Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Niet zo huilen Yats, jij post ook regelmatig totaal niet ter zake doende informatie uit jouw prive-leven hier.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik vraag me meer af wat ik met die informatie moet. Ik zet hier toch ook niet neer hoeveel matches ik nu heb?
I know that feel broquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik brak haar hart.
Zij brak ons Facebook verbond.
Maar dan op Tinder niet blocken he, wees dan consequent meisje, meisje!! Tss.quote:
Dat knipoogje verraad veel hanky pankyquote:
Je deukte haar ego.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom ze me blockt..
Misschien wel ze gewoon geen mensen waar ze toch geen contact mee heeft op fbquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom ze me blockt..
Kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien wel ze gewoon geen mensen waar ze toch geen contact mee heeft op fb
Ben BlauweTijger nietquote:
Haha, leipe playerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben BlauweTijger niet
Paar drankjes gedaan in kroeg, eentje bij haar thuis, bedje in![]()
Maar ben nu kapot. Amper geslapen daar want vreemd bed en zij wilde steeds kroelen
Haha nice!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben BlauweTijger niet
Maar ben nu kapot. Amper geslapen daar want vreemd bed en zij wilde steeds kroelen
Gozerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben BlauweTijger niet
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben BlauweTijger niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |