Uhuh. Trollenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:24 schreef hafcfan het volgende:
Ik maak het ook even aan kijken of je beetje kan trollen, maar hij wil geen foto's toevoegen zit de hele tijd te laden.
0.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Karbkronkel het volgende:
Ik vroeg me het overigens serieus af, hoeveel matches iedereen nou krijgt waarvan hij/zij zou zeggen dat hij/zij bij hem/haar zou passen.
Met nep foto's van een mooiboy en dan afspraakjes maken. om wanhopige meiden voor niets te laten komenquote:
Ghast, ga 10 minuten onder een waterplant zittenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met nep foto's van een mooiboy en dan afspraakjes maken. om wanhopige meiden voor niets te laten komen
Uh okequote:Op maandag 26 mei 2014 20:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ghast, ga 10 minuten onder een waterplant zitten
Wat is daar nou weer leuk aan dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met nep foto's van een mooiboy en dan afspraakjes maken. om wanhopige meiden voor niets te laten komen
Hey, jij hebt niets te klagen qua dates hab. Achteraan aansluitenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:30 schreef habitue het volgende:
Ik hoorde dat ik hier moest zijn voor vrouwlijke seksueel vrijgevochten twintigers?
Dat is het enige voordeel van afgestudeerd zijn : geen tentamens meerquote:Op maandag 26 mei 2014 19:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook van korte duur want in de laatste periode volgend op vrijdag moet ik het tentamen voor die periode + 2 herkansingen studeren
Jij bent niet oudquote:Op maandag 26 mei 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik voel me heel erg oud omdat ik dus niet meer studeer, ook al ben ik helemaal niet oud![]()
Om heel eerlijk te zijn date ik ook geen ventjes die nog studeren..
Okdoeiquote:Op maandag 26 mei 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Om heel eerlijk te zijn date ik ook geen ventjes die nog studeren..
Ja, je zou maar een 6-jarige studie als Geneeskunde doenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:44 schreef yats het volgende:
Dat is het enige voordeel van afgestudeerd zijn : geen tentamens meer
Ach, ik had het best willen doen, maar ik ben niet zo geschikt als arts denk ik. Dus werd het rechten.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, je zou maar een 6-jarige studie als Geneeskunde doen
Wie doet dat ook dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, je zou maar een 6-jarige studie als Geneeskunde doen
Ik, mensen die een harde krijgen van in lijken snijden en mensen die veel geld willen verdienen.quote:
Mensen die voor het geld geneeskunde gaan studerenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik, mensen die een harde krijgen van in lijken snijden en mensen die veel geld willen verdienen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:02 schreef UnicornFarts het volgende:
Verkapte "kijk mij eens slim zijn" reacties
Ah. Dank voor het beeld.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik, mensen die een harde krijgen van in lijken snijden en mensen die veel geld willen verdienen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Qua Unicorn's postgedrag denk ik dat ze met een bouwvakker eindigt of iemand die van brommers kieken houdt.
Been there done that, never againquote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Qua Unicorn's postgedrag denk ik dat ze met een bouwvakker eindigt of iemand die van brommers kieken houdt.
Ik wil 'm zonder kleren.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Been there done that, never again
Ik wil een man in pak![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
NomnomnomDaarom ben ik zo dol op business borrels.
[ afbeelding ]
Heb je alquote:
It's alright, don't cryquote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik bij de Appie werk
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik bij de Appie werk
Jij wil iedereen zonder klerenquote:
Ligt compleet aan of ze heel smal is of juist breed gebouwd.quote:
I dunno? Plaatje moet kloppen en hij moet sexy zijn. En lekker ruiken is een plus.quote:
Nja, grenst aan overgewicht. 20 is normaal toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:48 schreef UnicornFarts het volgende:
BMI van 24 is toch gewoon normaal/slank?
Volgens voedingscentrum:quote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nja, grenst aan overgewicht. 20 is normaal toch?
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nja, grenst aan overgewicht. 20 is normaal toch?
Ja sorry zeg dat ik op slank val en niet uit mijn hoofd alle BMI cijfers weet.quote:
Zat al te wachten op deze post.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef samthegreat5 het volgende:
BMI zegt niet zo veel, iemand kan een hoog BMI hebben maar een grote spiermassa en een laag vetpercentage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |