Ja, je hebt gelijk, sorry dat ik je in twijfel trok.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat een kut discussie. Ik heb gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, sorry dat ik je in twijfel trok.
*doet zichzelf handboeien weer om*
Wil je me alsjeblieft wat zweepslagen geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mister luck ben jijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:13 schreef yats het volgende:
Ik kom net een ex van me tegen op tinder. Gaat hem niet worden...
Eh...Not sure if...quote:
Dit.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hij ligt gewoon lekker te fokken terwijl zij aan zijn 30cm sabbelt.
Ja, echt, hoe groot is die kans...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:20 schreef UnicornFarts het volgende:
Je had toch maar 3 exen meen ik mij te herinneren? En dan kom je er uitgerekend 1 tegen
Niet? Pijpen is toch heerlijk?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dit.
En ben van pijpen nog nooit gekomen dus zij sabbelt maar voort kan ik blijven FOK!ken
Gepijpt worden zelfs nog beter, als voorspel dan..quote:
Dat bedoelde ik dus. Ik ben wel een echte man, meerdere dingen tegelijk doen levert meteen foute posts op.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:43 schreef Grielen het volgende:
[..]
Gepijpt worden zelfs nog beter, als voorspel dan..
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:43 schreef Grielen het volgende:
[..]
Gepijpt worden zelfs nog beter, als voorspel dan..
Jij staat hier dus bij vrouwen in de rij yats?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:44 schreef yats het volgende:
Hey, jij hebt niets te klagen qua dates hab. Achteraan aansluiten
33, Amsterdam, passie voor een hele hoop, kinderen: maybequote:Op maandag 26 mei 2014 15:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vers vlees, vers vlees! Hoe oud? Waar vandaan? Wat zijn je passies? Kinderwens?
Yats heeft het best wel zwaar hier maar ik heb een vermoeden dat dat overal isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij staat hier dus bij vrouwen in de rij yats?![]()
Ik hoop voor je dat die rij niet nog een keer 1.5 jaar duurt dan.
STALKEN, blijven volhouden, dat vinden vrouwen wel geil altijd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
1 match tot nu toe, die niet echt reageert
Ah ja, c'est la vie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats heeft het best wel zwaar hier maar ik heb een vermoeden dat dat overal is
Doet me denken aan een Zwitserse gozer die tegen mij ging vertellen dat hij uit Amsterdam kwam, ik prikte daar meteen doorheen, bleek hij dat gewoon te zeggen om een beetje interessant te doen tegen iedereen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:22 schreef marsmello het volgende:
Over Frans gesproken tijdens het uitgaan Engels gaan praten vinden vrouwen over het algemeen ook aantrekkelijkNatuurlijk wel volhouden dat je geen NLer bent.
Euhm. Nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:58 schreef habitue het volgende:
STALKEN, blijven volhouden, dat vinden vrouwen wel geil altijd.
Heb je nou speciaal voor dit topic een nieuwe username aangemaakt?quote:
spaansquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:22 schreef marsmello het volgende:
Over Frans gesproken tijdens het uitgaan Engels gaan praten vinden vrouwen over het algemeen ook aantrekkelijkNatuurlijk wel volhouden dat je geen NLer bent.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Heb je nou speciaal voor dit topic een nieuwe username aangemaakt?
Laat maar, ik heb geen zin in een gevatte opmerking te makenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij staat hier dus bij vrouwen in de rij yats?![]()
Ik hoop voor je dat die rij niet nog een keer 1.5 jaar duurt dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |