Had jij niet een relatie? Of ben ik in de war met iemand anders?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waardeloze apps, en Facebook helemaal..
Ik heb 5 minuten een account gemaakt, eerst op Facebook daarna Tinder en hoopte anoniem.
Maar nee, Facebook checkt meteen je hele e-mail contactenlijst en 5 vrienden stonden al hijgend in mijn mail om aan Facebook toegevoegd te worden..
De foto's wilden inderdaad niet naar Tinder geupload worden en in combinatie met het gekut van Facebook beiden weer opgezegd...
Maar inderdaad, knappe vrouwen op Tinder soms... Achja, in de kroeg zie je er ook genoeg
Had ja. Verleden tijd dusquote:Op zondag 25 mei 2014 23:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Had jij niet een relatie? Of ben ik in de war met iemand anders?
quote:
Weer verwijderd door die vrouwen.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:04 schreef Nober het volgende:
Ik had twee matches maar ze staan er al niet meer in, hoe kan dat?
Die wil je ook niet kennenquote:Op maandag 26 mei 2014 00:04 schreef Nober het volgende:
Ik had twee matches maar ze staan er al niet meer in, hoe kan dat?
Had hij een grote lul?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:22 schreef Sarasi het volgende:
It went well! En hij heeft het absoluut waargemaakt.
Je hebt em dat toch niet verteld hè?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:22 schreef Sarasi het volgende:
Alsof jij niet gaat soppen van een lekkere zelfverzekerde hunk.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je hebt em dat toch niet verteld hè?
Die mannen krijgen een veel te groot ego allemaal
Haha, ja toch wel. Hij vond het wel grappig dat ik die grijns niet van m'n gezicht af kreeg.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je hebt em dat toch niet verteld hè?
Die mannen krijgen een veel te groot ego allemaal
Waarom zou je daar eigenlijk een issue van moeten maken?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:08 schreef Sarasi het volgende:
En toen werd ik vanochtend ongesteld wat toch echt heel kut was want ik was daar dus nog. Gelukkig maakte hij er verder geen issue van.![]()
Weet ik toch ook niet. Maar ik wil zelf ook geen seks als ik echt ongesteld ben. Smerig. Zo'n eerste ochtend kan nog wel, maar ik kan me voorstellen dat sommigen dat ook al niet prettig vinden.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom zou je daar eigenlijk een issue van moeten maken?
Laat de DM bom maar losbarsten!quote:Op maandag 26 mei 2014 11:22 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb zijn nummer niet dus die kan ik ook niet doorgeven.quote:
Nog naïef ookquote:Op maandag 26 mei 2014 12:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer niet dus die kan ik ook niet doorgeven.
Even een dagje of 5 wachten nog.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nog naïef ook
Daar gaat het ons DMers niet om :p
Gaan wij nou nog afspreken of hoe zit dat ?quote:
Echte schippers....quote:Op maandag 26 mei 2014 12:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha, ja toch wel. Hij vond het wel grappig dat ik die grijns niet van m'n gezicht af kreeg.![]()
En toen werd ik vanochtend ongesteld wat toch echt heel kut was want ik was daar dus nog. Gelukkig maakte hij er verder geen issue van.![]()
Dus. Ja. Leuke nacht.
Niet meer doen he!quote:Op maandag 26 mei 2014 12:08 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha, ja toch wel. Hij vond het wel grappig dat ik die grijns niet van m'n gezicht af kreeg.![]()
Dus. Ja. Leuke nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |