Irritant is dat ja. Volgens mij is het ook gewoon lastig om een leuk gesprek te hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:29 schreef Sarasi het volgende:
En toen was het gesprek stilgevallen. Ik weiger op de verhoorstoel te gaan zitten dus als hj niks uit zichzelf verteld, houdt het snel op. En dit is dus waarom ik zelf nooit een gesprek begin.
Dat verbaasd me dus altijd. Zo moeilijk is dat echt niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:29 schreef Sarasi het volgende:
En toen was het gesprek stilgevallen. Ik weiger op de verhoorstoel te gaan zitten dus als hj niks uit zichzelf verteld, houdt het snel op. En dit is dus waarom ik zelf nooit een gesprek begin.
Mwah, met alle mannen die mij tot nu toe hebben aangesproken, heb ik prima gesprekken gehad. Beetje controversiele vragen stellen, zelf veel informatie geven waar de ander op kan inhaken en niet gewoon maar antwoord geven op de vraag. Dan kom je meestal wel ergens.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:31 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Irritant is dat ja. Volgens mij is het ook gewoon lastig om een leuk gesprek te hebben
Ja dat komt omdat jij je dan ook inzet in de gesprekken. Als een gesprek een interview wordt komt dit bijna nooit door de persoon die het initiatief neemtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mwah, met alle mannen die mij tot nu toe hebben aangesproken, heb ik prima gesprekken gehad. Beetje controversiele vragen stellen, zelf veel informatie geven waar de ander op kan inhaken en niet gewoon maar antwoord geven op de vraag. Dan kom je meestal wel ergens.Maar als je andet blijft 'ja/nee'en en 'en jij'en, houdt het wel redelijk snel op...
Zojuist nog maar eens geprobeerd, maar dit gaat vooralsnog best goed. Geloof ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:43 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat jij je dan ook inzet in de gesprekken. Als een gesprek een interview wordt komt dit bijna nooit door de persoon die het initiatief neemt
Hoe gaan de matches bij jou de laatste tijd? Bij mij zijn de meesten al langere tijd niet meer actief. Ik weet niet in hoeverre dat klopt ook trouwensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zojuist nog maar eens geprobeerd, maar dit gaat vooralsnog best goed. Geloof ik.
Geen idee. Ik stop meestal met liken als er niet direct een nieuwe match uit ontstaat. En dan wacht ik meestal tot zij wat zeggen. Ik heb minder matches dan in het begin, maar wel meer gesprekken. Dus niet echt een pijl op te trekken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:49 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Hoe gaan de matches bij jou de laatste tijd? Bij mij zijn de meesten al langere tijd niet meer actief. Ik weet niet in hoeverre dat klopt ook trouwens
Ik heb tot nu toe pas één keer gehad dat er direct een match uit ontstaat, alle andere keren kreeg ik die melding pas een paar uur later.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik stop meestal met liken als er niet direct een nieuwe match uit ontstaat. En dan wacht ik meestal tot zij wat zeggen. Ik heb minder matches dan in het begin, maar wel meer gesprekken. Dus niet echt een pijl op te trekken.
Jep.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:01 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe pas één keer gehad dat er direct een match uit ontstaat, alle andere keren kreeg ik die melding pas een paar uur later.
Het werkt toch ook zo dat als je iemand liked,je dan bij diegene bovenaan staat? Dus ik like jou, en als jij online komt zie jij mij als een van de eersten?
Nou... Na twee dagen tinderstilte zijn het er al best een heleboel in dat eerstr stuk, zo'n 100? Dus echt vooraan...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:14 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Nou dat belooft dan niet veel goeds voor mij
Ja dat is ook waar natuurlijk. Dat schiet niet op zo. Volgens mij ben je als vrouw zo druk bezig met het beantwoorden van de likes dat je al geen zin meer hebt om zelf anderen te beoordelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:18 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nou... Na twee dagen tinderstilte zijn het er al best een heleboel in dat eerstr stuk, zo'n 100? Dus echt vooraan...
Als ik je niet heb geliket, zullen zij jou waarschijnlijk ook niet liken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:53 schreef marsmello het volgende:
Mijn Tinder is alweeerrr op zoek naar nieuwe mensjes regio Groningen.
Sarasi moedig je vriendinnetjes even aan om Tinder te downloaden!
Misschien heeft ie jou wel niet geliketquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als ik je niet heb geliket, zullen zij jou waarschijnlijk ook niet liken.
Ik ga ook even tinderen in Groningenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan heb ik hem waarschijnlijk ook niet geliket.
Nee. Lang verhaal met oud emailadres dat niet meer werkt, maar waar wel wachtwoord naar wordt gestuurd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Heb je nou speciaal voor dit topic een nieuwe username aangemaakt?
Ik heb twee keer een match gehad met FOK!ster. Misschien wel meer maar deze herkende ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ga ook even tinderen in Groningen
Ik kwam Dromenvangertje tegen van FOK!
Toen ik net met tinder begon na een paar uur alquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:04 schreef DenWauw het volgende:
Hoe snel kregen jullie matches na aanmelding?
paar minuten, allemaal meids van 14quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:04 schreef DenWauw het volgende:
Hoe snel kregen jullie matches na aanmelding?
Ik heb er na een paar dagen nog steeds maar een. Nou ben ik ook wat kieskeurig... maar goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:05 schreef Grielen het volgende:
[..]
Toen ik net met tinder begon na een paar uur al
Ligt een beetje aan waar je woont. Ik woon best een eindje van de omliggende steden af, dus ik match alleen maar met meiden die hun range op > 20 km hebben staanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:06 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik heb er na een paar dagen nog steeds maar een. Nou ben ik ook wat kieskeurig... maar goed
Ik woon in Amsterdam en heb mijn range staan tussen 25 en 35. Dat lijkt me best redelijk, als 33-jarige.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan waar je woont. Ik woon best een eindje van de omliggende steden af, dus ik match alleen maar met meiden die hun range op > 20 km hebben staan
Oh ik dacht dat je een wat lagere leeftijdscategorie had. Ik denk dat de meeste vrouwen van je leeftijd werken tot een uur of 5quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam en heb mijn range staan tussen 25 en 35. Dat lijkt me best redelijk, als 33-jarige.
Rond 11 uur 's avond worden veel vrouwen actief inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een wat lagere leeftijdscategorie had. Ik denk dat de meeste vrouwen van je leeftijd werken tot een uur of 5Zou gewoon wachten totdat ze tijd hebben gehad om te Tinderen. Ze kunnen je namelijk niet al dagen eerder hebben geliked voordat je je profiel had
Ik moest googlen op TGIRL.quote:I also have my secrets.. TGIRL you might take or you might leave
Dat wordt dan niks. Ik ga dan mijn nest in.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rond 11 uur 's avond worden veel vrouwen actief inderdaad
maar dan kunnen de vrouwen die jij geliked heb jou likenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:18 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Dat wordt dan niks. Ik ga dan mijn nest in.
Koop een lolly en ga het vierenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:04 schreef Grielen het volgende:
Oh tering de matches stromen al binnen nu. Alles van 21 uit Groningen geliked
DAT FRUSTRATIONquote:
Valt best mee. Ik vraag me meer af wat ik met die informatie moet. Ik zet hier toch ook niet neer hoeveel matches ik nu heb?quote:
Nee oke, maar af en toe mag je best opscheppen hoor. Op FOK! zijn we allemaal adonissen en godinnenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik vraag me meer af wat ik met die informatie moet. Ik zet hier toch ook niet neer hoeveel matches ik nu heb?
Klinkt alsof je hem weer iets wil verbieden om iets te posten wat hij erg leuk vindt, zoals je paar maanden terug ook bij mij deed in "Hoelang-sta-je-al-droog-topic?".quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik vraag me meer af wat ik met die informatie moet. Ik zet hier toch ook niet neer hoeveel matches ik nu heb?
DV ook al gespot jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ga ook even tinderen in Groningen
Ik kwam Dromenvangertje tegen van FOK!
Ik ook en heb d'r zelfs op Facebook + gemeet. Nu jij weer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
DV ook al gespot ja![]()
En geliked
Geen matchMaar heb d'r nummer al
Toch eens heenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Overigens is Groningen wel echt het paradijs als het gaat om vrouwen ja. Studentes![]()
Ik heb ooit een jaar geleden gecammed op de chatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook en heb d'r zelfs op Facebook + gemeet. Nu jij weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |