Hoi.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:30 schreef habitue het volgende:
Ik hoorde dat ik hier moest zijn voor vrouwlijke seksueel vrijgevochten twintigers?
Ja, zo kwam je ook over.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Karbkronkel het volgende:
Ik vroeg me het overigens serieus af, hoeveel matches iedereen nou krijgt waarvan hij/zij zou zeggen dat hij/zij bij hem/haar zou passen.
Op tinder? hahaquote:Op maandag 26 mei 2014 19:31 schreef UnicornFarts het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Karbkronkel het volgende:
Ik vroeg me het overigens serieus af, hoeveel matches iedereen nou krijgt waarvan hij/zij zou zeggen dat hij/zij bij hem/haar zou passen.
Ja, zo kwam je ook over.
Zoek je een relatie dan?
Geen tijdquote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zie jou anders ook geen tinder date hebben.
Ja, maar dat is ook van korte duur want in de laatste periode volgend op vrijdag moet ik het tentamen voor die periode + 2 herkansingen studerenquote:
Sadistische studie zeg.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook van korte duur want in de laatste periode volgend op vrijdag moet ik het tentamen voor die periode + 2 herkansingen studeren
Meer eigen schuld dikke bult. M'n hele bachelor hoge cijfers gehaald, komt het gedeelte waar het om gaat: #yoloswaghashtagszijngay #gedemotiveerdquote:
Tja.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meer eigen schuld dikke bult. M'n hele bachelor hoge cijfers gehaald, komt het gedeelte waar het om gaat: #yoloswaghashtagszijngay #gedemotiveerd
Het is meer een soort grote incestueuze familie gewordenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:41 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is gewoon een ordinaire slowchat geworden.
Ja, omdat jij vroeg:quote:
Potato, potato.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is meer een soort grote incestueuze familie geworden
Waar is je interpunctie, man?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:57 schreef hafcfan het volgende:
Daten jullie serieus via dit waar is je social life man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |