Er is ook echt een tekort hier aan jouw soort vent. Of ze zijn er niet, of ze zitten op foto 1 al op een tractor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef Grielen het volgende:
Ik wil Yats niet weer boos maken maar ik krijg nu echt om de minuut een nieuwe match. Allemaal op 140 km
#Mooiboiproblemsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef Grielen het volgende:
Ik wil Yats niet weer boos maken maar ik krijg nu echt om de minuut een nieuwe match. Allemaal op 140 km
En dan ook nog te bedenken dat ze oorspronkelijk uit Duitsland komt, dus echt met zo'n vies Duits accent Nederlands praat. En mij ook al een keer heeft aangezien als haar zoonquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het idee eigenlijk alleen al maakt me misselijk
Als je niet iedere dag Tindert heb je dat sowieso. Ik swipe meestal om de 3 dagen ofzo soms zelfs een week niet en soms heb je dan 80 matches oid achter elkaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef Grielen het volgende:
ik dacht 80.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je niet iedere dag Tindert heb je dat sowieso. Ik swipe meestal om de 3 dagen ofzo soms zelfs een week niet en soms heb je dan 80 matches oid achter elkaar.
Ik heb mijn filter naar beneden gezet, kijken of ik je kan vinden, hoeveel KM zitten wij van elkaar af?
Defuq, 80? Alleen als vrouwquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je niet iedere dag Tindert heb je dat sowieso. Ik swipe meestal om de 3 dagen ofzo soms zelfs een week niet en soms heb je dan 80 matches oid achter elkaar.
Ik heb mijn filter naar beneden gezet, kijken of ik je kan vinden, hoeveel KM zitten wij van elkaar af?
Als man niet hoor. Gebeurt maar zelden dat ik instant match hebquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef thenxero het volgende:
[..]
En dan ook nog te bedenken dat ze oorspronkelijk uit Duitsland komt, dus echt met zo'n vies Duits accent Nederlands praat. En mij ook al een keer heeft aangezien als haar zoon. "Ach mein Sohn!! Oh... Sorry, ich dacht je bent mein zoon".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet als je er een aantal dagen tussen laat zitten? Raar dat daar zoveel verschil in zit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als man niet hoor. Gebeurt maar zelden dat ik instant match heb
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben BlauweTijger niet
Paar drankjes gedaan in kroeg, eentje bij haar thuis, bedje in![]()
Maar ben nu kapot. Amper geslapen daar want vreemd bed en zij wilde steeds kroelen
Watdan, woon je op de Noordpool? Ik heb wel eens wat foto's van jou gezien, in het userfoto topic. jij zult toch op z'n minst net zo snel matches moeten krijgen als ik, zo niet meer/sneller.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:07 schreef Dven het volgende:
Tinder laatst geïnstalleerd en is zinloos voor mij. Na een week maar tien keer swipen voor wat nieuws
Bulgarije. Leeft hier schijnbaar niet zoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Watdan, woon je op de Noordpool? Ik heb wel eens wat foto's van jou gezien, in het userfoto topic. jij zult toch op z'n minst net zo snel matches moeten krijgen als ik, zo niet meer/sneller.
Amsterdam vind je vooral veel mannen die hier eventjes zijn en snel willen euh.. "daten"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:09 schreef Sarasi het volgende:
Morgen in de trein naar Amsterdam Tinder maar eens aanzetten. Ben wel benieuwd of er verschil te zien is.
''Ach gott im himmel, du bist son geile jungen ja, oh hmm trek mein schteunkousen nach beneten jah.. oh ja.. jetzt, dort''quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef thenxero het volgende:
[..]
En dan ook nog te bedenken dat ze oorspronkelijk uit Duitsland komt, dus echt met zo'n vies Duits accent Nederlands praat. En mij ook al een keer heeft aangezien als haar zoon. "Ach mein Sohn!! Oh... Sorry, ich dacht je bent mein zoon".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Spanjaarden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Amsterdam vind je vooral veel mannen die hier eventjes zijn en snel willen euh.. "daten"![]()
Vooral Spanjaarden. Alleen is het nu geen weekend bedenk ik me net.
Tinder is niet in ieder land populair he, ik heb wel eens Seoul geprobeerd, daar kreeg ik 10 westerse meisjes te zien, en 5 Koreaanse, met 1 Koreaanse kreeg ik een match, daarna (there are no new people)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Bulgarije. Leeft hier schijnbaar niet zo![]()
Zal het eens pogen als ik in Nederland ben.
Daarom hier ieder geval badoo, ontmoet er vaak elke week wel eentje
Geil =! Geil he?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Ach gott im himmel, du bist son geile jungen ja, oh hmm trek mein schteunkousen nach beneten jah.. oh ja.. jetzt, dort''
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Ach gott im himmel, du bist son geile jungen ja, oh hmm trek mein schteunkousen nach beneten jah.. oh ja.. jetzt, dort''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ooit een Duitse uitwisselingsstudent. Riep aan de lopende band 'geil!'. In ons christelijke dorpje.
Your opinion of me is none of my business.
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]!!
Jawel, geil wordt alleen ook voor ''cool/tof/leuk'' gebruikt inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |