelen omdat de ps2 niet regio vrij was![]()
Maar nu met de ps4 zit dat met de ps4 anders. Zijn die games daar nog steeds zo goedkoop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:54 schreef Che_ het volgende:
Hoe speel je in free-mode en side-missies afmaken als je watch dogs hebt uitgespeeld? Ik kom elke keer bijWat voor einde heb je gekozen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is antwoordnummer geloof ik hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah ok, van wat ik las moest je nu iig zelf je controller via de post sturen enzo
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:54 schreef Che_ het volgende:
Hoe speel je in free-mode en side-missies afmaken als je watch dogs hebt uitgespeeld? Ik kom elke keer bijaftiteling afkijken en alles is vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
how okeequote:Op maandag 2 juni 2014 20:24 schreef Massief het volgende:
[..]
Is antwoordnummer geloof ik hoor.
Ik heb 2 verschillende om moeten ruilen, nu helemaal geen problemen meer.
PS4 is regiovrij dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar nu met de ps4 zit dat met de ps4 anders. Zijn die games daar nog steeds zo goedkoop?
Voor sommige spellen maakt me dat niks uit. Ik was er de hele tijd vanuit gegaan dat het wel niet regiovrij zou zijn, zoals alles. Dat biedt perspectievenquote:
Je profile pic iig wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:18 schreef TheStranger1158 het volgende:
Klopt het dat je je avatar en je profile pic kan veranderen in je eigen gekozen plaatje?
Doe je dat via de app?
Thnxquote:
Ben hem aan het downloaden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |