Shut upquote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Geef toe, dat ziet er toch ook erg grappig uit?
21.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Alles een keer proberenHoe oud was je zelf ook alweer?
Oh, dat doe ik welquote:Op maandag 26 mei 2014 23:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Lang niet voor mij. Beetje awkward ook met mijn 1m62.Al zou ik er ook niemand op voorhand op afwijzen.
21, nog net geen pedopas nodig inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
21.En ja op zich heb je een punt, maar dan moet er wel een verdraaid goede compensatie zijn in looks of skills.
Jason Statham breedquote:Op maandag 26 mei 2014 23:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
AnnaLynne Mccord
Overigens vind ik Jason Statham weer de knapste man ter wereld terwijl hij klein is en heel breed.
Maar mijn favo is toch echt wel lang en dun. Ieder zijn smaak
Ja dat gaat toch een beetje ver.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
21, nog net geen pedopas nodig inderdaad.
Succes dus
Nou ja zeg, ik bedoel het niet lullig, dat weet je best.quote:
Skills vallen moeilijk op basis van foto's te beoordelen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
21.En ja op zich heb je een punt, maar dan moet er wel een verdraaid goede compensatie zijn in looks of skills.
Ik ben wel heel kieskeurig maar echt alleen op looks. Dan, als hij een gesprek begint, op spelling.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik wel
Op Tinder word ik zo kieskeurig dat ik echt alles afwijs wat geen perfectie benaderd. Daarom werkt het ook niet echt voor me
Als ze in die info ofzo een lengte hebben staan <1.90 gaan ze meteen naar rechts, hoe leuk de rest ook is
Was voor een filmopname, doe eens niet zo jelly manquote:Op maandag 26 mei 2014 23:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja echt een bad boy met van die natmakende tattoewtjuhs ensoo
Jelly zegt zequote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was voor een filmopname, doe eens niet zo jelly man
Honger ja?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat lichaam is echt onhaalbaar inderdaad
Ik dus al overal op in de like-fase. Daarna idd spelling, en dan moet er ook nog een nuttig woord uitkomen. En ik ben te lui om een gesprek te beginnen. Blijft dus precies niks overquote:Op maandag 26 mei 2014 23:18 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ben wel heel kieskeurig maar echt alleen op looks. Dan, als hij een gesprek begint, op spelling.Echt een afknapper als iemand geen Nederlands kan typen. Dan zou het fijn zijn als er nog iets van intelligentie in zou zitten, maar dat is optioneel voor een eenmaligje.
Wij komen wel redelijk overeen qua techniek.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik dus al overal op in de like-fase. Daarna idd spelling, en dan moet er ook nog een nuttig woord uitkomen. En ik ben te lui om een gesprek te beginnen. Blijft dus precies niks over
Zijn er bio's in Tinder ja?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wij komen wel redelijk overeen qua techniek.Alleen ga ik echt niet ook nog interesses analyseren. Op een bio kan ik wel afknappen, maar bij een geweldige eerste foto lees ik die meestal niet eens.
Oh, ik heb volgens mij nog nooit iemand geliked op alleen de eerste foto. Overigens doe ik ze ook niet zomaar weg op de eerste foto. Vind het wel leuk om een beetje verder te kijken. Waarna de meesten dan alsnog een dislike krijgen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wij komen wel redelijk overeen qua techniek.Alleen ga ik echt niet ook nog interesses analyseren. Op een bio kan ik wel afknappen, maar bij een geweldige eerste foto lees ik die meestal niet eens.
Dat zeggen ze ook bij mijquote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat lichaam is echt onhaalbaar inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |