PI staan uit hier blijkbaar? Gaat dat automatisch ofzo?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Kijk eens naar m'n PImaak een geintje
Ik zit op PC, ik zie gewoon mijn PI & standaard ingesteld iddquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:57 schreef yats het volgende:
[..]
PI staan uit hier blijkbaar? Gaat dat automatisch ofzo?
Ok, ik zit nu op mijn telefoon. Ben bijna weer thuis dus dan gaat de pc aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:58 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik zit op PC, ik zie gewoon mijn PI & standaard ingesteld idd
Ja daar hebben we het probleem al. Daar moet je hele levensverhaal staan. Je passies, hoe je bruiloft eruit komt te zien, hoeveel kinderen etc.quote:
Meid het is wat. Daar gaat je kans op de mooiste mooiboy van badoo award.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:06 schreef Dven het volgende:
Omdat er geen badoo topic is hier mijn beklaag :
Mijn gemiddelde score helemaal naar de tyfus omdat allemaal mannen mij zesjes en waarschijnlijk lager raten![]()
Lezen jullie vrouwen echt woorden uit het profiel voordat je liked?quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja daar hebben we het probleem al. Daar moet je hele levensverhaal staan. Je passies, hoe je bruiloft eruit komt te zien, hoeveel kinderen etc.
Zonde van de tijd en energie, aangezien het een ordinaire vleeschkeuring betreft.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja daar hebben we het probleem al. Daar moet je hele levensverhaal staan. Je passies, hoe je bruiloft eruit komt te zien, hoeveel kinderen etc.
Je sarcasme-radar heeft een nieuwe batterij nodig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:34 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Zonde van de tijd en energie, aangezien het een ordinaire vleeschkeuring betreft.
Heb ik wel. En recht op ook. Derhalve vind ik dat mannen uitgesloten moeten worden op mijn stemming.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Meid het is wat. Daar gaat je kans op de mooiste mooiboy van badoo award.
Niet alleen vrouwen doen dat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Lezen jullie vrouwen echt woorden uit het profiel voordat je liked?
Soms. Als ik meer foto's wil zien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Good for you, kun je trots op zijn!quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik wel. En recht op ook. Derhalve vind ik dat mannen uitgesloten moeten worden op mijn stemming.
Behalve homo's. Die zijn oprecht.
Gewoon vanavond als een sirene lokken en hem vervolgens volledig vernietigen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Soms. Als ik meer foto's wil zien.
Ik heb nu een match met een student die ik ken... Vanavond voor het laatst college met hem. Vorige week heb ik best met hem lopen flirten, maar nu weet ik 't even niet meer.Vandaag nog Tinder message sturen of vanavond even kijken hoe het loopt tussen ons (werkgroep) en dan morgen een berichtje? Deze wil ik niet laten lopen eigenlijk.
Ik schakel mannen uit maar het is maar net waar je op valt natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Good for you, kun je trots op zijn!![]()
Ik vond dat ook zo kut op badoo. Als je zelf foto's moet beoordelen, 40% van de foto's van die sjonnies, blote bast + gouden ketting, 40% de vrouwelijke variant daarop, 20% is redelijk normaal. Wel makkelijk seks te regelen though.
ga voor morgen. En in het werkgroepje even flirten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Soms. Als ik meer foto's wil zien.
Ik heb nu een match met een student die ik ken... Vanavond voor het laatst college met hem. Vorige week heb ik best met hem lopen flirten, maar nu weet ik 't even niet meer.Vandaag nog Tinder message sturen of vanavond even kijken hoe het loopt tussen ons (werkgroep) en dan morgen een berichtje? Deze wil ik niet laten lopen eigenlijk.
Hmzz ik wist niet dat dat kon.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik schakel mannen uit maar het is maar net waar je op valt natuurlijk
Toch wel he.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:28 schreef habitue het volgende:
[..]
ga voor morgen. En in het werkgroepje even flirten.
quote:
Als je tieten hebt, decolleté is een pro.quote:
Thnx bro. Maar hoe komen ze er daar sws bij dat je als hetero dude zin hebt om gozers te beoordelenquote:
No problem there.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Als je tieten hebt, decolleté is een pro.
Inderdaad te belachelijk voor woordenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:33 schreef habitue het volgende:
[..]
Thnx bro. Maar hoe komen ze er daar sws bij dat je als hetero dude zin hebt om gozers te beoordelen
Groningen was het he.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
No problem there.Sowieso flirt ik vrij makkelijk dus dat komt wel goed. Dan ga ik er vanavond voor en als hij hapt krijgt hij morgen een berichtje.
Ik gaf sommige mannen nog wel een 9, no 100% homoquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad te belachelijk voor woordenAlsof ze denken dat zelfde sekses elkaar eerlijk beoordelen wanneer er enkel een concurelatie is
Als het een coole dude is welquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:07 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik gaf sommige mannen nog wel een 9, no 100% homo
Ah, dan snap ik die award.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Als het een coole dude is welMaar die heb je hier in Bulgarije niet. Alleen gemillimeterde testosteronbommen aangelengd met steroidecocktails en vierkante blokhoofden
Snap niet dat een land met zulke lieflijke, fijne, intelligente en aantrekkelijke vrouwen zulke inteeltmannen kan kweken
Probleem is dat veel vrouwen er denk ik wel op vallen. Vrouwen 'moeten' overdreven feminine zijn. Mannen overdreven masculent.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik die award.
Ik zie de uitnodiging deze zomer wel tegemoet dan
Ik niet maar hij heeft maar 1 match maar is wel super hot dus dan zal dit de oplossing wel zijn toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:55 schreef habitue het volgende:
[..]
superhot en 1 match.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik niet maar hij heeft maar 1 match maar is wel super hot dus dan zal dit de oplossing wel zijn toch?
quote:
Zouden dan toch niet alle fokkers een goddelijk lichaam hebben met bijhorende looks en 30cm? Toch vraag ik me echt af hoe je minder dan 10 matches kunt hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]![]()
Komen zo vaak mensen hier binnen wippen om te klagen dat ze niet meer getoond worden aan andere want ze hebben maar 5 matches en dat kan niet want ze zijn allemaal Brad Pitt of George Clooney
Ik dacht van welquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Zouden dan toch niet alle fokkers een goddelijk lichaam hebben met bijhorende looks en 30cm? Toch vraag ik me echt af hoe je minder dan 10 matches kunt hebbenWss overschat je jezelf dan enorm en like je ver boven je eigen uiterlijk.
Zo moeilijk is dat niet hoor hab. Ik ben geen Brad Pitt, maar ook verre van een Danny DeVito. Het hangt gewoon puur van je foto's af en als je weinig echt leuke foto's hebt, word het gewoon een stuk moeilijker. Vrouwen hebben nu eenmaal de 'luxe' dat ze vrij kritisch kunnen zijn op tinder en dan nog veel matches hebben omdat veel mannen gewoon alles liken zolang het een kut heeft. Ik weet verder ook niet wat jij op tinder zet, maar ik zet daar geen foto van mijn leuter op (misschien wel een leuke test om eens te proberenquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Zouden dan toch niet alle fokkers een goddelijk lichaam hebben met bijhorende looks en 30cm? Toch vraag ik me echt af hoe je minder dan 10 matches kunt hebbenWss overschat je jezelf dan enorm en like je ver boven je eigen uiterlijk.
Ze zijn er vast wel hier, maar erg zeldzaam, een beetje als unicornsquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik dacht van welwas al bijna opzoek gegaan naar een fokker maar ga nu wel weer Tinderen.
Mwoa mannen liken wel meer dan vrouwen ja, maar voor elke match is er een man en een vrouw nodig. Als je zelf niet moeders mooiste bent heeft het geen zin om victoria secret modellen te liken, dan kun je beter naar de kroeg. Dat lijkt me trouwens sws een veel betere optie voor iemand die zijn looks niet mee heeft. Tinder is gewoon een vleeskeuring. Je gaat als bouwvakker toch ook niet solliciteren bij de NASA.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:12 schreef yats het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet hoor hab. Ik ben geen Brad Pitt, maar ook verre van een Danny DeVito. Het hangt gewoon puur van je foto's af en als je weinig echt leuke foto's hebt, word het gewoon een stuk moeilijker. Vrouwen hebben nu eenmaal de 'luxe' dat ze vrij kritisch kunnen zijn op tinder en dan nog veel matches hebben omdat veel mannen gewoon alles liken zolang het een kut heeft. Ik weet verder ook niet wat jij op tinder zet, maar ik zet daar geen foto van mijn leuter op (misschien wel een leuke test om eens te proberen).
Ow, en ja, ik red dat aantal matches wel, maar ga er ook niet heel ruim overheen. Jammer maar helaas.
Waarom laat je dan niet gewoon wat leuke foto's maken? En dan bedoel ik niet zo'n suffe zwart-witte kutfoto waarbij je omgekeerd op een stoel gaat zitten en geforceerd gaat lachen...maar gewoon even wat foto's met stappen of aan het strand of weet ik wat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:12 schreef yats het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet hoor hab. Ik ben geen Brad Pitt, maar ook verre van een Danny DeVito. Het hangt gewoon puur van je foto's af en als je weinig echt leuke foto's hebt, word het gewoon een stuk moeilijker. Vrouwen hebben nu eenmaal de 'luxe' dat ze vrij kritisch kunnen zijn op tinder en dan nog veel matches hebben omdat veel mannen gewoon alles liken zolang het een kut heeft. Ik weet verder ook niet wat jij op tinder zet, maar ik zet daar geen foto van mijn leuter op (misschien wel een leuke test om eens te proberen).
Ow, en ja, ik red dat aantal matches wel, maar ga er ook niet heel ruim overheen. Jammer maar helaas.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:12 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Chai het volgende:
Heel erg benieuwd naar yats zijn tinderpics en profieltje. Misschien schildert hij zichzelf daar net zo pessimistisch en calimero-achtig af als hier.
Ik zit er wel aan te denken om dat te doen. Dat is nu eenmaal het nadeel van de persoon zijn die op vakanties/reizen/bij activiteiten meestal de camera zelf vast heeft (wat niet erg is verder aangezien ik hobbyfotograaf ben), dan sta je minder vaak zelf op de foto. Ik ben overigens erg kritisch op foto's waar ik zelf op sta, dus wat t resultaat is?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom laat je dan niet gewoon wat leuke foto's maken? En dan bedoel ik niet zo'n suffe zwart-witte kutfoto waarbij je omgekeerd op een stoel gaat zitten en geforceerd gaat lachen...maar gewoon even wat foto's met stappen of aan het strand of weet ik wat.
Het is het proberen waard toch?
Beter kapt hij met datingsites en -apps. Hij is veel te veel op gefocused.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:24 schreef habitue het volgende:
En idd ga eens met een van je vrouwlijke vriendinnen foto's maken yats.
Dat is denk ik wel zo, maar goede foto's zijn nooit weg natuurlijk. Ik heb eig alleen maar leuke foto's waar mn ex erbij op staat Dus ik doe het maar met selfies (quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Beter kapt hij met datingsites en -apps. Hij is veel te veel op gefocused.
Beter maakt hij een wereld reis of vind het medicijn tegen aids uit. Dan doet hij wat nuttigsEn komen op een dag die vrouwen zelf wel...
Ik heb nooit goede foto's, daarom gebruik ik die van jongens die ik op internet vindquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel zo, maar goede foto's zijn nooit weg natuurlijk. Ik heb eig alleen maar leuke foto's waar mn ex erbij op staat Dus ik doe het maar met selfies ()
Curiosity killed the cat unicornquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:17 schreef UnicornFarts het volgende:
Jammer, dat dominante maakt mij wel nieuwsgierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |