Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Niet zo huilen Yats, jij post ook regelmatig totaal niet ter zake doende informatie uit jouw prive-leven hier.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik vraag me meer af wat ik met die informatie moet. Ik zet hier toch ook niet neer hoeveel matches ik nu heb?
I know that feel broquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik brak haar hart.
Zij brak ons Facebook verbond.
Maar dan op Tinder niet blocken he, wees dan consequent meisje, meisje!! Tss.quote:
Dat knipoogje verraad veel hanky pankyquote:
Je deukte haar ego.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom ze me blockt..
Misschien wel ze gewoon geen mensen waar ze toch geen contact mee heeft op fbquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom ze me blockt..
Kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien wel ze gewoon geen mensen waar ze toch geen contact mee heeft op fb
Ben BlauweTijger nietquote:
Haha, leipe playerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben BlauweTijger niet
Paar drankjes gedaan in kroeg, eentje bij haar thuis, bedje in![]()
Maar ben nu kapot. Amper geslapen daar want vreemd bed en zij wilde steeds kroelen
Haha nice!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben BlauweTijger niet
Maar ben nu kapot. Amper geslapen daar want vreemd bed en zij wilde steeds kroelen
Gozerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben BlauweTijger niet
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben BlauweTijger niet
[..]
Ben BlauweTijger niet
Hehehe.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:53 schreef SiIk het volgende:
Ik haal het niveau wel weer even naar beneden dan.
[ afbeelding ]
Dat is hij niet he. Denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:55 schreef yats het volgende:
Opscheppen over je lul, werkt dan nou echt silk? Het komt net zo kansloos over als de screenshots die unicorn hier eerder al postte.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik vraag me meer af wat ik met die informatie moet. Ik zet hier toch ook niet neer hoeveel matches ik nu heb?
quote:Op zondag 25 mei 2014 11:25 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, nog steeds maar 4 matches die allen niet reageren.
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:30 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Hinderlijk dat ik mijn matches kwijt ben na die crash van vanmiddag. Nu staat de teller weer op 0.
Yats haal het zand uit je vagina.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:38 schreef yats het volgende:
Wonderen bestaan, ik heb ineens een match terug. En ze praat ook nog terug ook.
[..]
Ben BlauweTijger niet
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:53 schreef SiIk het volgende:
Ik haal het niveau wel weer even naar beneden dan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Yats haal het zand uit je vagina.
Ik heb het wel eens als smoesje gebruikt om maar gewoon af te taaien, en het gaat op zich niet zozeer om een vreemd bed maar wel dat er iemand naast je ligt...dat is in het begin gewoon even wennen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:03 schreef UnicornFarts het volgende:
Hoor ik trouwens wel veel, dat mannen niet goed kunnen slapen in een vreemd bed, ik vraag me dan af wat er zo anders is
Mijn linkerhand pakt de dekens nooit afquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:08 schreef samthegreat5 het volgende:
Een warm lichaam voelt toch raar na gewend te zijn geraakt aan mijn opblaaspop.
Mijn fleshlight kan ik gewoon weer in de lade schuiven na gebruik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Mijn linkerhand pakt de dekens nooit af
Ik ben me dan ook enorm zelfbewust. En iedere beweging voel je waardoor je alleen maar wakker ligt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:13 schreef habitue het volgende:
Ik slaap ook echt kut de eerste paar keer naast iemand anders.
Ik ging echt compleet stukquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Pizza formaggi met wat extra camembert
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:16 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik had hem bijna naar rechts geswiped.
Natuurlijk alleen maar om te vragen wat je dan bezielt, niet om te vragen wat er onder die pizza zit ofzo hoor
Ik moet mn ruften altijd inhouden. En dan sneak ik zo af en toe naar de wc om alles zachtjes eruit te persen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben me dan ook enorm zelfbewust. En iedere beweging voel je waardoor je alleen maar wakker ligt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Mijn linkerhand pakt de dekens nooit af
Ah op die fiets, dat kan ik wel begrijpen ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens als smoesje gebruikt om maar gewoon af te taaien, en het gaat op zich niet zozeer om een vreemd bed maar wel dat er iemand naast je ligt...dat is in het begin gewoon even wennen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik moet mn ruften altijd inhouden. En dan sneak ik zo af en toe naar de wc om alles zachtjes eruit te persen.
Waarom laat je die niet gewoon vliegen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik moet mn ruften altijd inhouden. En dan sneak ik zo af en toe naar de wc om alles zachtjes eruit te persen.
Want je kunt geen x uur zonder te ruften?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:17 schreef habitue het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom laat je die niet gewoon vliegen?
Als je lang je scheten opspaart, worden het meestal blaasscheten. Dus die kun je gerust laten vliegen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Zo op een eerste nacht samen... nahhhquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom laat je die niet gewoon vliegen?
Unicorn farts ruiken naar aarmunt en suikerspinnen godverdomme!? JA!?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar ik had geen andere reactie verwacht met jouw username
Niet na een hele avond bier en pizzaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je lang je scheten opspaart, worden het meestal blaasscheten. Dus die kun je gerust laten vliegen.
Nou ik zie het liever ook niet gebeuren hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Zo op een eerste nacht samen... nahhh
Maar ik had geen andere reactie verwacht met jouw username
Misschien even buiten gaan staan dan.quote:
Dat gebeurt tijdens de eerste vakantie samen in een warm knus hutje in de rimboequote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou ik zie het liever ook niet gebeuren hoormaar ik werk in een branche met allemaal mannen en die roepen allemaal "Nou ik laat ze gewoon vliegen en daarna sluit ik haar op onder de dekens"
Schijnt dat je dan dit krijgtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Want je kunt geen x uur zonder te ruften?
Dat valt te erg op. Gewoon op je hoede zijn wanneer zij wakker wordt om te gaan pissen. Dan het dekbed als geluiddemper gebruiken en ook op je rug blijven liggen. Dan rustig laten en 'm dan langwerpig laten uitwaaien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien even buiten gaan staan dan.
Alternatief is tijdens haar plaspauze snel een raam openzetten en je kont uit het raam hangen. Crisis averted. Profit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat valt te erg op. Gewoon op je hoede zijn wanneer zij wakker wordt om te gaan pissen. Dan het dekbed als geluiddemper gebruiken en ook op je rug blijven liggen. Dan rustig laten en 'm dan langwerpig laten uitwaaien.
Tot zover mijn pro-advies.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:55 schreef yats het volgende:
Opscheppen over je lul, werkt dan nou echt silk? Het komt net zo kansloos over als de screenshots die unicorn hier eerder al postte.
Hahaha epischquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Pizza Formaggi met wat extra camembert
Goh, zo romantischquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat gebeurt tijdens de eerste vakantie samen in een warm knus hutje in de rimboe
Herkenbaar, maar ben recentelijk een beetje afgestapt van het dingen 's nachts nog in m'n smoel gaan zitten gooien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:47 schreef Grielen het volgende:
Wat kut is van mijzelf, ik heb een enorm snelle stofwisseling, dus eigenlijk eet ik iedere 2 uur, en ook nog voor het slapen gaan. Maar om 's nachts bij haar nog even een broodje naar binnen te stouwen voor het slapen gaan is ook zo raar. Dus dan gaat m'n buik rommelen
Haha herkenbaar. Daardoor twaalf uur lang niets gegeten ; ( thuis kan je gewoon bak kwark klappen voor je gaat slapenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:47 schreef Grielen het volgende:
Wat kut is van mijzelf, ik heb een enorm snelle stofwisseling, dus eigenlijk eet ik iedere 2 uur, en ook nog voor het slapen gaan. Maar om 's nachts bij haar nog even een broodje naar binnen te stouwen voor het slapen gaan is ook zo raar. Dus dan gaat m'n buik rommelen
Beter van niet want dan willen ze je houdenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef Sarasi het volgende:
Ik leer hier dingen.Dus de volgende keer moet ik een vent 's avonds nog een keer eten aanbieden en op het hart drukken dat het me echt niet boeit hoeveel hij ruft, als het maar op de wc is?
Yes! En een extra pijpbeurt snacht kan ook nooit kwaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef Sarasi het volgende:
Ik leer hier dingen.Dus de volgende keer moet ik een vent 's avonds nog een keer eten aanbieden en op het hart drukken dat het me echt niet boeit hoeveel hij ruft, als het maar op de wc is?
Als je plannen hebt voor lange termijn dan zou ik dat doen, ONS hoeft het niet. Anders dan komt ie nog terug haha.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef Sarasi het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter van niet want dan willen ze je houden
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:02 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als je plannen hebt voor lange termijn dan zou ik dat doen, ONS hoeft het niet. Anders dan komt ie nog terug haha.
Maar dat doe ik al.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Yes! En een extra pijpbeurt snacht kan ook nooit kwaad.
Ik ga haar maar gelijk weer even stalken op tinderquote:
Ja hallo, wie woont er nou in groningenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:14 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Janee iedereen hier woont tyft ver weg.
Niks slechts over Groningen!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja hallo, wie woont er nou in groningen
Ik ben nu aan het Tinderen en ik heb al zo vaak met mijn hoofd zitten schudden dat ik er nekpijn van heb.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Niks slechts over Groningen!![]()
Trouwens een nieuw dieptepunt... Gast op de foto met zijn moeder. Op Tinder.
Oude mensen willen ook weleens een beurt. Wat let je?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:48 schreef thenxero het volgende:
Mijn overbuurvrouw van 61 heeft kennelijk ook Tinder![]()
Gatverdamme, ouder dan je moeder is gewoon not donequote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oude mensen willen ook weleens een beurt. Wat let je?
Niemand komt erachter, alleen wij weten het en vertellen het niet door.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:51 schreef thenxero het volgende:
[..]
Gatverdamme, ouder dan je moeder is gewoon not done
Denk niet dat ik hem omhoog zou krijgen bij haarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niemand komt erachter, alleen wij weten het en vertellen het niet door.
Het idee eigenlijk alleen al maakt me misselijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:56 schreef thenxero het volgende:
[..]
Denk niet dat ik hem omhoog zou krijgen bij haar![]()
.
Er is ook echt een tekort hier aan jouw soort vent. Of ze zijn er niet, of ze zitten op foto 1 al op een tractor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef Grielen het volgende:
Ik wil Yats niet weer boos maken maar ik krijg nu echt om de minuut een nieuwe match. Allemaal op 140 km
#Mooiboiproblemsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef Grielen het volgende:
Ik wil Yats niet weer boos maken maar ik krijg nu echt om de minuut een nieuwe match. Allemaal op 140 km
En dan ook nog te bedenken dat ze oorspronkelijk uit Duitsland komt, dus echt met zo'n vies Duits accent Nederlands praat. En mij ook al een keer heeft aangezien als haar zoonquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het idee eigenlijk alleen al maakt me misselijk
Als je niet iedere dag Tindert heb je dat sowieso. Ik swipe meestal om de 3 dagen ofzo soms zelfs een week niet en soms heb je dan 80 matches oid achter elkaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef Grielen het volgende:
ik dacht 80.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je niet iedere dag Tindert heb je dat sowieso. Ik swipe meestal om de 3 dagen ofzo soms zelfs een week niet en soms heb je dan 80 matches oid achter elkaar.
Ik heb mijn filter naar beneden gezet, kijken of ik je kan vinden, hoeveel KM zitten wij van elkaar af?
Defuq, 80? Alleen als vrouwquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je niet iedere dag Tindert heb je dat sowieso. Ik swipe meestal om de 3 dagen ofzo soms zelfs een week niet en soms heb je dan 80 matches oid achter elkaar.
Ik heb mijn filter naar beneden gezet, kijken of ik je kan vinden, hoeveel KM zitten wij van elkaar af?
Als man niet hoor. Gebeurt maar zelden dat ik instant match hebquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef thenxero het volgende:
[..]
En dan ook nog te bedenken dat ze oorspronkelijk uit Duitsland komt, dus echt met zo'n vies Duits accent Nederlands praat. En mij ook al een keer heeft aangezien als haar zoon. "Ach mein Sohn!! Oh... Sorry, ich dacht je bent mein zoon".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet als je er een aantal dagen tussen laat zitten? Raar dat daar zoveel verschil in zit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als man niet hoor. Gebeurt maar zelden dat ik instant match heb
[..]
Ben BlauweTijger niet
Watdan, woon je op de Noordpool? Ik heb wel eens wat foto's van jou gezien, in het userfoto topic. jij zult toch op z'n minst net zo snel matches moeten krijgen als ik, zo niet meer/sneller.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:07 schreef Dven het volgende:
Tinder laatst geïnstalleerd en is zinloos voor mij. Na een week maar tien keer swipen voor wat nieuws
Bulgarije. Leeft hier schijnbaar niet zoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Watdan, woon je op de Noordpool? Ik heb wel eens wat foto's van jou gezien, in het userfoto topic. jij zult toch op z'n minst net zo snel matches moeten krijgen als ik, zo niet meer/sneller.
Amsterdam vind je vooral veel mannen die hier eventjes zijn en snel willen euh.. "daten"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:09 schreef Sarasi het volgende:
Morgen in de trein naar Amsterdam Tinder maar eens aanzetten. Ben wel benieuwd of er verschil te zien is.
''Ach gott im himmel, du bist son geile jungen ja, oh hmm trek mein schteunkousen nach beneten jah.. oh ja.. jetzt, dort''quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef thenxero het volgende:
[..]
En dan ook nog te bedenken dat ze oorspronkelijk uit Duitsland komt, dus echt met zo'n vies Duits accent Nederlands praat. En mij ook al een keer heeft aangezien als haar zoon. "Ach mein Sohn!! Oh... Sorry, ich dacht je bent mein zoon".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Spanjaarden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Amsterdam vind je vooral veel mannen die hier eventjes zijn en snel willen euh.. "daten"![]()
Vooral Spanjaarden. Alleen is het nu geen weekend bedenk ik me net.
Tinder is niet in ieder land populair he, ik heb wel eens Seoul geprobeerd, daar kreeg ik 10 westerse meisjes te zien, en 5 Koreaanse, met 1 Koreaanse kreeg ik een match, daarna (there are no new people)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Bulgarije. Leeft hier schijnbaar niet zo![]()
Zal het eens pogen als ik in Nederland ben.
Daarom hier ieder geval badoo, ontmoet er vaak elke week wel eentje
Geil =! Geil he?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Ach gott im himmel, du bist son geile jungen ja, oh hmm trek mein schteunkousen nach beneten jah.. oh ja.. jetzt, dort''
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Ach gott im himmel, du bist son geile jungen ja, oh hmm trek mein schteunkousen nach beneten jah.. oh ja.. jetzt, dort''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ooit een Duitse uitwisselingsstudent. Riep aan de lopende band 'geil!'. In ons christelijke dorpje.
Your opinion of me is none of my business.
quote:
[..]!!
Jawel, geil wordt alleen ook voor ''cool/tof/leuk'' gebruikt inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar doelde ik ook op, kreeg juist veel Spanjaarden/Italianen etc. Als je ervan houdt is het feest in iedergeval.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Spanjaarden.Maar ik bedoelde meer of er knappere mannen/vrouwen te vinden zijn. En minder tractors.
Meeste hier zijn inderdaad ook toeristen. Misschien wordt dat nog wat in de zomer met alle Scandinavische blondinesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Tinder is niet in ieder land populair he, ik heb wel eens Seoul geprobeerd, daar kreeg ik 10 westerse meisjes te zien, en 5 Koreaanse, met 1 Koreaanse kreeg ik een match, daarna (there are no new people)
Hmja ik vind het wel wat hebben. Ben benieuwd in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op, kreeg juist veel Spanjaarden/Italianen etc. Als je ervan houdt is het feest in iedergeval.
Overigens was ik wel op een zaterdag in Amsterdam centrum en had toen mijn filter op 15km staan.
Waarom doen mannen dit toch.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:18 schreef UnicornFarts het volgende:
Hè gadver, weer stalker alarm, ik reageer even niet en gelijk:
hallo?
ben je er nog?!
!?
reageer eens?
Ik heb er dan ook gelijk geen zin meer in.
[..]!!
Ze praat toch half Nederlands, half Duits, dus dat geil kan dan van alles betekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HALLO? WAAROM REAGEERT ER NIEMAND OP MIJN QUOTE. HALLO HALLO???????!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:26 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ze praat toch half Nederlands, half Duits, dus dat geil kan dan van alles betekenen.
Ohja dat is waar ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:26 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ze praat toch half Nederlands, half Duits, dus dat geil kan dan van alles betekenen.
PLEASE RESPOND??quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:27 schreef thenxero het volgende:
[..]
HALLO? WAAROM REAGEERT ER NIEMAND OP MIJN QUOTE. HALLO HALLO???????!!!!!!!!!!
Beter blijven ze dit doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom doen mannen dit toch.
Waarom.
Dat zijn dezelfde lui die op killing sprees gaan omdat vrouwen geen ''oog voor hen'' hebbenquote:
Dat soort figurenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:18 schreef UnicornFarts het volgende:
Hè gadver, weer stalker alarm, ik reageer even niet en gelijk:
hallo?
ben je er nog?!
!?
reageer eens?
Ik heb er dan ook gelijk geen zin meer in.
Ik geef het op, nog steeds niet gevonden..quote:
ben 23 hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik geef het op, nog steeds niet gevonden..
Overigens laat ik mijn filter wel nu zo laag staan, man candy overal![]()
![]()
Doe even met fake gps je locatie zetten waar ik woon, als je android hebt. (weet niet of het kan op Iphone)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik had mijn filter meestal op 28-38 soms 26-38.
Nu 22-27![]()
![]()
Ehh... okequote:
Wat doe je moeilijk man, krijg je geen matches op tinder ofzo?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
Doe even met fake gps je locatie zetten waar ik woon, als je android hebt. (weet niet of het kan op Iphone)
Ik kom je vanzelf wel een keer tegenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
Doe even met fake gps je locatie zetten waar ik woon, als je android hebt. (weet niet of het kan op Iphone)
Neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:55 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ehh... oke.
[..]
Wat doe je moeilijk man, krijg je geen matches op tinder ofzo?
Hoe moet dat. hoe plaats ik daar mijn foto en een taglinequote:
"geen sixpack maar een klein welvaartsbuikje"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:09 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Vertel? Zeker allemaal ik heb een zoon of dochter of zo?
Voornamelijk de quote " een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" en veel mannen die in hun bio zeggen " dit gaat vast niet werken maar we proberen het maar!"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:09 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Vertel? Zeker allemaal ik heb een zoon of dochter of zo?
Ha ha die eerste halve bijbel joh.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Voornamelijk de quote " een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" en veel mannen die in hun bio zeggen " dit gaat vast niet werken maar we proberen het maar!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuur hem een dmquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Chai het volgende:
Heel erg benieuwd naar yats zijn tinderpics en profieltje. Misschien schildert hij zichzelf daar net zo pessimistisch en calimero-achtig af als hier.
Was wel een onwijs knappe man trouwensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:25 schreef marsmello het volgende:
Ik vond die met die bijsluiter nog wel goed gevonden haha
Gefixt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:30 schreef thenxero het volgende:
Ik wist niet eens dat die bio's zo lang konden zijn joh. Heb nooit iets langers gezien dan:
*foto dik meisje*
- Een dag niet gegeten, is een dag niet geleefd.
Of
*foto van een poppetje*
- Instagram luve_u96
Zoals samthegreat zou zeggen:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:36 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dat zag
quote:
Geeft iemand zich bloot op een eerlijke manier is het weer niet goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Voornamelijk de quote " een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" en veel mannen die in hun bio zeggen " dit gaat vast niet werken maar we proberen het maar!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry was niet mijn bedoeling om je te kwetsen, welke is van jou?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Geeft iemand zich bloot op een eerlijke manier is het weer niet goed
Doe eens een foto posten danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:35 schreef DenWauw het volgende:
Ik mag de boeken in als 'the 1-match man' . WTF? Nog steeds geen nieuwe matches.
Ik ben zelfverzekerd genoeg om te beweren dat ik niet lelijk ben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef UnicornFarts het volgende:
Maar misschien ben je zelf lelijk, wat oneerlijk
Right in the nutsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Maar misschien ben je zelf lelijk, wat oneerlijk
De spoeling lijkt enkel wat dun tot nu toe.quote:
Ik zei niet dat ik knap was. Ik zei dat ik niet lelijk was.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Sarasi het volgende:
Je weet zeker dat je knap bent en toch heb je maar een match. Uhu.
Tja. Ik doe niet aan een grijs gebied in deze.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:48 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik knap was. Ik zei dat ik niet lelijk was.
Beauty is in the eye of the beholder. Jammer dat mn DM het nog niet doet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tja. Ik doe niet aan een grijs gebied in deze.
PM toch wel? Kan toch vanaf het begin?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:51 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder. Jammer dat mn DM het nog niet doet.
7 .... days...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
PM toch wel? Kan toch vanaf het begin?
Kon ik daar nog maar inquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:59 schreef UnicornFarts het volgende:
Of hij logt even in op zijn oude account, opgelost
Dat klopt. Die zat gekoppeld aan een oud ( niet meer bestaand) emailadres. Toen ik dat omzette naar het nieuwe adres is iets niet goed gegaan denk ik maar zo. Ik kom er niet meer inquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Gisteren oid zat je nog op je oude account?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:04 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Dat klopt. Die zat gekoppeld aan een oud ( niet meer bestaand) emailadres. Toen ik dat omzette naar het nieuwe adres is iets niet goed gegaan denk ik maar zo. Ik kom er niet meer in
Helaas voor je prachtige Deja Moo is het toch echt zo. Het spijt me voor je.quote:
Ik heb geen kinderen, dus die valt al af. You do the mathquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Sorry was niet mijn bedoeling om je te kwetsen, welke is van jou?
Nou oké, dan gaan we er maar gewoon even vanuit dat je normaal/good looking bent.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:10 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Helaas voor je prachtige Deja Moo is het toch echt zo. Het spijt me voor je.
Jammer, dat dominante maakt mij wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dus die valt al af. You do the math
Niks raars aan, ik heb talloze meisjes van hooguit 11 gezien die als 20 stondenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:14 schreef Sarasi het volgende:
Wat de... Iemand van 24, volgens zijn profiel, maar op de foto's staat een jochie van 12 ofzo?Uberweird.
Weirdness.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Niks raars aan, ik heb talloze meisjes van hooguit 11 gezien die als 20 stonden
Eh, wat?quote:
Ik denk niet dat het werkt. Ik zie er sowieso het nut niet van in om daarover op te scheppen.quote:
Hoe komen jullie er toch bij dat ik boos ben? Prijs jezelf gelukkig met die matches en heb lol zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef Grielen het volgende:
Kijk eens naar m'n PIquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef yats het volgende:
Hoe komen jullie er toch bij dat ik boos ben? Prijs jezelf gelukkig met die matches en heb lol zou ik zeggen!
Er staat niets in mijn tagline.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:17 schreef UnicornFarts het volgende:
Heb je rare dingen in je tagline staan?
PI staan uit hier blijkbaar? Gaat dat automatisch ofzo?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Kijk eens naar m'n PImaak een geintje
Ik zit op PC, ik zie gewoon mijn PI & standaard ingesteld iddquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:57 schreef yats het volgende:
[..]
PI staan uit hier blijkbaar? Gaat dat automatisch ofzo?
Ok, ik zit nu op mijn telefoon. Ben bijna weer thuis dus dan gaat de pc aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:58 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik zit op PC, ik zie gewoon mijn PI & standaard ingesteld idd
Ja daar hebben we het probleem al. Daar moet je hele levensverhaal staan. Je passies, hoe je bruiloft eruit komt te zien, hoeveel kinderen etc.quote:
Meid het is wat. Daar gaat je kans op de mooiste mooiboy van badoo award.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:06 schreef Dven het volgende:
Omdat er geen badoo topic is hier mijn beklaag :
Mijn gemiddelde score helemaal naar de tyfus omdat allemaal mannen mij zesjes en waarschijnlijk lager raten![]()
Lezen jullie vrouwen echt woorden uit het profiel voordat je liked?quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja daar hebben we het probleem al. Daar moet je hele levensverhaal staan. Je passies, hoe je bruiloft eruit komt te zien, hoeveel kinderen etc.
Zonde van de tijd en energie, aangezien het een ordinaire vleeschkeuring betreft.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja daar hebben we het probleem al. Daar moet je hele levensverhaal staan. Je passies, hoe je bruiloft eruit komt te zien, hoeveel kinderen etc.
Je sarcasme-radar heeft een nieuwe batterij nodig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:34 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Zonde van de tijd en energie, aangezien het een ordinaire vleeschkeuring betreft.
Heb ik wel. En recht op ook. Derhalve vind ik dat mannen uitgesloten moeten worden op mijn stemming.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Meid het is wat. Daar gaat je kans op de mooiste mooiboy van badoo award.
Niet alleen vrouwen doen dat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Lezen jullie vrouwen echt woorden uit het profiel voordat je liked?
Soms. Als ik meer foto's wil zien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Good for you, kun je trots op zijn!quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik wel. En recht op ook. Derhalve vind ik dat mannen uitgesloten moeten worden op mijn stemming.
Behalve homo's. Die zijn oprecht.
Gewoon vanavond als een sirene lokken en hem vervolgens volledig vernietigen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Soms. Als ik meer foto's wil zien.
Ik heb nu een match met een student die ik ken... Vanavond voor het laatst college met hem. Vorige week heb ik best met hem lopen flirten, maar nu weet ik 't even niet meer.Vandaag nog Tinder message sturen of vanavond even kijken hoe het loopt tussen ons (werkgroep) en dan morgen een berichtje? Deze wil ik niet laten lopen eigenlijk.
Ik schakel mannen uit maar het is maar net waar je op valt natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Good for you, kun je trots op zijn!![]()
Ik vond dat ook zo kut op badoo. Als je zelf foto's moet beoordelen, 40% van de foto's van die sjonnies, blote bast + gouden ketting, 40% de vrouwelijke variant daarop, 20% is redelijk normaal. Wel makkelijk seks te regelen though.
ga voor morgen. En in het werkgroepje even flirten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Soms. Als ik meer foto's wil zien.
Ik heb nu een match met een student die ik ken... Vanavond voor het laatst college met hem. Vorige week heb ik best met hem lopen flirten, maar nu weet ik 't even niet meer.Vandaag nog Tinder message sturen of vanavond even kijken hoe het loopt tussen ons (werkgroep) en dan morgen een berichtje? Deze wil ik niet laten lopen eigenlijk.
Hmzz ik wist niet dat dat kon.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik schakel mannen uit maar het is maar net waar je op valt natuurlijk
Toch wel he.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:28 schreef habitue het volgende:
[..]
ga voor morgen. En in het werkgroepje even flirten.
quote:
Als je tieten hebt, decolleté is een pro.quote:
Thnx bro. Maar hoe komen ze er daar sws bij dat je als hetero dude zin hebt om gozers te beoordelenquote:
No problem there.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Als je tieten hebt, decolleté is een pro.
Inderdaad te belachelijk voor woordenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:33 schreef habitue het volgende:
[..]
Thnx bro. Maar hoe komen ze er daar sws bij dat je als hetero dude zin hebt om gozers te beoordelen
Groningen was het he.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
No problem there.Sowieso flirt ik vrij makkelijk dus dat komt wel goed. Dan ga ik er vanavond voor en als hij hapt krijgt hij morgen een berichtje.
Ik gaf sommige mannen nog wel een 9, no 100% homoquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad te belachelijk voor woordenAlsof ze denken dat zelfde sekses elkaar eerlijk beoordelen wanneer er enkel een concurelatie is
Als het een coole dude is welquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:07 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik gaf sommige mannen nog wel een 9, no 100% homo
Ah, dan snap ik die award.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Als het een coole dude is welMaar die heb je hier in Bulgarije niet. Alleen gemillimeterde testosteronbommen aangelengd met steroidecocktails en vierkante blokhoofden
Snap niet dat een land met zulke lieflijke, fijne, intelligente en aantrekkelijke vrouwen zulke inteeltmannen kan kweken
Probleem is dat veel vrouwen er denk ik wel op vallen. Vrouwen 'moeten' overdreven feminine zijn. Mannen overdreven masculent.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik die award.
Ik zie de uitnodiging deze zomer wel tegemoet dan
Ik niet maar hij heeft maar 1 match maar is wel super hot dus dan zal dit de oplossing wel zijn toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:55 schreef habitue het volgende:
[..]
superhot en 1 match.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik niet maar hij heeft maar 1 match maar is wel super hot dus dan zal dit de oplossing wel zijn toch?
quote:
Zouden dan toch niet alle fokkers een goddelijk lichaam hebben met bijhorende looks en 30cm? Toch vraag ik me echt af hoe je minder dan 10 matches kunt hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]![]()
Komen zo vaak mensen hier binnen wippen om te klagen dat ze niet meer getoond worden aan andere want ze hebben maar 5 matches en dat kan niet want ze zijn allemaal Brad Pitt of George Clooney
Ik dacht van welquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Zouden dan toch niet alle fokkers een goddelijk lichaam hebben met bijhorende looks en 30cm? Toch vraag ik me echt af hoe je minder dan 10 matches kunt hebbenWss overschat je jezelf dan enorm en like je ver boven je eigen uiterlijk.
Zo moeilijk is dat niet hoor hab. Ik ben geen Brad Pitt, maar ook verre van een Danny DeVito. Het hangt gewoon puur van je foto's af en als je weinig echt leuke foto's hebt, word het gewoon een stuk moeilijker. Vrouwen hebben nu eenmaal de 'luxe' dat ze vrij kritisch kunnen zijn op tinder en dan nog veel matches hebben omdat veel mannen gewoon alles liken zolang het een kut heeft. Ik weet verder ook niet wat jij op tinder zet, maar ik zet daar geen foto van mijn leuter op (misschien wel een leuke test om eens te proberenquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Zouden dan toch niet alle fokkers een goddelijk lichaam hebben met bijhorende looks en 30cm? Toch vraag ik me echt af hoe je minder dan 10 matches kunt hebbenWss overschat je jezelf dan enorm en like je ver boven je eigen uiterlijk.
Ze zijn er vast wel hier, maar erg zeldzaam, een beetje als unicornsquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik dacht van welwas al bijna opzoek gegaan naar een fokker maar ga nu wel weer Tinderen.
Mwoa mannen liken wel meer dan vrouwen ja, maar voor elke match is er een man en een vrouw nodig. Als je zelf niet moeders mooiste bent heeft het geen zin om victoria secret modellen te liken, dan kun je beter naar de kroeg. Dat lijkt me trouwens sws een veel betere optie voor iemand die zijn looks niet mee heeft. Tinder is gewoon een vleeskeuring. Je gaat als bouwvakker toch ook niet solliciteren bij de NASA.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:12 schreef yats het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet hoor hab. Ik ben geen Brad Pitt, maar ook verre van een Danny DeVito. Het hangt gewoon puur van je foto's af en als je weinig echt leuke foto's hebt, word het gewoon een stuk moeilijker. Vrouwen hebben nu eenmaal de 'luxe' dat ze vrij kritisch kunnen zijn op tinder en dan nog veel matches hebben omdat veel mannen gewoon alles liken zolang het een kut heeft. Ik weet verder ook niet wat jij op tinder zet, maar ik zet daar geen foto van mijn leuter op (misschien wel een leuke test om eens te proberen).
Ow, en ja, ik red dat aantal matches wel, maar ga er ook niet heel ruim overheen. Jammer maar helaas.
Waarom laat je dan niet gewoon wat leuke foto's maken? En dan bedoel ik niet zo'n suffe zwart-witte kutfoto waarbij je omgekeerd op een stoel gaat zitten en geforceerd gaat lachen...maar gewoon even wat foto's met stappen of aan het strand of weet ik wat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:12 schreef yats het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet hoor hab. Ik ben geen Brad Pitt, maar ook verre van een Danny DeVito. Het hangt gewoon puur van je foto's af en als je weinig echt leuke foto's hebt, word het gewoon een stuk moeilijker. Vrouwen hebben nu eenmaal de 'luxe' dat ze vrij kritisch kunnen zijn op tinder en dan nog veel matches hebben omdat veel mannen gewoon alles liken zolang het een kut heeft. Ik weet verder ook niet wat jij op tinder zet, maar ik zet daar geen foto van mijn leuter op (misschien wel een leuke test om eens te proberen).
Ow, en ja, ik red dat aantal matches wel, maar ga er ook niet heel ruim overheen. Jammer maar helaas.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:12 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Chai het volgende:
Heel erg benieuwd naar yats zijn tinderpics en profieltje. Misschien schildert hij zichzelf daar net zo pessimistisch en calimero-achtig af als hier.
Ik zit er wel aan te denken om dat te doen. Dat is nu eenmaal het nadeel van de persoon zijn die op vakanties/reizen/bij activiteiten meestal de camera zelf vast heeft (wat niet erg is verder aangezien ik hobbyfotograaf ben), dan sta je minder vaak zelf op de foto. Ik ben overigens erg kritisch op foto's waar ik zelf op sta, dus wat t resultaat is?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom laat je dan niet gewoon wat leuke foto's maken? En dan bedoel ik niet zo'n suffe zwart-witte kutfoto waarbij je omgekeerd op een stoel gaat zitten en geforceerd gaat lachen...maar gewoon even wat foto's met stappen of aan het strand of weet ik wat.
Het is het proberen waard toch?
Beter kapt hij met datingsites en -apps. Hij is veel te veel op gefocused.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:24 schreef habitue het volgende:
En idd ga eens met een van je vrouwlijke vriendinnen foto's maken yats.
Dat is denk ik wel zo, maar goede foto's zijn nooit weg natuurlijk. Ik heb eig alleen maar leuke foto's waar mn ex erbij op staat Dus ik doe het maar met selfies (quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Beter kapt hij met datingsites en -apps. Hij is veel te veel op gefocused.
Beter maakt hij een wereld reis of vind het medicijn tegen aids uit. Dan doet hij wat nuttigsEn komen op een dag die vrouwen zelf wel...
Ik heb nooit goede foto's, daarom gebruik ik die van jongens die ik op internet vindquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel zo, maar goede foto's zijn nooit weg natuurlijk. Ik heb eig alleen maar leuke foto's waar mn ex erbij op staat Dus ik doe het maar met selfies ()
Curiosity killed the cat unicornquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:17 schreef UnicornFarts het volgende:
Jammer, dat dominante maakt mij wel nieuwsgierig.
Dit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:36 schreef SiIk het volgende:
Foto's van mannen in hun Roy Donders Juichpak![]()
Hi-fucking-larischquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:03 schreef nietzman het volgende:
Ik heb trouwens net besloten dat het de beste grap ooit is om iemands vriendinnetje in een tinder-screenshot te photoshoppen en die naar het vriendje te sturen.
Gewoon in konijnenpak toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:34 schreef marsmello het volgende:
Foto's in pak doen het ook goed bij de vrouwen, en dan niet in je begravenis pak of je campingsmoking
Gast, je bent geniaal.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:03 schreef nietzman het volgende:
Ik heb trouwens net besloten dat het de beste grap ooit is om iemands vriendinnetje in een tinder-screenshot te photoshoppen en die naar het vriendje te sturen.
Diepe buiging voor deze vorm van briljantheid.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:03 schreef nietzman het volgende:
Zeg dan meteen dat je over haar heen wilt maar dat vriendje in de weg zit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:03 schreef nietzman het volgende:
Vriendjes in de weg laten zitten tussen jou en je beoogde exemplaar is sowieso al treurig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:10 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat je over haar heen wilt maar dat vriendje in de weg zit.
Dat moet je voor jezelf beslissen. Ik doe daar in ieder geval nooit iets mee. Er zijn genoeg andere leuke vrouwen die wel vrijgezel zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Vriendjes in de weg laten zitten tussen jou en je beoogde exemplaar is sowieso al treurig.
Al is de hele wereld vrijgezel. Het gaat om degene die je wilquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat moet je voor jezelf beslissen. Ik doe daar in ieder geval nooit iets mee. Er zijn genoeg andere leuke vrouwen die wel vrijgezel zijn.
Nouhou we hebben d'r hier al minimaal een kwartier lol om en laten 'm nog maar een paar minuutjes spartelen.quote:
O.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat moet je voor jezelf beslissen. Ik doe daar in ieder geval nooit iets mee. Er zijn genoeg andere leuke vrouwen die wel vrijgezel zijn.
kequote:
De leukste vrouwen zijn bezetquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:15 schreef yats het volgende:
[..]
Geboortepak of Adamskostuumquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:34 schreef marsmello het volgende:
Foto's in pak doen het ook goed bij de vrouwen, en dan niet in je begravenis pak of je campingsmoking
Nog eventjes laten rijpen, niets mis mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snowbells is toch wel een stukje te jong voor mij.
Eventjes laten inrijden, dan zelf mee verder. Net als bij een paard.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog eventjes laten rijpen, niets mis mee.
Wat in principe ook wel een edele taak isquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Eventjes laten inrijden, dan zelf mee verder. Net als bij een paard.
Ga voor de grap is in pak uit, de vrouwen geilen daar allemaal op. Althans dat is mijn ervaringquote:
Goed idee. Helaas staat in de meeste uitgaansgelegenheden tegenwoordig ook de verwarmingen op max, dus veel en veels te warm.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:11 schreef marsmello het volgende:
[..]
Ga voor de grap is in pak uit, de vrouwen geilen daar allemaal op. Althans dat is mijn ervaring
Truequote:Op woensdag 28 mei 2014 18:11 schreef marsmello het volgende:
[..]
Ga voor de grap is in pak uit, de vrouwen geilen daar allemaal op. Althans dat is mijn ervaring
Is dat het meisje die je zwanger hebt gemaakt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:17 schreef kurk_droog het volgende:
Wat zegt het als er iemand langskomt die telkens weer verschijnt na 4 andere vrouwen? ( elke keer als ze komt forceer ik Tinder om te sluiten ivm een verhaal erachter)
nopequote:Op woensdag 28 mei 2014 19:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Is dat het meisje die je zwanger hebt gemaakt?
Weet je al of ze zwanger is?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nopeZat voor de grap weer te kijken maar deze verschijnt elke keer dus en ik wil haar niet matchen maar ook zeker niet uitsluiten nu.
Ja, abortus en allesquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Weet je al of ze zwanger is?Maar als ik het goed begrijp heb je nu dus wel een vriendin maar je bent wel nog lekker aan het snuffelen op Tinder?
En je weet nog steeds zeker dat je niet lelijk bent?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:49 schreef DenWauw het volgende:
Afbeeldingen beoordeeld: 1000
Afbeeldingen goedgekeurd: 50
Matches: 1
Ik krijg ook best weinig matches en menig meid moet ik van mij afslaan in RL.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En je weet nog steeds zeker dat je niet lelijk bent?
Serieus op mij ingaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik krijg ook best weinig matches en menig meid moet ik van mij afslaan in RL.
Waarom ik op Tinder/HotOrNot dan weinig matches krijg? Geen idee! Zal vast aan mijn foto's liggen.
Hoe zie je dat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:49 schreef DenWauw het volgende:
Afbeeldingen beoordeeld: 1000
Afbeeldingen goedgekeurd: 50
Matches: 1
Waarom doe je zo? Ik heb je alleen maar afgewezen zien worden man.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:45 schreef wickedmen het volgende:
menig meid moet ik van mij afslaan in RL.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom doe je zo? Ik heb je alleen maar afgewezen zien worden man.
Leugens verzinnen op een internetforumpje omdat ik te vaak op je kleine piemeltje heb getrapt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom doe je zo? Ik heb je alleen maar afgewezen zien worden man.
Laat die arme jonge nou hij moet ook iets te doen hebben. Anders kan je met hem gaan dm'en, hoeft hij geen porno te kijken omdat hij al klaarkomt bij vrouwelijk contact.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:00 schreef UnicornFarts het volgende:
Flikker lekker allebei even op en doe dit op DM.
ik zou toch bijna gaan twijfelenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En je weet nog steeds zeker dat je niet lelijk bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |