Ach, het is niet dat als er een speciale dame in mijn bed ligt, ik tv ga liggen kijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:39 schreef yats het volgende:
[..]
Soms ben ik jaloers op jouw lage libido...
Dat doet geen enkele man denk ik. Maar jij bent er niet actief naar op zoek en vind het wel prima als het voorlopig niet gebeurd. Daar is mijn libido te hoog voorquote:Op maandag 26 mei 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is niet dat als er een speciale dame in mijn bed ligt, ik tv ga liggen kijken.
Je zou een kopje thee voor haar zetten. Lieve jongen ben je tochquote:Op maandag 26 mei 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is niet dat als er een speciale dame in mijn bed ligt, ik tv ga liggen kijken.
Wat gaan jullie doen?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn skills zijn wat dat betreft wel verbeterd dankzij tinder
En in de ochtend lekker sinaasappeltjes persen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou een kopje thee voor haar zetten. Lieve jongen ben je toch
Maar het is ook dat ik weet dat de dames waar ik interesse in zou hebben dit niet in mij hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doet geen enkele man denk ik. Maar jij bent er niet actief naar op zoek en vind het wel prima als het voorlopig niet gebeurd. Daar is mijn libido te hoog voor
Dat is wel supersweet.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En in de ochtend lekker sinaasappeltjes persen.
Damn manlets.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar het is ook dat ik weet dat de dames waar ik interesse in zou hebben dit niet in mij hebben.
Moet wel een beetje goed voor ze zorgen hequote:
Ben niet afgewezen wegens mijn lengte, voor zover ik weet.quote:
Mwah, ik geloof niet dat er geen enkele vrouw is waar jij interesse in hebt die dat niet in jou zou hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar het is ook dat ik weet dat de dames waar ik interesse in zou hebben dit niet in mij hebben.
Ja maar dat is wel heel lief.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet wel een beetje goed voor ze zorgen he
[..]
Ben niet afgewezen wegens mijn lengte, voor zover ik weet.
Als je iets niet moet doen is er op voorhand van uitgaan dat vrouwen geen interesse in je hebbenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En in de ochtend lekker sinaasappeltjes persen.
[..]
En toch bleek het zo te zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:57 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof niet dat er geen enkele vrouw is waar jij interesse in hebt die dat niet in jou zou hebben.
Dank jequote:
Is niet op voorhandquote:Op maandag 26 mei 2014 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je iets niet moet doen is er op voorhand van uitgaan dat vrouwen geen interesse in je hebben
quote:
Niet alleen kaneel heeft daar last van.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je iets niet moet doen is er op voorhand van uitgaan dat vrouwen geen interesse in je hebben
Dat het een paar keer voor gekomen is betekent niet dat het altijd voor zal blijven komen.quote:
Nee, uiteraard. Maar dan moet ik eerst weer nieuwe mensen leren kennen en eventueel iemand leuk gaan vinden. Dat is toekomst muziek.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef yats het volgende:
[..]
Niet alleen kaneel heeft daar last van.
[..]
Dat het een paar keer voor gekomen is betekent niet dat het altijd voor zal blijven komen.
p.s mortaxx : veel plezier!
quote:
Waaaant Grielen is jarigquote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef Grielen het volgende:
Meisje van mn middelbare school gematched waar ik stiekem een kleine crush op had. Ben met haar herinneringen aan het ophalen totdat de visite straks komt
Ben je zo klein dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet wel een beetje goed voor ze zorgen he
[..]
Ben niet afgewezen wegens mijn lengte, voor zover ik weet.
Ja, ligt beetje aan de persoon en aan het weer. Poolen, lekker aan het water met wijn, of bootje huren (de man laten roeienquote:Op maandag 26 mei 2014 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk altijd.
Doen jullie ook andere dingen op eerste date?
Ik zou naar de dierentuin met een date, maar ik neem haar deze week eerst mee voor een avondwandeling. Dierentuin kan dan nog altijd (en het scheelt eventueel geldquote:Op maandag 26 mei 2014 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk altijd.
Doen jullie ook andere dingen op eerste date?
Volgens mij verschillen we stiekem niet eens heel veel van elkaar kaneel. Al ben ik wel actief op zoek naar nieuwe contacten en tref ik dus blijkbaar wel vrouwen waar ik voor kan vallen getuige die crush.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, uiteraard. Maar dan moet ik eerst weer nieuwe mensen leren kennen en eventueel iemand leuk gaan vinden. Dat is toekomst muziek.
Ik had het over de huidige situatie.
Een potje poolen is altijd goed! Die andere dingen zijn ook prima overigens. Ik ben ook een keer op een eerste date naar de dierentuin geweest, dat was ook een leuke date.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, ligt beetje aan de persoon en aan het weer. Poolen, lekker aan het water met wijn, of bootje huren (de man laten roeien! ) en in het bootje lekker wijntje drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |