Beter van niet want dan willen ze je houdenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef Sarasi het volgende:
Ik leer hier dingen.Dus de volgende keer moet ik een vent 's avonds nog een keer eten aanbieden en op het hart drukken dat het me echt niet boeit hoeveel hij ruft, als het maar op de wc is?
Yes! En een extra pijpbeurt snacht kan ook nooit kwaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef Sarasi het volgende:
Ik leer hier dingen.Dus de volgende keer moet ik een vent 's avonds nog een keer eten aanbieden en op het hart drukken dat het me echt niet boeit hoeveel hij ruft, als het maar op de wc is?
Als je plannen hebt voor lange termijn dan zou ik dat doen, ONS hoeft het niet. Anders dan komt ie nog terug haha.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef Sarasi het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter van niet want dan willen ze je houden
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:02 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als je plannen hebt voor lange termijn dan zou ik dat doen, ONS hoeft het niet. Anders dan komt ie nog terug haha.
Maar dat doe ik al.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Yes! En een extra pijpbeurt snacht kan ook nooit kwaad.
Ik ga haar maar gelijk weer even stalken op tinderquote:
Ja hallo, wie woont er nou in groningenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:14 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Janee iedereen hier woont tyft ver weg.
Niks slechts over Groningen!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja hallo, wie woont er nou in groningen
Ik ben nu aan het Tinderen en ik heb al zo vaak met mijn hoofd zitten schudden dat ik er nekpijn van heb.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Niks slechts over Groningen!![]()
Trouwens een nieuw dieptepunt... Gast op de foto met zijn moeder. Op Tinder.
Oude mensen willen ook weleens een beurt. Wat let je?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:48 schreef thenxero het volgende:
Mijn overbuurvrouw van 61 heeft kennelijk ook Tinder![]()
Gatverdamme, ouder dan je moeder is gewoon not donequote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oude mensen willen ook weleens een beurt. Wat let je?
Niemand komt erachter, alleen wij weten het en vertellen het niet door.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:51 schreef thenxero het volgende:
[..]
Gatverdamme, ouder dan je moeder is gewoon not done
Denk niet dat ik hem omhoog zou krijgen bij haarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niemand komt erachter, alleen wij weten het en vertellen het niet door.
Het idee eigenlijk alleen al maakt me misselijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:56 schreef thenxero het volgende:
[..]
Denk niet dat ik hem omhoog zou krijgen bij haar![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |