Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Had je maar een nieuw topic moeten openen na je lapo.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:27 schreef yats het volgende:
Die TT...Tjongejongejonge...Lichtelijk confronterend...
Nouja iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt maar lekker onzinnig, ja he nog fijn leven verder he!quote:Op maandag 26 mei 2014 17:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het wel zou doen zou ik alsnog de ochtend daarna even zeggen 'goh tnx, leuk en zo. Succes met je leven verder'
ik vind het een beetje raar om jou zo over vrouwen te horen pratenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Zo'n match heb ik nu aan de haak hangen. Niet geheel toevallig uit een provinciestadje in Brabant.
Ik vind dat vooral gewoon netjes en sociaalquote:Op maandag 26 mei 2014 18:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Had je maar een nieuw topic moeten openen na je lapo.
Karma.
[..]
lekker onzinnig, ja he nog fijn leven verder he!
Oeh.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Morgen een soort van date met die vriendin van een vriendin
Vergeet niet zijn hand te schudden na de seks "hé bedankt!"quote:Op maandag 26 mei 2014 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het een beetje raar om jou zo over vrouwen te horen praten
(het komt er niet eens overtuigd uit dus dan staat het altijd nogal suf)
[..]
Ik vind dat vooral gewoon netjes en sociaal
Sjezus, je snapt haar toch wel? Je kunt toch gewoon netjes blijvenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vergeet niet zijn hand te schudden na de seks "hé bedankt!"
Ik heb het niet eens over seks en of dat wel of niet snel plaats kan vinden. Maar gewoon dat getreuzel over wel of niet een date afspreken en zo ja hoe snel irriteert me wel. Je zit niet op tinder om gewoon maanden met elkaar te kletsen via tinder lijkt me? Of mag ik dat niet zeggen omdat ik geen Don Juan ben?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind het een beetje raar om jou zo over vrouwen te horen praten
(het komt er niet eens overtuigd uit dus dan staat het altijd nogal suf)
Nu snap ik waar de tekst 'karma is een bitch' vandaan komt.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:28 schreef UnicornFarts het volgende:
Had je maar een nieuw topic moeten openen na je lapo.
Karma.
Zat jij niet nog langer zonder seks?quote:
Ligt er aan wat er imo is afgesproken, ik had het nu specifiek over een sekdate, dus meestal (imo) niet eens blijven slapen, gewoon gedag zeggen en dat was hetquote:Op maandag 26 mei 2014 18:33 schreef Sarasi het volgende:
Ach dat kan toch voor iedereen anders zijn? Ik kan me ook wel voorstellen dat je liever wel wat hoort, zeker als er niks expliciet over is gezegd. Maar persoonlijk had ik er in dit geval geen moeite mee.
Have funquote:
Ik zeg nergens dat je dat niet hoeft te zijn toch? Zie post hierboven.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sjezus, je snapt haar toch wel? Je kunt toch gewoon netjes blijven
Natuurlijk mag je dat wel zeggen, maar ik vond het nogal snerend over komenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over seks en of dat wel of niet snel plaats kan vinden. Maar gewoon dat getreuzel over wel of niet een date afspreken en zo ja hoe snel irriteert me wel. Je zit niet op tinder om gewoon maanden met elkaar te kletsen via tinder lijkt me? Of mag ik dat niet zeggen omdat ik geen Don Juan ben?
Succes mort. Ik zal een potje curven voor je winnen.quote:
Geen idee. Maar ik ben niet degene die er mee zit.quote:
Nou nee, zelf verwijder ik nooit iemand uit de lijst oid. Als je er dan nooit meer wat van hoort, prima, als ik wel wat hoor, maak ik duidelijk dat het eenmalig was.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er imo is afgesproken, ik had het nu specifiek over een sekdate, dus meestal (imo) niet eens blijven slapen, gewoon gedag zeggen en dat was hetdoe je toch ook bij een ONS?
Zo snerend was het niet bedoeld. Het is niet dat ik al weken met die match klets en er niets uit komt. Maar ik heb geen zin om dat over een paar weken alsnog te zeggen. Dus ja, ik ga wel op het uitwisselen van nummers en een date aansturen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat wel zeggen, maar ik vond het nogal snerend over komen
En je hebt daar toch ook zelf een hand in? Zeg gewoon dat je het getreuzel beu bent en dat je af wil spreken. Lijkt me niet meer dan redelijk
Soms ben ik jaloers op jouw lage libido...quote:Op maandag 26 mei 2014 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee. Maar ik ben niet degene die er mee zit.
Ah ja oke, nouja ieder zijn ding natuurlijk maar bij een ONS wissel ik soms niet eens nummers uit.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nou nee, zelf verwijder ik nooit iemand uit de lijst oid. Als je er dan nooit meer wat van hoort, prima, als ik wel wat hoor, maak ik duidelijk dat het eenmalig was.
Heb ik nu ook niet gedaan, maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen toch meer een afsluiting willen oid. Nadien geen contact opnemen kan heel anders voelen dan iemand actief verwijderen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ah ja oke, nouja ieder zijn ding natuurlijk maar bij een ONS wissel ik soms niet eens nummers uit.
Succesquote:
Maar ik heb niet eens een hartje op de badkamerspiegel getekend!quote:Op maandag 26 mei 2014 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien was hij bang dat sarasi hem zou gaan stalken
Ach, het is niet dat als er een speciale dame in mijn bed ligt, ik tv ga liggen kijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:39 schreef yats het volgende:
[..]
Soms ben ik jaloers op jouw lage libido...
Dat doet geen enkele man denk ik. Maar jij bent er niet actief naar op zoek en vind het wel prima als het voorlopig niet gebeurd. Daar is mijn libido te hoog voorquote:Op maandag 26 mei 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is niet dat als er een speciale dame in mijn bed ligt, ik tv ga liggen kijken.
Je zou een kopje thee voor haar zetten. Lieve jongen ben je tochquote:Op maandag 26 mei 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is niet dat als er een speciale dame in mijn bed ligt, ik tv ga liggen kijken.
Wat gaan jullie doen?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn skills zijn wat dat betreft wel verbeterd dankzij tinder
En in de ochtend lekker sinaasappeltjes persen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou een kopje thee voor haar zetten. Lieve jongen ben je toch
Maar het is ook dat ik weet dat de dames waar ik interesse in zou hebben dit niet in mij hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doet geen enkele man denk ik. Maar jij bent er niet actief naar op zoek en vind het wel prima als het voorlopig niet gebeurd. Daar is mijn libido te hoog voor
Dat is wel supersweet.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En in de ochtend lekker sinaasappeltjes persen.
Damn manlets.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar het is ook dat ik weet dat de dames waar ik interesse in zou hebben dit niet in mij hebben.
Moet wel een beetje goed voor ze zorgen hequote:
Ben niet afgewezen wegens mijn lengte, voor zover ik weet.quote:
Mwah, ik geloof niet dat er geen enkele vrouw is waar jij interesse in hebt die dat niet in jou zou hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar het is ook dat ik weet dat de dames waar ik interesse in zou hebben dit niet in mij hebben.
Ja maar dat is wel heel lief.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet wel een beetje goed voor ze zorgen he
[..]
Ben niet afgewezen wegens mijn lengte, voor zover ik weet.
Als je iets niet moet doen is er op voorhand van uitgaan dat vrouwen geen interesse in je hebbenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En in de ochtend lekker sinaasappeltjes persen.
[..]
En toch bleek het zo te zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:57 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof niet dat er geen enkele vrouw is waar jij interesse in hebt die dat niet in jou zou hebben.
Dank jequote:
Is niet op voorhandquote:Op maandag 26 mei 2014 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je iets niet moet doen is er op voorhand van uitgaan dat vrouwen geen interesse in je hebben
quote:
Niet alleen kaneel heeft daar last van.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je iets niet moet doen is er op voorhand van uitgaan dat vrouwen geen interesse in je hebben
Dat het een paar keer voor gekomen is betekent niet dat het altijd voor zal blijven komen.quote:
Nee, uiteraard. Maar dan moet ik eerst weer nieuwe mensen leren kennen en eventueel iemand leuk gaan vinden. Dat is toekomst muziek.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef yats het volgende:
[..]
Niet alleen kaneel heeft daar last van.
[..]
Dat het een paar keer voor gekomen is betekent niet dat het altijd voor zal blijven komen.
p.s mortaxx : veel plezier!
quote:
Waaaant Grielen is jarigquote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef Grielen het volgende:
Meisje van mn middelbare school gematched waar ik stiekem een kleine crush op had. Ben met haar herinneringen aan het ophalen totdat de visite straks komt
Ben je zo klein dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet wel een beetje goed voor ze zorgen he
[..]
Ben niet afgewezen wegens mijn lengte, voor zover ik weet.
Ja, ligt beetje aan de persoon en aan het weer. Poolen, lekker aan het water met wijn, of bootje huren (de man laten roeienquote:Op maandag 26 mei 2014 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk altijd.
Doen jullie ook andere dingen op eerste date?
Ik zou naar de dierentuin met een date, maar ik neem haar deze week eerst mee voor een avondwandeling. Dierentuin kan dan nog altijd (en het scheelt eventueel geldquote:Op maandag 26 mei 2014 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk altijd.
Doen jullie ook andere dingen op eerste date?
Volgens mij verschillen we stiekem niet eens heel veel van elkaar kaneel. Al ben ik wel actief op zoek naar nieuwe contacten en tref ik dus blijkbaar wel vrouwen waar ik voor kan vallen getuige die crush.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, uiteraard. Maar dan moet ik eerst weer nieuwe mensen leren kennen en eventueel iemand leuk gaan vinden. Dat is toekomst muziek.
Ik had het over de huidige situatie.
Een potje poolen is altijd goed! Die andere dingen zijn ook prima overigens. Ik ben ook een keer op een eerste date naar de dierentuin geweest, dat was ook een leuke date.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, ligt beetje aan de persoon en aan het weer. Poolen, lekker aan het water met wijn, of bootje huren (de man laten roeien! ) en in het bootje lekker wijntje drinken.
Strand nog beterquote:Op maandag 26 mei 2014 19:09 schreef Sarasi het volgende:
Poolen is leuk ja. Of iets actueels doen, kermistripje oid. Iets spontaans vind ik ook wel leuk, of eendjes voerenof een boswandeling maken.
Of de oude klassieker:quote:Op maandag 26 mei 2014 19:09 schreef Sarasi het volgende:
Poolen is leuk ja. Of iets actueels doen, kermistripje oid. Iets spontaans vind ik ook wel leuk, of eendjes voerenof een boswandeling maken.
Dus jij hebt zo'n uniform!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of de oude klassieker:
Op een terras een Gestapo verhoor naspelen.
Oeh ja, ook leuk.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Strand nog betermaar doe dat niet als eerste date, vind dat namelijk altijd wel echt heul romantisch en snoezig.
Haha dat lijkt me eerlijk gezegd best grappig. Wel origineel in ieder geval.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of de oude klassieker:
Op een terras een Gestapo verhoor roleplayen.
Zou graag wat langer zijn geweest, maar ach.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh joh, ik had Roel van Velzen verwachtprima lengte opzich.
Ach, ik ontmoet nog regelmatig nieuwe mensen. Vooral via FOK.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Volgens mij verschillen we stiekem niet eens heel veel van elkaar kaneel. Al ben ik wel actief op zoek naar nieuwe contacten en tref ik dus blijkbaar wel vrouwen waar ik voor kan vallen getuige die crush.
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:09 schreef Sarasi het volgende:
Verkapte 'ik ben een hunk post'. En nee, ik red dat niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:10 schreef Karbkronkel het volgende:
Hoeveel matches hebben de HEREN hier? Heb m'n afstand ingesteld op 10km, ~100 kwaliteitsmatches in 3 dagen.
Kom je ook naar de bbq kaneel?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, ik ontmoet nog regelmatig nieuwe mensen. Vooral via FOK.
Binnenkort de tindermeet hequote:Op maandag 26 mei 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou graag wat langer zijn geweest, maar ach.
Het aantal negatieve opmerkingen over mijn lengte is erg beperkt.
[..]
Ach, ik ontmoet nog regelmatig nieuwe mensen. Vooral via FOK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Binnenkort de tindermeet heAll you can eat met UF en sarasi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. Ik heb mijn redenen.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Your opinion of me is none of my business.
Volgorde/kwaliteit van foto's erg belangrijk. Ik heb een bovengemiddeld lichaam, aangezien ik regelmatig train. Maar mijn vader is fotograaf en kan met z'n dure camera wel degelijke foto's schieten. Zorg voor een goede default picture. Zorg voor een sociale foto (met vrienden), zorg voor een hondenfoto. Als je op zoek bent naar alleen wat leuks kan het ook geen kwaad om te laten zien dat jij/je familie geld hebben. Ik heb bijvoorbeeld een foto dat ik op een redelijk grote catamaran in fucking paradise zeil. Mijn gezicht is gemiddeld.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:16 schreef yats het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:10 schreef Karbkronkel het volgende:
Hoeveel matches hebben de HEREN hier? Heb m'n afstand ingesteld op 10km, ~100 kwaliteitsmatches in 3 dagen.
Verkapte 'ik ben een hunk post'. En nee, ik red dat niet.
Jeetje je klinkt echt als een catch !quote:Op maandag 26 mei 2014 19:24 schreef Karbkronkel het volgende:
[..]
Volgorde/kwaliteit van foto's erg belangrijk. Ik heb een bovengemiddeld lichaam, aangezien ik regelmatig train. Maar mijn vader is fotograaf en kan met z'n dure camera wel degelijke foto's schieten. Zorg voor een goede default picture. Zorg voor een sociale foto (met vrienden), zorg voor een hondenfoto. Als je op zoek bent naar alleen wat leuks kan het ook geen kwaad om te laten zien dat jij/je familie geld hebben. Ik heb bijvoorbeeld een foto dat ik op een redelijk grote catamaran in fucking paradise zeil. Mijn gezicht is gemiddeld.
http://foxhoundstudio.com(...)ant-guys-want-to-be/
Nee ik ben een arrogante zak. Dat wil je horen toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jeetje je klinkt echt als een catch !
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:24 schreef Karbkronkel het volgende:
[..]
Volgorde/kwaliteit van foto's erg belangrijk. Ik heb een bovengemiddeld lichaam, aangezien ik regelmatig train. Maar mijn vader is fotograaf en kan met z'n dure camera wel degelijke foto's schieten. Zorg voor een goede default picture. Zorg voor een sociale foto (met vrienden), zorg voor een hondenfoto. Als je op zoek bent naar alleen wat leuks kan het ook geen kwaad om te laten zien dat jij/je familie geld hebben. Ik heb bijvoorbeeld een foto dat ik op een redelijk grote catamaran in fucking paradise zeil. Mijn gezicht is gemiddeld.
Zorg dus ook voor een foto waaruit blijkt dat jij een leuk leven leidt, of dit nou werkelijk zo is of niet.
http://foxhoundstudio.com(...)ant-guys-want-to-be/
Newbies die komen opscheppen over hun matchesquote:Op maandag 26 mei 2014 19:27 schreef Karbkronkel het volgende:
[..]
Nee ik ben een arrogante zak. Dat wil je horen toch?
Newbies, omdat ik geen default pic heb?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Newbies die komen opscheppen over hun matches
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jeetje je klinkt echt als een catch !![]()
![]()
Nieuw in dit topicquote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef Karbkronkel het volgende:
[..]
Newbies, omdat ik geen default pic heb?
Hoi.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:30 schreef habitue het volgende:
Ik hoorde dat ik hier moest zijn voor vrouwlijke seksueel vrijgevochten twintigers?
Ja, zo kwam je ook over.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Karbkronkel het volgende:
Ik vroeg me het overigens serieus af, hoeveel matches iedereen nou krijgt waarvan hij/zij zou zeggen dat hij/zij bij hem/haar zou passen.
Op tinder? hahaquote:Op maandag 26 mei 2014 19:31 schreef UnicornFarts het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Karbkronkel het volgende:
Ik vroeg me het overigens serieus af, hoeveel matches iedereen nou krijgt waarvan hij/zij zou zeggen dat hij/zij bij hem/haar zou passen.
Ja, zo kwam je ook over.
Zoek je een relatie dan?
Geen tijdquote:Op maandag 26 mei 2014 19:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zie jou anders ook geen tinder date hebben.
Ja, maar dat is ook van korte duur want in de laatste periode volgend op vrijdag moet ik het tentamen voor die periode + 2 herkansingen studerenquote:
Sadistische studie zeg.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook van korte duur want in de laatste periode volgend op vrijdag moet ik het tentamen voor die periode + 2 herkansingen studeren
Meer eigen schuld dikke bult. M'n hele bachelor hoge cijfers gehaald, komt het gedeelte waar het om gaat: #yoloswaghashtagszijngay #gedemotiveerdquote:
Tja.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meer eigen schuld dikke bult. M'n hele bachelor hoge cijfers gehaald, komt het gedeelte waar het om gaat: #yoloswaghashtagszijngay #gedemotiveerd
Het is meer een soort grote incestueuze familie gewordenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:41 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is gewoon een ordinaire slowchat geworden.
Ja, omdat jij vroeg:quote:
Potato, potato.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is meer een soort grote incestueuze familie geworden
Waar is je interpunctie, man?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:57 schreef hafcfan het volgende:
Daten jullie serieus via dit waar is je social life man
Uhuh. Trollenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:24 schreef hafcfan het volgende:
Ik maak het ook even aan kijken of je beetje kan trollen, maar hij wil geen foto's toevoegen zit de hele tijd te laden.
0.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Karbkronkel het volgende:
Met nep foto's van een mooiboy en dan afspraakjes maken. om wanhopige meiden voor niets te laten komenquote:
Ghast, ga 10 minuten onder een waterplant zittenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met nep foto's van een mooiboy en dan afspraakjes maken. om wanhopige meiden voor niets te laten komen
Uh okequote:Op maandag 26 mei 2014 20:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ghast, ga 10 minuten onder een waterplant zitten
Wat is daar nou weer leuk aan dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met nep foto's van een mooiboy en dan afspraakjes maken. om wanhopige meiden voor niets te laten komen
Hey, jij hebt niets te klagen qua dates hab. Achteraan aansluitenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:30 schreef habitue het volgende:
Ik hoorde dat ik hier moest zijn voor vrouwlijke seksueel vrijgevochten twintigers?
Dat is het enige voordeel van afgestudeerd zijn : geen tentamens meerquote:Op maandag 26 mei 2014 19:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook van korte duur want in de laatste periode volgend op vrijdag moet ik het tentamen voor die periode + 2 herkansingen studeren
Jij bent niet oudquote:Op maandag 26 mei 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik voel me heel erg oud omdat ik dus niet meer studeer, ook al ben ik helemaal niet oud![]()
Om heel eerlijk te zijn date ik ook geen ventjes die nog studeren..
Okdoeiquote:Op maandag 26 mei 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Ja, je zou maar een 6-jarige studie als Geneeskunde doenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:44 schreef yats het volgende:
Dat is het enige voordeel van afgestudeerd zijn : geen tentamens meer
Ach, ik had het best willen doen, maar ik ben niet zo geschikt als arts denk ik. Dus werd het rechten.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, je zou maar een 6-jarige studie als Geneeskunde doen
Wie doet dat ook dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, je zou maar een 6-jarige studie als Geneeskunde doen
Ik, mensen die een harde krijgen van in lijken snijden en mensen die veel geld willen verdienen.quote:
Mensen die voor het geld geneeskunde gaan studerenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik, mensen die een harde krijgen van in lijken snijden en mensen die veel geld willen verdienen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:02 schreef UnicornFarts het volgende:
Verkapte "kijk mij eens slim zijn" reacties
Ah. Dank voor het beeld.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik, mensen die een harde krijgen van in lijken snijden en mensen die veel geld willen verdienen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Qua Unicorn's postgedrag denk ik dat ze met een bouwvakker eindigt of iemand die van brommers kieken houdt.
Been there done that, never againquote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Qua Unicorn's postgedrag denk ik dat ze met een bouwvakker eindigt of iemand die van brommers kieken houdt.
Ik wil 'm zonder kleren.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Been there done that, never again
Ik wil een man in pak![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
NomnomnomDaarom ben ik zo dol op business borrels.
[ afbeelding ]
Heb je alquote:
It's alright, don't cryquote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik bij de Appie werk
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik bij de Appie werk
Jij wil iedereen zonder klerenquote:
Ligt compleet aan of ze heel smal is of juist breed gebouwd.quote:
I dunno? Plaatje moet kloppen en hij moet sexy zijn. En lekker ruiken is een plus.quote:
Nja, grenst aan overgewicht. 20 is normaal toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:48 schreef UnicornFarts het volgende:
BMI van 24 is toch gewoon normaal/slank?
Volgens voedingscentrum:quote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nja, grenst aan overgewicht. 20 is normaal toch?
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nja, grenst aan overgewicht. 20 is normaal toch?
Ja sorry zeg dat ik op slank val en niet uit mijn hoofd alle BMI cijfers weet.quote:
Zat al te wachten op deze post.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef samthegreat5 het volgende:
BMI zegt niet zo veel, iemand kan een hoog BMI hebben maar een grote spiermassa en een laag vetpercentage.
Klok?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja sorry zeg dat ik op slank val en niet uit mijn hoofd alle BMI cijfers weet.Ik kan me vaag nog een soort klok herinneren en 20 stond bovenaan, vandaar.
En dit idd..quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef samthegreat5 het volgende:
BMI zegt niet zo veel, iemand kan een hoog BMI hebben maar een grote spiermassa en een laag vetpercentage.
Dat is waar. Teveel spier vind ik ook niet aantrekkelijk, maar 24 kan nog wel veel kanten op.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef samthegreat5 het volgende:
Verzorging middelbare school. Bovenaan een groene streep, rechts oranje dan rood en links rood. 20 was de '12'. Vandaar mijn misvatting.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klok?
Kijk, Geneeskunde studie heeft zo zijn voordelen
Maar anders dan, Google is your friend. Grofweg tussen de 20-25 is top, onder de 20 begint richting ondergewicht.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:59 schreef Sarasi het volgende:
Te dun vind ik lelijk, bij vrouwen wil ik wel vormen kunnen zien.En ik houd van een brede borstkas bij mannen, en stevige bovenarmen. Klein buikje maakt me minder uit, als het maar klein is.
19 is best maar lager dan dat begint aan de lage kant te worden...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Verzorging middelbare school. Bovenaan een groene streep, rechts oranje dan rood en links rood. 20 was de '12'. Vandaar mijn misvatting.19 is ook nog groen toch? Dat was ik toen en dat was prima in ieder geval.
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen dito trouwens, 1.95 plus en dun ( en dan ook nog eens in pak)
Ochja. Ik heb er te weinig verstand van om er een cijfer aan vast te hangen, maar op overgewicht liever niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
19 is best maar lager dan dat begint aan de lage kant te worden...
Maar goed, uiteindelijk gaat het om het figuur, als de verpakking lekker is kan ik het er best op doen. Ook al is het BMI 25
AnnaLynne Mccordquote:
Mits je niet traint edquote:Op maandag 26 mei 2014 23:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is nog steeds best een redelijke algemene maatstaf though
Ok, wanneer moet ik naar Groningen komen?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ochja. Ik heb er te weinig verstand van om er een cijfer aan vast te hangen, maar op overgewicht liever niet.
Iets meer vet mag best.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen dito trouwens, 1.95 plus en dun ( en dan ook nog eens in pak)
Lang niet voor mij. Beetje awkward ook met mijn 1m62.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
AnnaLynne Mccord
Overigens vind ik Jason Statham weer de knapste man ter wereld terwijl hij klein is en heel breed.
Maar mijn favo is toch echt wel lang en dun. Ieder zijn smaak
Ik ben een heel stuk kleiner dan jij, daarom ligt Yats nu waarschijnlijk te rollen over de grond toen ik zei 1.95 plusquote:Op maandag 26 mei 2014 23:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Lang niet voor mij. Beetje awkward ook met mijn 1m62.Al zou ik er ook niemand op voorhand op afwijzen.
Dat is toch echtechtecht ver buiten mijn leeftijdsgrenzen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok, wanneer moet ik naar Groningen komen?
Ok.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:11 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat is toch echtechtecht ver buiten mijn leeftijdsgrenzen.
Haha oh ja dat is best een grappig plaatje denk ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben een heel stuk kleiner dan jij, daarom ligt Yats nu waarschijnlijk te rollen over de grond toen ik zei 1.95 plus
Alles een keer proberenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:11 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat is toch echtechtecht ver buiten mijn leeftijdsgrenzen.
Geef toe, dat ziet er toch ook erg grappig uit?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben een heel stuk kleiner dan jij, daarom ligt Yats nu waarschijnlijk te rollen over de grond toen ik zei 1.95 plus
Shut upquote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Geef toe, dat ziet er toch ook erg grappig uit?
21.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Alles een keer proberenHoe oud was je zelf ook alweer?
Oh, dat doe ik welquote:Op maandag 26 mei 2014 23:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Lang niet voor mij. Beetje awkward ook met mijn 1m62.Al zou ik er ook niemand op voorhand op afwijzen.
21, nog net geen pedopas nodig inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
21.En ja op zich heb je een punt, maar dan moet er wel een verdraaid goede compensatie zijn in looks of skills.
Jason Statham breedquote:Op maandag 26 mei 2014 23:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
AnnaLynne Mccord
Overigens vind ik Jason Statham weer de knapste man ter wereld terwijl hij klein is en heel breed.
Maar mijn favo is toch echt wel lang en dun. Ieder zijn smaak
Ja dat gaat toch een beetje ver.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
21, nog net geen pedopas nodig inderdaad.
Succes dus
Nou ja zeg, ik bedoel het niet lullig, dat weet je best.quote:
Skills vallen moeilijk op basis van foto's te beoordelen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
21.En ja op zich heb je een punt, maar dan moet er wel een verdraaid goede compensatie zijn in looks of skills.
Ik ben wel heel kieskeurig maar echt alleen op looks. Dan, als hij een gesprek begint, op spelling.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik wel
Op Tinder word ik zo kieskeurig dat ik echt alles afwijs wat geen perfectie benaderd. Daarom werkt het ook niet echt voor me
Als ze in die info ofzo een lengte hebben staan <1.90 gaan ze meteen naar rechts, hoe leuk de rest ook is
Was voor een filmopname, doe eens niet zo jelly manquote:Op maandag 26 mei 2014 23:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja echt een bad boy met van die natmakende tattoewtjuhs ensoo
Jelly zegt zequote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was voor een filmopname, doe eens niet zo jelly man
Honger ja?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat lichaam is echt onhaalbaar inderdaad
Ik dus al overal op in de like-fase. Daarna idd spelling, en dan moet er ook nog een nuttig woord uitkomen. En ik ben te lui om een gesprek te beginnen. Blijft dus precies niks overquote:Op maandag 26 mei 2014 23:18 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ben wel heel kieskeurig maar echt alleen op looks. Dan, als hij een gesprek begint, op spelling.Echt een afknapper als iemand geen Nederlands kan typen. Dan zou het fijn zijn als er nog iets van intelligentie in zou zitten, maar dat is optioneel voor een eenmaligje.
Wij komen wel redelijk overeen qua techniek.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik dus al overal op in de like-fase. Daarna idd spelling, en dan moet er ook nog een nuttig woord uitkomen. En ik ben te lui om een gesprek te beginnen. Blijft dus precies niks over
Zijn er bio's in Tinder ja?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wij komen wel redelijk overeen qua techniek.Alleen ga ik echt niet ook nog interesses analyseren. Op een bio kan ik wel afknappen, maar bij een geweldige eerste foto lees ik die meestal niet eens.
Oh, ik heb volgens mij nog nooit iemand geliked op alleen de eerste foto. Overigens doe ik ze ook niet zomaar weg op de eerste foto. Vind het wel leuk om een beetje verder te kijken. Waarna de meesten dan alsnog een dislike krijgen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wij komen wel redelijk overeen qua techniek.Alleen ga ik echt niet ook nog interesses analyseren. Op een bio kan ik wel afknappen, maar bij een geweldige eerste foto lees ik die meestal niet eens.
Dat zeggen ze ook bij mijquote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat lichaam is echt onhaalbaar inderdaad
Ik doe bijna iedereen weg op de eerste foto.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, ik heb volgens mij nog nooit iemand geliked op alleen de eerste foto. Overigens doe ik ze ook niet zomaar weg op de eerste foto. Vind het wel leuk om een beetje verder te kijken. Waarna de meesten dan alsnog een dislike krijgen.
Bio is voor mij echt geen must, heel af en toe krijgt iemand het voordeel van de twijfel als ik em echt leuk vind, maar disliken omdat ik em kut vind gebeurt vaker
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:26 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik lees geen bio's maar kijk wel weer naar de naamIk kan daar ook best op afknappen..
Begin je zelf ook wel eens gesprekken?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef Sarasi het volgende:
als ze een gesprek met me beginnen en ik de foto's nog eens allemaal bekijk.
(Bijna) nooit. Alleen als iemand echt een interessante foto heeft of echt geweldig sexy is. Ook een soort tweede selectie, de mannen die gewoon alles liken en eigenlijk geen interesse hebben zakken dan vanzelf naar beneden.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Begin je zelf ook wel eens gesprekken?
Ik hoor dat wel van meerdere meiden. Toch grappig dat er zelfs op Tinder nog een zelfde soort sfeer is als in een kroeg, waar de man gewoon die eerste (originele) stap moet zetten.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
(Bijna) nooit. Alleen als iemand echt een interessante foto heeft of echt geweldig sexy is. Ook een soort tweede selectie, de mannen die gewoon alles liken en eigenlijk geen interesse hebben zakken dan vanzelf naar beneden.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik voel me heel erg oud omdat ik dus niet meer studeer, ook al ben ik helemaal niet oud![]()
Komend weekend maar eens naar jouw tip luisteren denk ikquote:
Oh, dat spijt hebben is wel herkenbaar ja. Ik kan vreselijk kieskeurig zijn, en dan na 10 min niks liken begint dat me te frustreren. En dan word ik iets minder kieskeurig. En dan de volgende dag door mn matches heenscrollen en niet snappen waarom ik ze oké vondquote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik doe bijna iedereen weg op de eerste foto.Maar de spoeling is dun hier en dat is een redelijke verantwoording vind ik. Van de mannen van wie ik verder kijk naar de andere foto's swipe ik ook de meeste weer weg. Een paar like ik dan, en van ongeveer de helft heb ik dan weer een beetje spijt (soms genoeg om alsnog af te kappen & te blokkeren, soms net niet) als ze een gesprek met me beginnen en ik de foto's nog eens allemaal bekijk.
Nee Yats, niet zomaar aan billen zitten.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef yats het volgende:
[..]
Komend weekend maar eens naar jouw tip luisteren denk ik
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee Yats, niet zomaar aan billen zitten.
Ben nu in bed nog ff mee aan het praten maar ik val zo in slaap. Erg lange dag gehad vandaag! Van 5 tot 24...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jou kan ik sowieso niet daten
Edit: Hoe ging het met je crush?
In een kroeg zet ik juist sneller wel die eerste stap.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik hoor dat wel van meerdere meiden. Toch grappig dat er zelfs op Tinder nog een zelfde soort sfeer is als in een kroeg, waar de man gewoon die eerste (originele) stap moet zetten.
Ze ligt bij je in bed?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ben nu in bed nog ff mee aan het praten maar ik val zo in slaap. Erg lange dag gehad vandaag! Van 5 tot 24...
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Heeft die dude nou een stoppelbaard of niet?NEE SAM. NEE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ze ligt bij je in bed?
Jij ouwe hosselaar
Heb je dan niets beters te doen dan op fok zitten als er een mooie vrouw naast je in bed ligt?quote:
1 hand aan de vrouw 1 hand aan z'n telefoonquote:Op maandag 26 mei 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je dan niets beters te doen dan op fok zitten als er een mooie vrouw naast je in bed ligt?
Tuurlijk niet, hij ligt gewoon lekker te fokken terwijl zij aan zijn 30cm sabbelt.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
1 hand aan de vrouw 1 hand aan z'n telefoon
Etensresten. Zit jouw baard ook in je tanden dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
NOU WAT ZIJN DIE ZWARTE STIPPEN DAN HE!??
Zoals het een fokker betaamt. En geef toe, zou jij er ook niet steeds mee spelen als je er een bij je had?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hij ligt gewoon lekker te fokken terwijl zij aan zijn 30cm sabbelt.
Nee, maar de autist die deze smiley gemaakt heeft had ook parkinson, dus hij is een beetje uitgeschoten met de stippen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Etensresten. Zit jouw baard ook in je tanden dan?
Wat een kut discussie. Ik heb gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, maar de autist die deze smiley gemaakt heeft had ook parkinson, dus hij is een beetje uitgeschoten met de stippen.
Ja, je hebt gelijk, sorry dat ik je in twijfel trok.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat een kut discussie. Ik heb gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, sorry dat ik je in twijfel trok.
*doet zichzelf handboeien weer om*
Wil je me alsjeblieft wat zweepslagen geven
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mister luck ben jijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:13 schreef yats het volgende:
Ik kom net een ex van me tegen op tinder. Gaat hem niet worden...
Eh...Not sure if...quote:
Dit.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hij ligt gewoon lekker te fokken terwijl zij aan zijn 30cm sabbelt.
Ja, echt, hoe groot is die kans...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:20 schreef UnicornFarts het volgende:
Je had toch maar 3 exen meen ik mij te herinneren? En dan kom je er uitgerekend 1 tegen
Niet? Pijpen is toch heerlijk?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dit.
En ben van pijpen nog nooit gekomen dus zij sabbelt maar voort kan ik blijven FOK!ken
Gepijpt worden zelfs nog beter, als voorspel dan..quote:
Dat bedoelde ik dus. Ik ben wel een echte man, meerdere dingen tegelijk doen levert meteen foute posts op.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:43 schreef Grielen het volgende:
[..]
Gepijpt worden zelfs nog beter, als voorspel dan..
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:43 schreef Grielen het volgende:
[..]
Gepijpt worden zelfs nog beter, als voorspel dan..
Jij staat hier dus bij vrouwen in de rij yats?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:44 schreef yats het volgende:
Hey, jij hebt niets te klagen qua dates hab. Achteraan aansluiten
33, Amsterdam, passie voor een hele hoop, kinderen: maybequote:Op maandag 26 mei 2014 15:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vers vlees, vers vlees! Hoe oud? Waar vandaan? Wat zijn je passies? Kinderwens?
Yats heeft het best wel zwaar hier maar ik heb een vermoeden dat dat overal isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij staat hier dus bij vrouwen in de rij yats?![]()
Ik hoop voor je dat die rij niet nog een keer 1.5 jaar duurt dan.
STALKEN, blijven volhouden, dat vinden vrouwen wel geil altijd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
1 match tot nu toe, die niet echt reageert
Ah ja, c'est la vie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats heeft het best wel zwaar hier maar ik heb een vermoeden dat dat overal is
Doet me denken aan een Zwitserse gozer die tegen mij ging vertellen dat hij uit Amsterdam kwam, ik prikte daar meteen doorheen, bleek hij dat gewoon te zeggen om een beetje interessant te doen tegen iedereen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:22 schreef marsmello het volgende:
Over Frans gesproken tijdens het uitgaan Engels gaan praten vinden vrouwen over het algemeen ook aantrekkelijkNatuurlijk wel volhouden dat je geen NLer bent.
Euhm. Nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:58 schreef habitue het volgende:
STALKEN, blijven volhouden, dat vinden vrouwen wel geil altijd.
Heb je nou speciaal voor dit topic een nieuwe username aangemaakt?quote:
spaansquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:22 schreef marsmello het volgende:
Over Frans gesproken tijdens het uitgaan Engels gaan praten vinden vrouwen over het algemeen ook aantrekkelijkNatuurlijk wel volhouden dat je geen NLer bent.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Heb je nou speciaal voor dit topic een nieuwe username aangemaakt?
Laat maar, ik heb geen zin in een gevatte opmerking te makenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij staat hier dus bij vrouwen in de rij yats?![]()
Ik hoop voor je dat die rij niet nog een keer 1.5 jaar duurt dan.
Irritant is dat ja. Volgens mij is het ook gewoon lastig om een leuk gesprek te hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:29 schreef Sarasi het volgende:
En toen was het gesprek stilgevallen. Ik weiger op de verhoorstoel te gaan zitten dus als hj niks uit zichzelf verteld, houdt het snel op. En dit is dus waarom ik zelf nooit een gesprek begin.
Dat verbaasd me dus altijd. Zo moeilijk is dat echt niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:29 schreef Sarasi het volgende:
En toen was het gesprek stilgevallen. Ik weiger op de verhoorstoel te gaan zitten dus als hj niks uit zichzelf verteld, houdt het snel op. En dit is dus waarom ik zelf nooit een gesprek begin.
Mwah, met alle mannen die mij tot nu toe hebben aangesproken, heb ik prima gesprekken gehad. Beetje controversiele vragen stellen, zelf veel informatie geven waar de ander op kan inhaken en niet gewoon maar antwoord geven op de vraag. Dan kom je meestal wel ergens.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:31 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Irritant is dat ja. Volgens mij is het ook gewoon lastig om een leuk gesprek te hebben
Ja dat komt omdat jij je dan ook inzet in de gesprekken. Als een gesprek een interview wordt komt dit bijna nooit door de persoon die het initiatief neemtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mwah, met alle mannen die mij tot nu toe hebben aangesproken, heb ik prima gesprekken gehad. Beetje controversiele vragen stellen, zelf veel informatie geven waar de ander op kan inhaken en niet gewoon maar antwoord geven op de vraag. Dan kom je meestal wel ergens.Maar als je andet blijft 'ja/nee'en en 'en jij'en, houdt het wel redelijk snel op...
Zojuist nog maar eens geprobeerd, maar dit gaat vooralsnog best goed. Geloof ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:43 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat jij je dan ook inzet in de gesprekken. Als een gesprek een interview wordt komt dit bijna nooit door de persoon die het initiatief neemt
Hoe gaan de matches bij jou de laatste tijd? Bij mij zijn de meesten al langere tijd niet meer actief. Ik weet niet in hoeverre dat klopt ook trouwensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zojuist nog maar eens geprobeerd, maar dit gaat vooralsnog best goed. Geloof ik.
Geen idee. Ik stop meestal met liken als er niet direct een nieuwe match uit ontstaat. En dan wacht ik meestal tot zij wat zeggen. Ik heb minder matches dan in het begin, maar wel meer gesprekken. Dus niet echt een pijl op te trekken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:49 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Hoe gaan de matches bij jou de laatste tijd? Bij mij zijn de meesten al langere tijd niet meer actief. Ik weet niet in hoeverre dat klopt ook trouwens
Ik heb tot nu toe pas één keer gehad dat er direct een match uit ontstaat, alle andere keren kreeg ik die melding pas een paar uur later.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik stop meestal met liken als er niet direct een nieuwe match uit ontstaat. En dan wacht ik meestal tot zij wat zeggen. Ik heb minder matches dan in het begin, maar wel meer gesprekken. Dus niet echt een pijl op te trekken.
Jep.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:01 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe pas één keer gehad dat er direct een match uit ontstaat, alle andere keren kreeg ik die melding pas een paar uur later.
Het werkt toch ook zo dat als je iemand liked,je dan bij diegene bovenaan staat? Dus ik like jou, en als jij online komt zie jij mij als een van de eersten?
Nou... Na twee dagen tinderstilte zijn het er al best een heleboel in dat eerstr stuk, zo'n 100? Dus echt vooraan...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:14 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Nou dat belooft dan niet veel goeds voor mij
Ja dat is ook waar natuurlijk. Dat schiet niet op zo. Volgens mij ben je als vrouw zo druk bezig met het beantwoorden van de likes dat je al geen zin meer hebt om zelf anderen te beoordelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:18 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nou... Na twee dagen tinderstilte zijn het er al best een heleboel in dat eerstr stuk, zo'n 100? Dus echt vooraan...
Als ik je niet heb geliket, zullen zij jou waarschijnlijk ook niet liken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:53 schreef marsmello het volgende:
Mijn Tinder is alweeerrr op zoek naar nieuwe mensjes regio Groningen.
Sarasi moedig je vriendinnetjes even aan om Tinder te downloaden!
Misschien heeft ie jou wel niet geliketquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als ik je niet heb geliket, zullen zij jou waarschijnlijk ook niet liken.
Ik ga ook even tinderen in Groningenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan heb ik hem waarschijnlijk ook niet geliket.
Nee. Lang verhaal met oud emailadres dat niet meer werkt, maar waar wel wachtwoord naar wordt gestuurd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Heb je nou speciaal voor dit topic een nieuwe username aangemaakt?
Ik heb twee keer een match gehad met FOK!ster. Misschien wel meer maar deze herkende ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ga ook even tinderen in Groningen
Ik kwam Dromenvangertje tegen van FOK!
Toen ik net met tinder begon na een paar uur alquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:04 schreef DenWauw het volgende:
Hoe snel kregen jullie matches na aanmelding?
paar minuten, allemaal meids van 14quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:04 schreef DenWauw het volgende:
Hoe snel kregen jullie matches na aanmelding?
Ik heb er na een paar dagen nog steeds maar een. Nou ben ik ook wat kieskeurig... maar goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:05 schreef Grielen het volgende:
[..]
Toen ik net met tinder begon na een paar uur al
Ligt een beetje aan waar je woont. Ik woon best een eindje van de omliggende steden af, dus ik match alleen maar met meiden die hun range op > 20 km hebben staanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:06 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik heb er na een paar dagen nog steeds maar een. Nou ben ik ook wat kieskeurig... maar goed
Ik woon in Amsterdam en heb mijn range staan tussen 25 en 35. Dat lijkt me best redelijk, als 33-jarige.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan waar je woont. Ik woon best een eindje van de omliggende steden af, dus ik match alleen maar met meiden die hun range op > 20 km hebben staan
Oh ik dacht dat je een wat lagere leeftijdscategorie had. Ik denk dat de meeste vrouwen van je leeftijd werken tot een uur of 5quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam en heb mijn range staan tussen 25 en 35. Dat lijkt me best redelijk, als 33-jarige.
Rond 11 uur 's avond worden veel vrouwen actief inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een wat lagere leeftijdscategorie had. Ik denk dat de meeste vrouwen van je leeftijd werken tot een uur of 5Zou gewoon wachten totdat ze tijd hebben gehad om te Tinderen. Ze kunnen je namelijk niet al dagen eerder hebben geliked voordat je je profiel had
Ik moest googlen op TGIRL.quote:I also have my secrets.. TGIRL you might take or you might leave
Dat wordt dan niks. Ik ga dan mijn nest in.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rond 11 uur 's avond worden veel vrouwen actief inderdaad
maar dan kunnen de vrouwen die jij geliked heb jou likenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:18 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Dat wordt dan niks. Ik ga dan mijn nest in.
Koop een lolly en ga het vierenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:04 schreef Grielen het volgende:
Oh tering de matches stromen al binnen nu. Alles van 21 uit Groningen geliked
DAT FRUSTRATIONquote:
Valt best mee. Ik vraag me meer af wat ik met die informatie moet. Ik zet hier toch ook niet neer hoeveel matches ik nu heb?quote:
Nee oke, maar af en toe mag je best opscheppen hoor. Op FOK! zijn we allemaal adonissen en godinnenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik vraag me meer af wat ik met die informatie moet. Ik zet hier toch ook niet neer hoeveel matches ik nu heb?
Klinkt alsof je hem weer iets wil verbieden om iets te posten wat hij erg leuk vindt, zoals je paar maanden terug ook bij mij deed in "Hoelang-sta-je-al-droog-topic?".quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik vraag me meer af wat ik met die informatie moet. Ik zet hier toch ook niet neer hoeveel matches ik nu heb?
DV ook al gespot jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ga ook even tinderen in Groningen
Ik kwam Dromenvangertje tegen van FOK!
Ik ook en heb d'r zelfs op Facebook + gemeet. Nu jij weer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
DV ook al gespot ja![]()
En geliked
Geen matchMaar heb d'r nummer al
Toch eens heenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Overigens is Groningen wel echt het paradijs als het gaat om vrouwen ja. Studentes![]()
Ik heb ooit een jaar geleden gecammed op de chatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook en heb d'r zelfs op Facebook + gemeet. Nu jij weer.
Jij wintquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij gaat teder de liefde met haar bedrijven. Nu jij weerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |