Ik doe bijna iedereen weg op de eerste foto.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, ik heb volgens mij nog nooit iemand geliked op alleen de eerste foto. Overigens doe ik ze ook niet zomaar weg op de eerste foto. Vind het wel leuk om een beetje verder te kijken. Waarna de meesten dan alsnog een dislike krijgen.
Bio is voor mij echt geen must, heel af en toe krijgt iemand het voordeel van de twijfel als ik em echt leuk vind, maar disliken omdat ik em kut vind gebeurt vaker
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:26 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik lees geen bio's maar kijk wel weer naar de naamIk kan daar ook best op afknappen..
Begin je zelf ook wel eens gesprekken?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef Sarasi het volgende:
als ze een gesprek met me beginnen en ik de foto's nog eens allemaal bekijk.
(Bijna) nooit. Alleen als iemand echt een interessante foto heeft of echt geweldig sexy is. Ook een soort tweede selectie, de mannen die gewoon alles liken en eigenlijk geen interesse hebben zakken dan vanzelf naar beneden.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Begin je zelf ook wel eens gesprekken?
Ik hoor dat wel van meerdere meiden. Toch grappig dat er zelfs op Tinder nog een zelfde soort sfeer is als in een kroeg, waar de man gewoon die eerste (originele) stap moet zetten.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
(Bijna) nooit. Alleen als iemand echt een interessante foto heeft of echt geweldig sexy is. Ook een soort tweede selectie, de mannen die gewoon alles liken en eigenlijk geen interesse hebben zakken dan vanzelf naar beneden.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik voel me heel erg oud omdat ik dus niet meer studeer, ook al ben ik helemaal niet oud![]()
Om heel eerlijk te zijn date ik ook geen ventjes die nog studeren..
Komend weekend maar eens naar jouw tip luisteren denk ikquote:
Oh, dat spijt hebben is wel herkenbaar ja. Ik kan vreselijk kieskeurig zijn, en dan na 10 min niks liken begint dat me te frustreren. En dan word ik iets minder kieskeurig. En dan de volgende dag door mn matches heenscrollen en niet snappen waarom ik ze oké vondquote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik doe bijna iedereen weg op de eerste foto.Maar de spoeling is dun hier en dat is een redelijke verantwoording vind ik. Van de mannen van wie ik verder kijk naar de andere foto's swipe ik ook de meeste weer weg. Een paar like ik dan, en van ongeveer de helft heb ik dan weer een beetje spijt (soms genoeg om alsnog af te kappen & te blokkeren, soms net niet) als ze een gesprek met me beginnen en ik de foto's nog eens allemaal bekijk.
Nee Yats, niet zomaar aan billen zitten.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef yats het volgende:
[..]
Komend weekend maar eens naar jouw tip luisteren denk ik
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee Yats, niet zomaar aan billen zitten.
Ben nu in bed nog ff mee aan het praten maar ik val zo in slaap. Erg lange dag gehad vandaag! Van 5 tot 24...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jou kan ik sowieso niet daten
Edit: Hoe ging het met je crush?
In een kroeg zet ik juist sneller wel die eerste stap.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik hoor dat wel van meerdere meiden. Toch grappig dat er zelfs op Tinder nog een zelfde soort sfeer is als in een kroeg, waar de man gewoon die eerste (originele) stap moet zetten.
Ze ligt bij je in bed?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ben nu in bed nog ff mee aan het praten maar ik val zo in slaap. Erg lange dag gehad vandaag! Van 5 tot 24...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Heeft die dude nou een stoppelbaard of niet?NEE SAM. NEE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ze ligt bij je in bed?
Jij ouwe hosselaar
Heb je dan niets beters te doen dan op fok zitten als er een mooie vrouw naast je in bed ligt?quote:
1 hand aan de vrouw 1 hand aan z'n telefoonquote:Op maandag 26 mei 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je dan niets beters te doen dan op fok zitten als er een mooie vrouw naast je in bed ligt?
Tuurlijk niet, hij ligt gewoon lekker te fokken terwijl zij aan zijn 30cm sabbelt.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
1 hand aan de vrouw 1 hand aan z'n telefoon
Etensresten. Zit jouw baard ook in je tanden dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
NOU WAT ZIJN DIE ZWARTE STIPPEN DAN HE!??
Zoals het een fokker betaamt. En geef toe, zou jij er ook niet steeds mee spelen als je er een bij je had?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hij ligt gewoon lekker te fokken terwijl zij aan zijn 30cm sabbelt.
Nee, maar de autist die deze smiley gemaakt heeft had ook parkinson, dus hij is een beetje uitgeschoten met de stippen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Etensresten. Zit jouw baard ook in je tanden dan?
Wat een kut discussie. Ik heb gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, maar de autist die deze smiley gemaakt heeft had ook parkinson, dus hij is een beetje uitgeschoten met de stippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |