Toen ik net met tinder begon na een paar uur alquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:04 schreef DenWauw het volgende:
Hoe snel kregen jullie matches na aanmelding?
paar minuten, allemaal meids van 14quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:04 schreef DenWauw het volgende:
Hoe snel kregen jullie matches na aanmelding?
Ik heb er na een paar dagen nog steeds maar een. Nou ben ik ook wat kieskeurig... maar goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:05 schreef Grielen het volgende:
[..]
Toen ik net met tinder begon na een paar uur al
Ligt een beetje aan waar je woont. Ik woon best een eindje van de omliggende steden af, dus ik match alleen maar met meiden die hun range op > 20 km hebben staanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:06 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik heb er na een paar dagen nog steeds maar een. Nou ben ik ook wat kieskeurig... maar goed
Ik woon in Amsterdam en heb mijn range staan tussen 25 en 35. Dat lijkt me best redelijk, als 33-jarige.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan waar je woont. Ik woon best een eindje van de omliggende steden af, dus ik match alleen maar met meiden die hun range op > 20 km hebben staan
Oh ik dacht dat je een wat lagere leeftijdscategorie had. Ik denk dat de meeste vrouwen van je leeftijd werken tot een uur of 5quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam en heb mijn range staan tussen 25 en 35. Dat lijkt me best redelijk, als 33-jarige.
Rond 11 uur 's avond worden veel vrouwen actief inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een wat lagere leeftijdscategorie had. Ik denk dat de meeste vrouwen van je leeftijd werken tot een uur of 5Zou gewoon wachten totdat ze tijd hebben gehad om te Tinderen. Ze kunnen je namelijk niet al dagen eerder hebben geliked voordat je je profiel had
Ik moest googlen op TGIRL.quote:I also have my secrets.. TGIRL you might take or you might leave
Dat wordt dan niks. Ik ga dan mijn nest in.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rond 11 uur 's avond worden veel vrouwen actief inderdaad
maar dan kunnen de vrouwen die jij geliked heb jou likenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:18 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Dat wordt dan niks. Ik ga dan mijn nest in.
Koop een lolly en ga het vierenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:04 schreef Grielen het volgende:
Oh tering de matches stromen al binnen nu. Alles van 21 uit Groningen geliked
DAT FRUSTRATIONquote:
Valt best mee. Ik vraag me meer af wat ik met die informatie moet. Ik zet hier toch ook niet neer hoeveel matches ik nu heb?quote:
Nee oke, maar af en toe mag je best opscheppen hoor. Op FOK! zijn we allemaal adonissen en godinnenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik vraag me meer af wat ik met die informatie moet. Ik zet hier toch ook niet neer hoeveel matches ik nu heb?
Klinkt alsof je hem weer iets wil verbieden om iets te posten wat hij erg leuk vindt, zoals je paar maanden terug ook bij mij deed in "Hoelang-sta-je-al-droog-topic?".quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik vraag me meer af wat ik met die informatie moet. Ik zet hier toch ook niet neer hoeveel matches ik nu heb?
DV ook al gespot jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ga ook even tinderen in Groningen
Ik kwam Dromenvangertje tegen van FOK!
Ik ook en heb d'r zelfs op Facebook + gemeet. Nu jij weer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
DV ook al gespot ja![]()
En geliked
Geen matchMaar heb d'r nummer al
Toch eens heenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Overigens is Groningen wel echt het paradijs als het gaat om vrouwen ja. Studentes![]()
Ik heb ooit een jaar geleden gecammed op de chatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook en heb d'r zelfs op Facebook + gemeet. Nu jij weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |