Klok?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja sorry zeg dat ik op slank val en niet uit mijn hoofd alle BMI cijfers weet.Ik kan me vaag nog een soort klok herinneren en 20 stond bovenaan, vandaar.
En dit idd..quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef samthegreat5 het volgende:
BMI zegt niet zo veel, iemand kan een hoog BMI hebben maar een grote spiermassa en een laag vetpercentage.
Dat is waar. Teveel spier vind ik ook niet aantrekkelijk, maar 24 kan nog wel veel kanten op.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef samthegreat5 het volgende:
BMI zegt niet zo veel, iemand kan een hoog BMI hebben maar een grote spiermassa en een laag vetpercentage.
Verzorging middelbare school. Bovenaan een groene streep, rechts oranje dan rood en links rood. 20 was de '12'. Vandaar mijn misvatting.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klok?
Kijk, Geneeskunde studie heeft zo zijn voordelen
Maar anders dan, Google is your friend. Grofweg tussen de 20-25 is top, onder de 20 begint richting ondergewicht.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:59 schreef Sarasi het volgende:
Te dun vind ik lelijk, bij vrouwen wil ik wel vormen kunnen zien.En ik houd van een brede borstkas bij mannen, en stevige bovenarmen. Klein buikje maakt me minder uit, als het maar klein is.
19 is best maar lager dan dat begint aan de lage kant te worden...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Verzorging middelbare school. Bovenaan een groene streep, rechts oranje dan rood en links rood. 20 was de '12'. Vandaar mijn misvatting.19 is ook nog groen toch? Dat was ik toen en dat was prima in ieder geval.
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen dito trouwens, 1.95 plus en dun ( en dan ook nog eens in pak)
Ochja. Ik heb er te weinig verstand van om er een cijfer aan vast te hangen, maar op overgewicht liever niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
19 is best maar lager dan dat begint aan de lage kant te worden...
Maar goed, uiteindelijk gaat het om het figuur, als de verpakking lekker is kan ik het er best op doen. Ook al is het BMI 25
AnnaLynne Mccordquote:
Mits je niet traint edquote:Op maandag 26 mei 2014 23:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is nog steeds best een redelijke algemene maatstaf though
Ok, wanneer moet ik naar Groningen komen?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ochja. Ik heb er te weinig verstand van om er een cijfer aan vast te hangen, maar op overgewicht liever niet.
Iets meer vet mag best.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen dito trouwens, 1.95 plus en dun ( en dan ook nog eens in pak)
Lang niet voor mij. Beetje awkward ook met mijn 1m62.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
AnnaLynne Mccord
Overigens vind ik Jason Statham weer de knapste man ter wereld terwijl hij klein is en heel breed.
Maar mijn favo is toch echt wel lang en dun. Ieder zijn smaak
Ik ben een heel stuk kleiner dan jij, daarom ligt Yats nu waarschijnlijk te rollen over de grond toen ik zei 1.95 plusquote:Op maandag 26 mei 2014 23:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Lang niet voor mij. Beetje awkward ook met mijn 1m62.Al zou ik er ook niemand op voorhand op afwijzen.
Dat is toch echtechtecht ver buiten mijn leeftijdsgrenzen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok, wanneer moet ik naar Groningen komen?
Ok.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:11 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat is toch echtechtecht ver buiten mijn leeftijdsgrenzen.
Haha oh ja dat is best een grappig plaatje denk ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben een heel stuk kleiner dan jij, daarom ligt Yats nu waarschijnlijk te rollen over de grond toen ik zei 1.95 plus
Alles een keer proberenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:11 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat is toch echtechtecht ver buiten mijn leeftijdsgrenzen.
Geef toe, dat ziet er toch ook erg grappig uit?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben een heel stuk kleiner dan jij, daarom ligt Yats nu waarschijnlijk te rollen over de grond toen ik zei 1.95 plus
Shut upquote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Geef toe, dat ziet er toch ook erg grappig uit?
21.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Alles een keer proberenHoe oud was je zelf ook alweer?
Oh, dat doe ik welquote:Op maandag 26 mei 2014 23:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Lang niet voor mij. Beetje awkward ook met mijn 1m62.Al zou ik er ook niemand op voorhand op afwijzen.
21, nog net geen pedopas nodig inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
21.En ja op zich heb je een punt, maar dan moet er wel een verdraaid goede compensatie zijn in looks of skills.
Jason Statham breedquote:Op maandag 26 mei 2014 23:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
AnnaLynne Mccord
Overigens vind ik Jason Statham weer de knapste man ter wereld terwijl hij klein is en heel breed.
Maar mijn favo is toch echt wel lang en dun. Ieder zijn smaak
Ja dat gaat toch een beetje ver.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
21, nog net geen pedopas nodig inderdaad.
Succes dus
Nou ja zeg, ik bedoel het niet lullig, dat weet je best.quote:
Skills vallen moeilijk op basis van foto's te beoordelen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
21.En ja op zich heb je een punt, maar dan moet er wel een verdraaid goede compensatie zijn in looks of skills.
Ik ben wel heel kieskeurig maar echt alleen op looks. Dan, als hij een gesprek begint, op spelling.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik wel
Op Tinder word ik zo kieskeurig dat ik echt alles afwijs wat geen perfectie benaderd. Daarom werkt het ook niet echt voor me
Als ze in die info ofzo een lengte hebben staan <1.90 gaan ze meteen naar rechts, hoe leuk de rest ook is
Was voor een filmopname, doe eens niet zo jelly manquote:Op maandag 26 mei 2014 23:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja echt een bad boy met van die natmakende tattoewtjuhs ensoo
Jelly zegt zequote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was voor een filmopname, doe eens niet zo jelly man
Honger ja?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat lichaam is echt onhaalbaar inderdaad
Ik dus al overal op in de like-fase. Daarna idd spelling, en dan moet er ook nog een nuttig woord uitkomen. En ik ben te lui om een gesprek te beginnen. Blijft dus precies niks overquote:Op maandag 26 mei 2014 23:18 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ben wel heel kieskeurig maar echt alleen op looks. Dan, als hij een gesprek begint, op spelling.Echt een afknapper als iemand geen Nederlands kan typen. Dan zou het fijn zijn als er nog iets van intelligentie in zou zitten, maar dat is optioneel voor een eenmaligje.
Wij komen wel redelijk overeen qua techniek.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik dus al overal op in de like-fase. Daarna idd spelling, en dan moet er ook nog een nuttig woord uitkomen. En ik ben te lui om een gesprek te beginnen. Blijft dus precies niks over
Zijn er bio's in Tinder ja?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wij komen wel redelijk overeen qua techniek.Alleen ga ik echt niet ook nog interesses analyseren. Op een bio kan ik wel afknappen, maar bij een geweldige eerste foto lees ik die meestal niet eens.
Oh, ik heb volgens mij nog nooit iemand geliked op alleen de eerste foto. Overigens doe ik ze ook niet zomaar weg op de eerste foto. Vind het wel leuk om een beetje verder te kijken. Waarna de meesten dan alsnog een dislike krijgen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wij komen wel redelijk overeen qua techniek.Alleen ga ik echt niet ook nog interesses analyseren. Op een bio kan ik wel afknappen, maar bij een geweldige eerste foto lees ik die meestal niet eens.
Dat zeggen ze ook bij mijquote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat lichaam is echt onhaalbaar inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |